Zuglóban nagy a csend

Elégedett zuglói polgár vagyok, s így, polgár minőségemben a kezelőszervekkel, tehát például az önkormányzat működésével sincs sok bajom - régen, az internetes bejelentkezési rendszer előtt is ki lehetett bírni a várakozást (volt elég szék, friss volt az áru a büfében, két piros pont), most pedig, hogy a linkre kattintva percre pontosan sorra kerülök, szinte a boldogság és nyugalom szigete ez.

Zugló javarészt szuper hely. Persze, vannak még megoldandó feladatok, a Bosnyák tér környéke - főleg a szombati piac után - például förtelem, meg néhol, ügyes pénzpumpa-módszerrel rettenetesen túlépítették a környéket - gondolok itt a három szintnyi tetőtér-beépítéses társasházakra. De alapvetően Zugló talán a legélhetőbb kerület Pesten - közel van mindenhez, mégis elég kisvárosias ahhoz, hogy kellemes legyen. Mint ekképp érző lakos, általában elégedett vagyok azzal, ahogy az atyák terelgetik a bizniszt. Elég sok a zöld, jó az infrastruktúra.

 

Biztos voltam benne, hogy hamar megleszek a B125-ös kérdésemre érkező válasszal, mármint, hogy a parlamenti képviselőm támogatja-e, hogy autós jogosítvánnyal vezethető legyen 11 kW-os (15 lóerős), 125 köbcentis motorkerékpár, mint sok helyen Európában.

Január elején kezdtem a kutakodást, és afféle egybites agyú firkászként beütöttem a Google-be, hogy "14. ker országgyűlési képviselő fogadóóra". Meg próbálkoztam mindenféle egyébbel. Jellemző a tájékozottságomra, hogy fogalmam sem volt, melyik zuglói választókörzetbe tartozom, azt is a feleségemtől kellett megkérdeznem.

Tehát 21. sz. körzet az enyém. Dr. Papcsák Ferenc az, aki képviseli az ügyeimet a Parlamentben, innentől ezt is tudtam, egyben ő a zuglói polgármester is, utóbbival természetesen azért tisztában voltam. Nem lehet egyszerű az élete. Az önkormányzati szerepe és országgyűlési képviselősége mellett két parlamenti bizottságban és három albizottságban is tag, mint később megtudtam. El sem tudom képzelni, hogy jut ideje bármire.

A zuglói polgármesteri hivatal honlapján hamar meglett a szám, amin - úgy sejtettem - be lehetne jelentkezni fogadóórára, bár igazából ez csak elérhetőség volt, nem feliratkozási lehetőség. Januárban eleinte naponta, aztán kétnaponta, a végén rapszodikus ritkasággal hívogattam a számot. Miközben csöngettem, elképzeltem a hosszú, üres termet, amelybe csak a takarítónő teszi be a lábát évente egyszer - asztalok, alájuk betolt székek, lambéria a falakon, nyikorgó parketta, kicsit bagószagú függönyök, porcicák a szegélylécek mentén, a végén egy magányos, fekete, CB667-es típusú, tárcsás telefon csörömpöl a sarokban. Soha, senki meg nem hallja, csak a takarítónő minden év áprilisának második hétvégéjén. Persze nem tudtam meg, mi lehetett az a szám, ami kicsörgött, de becsületből próbálkoztam.

Saját honlapja is van dr. Papcsák Ferencnek, áttekinthető oldal, sok legördülő menüvel, szuperül működött, kizárólag a fogadóóra menüpont dobott vissza hibát. Jó párszor próbáltam, nem működött.

Január végén egyszer csak megjavult a fogadóóra-almenü. Nini - képviselői fogadóórára történő előzetes bejelentkezés - és ott a mobilszám. Szuper! Persze éppen akkorra már az országházi oldalon is megtaláltam a keresett e-mail címet, de a telefon mindig egyszerűbb.

Kapom elő a mobilt, hívom, a képviselőm titkára veszi fel, érdeklődő, udvarias, végigkérdezi, mi járatban volnék, mert a januári időpontok elfogytak, hátha tud segíteni. Tálalom a problémámat, mondja, emiatt kár befáradnom, küldjem el e-mailben, válaszolni fognak. Még megkérem, hogy viszonylag záros határidőn belül szeretném a választ megkapni, mert február végéig fut csak az aláírásgyűjtés, és még előtte nagy szükségem lenne Papcsák úr válaszára. Természetesen, kapom nemsokára a mailt. Köszönöm.

Ez volt január 26-án. Eltelt két hét, válasz nem jött. Az otthoni levelezőprogamomon, ha jól tudom, nincs szpemszűrő. Vajon sosem tudom már meg az országgyűlési képviselőm állásfoglalását? Ennél az önkormányzat alsóbb régiói azért gyorsabban működnek...

B125 – Miről szól a kezdeményezés?

Hiába modern és környezetbarát az 50 köbcentis robogó, ha a hivatalosan 45 km/h-ra korlátozott végsebességével inkább mozgó forgalmi akadály, mintsem valóságos ingázási és közlekedési alternatíva.

Európa számos jól motorizált országában – feltételekhez kötve – érvényes a szabályozás, ami megengedi, hogy B kategóriás jogosítvánnyal vezethetőek legyenek a 125-ös, legfeljebb 11 kW-os robogók és motorkerékpárok. Az ottani a döntéshozók felismerték, hogy a nagyvárosi dugók nemzetgazdasági léptékkel is mérhető károkat okoznak azon túl, hogy tönkreteszik milliók életét és egészségét.

Itt az idő, hogy Magyarországon is rendezzük a helyzetet. A várt hatások között szerepel a segédmotoros kerékpárok és a most rendszám nélküli motorok biztosítási hátterének rendezése, környezetvédelmi és közlekedésbiztonsági ellenőrzésük lehetővé tétele, és a modern, környezetkímélő motorkerékpárok üzembehelyezése.


B125 – népi kezdeményezés nagyobb térképen való megjelenítése

Amennyiben listánkon nem talál a lakóhelyéhez közel egy létesítményt sem, ide kattintva letöltheti a domumentumot. A kinyomtatott, majd kézzel kitöltött aláírási ívet elpostázhatja címünkre (Totalcar.hu Informatikai kft, 1033 Budapest, Flórián tér 1.). Kérjük, a borítékra írja rá, hogy 125.

Várjuk azon helyek – boltok, kereskedések, klubok, szórakozóhelyek, stb. – címét, ahol szintén szeretnének részt venni a gyűjtésben.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr272663362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

énjobbantudom:) 2011.02.17. 15:20:42

És semmi szerelés, javítás? :)
Az üres teremben csörgő telefon képzete nagyon jó, szinte már kísérteties-egy szoba ahol nem jár senki, csak a telefon szólal meg időnként :)

thisisnotsound 2011.02.17. 15:23:09

ja. nagyon f*sza hely.
csak a kocsimat lopták el a ház elől meg a sógornőm lakásába törtek be 2 hónapja.
ezen kívül a pákozdi térről 1 hónap alatt 5 Mégane tűnt el.
a rendőröknek kiszállni sincs ideje olyan sok a hasonló eset.

BBHD007 2011.02.17. 15:44:03

Érdekes, én pont a Pákozdi téren lakom, és egy jó ideje nem volt erre felé lopás, sem betörés!
Nyártól egészen őszig amíg jó idő volt, kint hagytam a robogómat, és hát nem lopták el.
Annyi, hogy valószínűleg egy lakó bosszúból a robogó takaróját valamivel bevágta, de az egy 3 ezres tétel és hálistennek csak kisebb szakadás van rajta.
Amúgy én speciel nem szeretek itt lakni, mert 23 éve amióta itt élek itt lakom, és unom!:)
Egy két dolgot a környéken össze barmoltak, van egy pár nagyon barom lakó, de igazából ez mindenhol lehetséges.
Pákozdi térnél Zuglóban ezerszer rosszabb helyek is vannak, persze jobbak is, de kevesebb jobb mint rosszabb!:)

BBHD007 2011.02.17. 15:46:03

Elnézést elírtam az egyik mondatomat.
Szóval több mint 23 éve amióta élek azóta itt lakom ezért unom...

szakmernok 2011.02.17. 15:48:18

Talán az ellenzéki képviselőknél is kellene próbálkozni. Hátha ők gyorsabban válaszolnak.

2011.02.17. 15:51:55

Csik,

Winkler miatt úgyis fogják ütni eleget a TC-t, hát nem kell tovább ráncigálni a gyufát... :)

repecs 2011.02.17. 16:07:21

most mit csodálkoztok választások előtt pár hónappal majd felveszik

Gomulka Béla 2011.02.17. 16:25:24

Szpam, nem szpem. Tudom, odahaza az amerikai angol járja, és alighanem Japánban is, de a spam, mármint a Kulonleges Vagdalthús, nagyon angol dolog, hús-vér, hogy úgy mondjam. Bocs.

isti77 2011.02.17. 16:44:26

Csiki, a Nagy Lajos király útja lehetne a komplett főváros szégyene is, az Örstől az M3-asig és vissza.
Arra járok melózni. Kb. 20 évvel ezelőttig ilyen volt a Hungária.

Hazafelé naponta átélem a megboldogult Hofi egyik aranyköpését még az "átkosból": Egyszer csak az út (viszonylag) sima lett. Mi történt? Én hülye, átmentem... Óbudára.

isti77 2011.02.17. 16:46:12

Igaz, tavaly nyáron a Bosnyák-kereszteződés 20 méteres fekvőrendőrét eltüntették, és az Egressy-Mogyoródi között is felfedezték az aszfaltutat.

Rák Attantam 2011.02.17. 16:54:51

@Gomulka Béla: ezé lyó hej eza Internett, mer mindekki a más hibályát lyavíccsa.

Egyénbként én is szpemnek mondanám, ahogy a Google Translate és a Cambridge Dictionaries is ( dictionary.cambridge.org/dictionary/british/spam_1 ) , úgyhogy velünk együtt már összesen négy fogalmatlan bunkót találtál, aki nem tudja hogy kell korunk egyik fontos angol eredetű szavát a szájára/tollára/billentyűzetére venni.
Áj fíl, vi méd jor déj.
(hogy ausztrálok is ércsékk: Áj fál, vá mád jár dáj.)

Písz? :)

Gomulka Béla 2011.02.17. 17:20:17

@Rák Attantam: Nem lyavítás, meglyegyzés. Tulajdonképpen igazad van, ahány ember, annyi tájszólás. Csak az amerikaiakkal van tele a púpom, és nem is nem minddel*, csak a világuralmi helyzetukkel, és azzal, hogy azt mi mind birkamód elfogaggyuk. (Torténetesen a Google is amerikai.)

*
- Édesapám, édesapám, az oroszok felmentek a Holdba!
- Mind?

barbie83 2011.02.17. 17:20:44

nem unjátok még ezt a szar "népi kezdeményezést", buzikáim?

Gomulka Béla 2011.02.17. 17:39:09

@barbie83: De. Istenigazából fasizmusra vágyunk, csak eddig nem mertunk szólni.

The Good Boy 2011.02.17. 17:40:23

Zsolti, Zsolti...

Ezt lassan szépen bacchatjátok...

De a fő gond akkor lesz, amikor nem ti kértek tesztautót, még csak nem is az importőr hív fel, vagy el egy tesztre, hanem egyszerűen leszállítják azt nektek. Hogy a szerkesztőség, vagy a lakás elé, az a sztoriba mellékes lesz. A fő szál mindenesetre azt lesz, hogy a sofőrös szolgáltatást, és a hátsó ülés kényelmét egyszerre tudjátok majd tesztelni, abban a fekete színű valószínűleg nem S8 feliratú autóban (bár, ha van egy kis stílusuk, akkor audi helyett volgát küldenek, szép fekete függönnyel, persze lázárblokkoló nélkül) fogtok a fő maffiafőnök színe elé menni, vagy csak valamelyik lábtörlőjéhez:)

Csak a yamaha 2011.02.17. 17:55:47

Komolyan mondom ezt a sok álmodozó embert!Ti még nem jöttetek rá hogy a hivatalok/politikusok nem értetek vannak!

Rák Attantam 2011.02.17. 18:06:33

@Gomulka Béla: :D
Csak azért linkeltem a kémbridzzset, mert még a büszke brit oroszlány országában is már ae-vel mondják. Hiába no, amerikanizálódik itt már minden. Közben meg az amerikaiak szép lassan elkezdenek kínaiasodni. Egyszer csak arra ébredünk, hogy a szpaem-et szám-nak kell mondani, hogy a mandarinul beszélő főnökünk is megérccse.

Rák Attantam 2011.02.17. 18:13:37

@barbie83: Te aztán tényleg kurvasokért vehetted az A1-es jogsit, mert szinte mindenhol megfordulsz, ahol a B125 felüti rút fejét. :)
Meg is értelek. Marha irritáló tud lenni, hogy amiért én perkáltam, meg az anyósom szájától vontam meg a falatot, hogy meglegyen az ára, azt más csak úgy, ingyen (vagy nagyon kis pénzért) megkapja.
Bele se merek gondolni, hogy az anno 150ezerért megvásárolt IBM XT-den ücsörögve milyen vehemenciával rázhatod az öklöd az ennyiből modern notebookot birtoklók felé. Hogy rohagggyanak meg!
Szemetek!

Gomulka Béla 2011.02.17. 20:33:10

@Rák Attantam: Nem t'om, angol kollegáim a és á kozotti a-val ejtik - igaz, egyik se cambridge-i. Sokkal nagyobb koru felmérést nem végeztem, én nem oroszlánéknál lakom. (Ahol, ugye, rengeteg a tájszólás, mert rengeteg az ember. Meg másért is.) De teljesen mindegy, Csikós számítógépére valószínuleg senki nem akar konzerv-vagdalthúst kuldeni. De azért megnézem ezt a linket, érdekel.

Waxolo 2011.02.17. 20:59:57

külföldi jogsival lehet majd kismotort vezetni? Psze amivel amugy

Virago_1000 2011.02.17. 21:54:05

@thisisnotsound: Mar ott is megjelentek a ciganyok?

Virago_1000 2011.02.17. 21:57:23

"Nem lehet egyszerű az élete. Az önkormányzati szerepe és országgyűlési képviselősége mellett két parlamenti bizottságban és három albizottságban is tag, mint később megtudtam. El sem tudom képzelni, hogy jut ideje bármire."

Nem tudod elkepzelni Csiki?
Hat ugy, hogy sehol sem vesz reszt, mindenhol fel-"munkat" vegez. Magyarul semmit sem csinal. De meg azt is ellened. A nem eppen alacsony szinvonalu megelheteset meg a valasztopolgarok finanszirozzak. Tipikus, a vilag minden tajekan.

Csiki, komolyan, ha a naivsagnak szobrot allitananak, azt Rolad mintaznak.

Virago_1000 2011.02.17. 22:00:07

@Virago_1000: Es remelem nem haragszol meg erte, vannak esetek, amikor jo dolog is naivnak lenni.

hópapa · http://siorultek.blog.hu 2011.02.17. 22:05:48

Zsolti!
Szerintem menj el prezident-jelöltnek!
Mi úgyis beszavaznánk (annyi fanod van már itt a TC-on), aztán beülhetnél mint Dzsokilyúing a bőrfotelbe, felrakhatnád a lábadat az asztalra, és nagyívben xarhatnál minden bejövő hívásra min. 4 éven keresztül.
A nép meg csak utalná neked az S8-ba valót havonta, kőkeményen.
Politikus nem azért megy oda, hogy dolgozzon!
Hanem, hogy minél közelebb legyen a moslékos-vederhez.
Ez ellen csak egy megoldás létezik: ki kell túrni őket, és átvenni a helyüket.
Ha már pofánvágni senki nem képes a sok léhűtőt.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2011.02.17. 22:26:49

Nekem Semjén Őméltósága nem válaszol a kétezredik emailemre :D

=Daniken= 2011.02.17. 23:50:07

@hópapa: Lázás S8 Jánosra célzol?:-) ma mondott beszédet, a "kommunizmusra emlékeztek"...szó szerint idéztem, fel is röhögtem, akkora baki.Mert igazából a kommunizmus és Sztálin áldozataira emlékezett a társaság, de Lázár S8 at mondta, amit írtam.elkeserítő..
Hát, akkor röviden szólva ennyit a 2010-es választások utáni változásokról:-D

HK417 · http://dokkmunkas.blog.hu/ 2011.02.18. 00:54:36

Tényleg csak kiváncsiságból kérdezem-nem vagyok képben-de mely európai államokban van ez igy? Csak,hogy ne haljak meg hüjén,..

HK417 · http://dokkmunkas.blog.hu/ 2011.02.18. 00:56:39

@HK417:" Biztos voltam benne, hogy hamar megleszek a B125-ös kérdésemre érkező válasszal, mármint, hogy a parlamenti képviselőm támogatja-e, hogy autós jogosítvánnyal vezethető legyen 11 kW-os (15 lóerős), 125 köbcentis motorkerékpár, mint sok helyen Európában."

Erre kérdezek rá,ha nem lenne világos

Grifter 2011.02.18. 07:13:59

Valahol aranyos, hogy pont őt (konteo gyanús!), de ha meg kell lennie, hát legyen :DDD

Gomulka Béla 2011.02.18. 08:49:27

@Rák Attantam: Meghallgattam: szerintem az angol nem mond e-t. De mindegy, eztán nem szólok bele, végtére az amerikai is ember.

thisisnotsound 2011.02.18. 09:19:28

@Virago_1000:
meg. tavaly láttam egy szakadt vectrát, 10-15-tel krúzolt a kis utcákban, bentről 5 melegbarna szempár pásztázta a környéket szorgalmasan... ja, és nem volt lomtalanítás.

Csikós Zsolt 2011.02.18. 10:51:30

@Virago_1000:

Te vagy nagyon naiv, ha ebben nem érezted az iróniát, ej... Minden írásomat félre szoktad ezek szerint érteni :-)

Olvasd vissza őket más szemmel. Én nem a szájtépős hőzöngőkhöz tartozom, csak finoman szólok. Aki nem érti, nem inge.

Csikós Zsolt 2011.02.18. 10:53:31

@HK417:

Valamelyik posztban összeszedtük. Van, ahol helyből lehet, van, ahol egy pár órás tanfolyamhoz kötik, van, ahol pár éves autós jogsi kell hozzá. De országokat fejből hadd nem mondjak, akkor kitúrtam, de most nincs rá fél órám, ez nem tartozik ehhez a poszthoz.

Csikós Zsolt 2011.02.18. 10:54:38

@hópapa:

Az a baj, hogy akkor a tapasztalatok szerint te is olyan leszel. Amit most el nem hinnél :-)

HK417 · http://dokkmunkas.blog.hu/ 2011.02.18. 11:27:11

@Csikós Zsolt:
Bocsi,de azt hittem,Ti mint az ÜGY legfőbb képviselői,az ilyen alap információkat,melyeket ráadásul állandóan hangoztattok,fejből vágjátok,ha valaki-pl.a fent emlegetett polg.mester,vagy az EU "KRESZ"-ben járatlan polgár-megkérdezi.
Tekintve,hogy az EU.-nak 27 tagállama van,ez nem lehet olyan nagy adattömeg.
(A "pár órás tanfolyam" nem játszik,mert az már vizsga.)Ez azért elég "selmeczis".
Tényleg nem tartozik szorosan a poszthoz,de legalább annyi lejött,hogy a T.politikus és köztetek annyi csak a külömbség,hogy Ti "válaszlevélben" nem válaszoltok POLGÁR kérdésére,ő meg csak ugy.

gromek7 2011.02.18. 11:48:11

A papcsák teljesen reménytelen. Én még decemberben kezdtem próbálkozni az időpontkéréssel egy 50 lakásos társasház problémájával, ahol a 14ker vagyonkezelő követett el disznóságokat. A legviccesebb az volt, amikor közölték, hogy januárban egy kijelölt napon, egy bizonyos telefonszámon lehet csak időpontot kérni. Természetesen teljes kudarc lett a vége, pedig 8órán keresztül próbálkoztam.

Zugló tényleg egy élhető kerület, de ez nem a politikusokon múlt. Ami fejlődés volt az elmúlt 20évben, az mind civil vagy magántőke. Speciel én egy kerületi fejlesztésről sem tudok, ami az önkormányzathoz köthető, pedig volt itt már mindkét oldal megmondó szerepben. Hacsak a tanuszoda megszűntetését nem vesszük annak....

maczko 2011.02.18. 11:48:43

@immortalis: biztosra veszem, azért nem válaszol, mert a levelezése úgy lett beállítva, hogy MINDEN bejövő levelet eleve spamként kezel XD

Yeto 2011.02.18. 13:42:27

Nálunk a községben semelyik önkormányzati képviselőnek nincs kinn az önkormányzat honlapján semmilyen elérhetősége, se fogadóórája, se az hogy melyik körzetet képviseli vagy hogy az a körzet hol is van. Aki személyesen ismeri az tud vele beszélni, a többi meg így járt. BTW milyen jogon dönti el a képviselő titkára, hogy nyilvános lakossági fogadóórán kit fogad és kit nem?

Lézer János 2011.02.18. 23:12:53

Ki ez a fószer a képen, Balázs Vitya gonosz ikertestvére?

Amúgy tényleg nagy a csend Zuglóban, szerelős posztok sincsenek már. Csikós előfordulási gyakorisága kb. egy képviselői fogadóóráéval vetekszik. Azt hiszem, ideje egy újabb népi kezdeményezésnek!

Virago_1000 2011.02.19. 03:03:13

@Csikós Zsolt: ertem mar :)))

Politikusnak csak az megy, aki az elet barmely mas teruleten tehetsegtelen, viszont a pofaja mint az olajto. Es nem tudom, kommentelotarsaim hogy figyeltek meg, de szinte kivetel nelkul minden politikus szegyenletes karrierje a Hallgatoi Onkormanyzatokban kezdodik (aztan soha eleteben semmit nem csinal, de azt jo penzert).

Be kellene tiltani az osszes hallgatoi onkormanyzatot!!!! Az egyetemek, foiskolak celja a tudas atadasa, nem a lezenges, lodorges, politizalas.

Virago_1000 2011.02.19. 03:05:22

@Lézer János: Mar szerelni kell a szuper Audidat? Megfizetik a valasztopolgarok, nem?

:)))

Seprű-járgány (törölt) 2011.02.19. 11:17:15

Szóval Kedves Csikós és kedves TC szerkesztőség!

Én a totalcar nevű oldalt egy kulturált helynek ismertem meg, ahol sok érdekességet olvashatok autókról, gépekről, motorokról.
Az elmúlt időszakban szégyellem magamnak bevallani, hogy kedveltem naponta ide járni. Gratulálok, sikerült elérnetek azt, hogy undorral gondolok az oldalra.
Nem a politikai hovatartozás végett született meg bennem az irományom, s még csak nem is ellenzem azt, hogy B jogsival lehessen 125 köbcentis motort használni, csupán azt hittem, hogy az autós újságírók autókról és motorokról írnak, nem pedig a saját érzelmi állapotukról.
Egy jó ideje átestetek a ló túloldalára.
Az írásokban csak a saját vélemények jelennek meg, s olyan információkkal tömitek az emberek fejét, ami nem igazán tartható keretek közt - egy autós oldalhoz híven.

A múltkori cikk is igazából egy jó nagy adag seggnyalás volt a skoda felé, hiszen miután a skoda szalonok is beléptek az aláírásgyűjtő helyek közé, egyből jött a cikk, szépen illusztrált képekkel és leírásokkal, hogy mennyire jó lenne egy skoda Lázár János Úrnak a mostani Audija helyett. Persze én is azt gondolom, hogy naná, hogy jó lenne.
De megtenné ugyanúgy egy bármilyen más autó is. Ne mondjátok már nekem, hogy véletlenül jött a skoda inváziótok... Megegyeztetek, mutyiztatok egyet, hogy ha lecserélik skodára az autókat, akkor ti is kaptok a hatalmas seggnyalásért egy tizenkettes csomagot?

Szóval ne haragudjatok, de a színvonalat sikerült jól leépítenetek.

Bizonyítja ezt az is, hogy népítélet törlés végett írtam több mint egy hónapja több levelet is nektek, több személynek is, de azóta egy válasz sem jött. Még annyi sem, hogy hagyjál már minket, nem látod, hogy milyen seggnyalást végzünk most?!
A saját portákon seperjetek, mert igen nagy a szar ott is.

Üdvözlettel,

Egykori olvasótok.

KadettGSiforever!!! 2011.02.20. 13:37:45

@Seprű-járgány: Szerintem te vagy az, aki kicsit elvakult politikailag....

A Skoda, mint márka a Volkswagen konszern egyik tagja és nem utolsó sorban elérhető OLCSÓBB alternatíva a palettán, ugyanazon technikai színvonal mellett, hiszen UGYANAZON polcrendszerről építkeznek, mint a PRÉMIUM márkája, az AUDI - ergo ha ugyanazt KEVESEBB, tehát töredék összegért is elérhetővé válik, és közpénzből, TEHÁT A TE ÉS AZ ÉN, VAGYIS A MI pénzünkből valósítják meg, akkor talán ésszerűség határain belül kellene mindezt - és nem flancolva.
Az írás egy alternatíva leírása volt egy HOZZÁÉRTŐ tollából.

KadettGSiforever!!! 2011.02.20. 13:44:29

@Seprű-járgány: Nem szerettelek volna ezzel megsérteni, ne haragudj meg érte!

augustiener 2011.02.20. 16:17:53

Ötvenezer aláírás nem sikerül két hónapja? Lehet, hogy a kutyát nem érdekli ez.

Vagy csak rosszul időzítettétek. Pl május elsején bármilyen majálisra ki lehetett volna menni egy tonna papírral, sok ember már csak szórakozásból is aláírta volna vagy mert így fontosnak érezheti magát. Egy nap alatt meglett volna az ötvenezer aláírás országosan.

A képviselőddel kapcsolatban pedig küldj inkább egy emailt Novák Elődnek, hogy ez a Papcsák Ferenc megérdemelne egy szupermen jelmezt.
Ha beírod a nevét a googleba, első helyen jelenik meg a saját honlapja, még rá se kell kattintani és látszik két telefonszám és egy email cím. Egyébként az aktualitásra kattintva feljön egy meghívó egy rendezvényre, ami január 20-án volt. Gondolom ez előtte is fenn volt, és ha már januártól próbálod elérni, akkor ott lett volna a lehetőség személyesen odamenni és egy pár szót váltani vele.

Darazs442 2011.02.20. 22:29:54

Még a szeme se áll jól a bácsinak...

vtx18 2011.02.20. 23:31:51

A nepitelet torles tipusu ugyekben ne faradjatok, en is probalkoztam amig emailben el nem kuldtek a langyosba foszerkesztoek... politika ez is

gigabursch 2011.02.21. 05:42:24

Kedves Zsolti!

Panasza alapján megállapítható, hogy nehezen viseli el a Szupermeneket, tehát ön egy sötétben bújkáló Jobbik szavazó.

Csikós Zsolt 2011.02.21. 13:42:13

@Lézer János:

Az elmúlt 4 hét anyagai:
- Audi A6 bemutató
- Peugeot 508 bemutató
- Juke teszt
- Patentwagen poszt
- ez a zuglós poszt
- Mitsubishi ASX teszt
- Touran TSI teszt

Gondozva:
Scania
Verhovina
kanadai buszok
Bosch ESP
nürnbergi játékvásár
100 éves a Monte-Carlo rali

hát ennyire nem melózok :-)

Csikós Zsolt 2011.02.21. 13:45:43

@Seprű-járgány:

nyilván seggnyalunk, ha van egy dolog, amiben segítséget kérünk - és kapunk.

A kitörölt Népítélet egy lehetőség, nem kötelesség részünkről, a népítéletes kolléga válaszol mindenkinek, akinek a levelét megkapja. Technikai hibák akadnak, nem egy. Remélem élvezni fogod a konkureciát.

Au revoir

Csikós Zsolt 2011.02.21. 13:47:03

@augustiener:

Rohadt rosszul volt időzítve, de mi már beadtuk rég a jelentkezést, de csak mostanra kaptunk egy kéthónapos lehetőséget. Már régesrég benn volt, az állam nincs felkészülve szezonális igények kielégítésére...

panza 2011.02.21. 14:05:59

Én meg azt kérem, hogy a Totalbike oldalon politikusok nagy fotói helyett, kerüljön fel egy gyönyörű motor képe! Részemről a Kawasaki W 800 típust kérem. Napilapokat olvasok, politikusokat ott is láthatok.:-)))))))

Friss topikok

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

robogo feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása