A Valtoron motorépítő műhely munkái közül a La Bestia és a La Latina 400 is szerepelt már a Sebesség oltárán, most pedig a La Latina 900-ról küldött egy felvételt a Delgado testvérek videós barátja, Grantatini. A spanyol művészek rajonganak a klasszikus Kawasaki-modellekért, így ezúttal is azok közül választották ki az alapot, a La Bestia után ismét egy Z900-ast építettek át.
Szokásukhoz híven ezúttal is maguk tervezték és készítették az alkatrészek többségét. A La Latina 400-hoz hasonlóan itt is a café raceres formanyelv mellett döntöttek, a 400-as és 900-as modellek számos hasonló stílusjegyet őriznek. Ilyen például a blokk lyuggatott burkolata is, valamint a kerek lámpa, a rövid első sárvédő és a rajtszámos farokidom is. Erre 76-ost festettek, mely az átdolgozott Z900-as gyártási évére utal.
A 903 köbcentis sornégyes blokkra 26 milliméteres Mikuni karburátorok, valamint K&N levegőszűrők kerültek. Az elektronikus gyújtás Boyer-Brandsen-gyártmány, az oldalankénti két-két kipufogódob pedig egyedi, saját munka. A 900-as Latina 8500-nál adja le 82 lóerejét, végsebessége pedig 212 km/h. Ami a futóművet illeti, előre 36 milliméteres Kawasaki villát választottak, míg hátra két Showa rugóstag került. A lassításról és megállásról elöl két 296 mm-es tárcsa, hátul pedig egy 200 mm-es dob gondoskodik.
Pablo és Carlos Delgado egyébként 1995-ben kezdtek komolyabban fémmegmunkálással foglalkozni, elsősorban szobrokat készítettek, aztán a régi Kawasakik iránti rajongás motorépítésre motiválta őket. Egyedi gépeik közt nemcsak café racereket, hanem gyorsulásra, illetve terepezésre épített motorokat is találhatunk.
La Latina 900 from grantatini on Vimeo.