Yamaha, hajó, motor

Sokat nem fűznék hozzá az alábbi videóhoz. Ha valaki nincs hozzászokva, hogy a motorjáról oldaldobozok lógnak két oldalra, ismételgesse az első pár napban: széles vagyok, széles vagyok. Én már fél éve használtam a rendőr Kawát, mikor sorok közti lavírozáskor megkaristoltam a doboz bukócsövével egy Hondát. Szerintem ez a srác is örült volna, ha egy betétlapcserével megússza. Mondjuk az úszást megúszta...

Ja, még mielőtt nekiesnétek a motorosnak, hogy béna, kezdő, érdemes tudni, hogy a francia Moto Journal tesztpilótája, éppen egy Yamaha FJR 1300-ról készülő anyagot forgattak. Szóval, a profikkal is megesik az ilyesmi, akár ciki, akár nem.

A bejegyzés trackback címe:

https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr54942501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SiPeter 2012.12.02. 11:28:15

Az úszást megúszta a motor és a pilóta is, ha jobban megfigyelitek. A motor egy betonos részre a pilóta pedig a hajóba esett. Mondjuk ott a kukáknál is elég szűk lett volna.....

Pepejoe 2012.12.02. 11:39:52

Hát annak a motornak annyi, megvan a súlya hozzá (meg a magasság is megvolt) hogy szanaszét hajtogassa a vázat meg mindent...:(

antimason (törölt) 2012.12.02. 11:46:57

Semmi röhejes nem volt benne...
Remélem nem sérült komolyan.

Csabi. 2012.12.02. 12:05:41

ez a motor Magyarországon még elmegy vadonatúj sérülésmentesnek.

lifelike 2012.12.02. 12:10:51

Megneznem hanyan reagalnank ilyen profin a szitura, a tobbseg -velem egyetemben- tovig huzna a gazt es kapaszkodna a markolatba aztan a motorral egyutt csapodna be ami vegul raesne

Don Quixote de la Ferko 2012.12.02. 12:11:43

A potyogáson kisebbet, a hozzászólókon nagyon jót röhögtem.

Érdekelne, hogy a neten terjengő hasonló videók miért kapnak akkora nézettséget, amekkorát némelyik kiharcol magának.
Pont ugyanez történik rajtuk. Ember megy, bukik, és a többivel együtt csokorba szedve a fél világ röhög rajtuk.
Igaz, ott nincs személyhez kötve, így érthető, hogy a "profin" nem szabad röhögni, csak a lúzeren.

Már megbocsássatok, de szánalmasak vagytok.

Don Quixote de la Ferko 2012.12.02. 12:16:41

sebessegoltara.blog.hu/2012/11/28/igy_tortenik_a_motorbaleset#c18429902

Érdemes figyelni a hozzászólások kontrasztját, mikor a "lúzer" bukik. Érdekes módon az egyből mulatságos.

DogTheDog 2012.12.02. 12:20:40

Ezt azert rendesen benezte,vicces volt.
Jo reklamfilm a mocinak.

pedaz 2012.12.02. 12:22:53

James Bond lassításban

sandor26 2012.12.02. 12:25:08

Hát ezt elég rossz nézni is. A vicc, hogy a doboz az esetek 99%-ban üresen, csak dekorációs céllal van fent. Pedig az FJR, szemben a legtöbb tűramotorral, dobozok nélkül is jól mutat.

petersen 2012.12.02. 12:32:10

semmi kacagni való nincs rajta. ez is mutatja, hogy elég egy pillanatra nem figyelni! még a profi is hibázik... bojrészerek figyelmébe!

sandor26 2012.12.02. 12:43:50

a különbség a 2 baleset között, hogy az egyikről nyilvánvalóan lehet feltételezni a jólétet, ezért az megvetendő.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2012.12.02. 12:50:55

A fél világ röhög rajta, a másik átérzi a problémát, és nem kárörvend. De azért lássuk be, a helyzet, önmagában, ha biztosak lehetnénk benne, hogy a motorosnak kicsit sem fájt a dolog, elég vicces. Mint amikor egyik ismerősöm hasonlót játszott el, igaz üres kocsival. Nem húzta be a kéziféket, az autó meg elgurult, fejest ugrott a kikötő vizébe. De ott is volt egy hajó, aminek a kötele megfogta a kocsi orrát, így csak az eleje lógott a vízbe. Egy egész kicsit sajnáltuk a srácot, de azért telipofával röhögtünk rajta. Azóta is szállóige a "Ne hullámozzon!", amit egy arra haladó hajósnak ordibált (persze magyarul), miközben az autó egy kötélen egyensúlyozva billegett a vízen(ben).

jobblab 2012.12.02. 12:59:55

Mi a faxt kavargászott ott azon a szűk helyen ilyen bálnával?
Ez benne a vicces.

Vargapál (törölt) 2012.12.02. 13:14:01

Profi vagy sem, én azért megmosolyogtam. A leugrás viszont csillagos ötös, keveseknek lett volna lélekjelenlétük hozzá. Az már más kérdés, hogy ettől függetlenül fájhatott a dolog.

F1DO 2012.12.02. 13:17:45

Szintén azt nem értem az egészben, hogy egy olyan eléggé szűk és veszélyes helyen (se korlát semmi) mi a frászt keresett egyáltalán, minek ment arra???

Tessék meg is lett a baj..

F1DO 2012.12.02. 13:20:04

A kukától aztán pláne nem fért volna el, bocsánat de szerintem elég hülye volt hogy azon a részen akart elmenni..
Talán a láncos 'korlát' sem véletlen van mögötte..

yenoee 2012.12.02. 14:03:11

Az talán vicces lett volna, ha nem engedi el időben a kormányt és egy bukfenccel a motor alá kerül. Csak akkor lehet h a LiveLeak értő közönsége szórakozhatna rajta, mert a YT finnyás a túl durva képsorokra.
Szar napja lett a csávónak, biztos nem simizték meg utána a buksiját, de azért az évek meg a rutin előjött.
Egy hogyan ne póverkedjünk motorral válogatásba még éppen beférne.

belagezabela 2012.12.02. 14:16:42

Sose értettem ezeket a viccesnek beállított videókat, miért lehet ezen röhögni nem csak ezen, sérülésekkel járó baleseteken.

Juhdzsin 2012.12.02. 14:31:05

szerintem vicces volt.

V12 Power 2012.12.02. 15:31:51

@Don Quixote de la Ferko: Igazad van. Mellesleg erre mondja a az angol, hogy spectacular mistake. Persze, mindenkivel megeshet, profival, lúzerrel egyaránt. Én jót mosolyogtam, azzal együtt, hogy sajnálom a fickót. Akár profi, akár profi lúzer.

pog ma thon 2012.12.02. 15:38:41

Nem vicces hanem tanulságos

exilis 2012.12.02. 15:38:47

A profik is tévedhetnek. Épp tegnap néztem egy ennél durvábbat. A video legelején után a motoros ugratást érdemes megnézni:
www.youtube.com/watch?v=VglCEyNmYy4

((Adam)) 2012.12.02. 15:53:58

Szerintem vicces, én visítva röhögtem rajta. Mondjuk én azon is így röhögtem mikor én feküdtem el még anno egy Yamaha DT-vel... Úgyhogy lehet hogy csak én vagyok perverz :)

kovizozo 2012.12.02. 16:01:51

@((Adam)): Annak idején haverom frissen felújított Cz 350-esével pereceltem a próbakörön, azon is röhögtem...

kovizozo 2012.12.02. 16:05:20

Egyébként bazi nagy szerencséje volt. Ha megnézitek, minimális sebességgel leesik a motor alóla. Ahhoz kellett hidegvér, hogy időben elengedje a kormányt és ne kapaszkodjon bele pánikszerűen.

Ny1 2012.12.02. 16:37:12

full HD , profi operatőr. Mi kell még a szórakozáshoz?

GregDzsi 2012.12.02. 17:01:25

A faszi kőprofi, kb. az egyetlen (nagyjából) biztonságos esési módot sikerült zsigerből produkálnia. És még mázlia is volt a hajóval.
Én így nem éreztem bunkónak magam, hogy bezony felröhögtem a látványon - van egy kis megrendezett, börleszkes, "tuti nincs baja" bukéja a videónak:))

varaferi 2012.12.02. 17:41:06

"fél világ röhög rajta"...honnan tudod ,láttad...hagyjadmááá

jürgen baromartz 2012.12.02. 17:59:17

'sztakurva... ez nagyon nem volt szép. remélem nem esett komoly baja a hapsinak.

misinator 2012.12.02. 18:06:23

Elolvasva a hozzászólásokat, kijön belőlem a provokátor:
Intelligens ember belátja tettének illetve nem tettének várható következményeit.
Itt egy - szerintetek is - profi hibázott.
Azzal, hogy olyan környezetbe vitte a gépet, ahol megjárhatta.
Akkor most vagy nem profi, vagy profi és elszámította vagy elbízta magát.
Nem is ez a lényeg szerintem.
EMBER cselekedett, s hibázott. Hibázni pedig emberi dolog.
Ahogy az is emberi, ahogy modoros motorosok védik a mundér becsületét, miközben valószínűleg maguk is röhögnek otthon /De ezt a világért sem ismernék be egy teszem azt rúdtáncos honlapon/, amikor - teszem azt - egy profi rúdtáncos fejjel lecsúszik a padlóra.
Persze ez rám is igaz; ha látok egy hivatásos gépkocsivezetőt röhejesen hibázni egy videón, két reakcióm szokott lenni: 1, Felröhögök. 2, Belegondolok, hogy ez velem is előfordulhatott volna, s együtt érzek a fickóval.

Ja, csak én az első reakciómat is elismerem, s nem modoroskodok, hogy a profi motorosok /rúdtáncosok, hiv. gkv.-k/ mekkora istenek, akiket még a számra se szabad venni...

hálátlan olvasó 2012.12.02. 18:40:38

mielőtt kommenteltek egyesek, megnézhették volna miféle anyagokat gyártanak ezek, és akkor nem írtak volna baromságokat.

ha a tc 10-ed ilyen szintű anyagokat nyomna, örülhetnénk neki. és ezt nem sértésnek szánom (a nevem ellenére sem). tudom, itt nincsenek meg rá a lehetőségek.

2012.12.02. 18:56:28

Én sajnálni sajnálom de azért röhögtem rajta...

von staufen 2012.12.02. 19:12:38

"sorok közti lavírozáskor megkaristoltam a doboz bukócsövével egy Hondát"
No comment. Illetve f@szom...

streetsta · http://managertoys.hu/ 2012.12.02. 19:47:22

@hálátlan olvasó: Értem, hogy nem sértésnek szánod, de azért én mégis csak úgy gondolom, hogy a TC tévére gyártott (és itt is megjelenő) anyagainak színvonala miatt nem szükséges pironkodnunk.
Az meg, hogy nem ugyanakkora piacra/piacról dolgozunk, sajnos nagyon is igaz. Mind sokkal jobban örülnénk, ha a magyar autós-motoros médiumok mind tele lennének színes hirdetésekkel, amik a komoly vásárlóerőt képviselő magyar vevők zsebéből akarnák kiénekelni a forintokat. De ez egyelőre nem tűnik realitásnak. Nagyon várom már az időt, amikor a magyar motorpiac eléri mondjuk az Osztrák méretét:)

zsoltka976 2012.12.02. 19:51:11

Hát ez k@va nagyot zakózot! De azt a lelkinyugalmat ahogy esett. Nem semmi. Remélem kisebb zúzódásokkal megúszta. Nekem tetszett, jó nevettem.

Csak a yamaha 2012.12.02. 19:56:08

Normális reakció.Először váron feltud e kelni,nincs nagy baja ,ha igen röhögsz...

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.12.02. 19:59:04

Mindenki ugy szall be a csonakjaba ahogy akar! :D

"Fel vilag rohog" a cimekben kezd olyan lenni mint nehai Anna "600 lett, maradhat?" egyszerhasznalatos poenja.

Amugy en nem nevettem.

poa ogapo 2012.12.02. 20:10:17

Miért vette fel a motorost aki a filmet készítette, szerintem ilyen kamerakövetéssel csak profik dolgoznak ezért ezt a történetet nem veszem be. Megrendezett beetetés a film.

CorollaVVTI 2012.12.02. 20:32:57

@visszakettopadlogaz: Ez a hét kommentje, hangosan felröhögtem rajta az amúgy üres apartmanban! :)

penumbra1984 2012.12.02. 20:33:05

Nincs miről beszélni, ha a pilóta neve nélkül közölték volna a videót, akkor most mindenki teli pofával fikázná a motorost, így viszont csak a képmutató modoroskodás megy.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.12.02. 20:49:08

Az első reakcióm nekem is röhögés volt.
Az ember nem sérült a motor meg csak egy tárgy.
Igaz nálunk több lójelentőséget tulajdónítanak az emberek a tárgyaknak.

na4 2012.12.02. 20:53:57

Aki hülye, annak úgy kell.

szellemkor 2012.12.02. 21:21:01

"Kuss legyen. Én így szállok le." vagyis be, a hajóba. :-)

Csak a yamaha 2012.12.02. 21:28:39

@streetsta:"
Nagyon várom már az időt, amikor a magyar motorpiac eléri mondjuk az Osztrák méretét:)"
Majd ha esetleg nem lesz az a MGE "társulás"...(meg fizu is..)Bocs az offért.

szelídgesztenye · http://szelidgesztenye.blog.hu 2012.12.02. 21:41:51

Egy ilyen motorra már igazán járna egy fék.

ohjeee 2012.12.02. 21:46:14

Aki ezen nem röhögöt, és még ezt le is írja az jó merev egy pöcs lehet...

ohjeee 2012.12.02. 21:49:45

bocs, "röhögött"...

Ovecskin 2012.12.02. 21:50:37

én kurvára nem röhögtem, haverom épp a minap dobta el a vasat...

The Lost Soul (törölt) 2012.12.02. 21:51:01

viccesnek nem vicces, de elsőre azért jót derültem rajta. a röhögés azért túlzás...

sikeres-e 2012.12.02. 22:32:37

Háát, lehet, hogy a csávó profi, de jelen esetben úgy megijedt, hogy elrántotta a kormányt jobbra és ettől esett le a csónakba. Ha csak simán eldől balra, semmi baja nem lett volna (igaz mi sem néztünk volna videót).

Poita not Peter! 2012.12.02. 22:36:06

méghogy az újságíró profi...muhahahaha ez volt a legviccesebb.

malacorr · http://malacorru.blog.hu 2012.12.02. 22:58:11

Kedvencem, amikor egy tasztatúrabajnok a monitor előtt kijelenti, hogy azon röhög a világ, vagy a fél világ, vagy egy ország, vagy egy megye, amin akkor és ott ő.

Nem egyfajta saját önértékelési zavar?

A világ nagyobb részén nincs is internet.
Ahol van, ott se biztos, hogy megnézik ezt a buktát.
A megnézőknek meg csak az elvetemültebbje tud nevetni egy ilyenen.

Ciki.

malacorr · http://malacorru.blog.hu 2012.12.02. 23:00:38

@sikeres-e: nézd meg egy kicsit jobban! Nem rántott el ő semmit, simán fennakadt a hátsó csomagtartója egy bakon, attól változtatott irányt.

légvédelmi taposóakna 2012.12.02. 23:04:34

Más kárán röhögni ugyanolyan emberi dolog mint hibázni. De remélem nem sett baja az ürgének.

sikeres-e 2012.12.02. 23:36:28

@malacorr: az ütközés pillanatában még balra állt a kormány, majd gondolom próbálta visszabillenteni, ezért rántotta jobbra. Csakhát nem volt már hely egyenesbe jönni.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2012.12.02. 23:40:42

@malacorr: Sajnos igazad van, slendrián voltam. A legnagyobb jóindulattal sem mondható el, hogy a világ népességét pontosan számba vettem volna, majd a nevetőket külön csoportba szedve leellenőrizem volna, hogy a két csoport szám szerint egyforma. Csak úgy ránézésre benyögtem ezt a fél világos dumát, holott sokkal alaposabban is eljárhattam volna. Sőt, egészen őszinte leszek, igazából nem is gondoltam komolyan, hogy a fél világ az a teljes népesség felét jelentené. Valójában úgy értettem, hogy nagyon sokan látták már a videót, és közülük is többen minimum elmosolyodtak. De minden rosszban van valami jó, hiszen önértékelési zavaromra most fény derült.
De tényleg, szerinted mindent szó szerint kell venni?

streetsta · http://managertoys.hu/ 2012.12.02. 23:43:56

@sikeres-e: Szerintem rosszul látod. Simán ki akarta kerülni az oszlopot, de a doboz beleakadt és az oszlop közben ellökte jobbra.

itchap 2012.12.03. 00:34:57

@Ovecskin: eldobta a vasat a minap? Még motorozik? én már jó pár hete eltettem télire. Az út már nem tapad. Szerintem neki is jobb lett volna. Remélem azért nem esett baja. Széles utat mindenkinek! Találkozunk tavasszal az utakon, majd intek! ;)

itchap 2012.12.03. 00:36:21

Ja, motorosként, minden ilyen videót félig csukott szemmel nézek (ha nézek) és abszolút nem röhögök. Pedig vidám ember vagy, nem egy pöcs, ahogy egy feljebbi kommentben írta valaki!

itchap 2012.12.03. 00:40:53

ajánlom az egyik filmünk végét, amely mutatja néhány képben, hogy milyen az Alpok-túra kora tavasszal! :)
www.youtube.com/watch?v=4l5hAmxlzaI

Edd China 2012.12.03. 03:12:05

Szerintem jó videó :D
Szó szerint "beszállt" a hajóba :D

Nem értem miért ilyen "rosszallóak" egyesek a videót illetően: a Moto Journalosok kitették a honlapjukra, mert vicces és ők is biztos csak röhögnek rajta - valószínűleg az "áldozat" is, - akkor nektek ez miért fáj?

Inta omri 2012.12.03. 04:09:39

Kb. 4 misi egy ilyen motor. Nekem soha nem lesz ilyen (talán esetleg 20 év múlva) . Ez a barom, meg 2 másodperc alatt lenullázta. Nem vicces.

Rocko- 2012.12.03. 07:36:32

@malacorr: de ha lenne internet, akkor ők is ezen röhögnének. :)

Németh András 2012.12.03. 08:05:47

azért tényleg érdekes ez a profin nem röhögünk az amatőrön meg igen hozzáállás...
egyébként min röhögjnk ha nem ezen? baja a fickónak nem lett, az anyagi kárt állja a forgatócsoport, gondolom a tesztekre csak úgy kapnak az ilyenek gépet ha van biztosítás, ha nem akkor meg ezután úgy fognak...

esni tényleg profin tud, látszik hogy nem először csinálta, és mivel tud ezért nem is utoljára...

edrose 2012.12.03. 08:47:40

Szerintem meg igenis szabad röhögni, és részben pont azért, mert profi. Azonban vigyázat: röhögni lehet jóindulatúan, a helyzeten, úgy hogy azért sajnáljuk őt és rögtön azt is nézzük, vajon mi baja eshetett, illetve lehet rosszindulatúan, kárörvendve, a személyen élcelődve. Ez a különbség és ez a lényeg.

Elolvastam a Moto Journalos kommenteket, csupa törzskommentelő és mind röhög, meg viccelődik, meg asszociál, meg üzen - de bántó jellegűt nemigen találni köztük, érdekes.

A Lolo is megszólal, köszöni a figyelmet, tele van véraláfutással és kificamodott a bal hüvelykujja. Magán is nevet, és azért tetette ki a videót, hogy tanuljunk, hogy lássuk, hogy a veszély (objektív vagy szubjektív) lehet, hogy pont akkor leselkedik ránk, amikor a legkevésbé várjuk vagy a legnagyobb biztonságban érezzük magunkat. S hogy az évi futásteljesítménye mellett föl volt rá készülve, hogy valamikor valami biztos történni fog, de nem gondolta volna, hogy majd ilyen banális körülmények között.

Szóval szerintem röhögjünk, sajnáljuk is őt, meg tanuljunk az esetből, és akko szép kerek lesz a történet.

Donor 2012.12.03. 08:49:51

Vannak ezek a lúzer gyűjteményes videók. Na ott is csak a lúzereken röhögök, a fájdalmas baleseteken, csak felszisszenek, ahogy ezen is.

De azért lássuk be, amikor a nagypofájú amcsi felül egy 100LE-s Kawára a szalon előtt majd nyíl egyenesen bemegy a susnyásba akkor én csak a motort sajnáltam a hülye gyereken szétröhögtem magam.

Meg amikor mutatványozni akarnak, de csak bátorságuk van, azok is elég vicces szituk szoktak lenni.

A gond inkább azzal van amikor egy olyan baleset történik, ami bármelyik tapasztalt emberrel előfordulhat a sok motoron soha nem ült idióta meg ott röhög rajta, pedig fogalmuk sincs mi történik. Na az gusztustalan.

Egyébként nem értem hol volt itt a profi reakció? Miután kiütötte a motort az oszlop, már csak utas volt az ember. Nem mondom hogy bármi mást tudott volna tenni, de azért ne magasztaljuk érte.

Guzzi 2012.12.03. 08:51:05

@zoliflorida: és az senkinek sem tűnik fel, hogy a kamera a víz felől, a legjobb szögben, pont szemből veszi a balesetet ? Ennyire jó időben volt jó helyen ? :)

OmegaMale 2012.12.03. 09:19:30

Elég szerencsétlen útvonal választás volt... Kinek jutott eszébe a láncos bólyák és a perem közé küldeni a mocit? A nézőpontból szintén nem világos, miért kívülről kellett kerülni a bólyát?

malacorr · http://malacorru.blog.hu 2012.12.03. 09:25:08

@streetsta: szerintem igen! Feltétlenül!
Nagyon kérlek, hogy ezentúl mielőtt leírod, hogy a fél világ, légy oly kedves megszámolni, hogy tényleg a fél világ-e! Ha akarod, segítek, mert én aztán kurvarendes ember vagyok.
Vannak kapcsolataim Pápuában és Burkina Fasóban, ők is beszállnak a számolásba!

Professzore · http://ekonyvolvaso.blog.hu 2012.12.03. 09:29:10

Nem betonra esett a motor hanem az úszó platformra...

streetsta · http://managertoys.hu/ 2012.12.03. 09:56:44

@malacorr: Látod, ez a zseniális a TC és a TB közönségében: igazi közösség, még egy ilyen bonyolultnak tűnő feladatra is azonnal megoldást tudunk találni. Az olvasók önzetlenül segítő hozzáállása segítségével akár egyenként is megszámoljuk a világ népességét. Sőt, legközelebb, ha azt mondjuk, az egész világ olvassa a TC-t, ugyanezek a lelkes olvasók, akik egy csodás közösség tagjai, el is juttatják a biteket, mindenkihez egyenként.

öt görög 2012.12.03. 10:29:11

jót röhögtem, a videón meg a sok álszent pöcs hozzászólón is

Feyd Rautha 2012.12.03. 12:07:17

Röhögtem, rossz ember vagyok :)

magyar bucó 2012.12.03. 12:56:35

Úszni olcsóbb lett volna...
(A hajóban esett kár sem két fillér...)

Borenbukk 2012.12.03. 13:06:51

@Guzzi: Ezek a forgatasok mar csak ilyenek. Nagysagrendekkel nehezebb lenne, ha a stabnak nem szolnanak elore, hol fognak keszulni a felvetelek.

Es igen, vicces.

Démonmac1 2012.12.03. 13:07:44

Én nevettem, sajna ez van.

Atarist 2012.12.03. 13:38:26

Kozben pedig magyaraz a mikrofonba:
Az oldalso dobozok rendkivul praktikusak es gyorskioldo szerkezetuknek koszonhetoen egy szemvillantas alatt levalaszthatok, be is mutatnam...utana felall, TADA! Mar csak fel kell maszni erte es kivenni a szendvicst.

Persze csak ugy talalom viccesnek, hogy nincs komoly kar az emberben.

bufesrac 2012.12.03. 13:42:02

Én azt nem értem, h a láncos oszlopok mögött minek vannak még fémoszlopok a járdán? Merthogy egy olyat sikerült elkapnia. Úgy néz ki mintha a láncos és nem láncos oszlopok között lenne a járda, de az elején a padok között is van egy fémoszlop. Eléggé érthetetlen, ahogy az is, h mit keresnek a kukák a járda közepén? Merthogy azok miatt akart a lánc nélküli oszlopokon kívülre kerülni, mivel útban voltak. Én is szoktam városon belül is menni dobozokkal, de akkor nagyon óvatosan megyek, sorok között meg méginkább.

atabi 2012.12.03. 13:57:25

saqjnálom en akárhányszor megnézem bexarok a röhögéstől.
ez volt a leggyorsabb módszer hogy motorról hajóra szálljon.sietett horgászni

etwas kultur muss sein 2012.12.03. 15:03:54

Bevallom, én hangosan felröhögtem, de azért sajnáltam is közbe a csókát. :-)

Motoron sosem ültem, de bringával borultam egy pár szépet. Utólag, gyógyulás, sebnyalogatás közben mindig jót röhögtem saját magamon. :D

kvadrillio 2012.12.03. 15:26:36

...MÉG JÓ, HOGY VOLT IDEJE HÁTRA NÉZNI ! :)

frsh 2012.12.03. 16:04:51

Lolo egy őrült, végigment az eredeti Dakar útvonalán. Egy zsírúj VFR1200-al :-)

simsonstar 2012.12.03. 16:23:48

Tanulságos eset. Én is járok a hajóhoz motorral, de ezentúl még óvatosabban közelítem meg a partot. Szerencsétlen f@szikám, de profi ugrás + hatalmas mák !!

csuvakka 2012.12.03. 17:33:40

"Profin esett, mert elengedte a kormányt", blablabla, stb, ..

hát ez szerintem jó nagy hülyeség, ennél az esésnél mindenképp elengeded a kormányt.
Ha nem, akkor valaki csinálja ugyanezt végig nekem, úgy hogy nem engedi el közben a kormányt.

Nyiri 2012.12.04. 15:01:21

@streetsta: Azt én is mert akkor a fizuk is elérik :)

Johnnybe 2012.12.05. 15:32:57

és még itt is jó szolgálatot tett a bukó, ha megnézitek szépen lefejelte az árbócot

Johnnybe 2012.12.05. 15:33:57

és még itt is jó szolgálatot tett a bukó, ha megnézitek szépen lefejelte az árbócot

bh pearl 2012.12.07. 07:20:14

a profin esés...ilyen hülyeséget...

ez ösztönös, vagy sikerül vagy nem.
a magam részéről kíváncsi volnék rá mi lett a szerencsétlennel. kis esésből is lehet nagy baj, ez meg nem volt kis esés.

bh pearl 2012.12.07. 07:21:51

tényleg, most nézem az árbocot.
az se volt semmi ütés...
a magam részéről sajnálom.

skipper007 2012.12.08. 13:00:18

Én nem itt, hanem egy tengerész portálon láttam a videót, "hogyan ne motorzzunk kikötőben" címmel. A tengerészek is röhögnek, nem csak a motorosok java része...

Tanulságok:

1. Az oldal doboz akadt el: A dobozt "fejben" is fel kell szerelni, a + 2X30-40 cm szélesség sokat számít, ennek a folyamatos fejben tartásával kell motorozni, főleg nem a megszokott, saját paripával.
2. Példa az ellenkormányzás fizikájára: az erős jobbos dőlés után a motor gyakorlatilag magától átvágódik egy erős balos dőlésbe, mai egy megállíthatatlan bal kanyart eredményezett. Én úgy látom, hogy a doboz elakadásának pillanatától a motor nincs kontroll alatt. A jobbos forduló nem jobbos kormányrántás, hanem a "fizika" miatt következett be. Az egyetlen szándékos (és hasznos) mozdulat a motor elengedése volt.
3. Azon a területen 5 m fölötti is lehet az árapály. (Ezért vannak arra úszó mólók) Dagálykor kisebb lett volna a bumm...

Friss topikok

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

robogo feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása