BMW: vizes bokszer desmóval. He?

Ennél szebb formát ma sem kívánhat senki

Van egy múzeum a múzeum mellett, egy félig nyilvános kiállítás, amit csak a beavatottak és meghívottak csodálhatnak meg. Mi is ott tébláboltunk a BMW müncheni épületében, – nem a híres tornyokban, hanem valami régi gyárépületben –, amikor egy kedves úr bájos bajor angolsággal megkérdezte, hogy esetleg a kiállítás érdekel-e minket?

Ez az, emeljük még magasabbra a súlypontot

Esetleg, naná, még szép, már rongyoltunk is a lépcsőn felfelé. A BMW Classic hihetetlen csodákat rejt: két és négykerekű járművek gyönyörű válogatása ez. Információs táblák nincsenek, kísérő nélkül csak a márkabuzik boldogulnak – érdemes volt figyelni a szakállas jóemberre.

Vizes, desmós bokszer. He?

Akiket az autók érdekelnek, kattintson erre a linkre, és máris a Belsőségen terem – biztos, hogy az igazi rajongóknak is tudunk meglepő dolgokat mutatni. Akit a motorok érdekelnek, essen neki a galériának: hol máshol láthatna vízhűtéses bokszert desmó hemgerfejjel? Igen, a BMW egykor komolyan gondolta, hogy ilyen cuccal odaállhat a Superbike VB-re. A versenymotor kifejlesztése nem lehetett olcsó, de hála az égnek elfogyott a drog, lejöttek a tripről és hagyták ezt a bolondságot; ez így tökéletes, hogy csak egy darab van belőle.

Flink, kamu V-motorral

Krosszrobogó, Louis Vuitton bőrözésű C1, dakaros versenymotorok és a kompresszoros veterán csodák jól megférnek egymás mellett. Az elfordított bajor bokszerrel szerelt ős-Victoria mellett ott állt egy igazi Flink is: a slank zöld gép tulajdonképpen a mai BMW-k őse. Messziről V2-esnek néz ki a 148 köbcentis kétütemű, pedig nem: a hátsó henger a magneto.

Amikor a motorkerékpározás még gépészkedést jelentett

Sajnos nem voltam felkészülve a hirtelen jött kiállításra, a nadrágba szúrt zsebfényképező ennyit bírt – akit érdekelnek a gépek látogasson el a gyári múzeumba. Ha pont ezeket nem is láthatja, hasonló csemegék bőven vannak: az 1916-ban alapított vállalat tud mutatni ezt-azt. 

Hubert Auriol többszörös Dakar győztes versenygépe, egy széria alapú GS

A bejegyzés trackback címe:

https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr33083792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

1kutya 2011.07.21. 13:49:53

12, 13, 14 csak nem egy R12-es akar lenni?

sírni támad kedvem, mikor belegondolok, hogy az ugyanilyet nagybratyesz eladta:(

'saztán? 2011.07.21. 17:49:12

egyenként is megérdemelnének egy cikket.

Hatto 2011.07.21. 19:30:52

@1kutya: Inkább R11 lesz az, a laprugóból ítélve.

1ns 2011.07.22. 09:29:07

Szépek a régi BMW formák, és nem csak én gondolom úgy :
motoralbum.sytes.net/phpbb3/viewtopic.php?f=38&t=39

zsírbüfé 2011.07.23. 15:10:01

Ki kellene vernem mielott a GS-re ulok kulonben raelveznek a tankra...

'saztán? 2011.07.23. 16:48:35

aki magának veri, az nem very

...good.

Friss topikok

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

robogo feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása