BMW: vizes bokszer desmóval. He?

Ennél szebb formát ma sem kívánhat senki

Van egy múzeum a múzeum mellett, egy félig nyilvános kiállítás, amit csak a beavatottak és meghívottak csodálhatnak meg. Mi is ott tébláboltunk a BMW müncheni épületében, – nem a híres tornyokban, hanem valami régi gyárépületben –, amikor egy kedves úr bájos bajor angolsággal megkérdezte, hogy esetleg a kiállítás érdekel-e minket?

Ez az, emeljük még magasabbra a súlypontot

Esetleg, naná, még szép, már rongyoltunk is a lépcsőn felfelé. A BMW Classic hihetetlen csodákat rejt: két és négykerekű járművek gyönyörű válogatása ez. Információs táblák nincsenek, kísérő nélkül csak a márkabuzik boldogulnak – érdemes volt figyelni a szakállas jóemberre.

Vizes, desmós bokszer. He?

Akiket az autók érdekelnek, kattintson erre a linkre, és máris a Belsőségen terem – biztos, hogy az igazi rajongóknak is tudunk meglepő dolgokat mutatni. Akit a motorok érdekelnek, essen neki a galériának: hol máshol láthatna vízhűtéses bokszert desmó hemgerfejjel? Igen, a BMW egykor komolyan gondolta, hogy ilyen cuccal odaállhat a Superbike VB-re. A versenymotor kifejlesztése nem lehetett olcsó, de hála az égnek elfogyott a drog, lejöttek a tripről és hagyták ezt a bolondságot; ez így tökéletes, hogy csak egy darab van belőle.

Flink, kamu V-motorral

Krosszrobogó, Louis Vuitton bőrözésű C1, dakaros versenymotorok és a kompresszoros veterán csodák jól megférnek egymás mellett. Az elfordított bajor bokszerrel szerelt ős-Victoria mellett ott állt egy igazi Flink is: a slank zöld gép tulajdonképpen a mai BMW-k őse. Messziről V2-esnek néz ki a 148 köbcentis kétütemű, pedig nem: a hátsó henger a magneto.

Amikor a motorkerékpározás még gépészkedést jelentett

Sajnos nem voltam felkészülve a hirtelen jött kiállításra, a nadrágba szúrt zsebfényképező ennyit bírt – akit érdekelnek a gépek látogasson el a gyári múzeumba. Ha pont ezeket nem is láthatja, hasonló csemegék bőven vannak: az 1916-ban alapított vállalat tud mutatni ezt-azt. 

Hubert Auriol többszörös Dakar győztes versenygépe, egy széria alapú GS

A bejegyzés trackback címe:

https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr483083792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

1kutya 2011.07.21. 13:49:53

12, 13, 14 csak nem egy R12-es akar lenni?

sírni támad kedvem, mikor belegondolok, hogy az ugyanilyet nagybratyesz eladta:(

'saztán? 2011.07.21. 17:49:12

egyenként is megérdemelnének egy cikket.

Hatto 2011.07.21. 19:30:52

@1kutya: Inkább R11 lesz az, a laprugóból ítélve.

1ns 2011.07.22. 09:29:07

Szépek a régi BMW formák, és nem csak én gondolom úgy :
motoralbum.sytes.net/phpbb3/viewtopic.php?f=38&t=39

zsírbüfé 2011.07.23. 15:10:01

Ki kellene vernem mielott a GS-re ulok kulonben raelveznek a tankra...

'saztán? 2011.07.23. 16:48:35

aki magának veri, az nem very

...good.

Friss topikok

Hirdetés