Úgy tűnik, a kerek fenék, a hegyes mellek és a hosszú combok mindent képesek eladni. A milánói motorkiállítás éppen ezért a csinos hoszteszek fellegvára – ilyenkor még az is Olaszországban dolgozik, akinek amúgy bérlete van a dubaji járatra.
Néhány kellemesebb hölgyet mi is lefényképeztünk, van barna, fekete, szőke, de még szerecsen is; tessék bátran áttekerni a galériát. A lányok egy rész formás retró gépecskéken ül, úgy tűnik, végleg eluralkodott a régies formatervezés – sebaj, így legalább motorra hasonlítanak a közlekedési eszközök, nem egy transzformerre.
Egyik kedvencünk a mókás Suzuki Van Van tengerészeti kiadása. Biztos, hogy jól mutat a kikötőben, de a vastag ballonjaival minden kátyút elsimító gép amúgy is az egyik városi favoritunk.
A terepszínű indiai Vespa kópia is vagány, az LML egész jó robogókat gyárt. A kínai Generic is felkapaszkodott a vonatra, az eddigi szögletes gépeik után ők is archaizálnak. Az ázsiai alkatrészekből összelegózott Lambrettával sincs máskép, de ők legalább nem a Vespához, hanem saját hagyományaikhoz nyúlnak vissza.
A legmegdöbbentőbb a kínai SkyTeam filigrán csemegéje, az Ace. A legendás Honda Dream 50 sportmotor formáját egy az egyben levették, igaz, ők 125-ös blokkal is kínálják. Azt már megszoktuk, hogy Monkey, Dax, Chappy és Van Van 125 kópia van a kínálatukban, de ez már sokkoló. Termékeik egyébként használhatónak tűnnek, Nyugat-Európában rengetegen járnak ezekkel a kínai motorokkal – a holland és a belga piacon kifejezetten kedvelik az egész korrektül kidolgozott retró gépecskéket.