Latin szépség Kawasakiból

23

A Valtoron motorépítő műhely munkái közül a La Bestia és a La Latina 400 is szerepelt már a Sebesség oltárán, most pedig a La Latina 900-ról küldött egy felvételt a Delgado testvérek videós barátja, Grantatini. A spanyol művészek rajonganak a klasszikus Kawasaki-modellekért, így ezúttal is azok közül választották ki az alapot, a La Bestia után ismét egy Z900-ast építettek át.

33

Szokásukhoz híven ezúttal is maguk tervezték és készítették az alkatrészek többségét. A La Latina 400-hoz hasonlóan itt is a café raceres formanyelv mellett döntöttek, a 400-as és 900-as modellek számos hasonló stílusjegyet őriznek. Ilyen például a blokk lyuggatott burkolata is, valamint a kerek lámpa, a rövid első sárvédő és a rajtszámos farokidom is. Erre 76-ost festettek, mely az átdolgozott Z900-as gyártási évére utal.

72

A 903 köbcentis sornégyes blokkra 26 milliméteres Mikuni karburátorok, valamint K&N levegőszűrők kerültek. Az elektronikus gyújtás Boyer-Brandsen-gyártmány, az oldalankénti két-két kipufogódob pedig egyedi, saját munka. A 900-as Latina 8500-nál adja le 82 lóerejét, végsebessége pedig 212 km/h. Ami a futóművet illeti, előre 36 milliméteres Kawasaki villát választottak, míg hátra két Showa rugóstag került. A lassításról és megállásról elöl két 296 mm-es tárcsa, hátul pedig egy 200 mm-es dob gondoskodik.

63

Pablo és Carlos Delgado egyébként 1995-ben kezdtek komolyabban fémmegmunkálással foglalkozni, elsősorban szobrokat készítettek, aztán a régi Kawasakik iránti rajongás motorépítésre motiválta őket. Egyedi gépeik közt nemcsak café racereket, hanem gyorsulásra, illetve terepezésre épített motorokat is találhatunk.

La Latina 900 from grantatini on Vimeo.

Fotók: http://concretemadrid.com/valtoron/

A bejegyzés trackback címe:

https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr405636594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Béza Dániel 2013.11.16. 15:15:15

Az a baj, hogy a fotós már megint azt hitte, hogy ő főszereplő, Utálom mikor a fotós vagy operatőr, más tehetségére, művészetére próbál ráakaszkodni, és a saját egóját előtérbe tolni. Engem a motor érdekel, amiből itt alig látszik valami a túlművészkedett képek miatt...

bobfalfa 2013.11.16. 15:18:41

Tetszik az MZ TS250-szerű lámpája (is)

mt-03 2013.11.16. 17:34:06

A multkori 400as eleg bena volt, de ez viszont franko.

Hun_Fighter 2013.11.16. 19:29:50

Újabb motor magányosoknak. Amúgy szép, de teljesen egyetértek Béza úrral, ami a fotókat illeti.

virago 2013.11.17. 05:21:21

Magányosoknak?"
Ez egy café-racer!
Ki látott már 2 személyes café- racert?
Ez nem egy 1200es túra bmw!
És igen, ez egy szép motor, valahol itt ér véget a motor, és kezdődik a művészet. Bár a kettő nem zárja ki egymást.
Nekem ebben nagyon tetszik az egységes összmegjelenés, ezt kevesen tudják.
Szeretném a garázsomban tudni az fix.

daxember 2013.11.19. 14:26:35

Jó kis MZ lámpafej :D
Hogy utáltam anno.... most meg ez a menő !?

razer 2013.12.02. 17:43:19

utálom ezt a nagy café-racer divatot de ez valami gyönyörű...

Friss topikok

Hirdetés