A Honda első kétüteműje

Steve McQueen már életében legendává vált. A vagány férfi, a sármos rosszfiú és a kitartó versenyző szerepek sokakat meggyőztek – ismertsége mellett sem vált soha hiteltelenné. Nem véletlen, hogy a Honda őt kérte föl, hogy a kisfilmnek is beillő reklámjában szerepeljen.

A CR250M Elsinore az első igazán sikeres terepmotorjuk, sőt az első kétütemű Honda is – szakítottak a hagyománnyal, nem utcai motor alapján készítettek versenygépet, hanem az aranyakat szemük előtt tartva terveztek egy könnyű és erős egyhengerest. 1973-ban jelent meg, Gary Jones mutatta be az AMA motokrossz bajnokságban – már az első szezonban győzedelmeskedett vele. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr952676616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

joejoe1974 2011.02.21. 11:53:34

hm,micsoda finomság van itten :)

peti251 2011.02.21. 14:04:22

@uzsonna: azért azt a keleti szarokat én annyira nem hangoztatnám. Azok a gépek is megállták a helyüket nem is kicsit. (persze itt nem a riga-komar-mustang szetntháromságra gondolok)

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.02.21. 14:09:30

@peti251: hja a CZ sokaig megvert minden japant a krosszban. de pont ebben a korszakban kezdett visszaesni a mutatojuk.

joejoe1974 2011.02.21. 14:38:15

a zenét kár volt alátenni,nekem a kétütem recsegése szebben szól.

nehogymárne 2011.02.21. 15:10:02

@uzsonna: ha keleti xarokról készül ilyen film, abban is csak mentek volna, a szívást hülyék lettek volna mutatni.

amúgy a mostani krosszgépek egyáltalán nem hoznak lázba, de egy ilyet bármikor bevállalnék.

PepeXVI 2011.02.21. 15:45:37

Majdnem orgazmusom lett, pedig nem vagyok terepes :)

wpa 2011.02.21. 16:28:51

amikor elkezdődött, még röhögtem is magamban, hogy McQueen mögött a platón a biztonság kedvéért ott figyel egy husquarna, aztán leesett a koncepció... nem rossz, nem rossz.
mellesleg igen: a cz is elég kiváló krosszgépeket csinált, nem véletlen a kult-státusza a krossz-motorjaiknak, mind a mai napig.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.02.21. 16:31:13

aki felvette a bukót még Steve volt aki motorzott Ő már nem.:-)

luck66 2011.02.21. 16:39:25

aki honda kétüteműt szeretne hallani:
www.a5.hu/cikkek/75/32982.shtml

'saztán? 2011.02.21. 19:06:10

jó is a kétütemű szaga, de egy ilyenért még pénzt is adnék:

www.yuniparts.com/Fix/LIT16_1.jpg

pannonkondor 2011.02.21. 19:14:59

@Gyurma73:

Te nem nagyon tudod, ki az a Steve Mcqueen ugyebár ?? Különben nem írtál volna ilyet.

sios 2011.02.21. 20:13:35

Látott már valaki közületek,túra jawa-t?!:))

GERI87 2011.02.21. 20:50:25

Jól néz ki, kéne is valami ilyesmi, bár a kávédaráló blokk nélkül:)

lally 2011.02.21. 21:22:31

@pannonkondor: Nem a Villám Mekvin menedzsere?

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.02.21. 21:55:01

@pannonkondor: de olyasmi mint Ronald Reagen egykor szinészként kezdte:-))

pannonkondor 2011.02.22. 08:22:46

@Gyurma73:

Ja, csak a McQueen többre vitte.:-)

fonaktamas 2011.02.22. 09:22:43

jóság, nagyon. McQueen komolyabb versenyzőként szerepel az On any sunday c. überfasza filmben. ott viszont a Yamaha a főszponzor :)

magyar bucó 2011.02.22. 10:12:25

@uzsonna: Egy japán motorhoz képest hol készültek a keleti szarok? Az óceánon? Amerikában?

Friss topikok

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

robogo feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása