Megmentette a motoros a koffeint

Mindannyian hagytunk már ezt-azt autó tetején vagy a motorháztetőn. Ebben a videóban is hasonlót látunk, igaz, itt egy kerámiabögre maradt a SUV lökhárítóján. A motoros észreveszi, leemeli és beadja az ablakon: mi ez, ha nem jófejség?

Nekem sikerült már így elvesztenem bukósisakot, lakáskulcsot és mobiltelefont is. Önök mit hagytak el?

A bejegyzés trackback címe:

https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr135399308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

soseleszekelső 2013.07.10. 18:06:04

Nem volt rossz mutatvány, hogy úgy vette le, vitte utána, hogy ki sem ömlött :)

Erik von Orhideenwald 2013.07.10. 18:46:40

"Önök mit hagytak el így?"
Semmit. :)

Petyat 2013.07.10. 18:54:58

Egy szerencsére üres ételes dobozt hagytam egyszer a tetőn. Amikor beültem és ki akartam tolatni, rámdudált egy kisteherautós. Akkor azt gondoltam azért dudál, mert azt hiszi rá akarok tolatni. Később jöttem rá, hogy az edény miatt, amit akkor kezdtem hiányolni amikor megérkeztem. Valószínűleg a kitolatás után az első gyorsításnál lerepült. Ha nem vicces lehettem dobozzal a fejem felett. :)

Gomulka Béla 2013.07.10. 18:59:06

Osszemalackodja azt a szép, tiszta aszfaltot, még ilyet! Egyébként ezért jó a jobbkormányos kozlekedés: akkor jobbal lehet húzni a gázt, és ballal beadni a bogrét. De ezek a bunkó amerikaiak, ezek a legalapvetobb dolgokra sem gondolnak. Csak kipocskolják azt a jó (hosszú, híg) kávét.

Józsi a guminagykeres 2013.07.10. 19:04:25

Fater egyszer telefont hagyott 120-as skodri tetején. Ment vele elővárosi-városi forgalomban 15-20km-t,majd kiszállt,húb+ és elrakta. Mákja volt.

Jamesblond 2013.07.10. 19:09:56

Frissen fenyezett atommal kialltam a foutra, ratettem egy nagy dobozt egy bazi nagy "ELADO" felirattal. Hogy a kamionok altal keltett szel miatt le ne repuljon a doboz, beletettem egy nagy teglat. Este mentem a kocsiert, de olyan figyelmetlen voltam, fent hagytam a dobozt. Elindultam, majd eszembe jutott a doboz. Az egesz napos traktorozas utan a szervo fek tulsagosan harapott. Leesett a doboz a teglaval a motorhaztetore, vegigcsuszott, majd a kocsi ele leesett. A tegla lekarcolta a motorhaztetot, hutomaszkot, lokaharitot... Nem kicsit. Nagyon.

effendi79 2013.07.10. 19:22:31

A szemüvegemet. Csak párszáz méter múlva vettem észre, hogy nem látok. :-)
Nem lett meg.

nem kéne... 2013.07.10. 19:23:21

két telefon, valamint egy berlingo szélvédő fölötti rakodópolcáról egy jobbos kanyarban a nyitott ablakon keresztül távozott olyan négymillió forint körüli összeg egy tételben.
annyi volt a mák, hogy egymilliójával össze volt fogatva és a nem egész millió se címletenként repült el.
elég hamar megálltam, szarok a kereszteződésre, összekapkodtam a lóvét, izé bocsi, itt se vagyok.
a mögöttem jövő elég hamar levágta, mi van, eléggé kiröhögött.
:)))

Hawaii- 2013.07.10. 19:24:27

Egyszer egy kőtányér maradt egy szedán csomagtartójának tetején, a szélvédő mögött (igen, eleve nem lett volna ott semmi keresnivalója) és a város másik végén egy kereszteződésben hívták rá fel a figyelmem. Nagyon meglepett, hogy útközben nem esett le.

nem kéne... 2013.07.10. 19:27:37

@nem kéne...:

ja, a két telefon az két külön sztori.
az egyik kb fél napja volt meg, alső kanyarban elhagytam.
otthon vettem észre, basszameg, azonnal bevillant, hogy a tetőre tettem és nem vettem le.
tűz vissza, másfél kilométer.
az első kanyarban (onnan errefelé) leesett, látom, oké, megvan.
megállok, telefonformájú.
pofával lefelé.
fölveszem, megfordítom, valaki már végigment rajta.
az a durva, hogy így is működik, csak lófaszt nem látni a kijelzőn, illetve ilyen kaleidoszkóp-forma.
:))))

okoskodó 2013.07.10. 19:41:52

A disznaja meg kiborítja.

hát megérdemli?

De szemben szépek a hegyek. :-)

Gera 2013.07.10. 19:56:45

Édesapám egyszer az aktatáskáját hagyta a kocsi tetején, benne pénztárca, iratok, pár százezer forint, üzleti papírok, kulcsok, mobil, minden szirszar. Szépen bement így dolgozni, aztán amikor a cégnél kiszállt, csak lesett :) Hihetetlen, hogy több kilométeren nem esett le.

szabadság elvtársak! 2013.07.10. 20:28:32

Egyszer Siófokon hagytam el a táskámat motorral voltam. Minden irat benne jócskán lóvé.Másnap reggel telefonon kerestek, egy házaspár találta meg.Én 50Km-e lakom onnét, de azt mondták semmi gáz úgyis ma jönnek errefelé behozzák. Úgyis lett. Semmit nem fogadtak el. Isten éltesse őket sokáig!

pickapu 2013.07.10. 20:38:23

Mentem már át Egeren úgy, hogy a platótakarón ottfelejtődött egy bontatlan doboz hatvanötös szög. Nem esett le.

pickapu 2013.07.10. 20:42:39

Ja, és gyerekkoromban egyszer édesanyám úgy jött haza a közértből, hogy a Skoda orrán ott reszketett a zacskós tej. :)

Rocko- 2013.07.10. 20:43:49

- rendes a motoros
- ha ezt nem vette észre a nő, akkor mit nem még?
- micsoda paraszt, hogy kiönti a földre. körülnézés nélkül.
- nagyon rossz útjaik lehetnek, ha ott maradt a bögre...
- a kereszteződésben mi az a földön? párna vagy chips?

Rocko- 2013.07.10. 20:44:30

@nem kéne...: nem segített összeszedni? :}

Ecotrans 2013.07.10. 20:47:03

A laptopot hagytam táskástól a tetőn. Érdekes módon Hajdúnánástól Pestig fent maradt, biztosan beszorult a csomi keresztléce alá. Aztán a Szerencs utcai lámpánál fék, és a motorháztetőn landolt.
Kiszálltam levenni, és ekkor érkezett hátulról egymás után két olasz rendszámú audi, román nemzetiségű emberekkel telve, csatt, csatt, majd sistergés, ordibálás.
Szerencsémre két éve van kamera az autóban.

Juhdzsin 2013.07.10. 20:51:11

Én egyszer a telefont hagytam a tetőn, egy jobbosban lerepült. Azonnal levágtam, hogy a telóm volt, megálltam, összeszedtem 3 darabban (teló, akksi, hátlap), bedobtam az ülésre, majd otthon összeraktam, és működött. Egy nokia volt, asszem 5500.

A másik már keményebb volt: Az airsoftos AK-47-est hagytam a kocsi tetején, tokban. Azt észre sem vettem, hogy leesett a földúton. Hatalmas szerencsém volt, hogy apósom jött haza biciklivel, és megtalálta. Persze egyből tudta, hogy az enyém... :)

Orgon 2013.07.10. 21:13:45

Azért ott a kereszteződésben volt már valami zsákos árú is elhagyva... (0:49-nél)

T1OK3 2013.07.10. 21:13:46

Haverom a lakótelepen leparkolás után a kocsitetőre tette a pénztárcáját,amit ott is felejtett.Másnap ébredés után lenézett a 7.-ről és még mindig ott volt a brifkó,lement és hiánytalanul magához vette.
Mákja volt!

GERI87 2013.07.10. 21:30:41

Tökjó:)

Bár a kávét kiönti a dagi, mondjuk amcsi, nem issza már meg amihez esetleg valaki már hozzáért, vagy nem tudja mi történt a poharával:)

Majdénmegmondom 2013.07.10. 21:42:11

38 év alatt egyszer sem jutott eszembe, hogy bármit is az autó tetejére pakoljak. Velem van a baj?

etwas kultur muss sein 2013.07.10. 22:05:39

Egy tányér palacsintát hagytam a tetőn, de szerencsére a harmadik kanyarban jelzett a mögöttem lévő teherautó sofőrje. Lassan mentem, nem estek le, kár is lett volna értük. :D

voripeter 2013.07.10. 22:14:37

Amióta az új Astrákat használják a rend éber őrei, rendszeresen elhagyják a tanksapkákat, mert megszokták, hogy a Focusban nem volt.

LAJBI 2013.07.10. 22:18:18

Tobb keszletnyi szerszam egyesevel/tobbed magaval (nem full keszlet egyszerre) a traktor sarvedojen/ekevazon/tarcsan/vetogepen/stb. hagyva, majd beszantva/tarcsazva/boronalva. Aztan kovetkezo evekben sz@rra rozsdalva megtalalva kb. az 1/3-a. Kalapacsok uj nyelet kaptak, a villaskulcsok egy kis WD40-et, a kombinalt fogo/francia kulcs meg ment a MEH-be :)

pöttömröff 2013.07.10. 22:27:17

Lakáskulcsot a tetőn, el is veszett. Másoltattam újat, és egy hét múlva azt is ugyanúgy rajta felejtettem a kocsi tetején. Viszont másodszorra nem esett le, hanem hazaértem, és csak akkor vettem észre, hogy már megint ilyen idióta voltam :)

Quattroman 2013.07.10. 22:28:01

@effendi79_:
"effendi79_ 2013.07.10. 19:22:31
A szemüvegemet. Csak párszáz méter múlva vettem észre, hogy nem látok. :-)
Nem lett meg."

pedig ott volt előtted csak nem láttad szemüveg nélkül:-)))

zsoci 2013.07.10. 22:31:30

Semmit se szoktam elhegyni.
Viszont az megvan,hogy van az út olya sima, hogy nem esett le ?

Slampixxx 2013.07.10. 23:16:10

Nekem amerikai piacos autóm van, ezért nagy amerikai lökhárítókkal. Ha már ilyen nagy, sokminden elfér rajta, pl. egy pénztárca is. A tárcát következő nap visszaadták, a pénz nem volt benne.

Egy szemüveg pedig a tetőn maradt, de elhagytam.

Grifter 2013.07.11. 00:46:59

Azok az utak... :.)

Kron 2013.07.11. 01:36:25

kollégám münchen belvárosában az autóstáskáját hagyta a tetőn. benne az iratait, útlevelét és 9000 eurót. egy héten belül mindent leadtak a rendőrségre. a pénztől eltekintve.

tukacsakos 2013.07.11. 07:16:42

Túrkeve-Nyíregyháza 160km, kés az utánfutó sárvédőjén maradt. Ezek szerint a magyar utak is jók!?

Kelemen Csaba 2013.07.11. 07:17:30

Milyen szépen oldalra nézett sávváltások előtt a srác! A távoli hegyek nagyon csábítóak!

Kelemen Csaba 2013.07.11. 07:19:10

@soseleszekelső: Ja, mindjárt az elején még egy sínen is átmennek.

trabant 601 · http://youtube.com/watch?v=Z3prOObnrmk 2013.07.11. 07:54:39

Tesóm igazoltatáskor hagyta a kocsi tetején a tárcáját, de nem esett le. Viszont pár éve a bumerángabn hallottam, hogy valaki kb fél millót hagyott a kocsi tetején. Mire eszébe jutott már a menetszél levitte majdnem az egészet.

szabadság elvtársak! 2013.07.11. 08:06:21

Tegnap írtam a motoros táskámról, amit 50 km-ről visszakaptam.Pénzel együtt! Most hogy olvasgatom a kommenteket, jutott eszembe, egy nem régi eset, és ez már érthetetlen. Fát hordtam haza utánfutóval a másik házunktól, ami 4 km-re van. A gereblyét amivel ugye az ember az ott lévő kérget össze gyűjti, az utánfutó magasító oldalára akasztottam.Mondanom sem kell valahol leesett.Azonnal visszamentem lassan.Öt perc telt el. Nem kis táska, Már nem találtam.Kinek volt ekkora szüksége egy szar gereblyére?

1ns 2013.07.11. 08:11:15

Amerikai mentalitás : - "el ne fogadd a spontán segítséget mert még valami bajod lehet" - terjed mint a futótűz. :(

troppaerhümér 2013.07.11. 09:26:17

Táboroztattam gyerekeket az isten háta mögött kettővel. Reggel ébredés, kávé nagy bögrével, amit a gondnok régi Honda Shuttle-jének hátsó lökösére tettem. A hölgy azzal a lendülettel indult ügyintézni jó 10 km-re. Vissza jött egy óra múlva, kávéval együtt. Megittam,hideg volt. :-))))

Lobogó gatyaszár 2013.07.11. 11:30:08

A Trabimon gyujtást állítottam, aztán a csavarhúzót a tető szélén lévő aluperemre raktam. a Trabi is barna volt, a csavarhúzó nyele is. Kb. fél óra városi tesztkör után álltam meg a sportállattal, utána vettem észre a tetőperemen a csavarhúzót.
Azóta is megvan :)
(Trabika nincs...)

H_M_CS 2013.07.12. 18:54:01

3liter tejet régen.

Druzse 2013.07.18. 10:47:55

Vajon sima az aszfalt arrafelé? Nálunk úgy lőtte volna ki az első egy méteren a két csatornafedél és három toldozás-foldozás, mint csúzli a kavicsot.

labi 2013.07.25. 17:21:34

Amíg felvettem a bukómat klubtársam kocsijának tetejére tettem a szemüvegemet.

Pár száz méter után feltűnt, hogy valami nem stimmel, egyből beugrott minden.

Hatan kerestük fűben, útszéli gazban miközben sötétedett, nem lett meg...

Mikor hazaértem csengett a telefonom, szemüveg a kocsi hátsó ablaktörlőjére akadt fel olyan szépen, hogy 15 kilométeren keresztül ott is maradt, hibátlan állapotban kaptam vissza. :)

mt-03 2013.07.29. 14:15:54

ezt a taplot, kibaxxa a foldre az egeszet, az ilyennek kellene beboritani az ablakon nem utana vinni...

Friss topikok

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

robogo feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása