Totti mester szent őrült. Laposan néz vastag, fekete keres szemüvege alól, szája sarkában elaludt szivarvéget táncoltat. Összevonja szemöldökét és alkot: ha kell restaurál, de ha úgy van (és általában úgy van), sosem látott gépeket teremt vagy fiatalokat oktat, nekik adja át, amit 1973 óta magába szívott.
Hónapokon át mazsolázgathatnánk motorjai közül, de most csak egyet szeretnék bemutatni: a Terhes Kacsát. A név nagyon találó – a kormány előtti csőr, a Honda CBX óriási hathengerese és a tollszerűen elhelyezett kipufogók azonnal hozzák a pocakos madarat.
Az alumínium váz egyben üzemanyagtartály is, aminek tömör formáját izgalmasan oldja fel a keresztben elhelyezett lyukak sora. A régi pilicke futóművet is kidobta Roberto Totti: helyére fejreállított villát és radiális versenyféket szerelt. A szénszálas kerekeket a legendás Dymag gyártotta.
A Pregnant Duck nem új, de annyira meredek és egyedi a formája, hogy az évek során sem tudott megkopni, elavulni – ugyan a mester minden szezonban gurít valami megdöbbentőt, de ez a Honda akkor is egy ikon – építhet agro-Ducatit, hátsó kerékbe rejtett benzintartályúYamahát, board tracker rettenetet, de a CBX összeforrott az olasz motorépítővel.