Véletlen Jawa a vitrinben

Lányom keresztelőjekor szembesültünk a helyzettel, hogy nincs elég borospoharunk. Gyorsan szóltunk pár ismerősnek, akik adtak kölcsön néhány darabot – nehogy má' szomjasak maradjanak a rokonok és barátok.

Kékoportó meg az üvegpohár

Már javában túl voltunk a templomi ceremónián, Levente atya szokás szerint kitett magáért. Békésen ücsörögtünk, a társaság egyik fele az asztal mellett politizált, a másik meg a napsütötte udvaron emésztett. Ekkor akadt kezembe ez a jawás pohár – egy pillanatra még a szívem is megállt, éreztem, akarom.

A dizájnból ítélve a nyolcvanas években készülhetett

Nem tudtam kitől van, de nővérem kiderítette, hogy Éva barátnője adta kölcsön. Rendesek voltak, mert nekem adták, talán érezték bennem a szerelmet, amit a legendás cseh motormárka iránt táplálok - köszönöm, ismét.

Azóta díszhelye van a vitrinben, ha tehetem, ebből iszom a bort. Tudom, tudom, az igazi borbarát nem kortyol festett vagy csiszolt pohárból, de nem hinném, hogy ezért jutok a műkedvelő alkoholisták poklába. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr883294493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TyerCorp01 2011.10.11. 12:45:07

Úristen!!!
Bár bukkannék én is ilyen kincsre! :)
Ebből mégis ízletesebb...
Váljék egészségedre! :)

TyerCorp01 2011.10.11. 12:47:17

Apropó, úgy néz ki új blogot kezdek, mivel másik nagy álmom kezd valóra válni:
indafoto.hu/tyercorp/image/13266307-7a134fd6/user

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2011.10.11. 13:33:40

jóság. épp a legutóbbi családi összejövetelen csodálkoztam rá a BMW R75-ös és laverdás üvegpoharakra a szekrényben...

TyerCorp01 2011.10.11. 14:04:13

@baowah: Köszönöm a bizalmat, ma még tanulni kell, de holnap nekilátok! :)

apamacko 2011.10.11. 20:57:40

Szíven ütöttél ezzel a pohárral!

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.10.11. 22:21:11

@apamacko: lassan a te motorodat is meg kene irni!

mt-03 2011.10.12. 10:04:05

csak aztan nehogy annyit igyal belole hogy ossze talaljon torni ez az ereklye:)

c 2011.10.12. 10:55:13

Nekem volt egy JAWA-m. Egy Jawa Mustangom.

Fateromtól örökölt megkímélt darab. Ha egy szóval kéne jellemeznem a fos szó jut az eszembe.

bervas · http://mt10.blog.hu 2011.10.12. 12:02:58

@c:
Én konkrétan a vastelepről toltam haza egyet. Dugattyú, nyereg, gumik és karburátor híja volt. Gyári fény, kopottas krómok.
Pár ezer forintból összeraktam. Csak menni kellett vele.

zöldi 2011.10.13. 07:30:00

@bervas: aztán beállt, vagy nem? ;)

bervas · http://mt10.blog.hu 2011.10.13. 09:39:46

Be, szegény. Keverékes kútnál tankoltuk, és nem jött még fel az olaj a benzinbe.

PepeXVI 2011.10.13. 11:41:35

Nekem eredeti Wartburg fejkendőm van. Anyukám volt a Warbi alkatrész importőre a 80-as évekbern, egy gyári kiránduláson kapta repi ajándékként. Csak ünnepnapokon hordom.

Friss topikok

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

robogo feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása