Kínai kerékcsere

Ázsia hadseregei furcsák. Az egyik atomkísérleteket folytat és szomszédjai hajóit torpedózza meg, a másik bevonul a környező országokba és keménykedik. A kínaiak motoros alakulata sem piskóta – milliók örülnénk, ha a besorozott ifjak a tibeti agresszió helyett inkább csak motorozással töltenék az időt.

A kép szerint ez nagyon jól megy nekik. Egyik kedvenc motorjuk az évtizedek óta rendszerben tartott Chang Jiang 750, amely a világháborús BMW élethű kópiája. Az M1M oldalkocsis fogat 350 kiló, három személy és száz kiló szállítására alkalmas. 746 köbcentis, ereje 22 lóerő 4500-as fordulaton. Kialakítása nem tűnik alkalmasnak arra, hogy nagyon trükközzenek vele, ennek ellenére úgy tűnik, nem három másodperce emelték két kerékre – valószínűleg a kereket még lecserélik, mielőtt leengedik a bokszert.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr711994304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

debrejo 2010.05.12. 08:56:07

Az az elhivatott arc, bakker:D

ndr 2010.05.12. 09:07:10

Ez egy beállított kép! Nézzétek az olajfolyást alatta! :)

baowah · http://baowah.blog.hu 2010.05.12. 09:10:46

azt meg az elozo korben lotte.

dextercapo 2010.05.12. 09:24:51

siman all a hengerfejen amig a haverja tudobol felnyomja a gumit , amit ragogumival foltozott meg . nem akarom lebecsulni a kinai technikat , de siman belefer :) minden veglet megtalalhato odaat

konti10 (törölt) 2010.05.12. 09:37:02

Apámnak ugyanilyen színű Uralja volt évekig. Ezzel vitt mindenhova, autót nem tudott vezetni az öreg. Mély nyomot hagyott bennem. Csak mindig valami baja volt, meg akkor érezte magát jól a gép, ha egy zsák krumpli benne volt az oldalkocsiban.

komi12 2010.05.12. 11:02:42

Nem tudom mért kell ezt a dolgot ennyire túl misztifikálni. Én az oldalas 350-esemmel addig megyek két keréken, ameddig a forgalmi szituáció megengedi. Utassal csak azért nem teszem, mert a küllős kerekeket nagyon megviselné. Zárt pályán, strapabíró motorral, kis gyakorlás után simán vállalnám a dolgot. A katonáknak meg igazán van idejük gyakorolni.

baowah · http://baowah.blog.hu 2010.05.12. 11:08:01

@komi12: ha az utasod lecserélte menet közben a kereket, légyszi küld be videón, kitenném a címlapra!

bervas · http://mt10.blog.hu 2010.05.12. 11:49:58

Az 50-es években a Magyar Néphadseregben az oldalkocsis motorosok vizsgáján volt olyan, hogy patak felett kellett 1 db, 20 cm körüli szélességű pallón átkelni. Általában átmentek.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2010.05.12. 11:51:56

@baowah: Nekem volt egy ilyenről videóm, de nem tudtam feltölteni indára még anno, most meg nem találom. Lengyelek voltak!

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2010.05.12. 12:05:37

Na, találtam egy hasonlót:

www.youtube.com/watch?v=ANn31tZajuQ

05:00-nál kezdődik a móka.

dr.oid 2010.05.12. 12:58:24

Hát ez megvan-e? Kínai Népköztársaság első atomrobbantása, kis sárga kreténekkel. Fölrobban a töltet, sárgák a léglökéshullám hatósugarán kívül de a sugárzási zónán belül hegesztőszemüvegben nézik a villanást, majd a lovaikat(!) vegyvédelmi cuccba és gázálarcba öltöztetik és kardot suhogtatva szó szerint halálvágtába kezdenek a ground zero irányába. Halálos sugárdózis garantált lónak, kínainak egyaránt. A lovakat sajnáltam, kínaiból volt-van épp elég. A keleti kollektív társadalmak mentalitását soha sem értettem igazán:D

GERI87 2010.05.12. 13:24:19

mifrancnak rohantak a robbanás epicentrumába?:D

ZON 2010.05.12. 15:36:02

@GERI87: hátha immunitást szereznek.

dextercapo 2010.05.13. 00:09:24

@GERI87: lekaszabolni a sebesulteket . annak idejen az oroszok is teszteltek az atomcsapas utani legkorabbi atkelest .
miutan kitakairottal egy teruletet , egy dolog biztos : ures . aki elsokent foglalja el az a nyero . a nyeremenye a kihullo haj , hanyas ,lassu fajdalmas halal es ha nagyon turelmes volt , akkor egy csomo kulolegesen fejlodo utod.
de ok mindig is populacioban gondolkodtak .

fosdapass 2010.05.13. 08:36:53

@bervas: na ez elég komoly előkép! Egyébként, ahogy azt a távoli keleten illik, természetesen nem csak az R71-es/M72-es józsefvárosi piaci minőségű koppintásában jeleskednek ezek a sárgák, de az efféle produkciók ötlete is - nyilván - a wermaht motoros kiképzőiskoláitól származik. Ha a neten nem is nagyon találni ilyen fotókat, de német szakirodalmakban mindig felbukkan egy rakás kép amin vagy 10-20 Zündapp, BMW kétkerekezik két/három utasával, robog át lehetetlen terepen és csinál elég izgalmasnak tűnő kunsztokat aszfalton, oszlopban, alakzatban haladva.

Ilyen előzményekkel csak szánakozni tudok ezeken az elkésett, mégis idétlenül kérkedő majmokon.

tessekmondani 2010.05.13. 21:56:13

"Kinai kerékcsere"
"Kína nagy autógyárakat akar"
"A Pekingi Autószalon lenyomta Genfet"

őőő...

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2010.05.14. 13:15:53

@CBHonda: Gyakorolnak az egykerékre,hogy ki tudják cserélni az elsőt is. ;)

Friss topikok

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

robogo feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása