A brazil srác hallhatóan igyekszik kiélvezni, hogy az öreg, de ránézésre jó állapotú Honda CBX-ét elviszi megfuttatni. Lobog a "The Doctor" feliratú kulcstartó a szélben, megtekeri a markolatot, és teli torokból üvölteni kezd a blokk. Sajnos nem egy hathengeres CBX-en "ülünk" - az az a motor, amiről egyszer azt olvastam valahol, hogy állítólag úgy kellett megkonstruálni, hogy olyan hangja legyen, mint egy F-104 Starfighter vadászgépnek felszálláskor, bekapcsolt utánégetővel. De azért ez a négyhengeres, régi vágású levegős blokk is szépen szól, megy is felfelé a sebességmérő, kiabál emberünk, hogy "130-140-170 huhhúúú!" Aztán megelőz egy kocsit, még ráteker egy kicsit a gázra, a fordulatszámmérő belenyal a pirosba, a sebességmérő valahol kétszáz körül, amikor hirtelen leesik a fordulat, a blokk elhallgat, és a motor elkezd szambázni...
Hogy okos dolog-e beleforgatni egy picit a pirosba, hogy volt-e még sebességi fokozata, nem tudom. Azt sem, pontosan mi tokozta a taknyolást, bár a képeket elnézve tényleg az történhetett, ami a videó alatt a leírásban és a hozzászólásokban is szerepel: szétrobbant a blokk, az így leblokkolóhátsó kereket beborította forró olajjal, innentől meg hiába is húzta be emberünk a kuplungot (kikockázva láttam egy villanásra az ujjait, amint a kuplungkarért nyúlnak), már nem tudta megfogni a motort.
Biztos sokan simán összeszedték volna a csúszkáló seggű gépet, én még fél kézzel el is engedtem volna a kormányt, és hátra is fordultam volna, hogy lássam, a mögöttem jövők jól látják-e, mekkora spíler vagyok, bagóra meg csak azért nem gyújtottam volna, mert bár lazaságomhoz és mérhetetlen magabiztos motorkezelésemhez méltóan laza látvány lenne, de nem cigizek. De a brazil srác nem volt ennyire ügyes, csak azt tudta megoldani, hogy kétszázról olyan hatvan-hetvenre csökkenjen a tempó, és csak ezután feküdt el alatta a motor. Kis csúszás, hentergés, és már felpattanva integetett a közeledőnek, nehogy újabb baleseteket okozzon a földön fekvő motor. Kár érte, tényleg szép kis gépnek tűnik a képeken, de gyanítom, ezután már sem a motor blokkjában keletkezett károk, sem a csúszás utáni sérülések nem orvosolhatók a piaci értékével összevethető összegből.
Azt hiszem, elég sokan örülnének, ha ennyivel megúszhatnának egy ilyen fiaskót, igazából én is azt gondolom, akárhányan okoskodnak is a videó eredeti kommentelői közt, ez egy rohadt mázlista taknyolás volt.