A Honda első kétüteműje

Steve McQueen már életében legendává vált. A vagány férfi, a sármos rosszfiú és a kitartó versenyző szerepek sokakat meggyőztek – ismertsége mellett sem vált soha hiteltelenné. Nem véletlen, hogy a Honda őt kérte föl, hogy a kisfilmnek is beillő reklámjában szerepeljen.

A CR250M Elsinore az első igazán sikeres terepmotorjuk, sőt az első kétütemű Honda is – szakítottak a hagyománnyal, nem utcai motor alapján készítettek versenygépet, hanem az aranyakat szemük előtt tartva terveztek egy könnyű és erős egyhengerest. 1973-ban jelent meg, Gary Jones mutatta be az AMA motokrossz bajnokságban – már az első szezonban győzedelmeskedett vele. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr542676616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

uzsonna 2011.02.21. 11:50:16

jo kis reklam, apamek meg itthon szivtak a keleti xarokkal ezek meg csak mentek es nem szereltek...

joejoe1974 2011.02.21. 11:53:34

hm,micsoda finomság van itten :)

peti251 2011.02.21. 14:04:22

@uzsonna: azért azt a keleti szarokat én annyira nem hangoztatnám. Azok a gépek is megállták a helyüket nem is kicsit. (persze itt nem a riga-komar-mustang szetntháromságra gondolok)

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.02.21. 14:09:30

@peti251: hja a CZ sokaig megvert minden japant a krosszban. de pont ebben a korszakban kezdett visszaesni a mutatojuk.

joejoe1974 2011.02.21. 14:38:15

a zenét kár volt alátenni,nekem a kétütem recsegése szebben szól.

nehogymárne 2011.02.21. 15:10:02

@uzsonna: ha keleti xarokról készül ilyen film, abban is csak mentek volna, a szívást hülyék lettek volna mutatni.

amúgy a mostani krosszgépek egyáltalán nem hoznak lázba, de egy ilyet bármikor bevállalnék.

PepeXVI 2011.02.21. 15:45:37

Majdnem orgazmusom lett, pedig nem vagyok terepes :)

wpa 2011.02.21. 16:28:51

amikor elkezdődött, még röhögtem is magamban, hogy McQueen mögött a platón a biztonság kedvéért ott figyel egy husquarna, aztán leesett a koncepció... nem rossz, nem rossz.
mellesleg igen: a cz is elég kiváló krosszgépeket csinált, nem véletlen a kult-státusza a krossz-motorjaiknak, mind a mai napig.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.02.21. 16:31:13

aki felvette a bukót még Steve volt aki motorzott Ő már nem.:-)

luck66 2011.02.21. 16:39:25

aki honda kétüteműt szeretne hallani:
www.a5.hu/cikkek/75/32982.shtml

'saztán? 2011.02.21. 19:06:10

jó is a kétütemű szaga, de egy ilyenért még pénzt is adnék:

www.yuniparts.com/Fix/LIT16_1.jpg

pannonkondor 2011.02.21. 19:14:59

@Gyurma73:

Te nem nagyon tudod, ki az a Steve Mcqueen ugyebár ?? Különben nem írtál volna ilyet.

sios 2011.02.21. 20:13:35

Látott már valaki közületek,túra jawa-t?!:))

GERI87 2011.02.21. 20:50:25

Jól néz ki, kéne is valami ilyesmi, bár a kávédaráló blokk nélkül:)

lally 2011.02.21. 21:22:31

@pannonkondor: Nem a Villám Mekvin menedzsere?

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.02.21. 21:55:01

@pannonkondor: de olyasmi mint Ronald Reagen egykor szinészként kezdte:-))

pannonkondor 2011.02.22. 08:22:46

@Gyurma73:

Ja, csak a McQueen többre vitte.:-)

fonaktamas 2011.02.22. 09:22:43

jóság, nagyon. McQueen komolyabb versenyzőként szerepel az On any sunday c. überfasza filmben. ott viszont a Yamaha a főszponzor :)

magyar bucó 2011.02.22. 10:12:25

@uzsonna: Egy japán motorhoz képest hol készültek a keleti szarok? Az óceánon? Amerikában?

Friss topikok

Hirdetés