Lemeztelenítették és élvezi

Tavaszi videópályázatunk legnépszerűbb motorja egy formás Ducati lett. A legtöbb szavazatot kele123, vagyis Kelemen Ákos olvasónk gyűjtötte be. Lesoványított Multistradája igazi aszfaltbetyár – elég ránézni, máris tikkelni kezd a sok kanyarvadász szeme.

A gép eredeti színe szürke volt, enyhén sérült állapotban került új tulajdonosához. A munka az idomok eltávolításával kezdődött. A váz nem lett megvágva, a megjavított plasztik bármikor visszaszerelhető, ha valakinek az eredeti, bájosan böszme Multsitrada fazon jönne be.

Mivel az orridom gyárilag össze van kötve a tankpanellel, ezért karbon takarópanelekkel fedték be a lyukakat. Ugyanígy szépítették meg a fart is: az utasülés mögött levő kéttenyérnyi kompozit panel csomagtartóként is funkcionál.

Az első lámpa japán, korábban Yamaha MT03-on adta a fényt. Tartója egyedi, számítógépes tervezés után alumíniumból készült CNC-géppel. A műszerfaltartó sem gyári, anyaga rozsdamentes acél; lézerrel vágták ki. Kézműves termék az áthelyezett olajhűtő tartója is, akárcsak a tölcséres kipufogó – a gyári eltávolításával hozzávetőleg tíz kilót spóroltak és legalább húsz decibelt nyertek – gyönyörűen szól a rozsdamentes rendszer.

Az elektromos rendszert leegyszerűsítették és elrejtették. Mivel a direktszűrők kerültek a motorra, az airbox dobozát ki lehetett üríteni; ide költözött az elektronika. A gyöngyház árnyalatú fényezéssel csodásan harmonizál a sötétszürke alcantarába húzott nyereg – mivel a testhelyzet és a geometria nem változott, biztos, hogy kitűnő szórakozás ezt a gépet vezetni. Olasz cucc is került a motorra: a hátsó kereket Ducati 848 alól szedték ki, míg a lábtartó a Hypermotardról való – kevésbé csúszik le róla a csizma.

Ákos videója egy X-lite kompozit bukósisakot ért, hisz nyereménye 50 ezer forintos ajándékutalvány volt, amelyet az Euromotor ajánlott föl. Galériánk képei a sisak átadásakor készültek, reméljük azóta sem volt szükség arra, hogy a Nolan csoport tudását tükröző bukó bemutassa védelmi képességeit.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr742249846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bazsi(HUN) 2010.08.26. 17:18:32

Szép! Azt hittem először, hogy a Ducati új géppel jött ki, mikor néztem a cikket!:D
Profi munka!:) Árulni lehetne!:D

szunyii 2010.08.26. 17:22:52

@Bazsi(HUN):
Énis :DDD

Gyönyörű ez a motor, tényleg árulni kéne, több pénzt hozna mint az eredeti :D

Virago_1000 2010.08.26. 17:47:34

Szep munka. Aztan azt mar csak remelem, a pufogo csak szebb es konnyebb lett, nem zajosabb, ertsd a hangero nem novekedett.

MikeT 2010.08.26. 18:09:39

Hát persze, a 20 DB-t csak viccből írták. :)
Nagyon szép lett!!!

intruderjani 2010.08.26. 18:49:02

Nagyon fasza!!! Így kell ezt csinálni!! Szép munka!

lally 2010.08.26. 19:10:37

A tükör a legjobb! :)))

lally 2010.08.26. 19:13:50

Bocs, elsőre azt hittem a tükör van a kormány alatt,szemből nézve.
De az a tank füle. Ami kétes szépségű

Kókler Róbert 2010.08.26. 19:57:56

Sokkal szebb mint az eredeti, gratula!

GERI87 2010.08.26. 20:58:06

Jó lett, kifejezetten teccik pedig ez nem az én stílusom.

cskaresz 2010.08.26. 21:00:32

@Bazsi(HUN):

Én is azt hittem.
Nagyon jól sikerült.

Darti · http://www.darti.hu 2010.08.26. 21:13:00

Elismerésem érte, nagyon kellemes gép lett belőle.
Főleg az auspuff az ami igazán el van találva. Mármint formára:)

joejoe1974 2010.08.26. 21:18:13

nagyon jó gép!főleg a kipufogója tetszik.

Cooper911 2010.08.26. 22:12:33

Gratula!
Ákos ne állj meg itt! Csinálj másolatokat a kiegészitőkről és áruld kittként a Ducattihoz! Aztán persze lehet variálni, fejleszteni a dolgot akár más mocikhoz is.
(Ha meg milliomos leszel ebből akkor 1%ot küldj nekem az ötletért :D)

Bazsi(HUN) 2010.08.26. 22:19:04

@Cooper911: Jogos! Szerintem lennének rá vevők!:)

kele123 · http://sebessegoltara.blog.hu/2010/08/26/lemeztelenitettek_es_elvezi 2010.08.26. 22:19:23

Cooper911:
már többen megkerestek mindenfelől, hogy gyártsak átalakító kit-et, de én csak lelkes amatőr vagyok, netről tanultam karbonozni is. szóval ha én meg tudom csinálni, akkor bárki más is. viszont a mentalitásom miatt sajna csóró maradok :)

Bazsi(HUN) 2010.08.26. 22:21:45

@kele123: Munka mellett nem tudod csinálni? Ne hagyd veszni ezt a lehetőséget. Nem olyan világot élünk.

kele123 · http://sebessegoltara.blog.hu/2010/08/26/lemeztelenitettek_es_elvezi 2010.08.26. 22:28:19

inkább a komplett átépítést végezném más gépeken, mert van pár momentum, amit nem lehet készletben árulni. de hazánkban nem hiszem hogy lenne ilyenre kereslet

Bazsi(HUN) 2010.08.26. 22:30:19

Ez is jogos. Meg azért na, így mégis csak egy ilyen van!:D

fatalexception 2010.08.27. 09:43:46

kiváncsi lennék az összköltségre valamint a rááldozott munkaórák összegére. Egyik sem lehet jelentéktelen...
Nagy gratula, szép lett a végeredmény!

Krisi 2010.08.27. 13:04:27

visszapillantók csak a fotózás miatt kerültek le, vagy alapból nincsenek?
amúgy nem kötekedni jöttem, szép lett a motor igencsak, zeneválasztásért pedig jár a pirospont :)

kele123 · http://sebessegoltara.blog.hu/2010/08/26/lemeztelenitettek_es_elvezi 2010.08.27. 13:54:18

a rezgés miatt semmit nem látni benne, ráadásul anno már állt bele a mellkasomba drz-n. köszi szépen. úgyhogy most nyakizmokkal működtetett visszapillantás folyik, amíg nem találok a kormányvégbe vmi rendeset

loláb 2010.08.27. 17:10:46

Én nem szeretem a custom motorokat. Általában az jut eszembe róluk, hogy egy totálba rakott gépet olcsóbb customizálni, mint a gyári állapotba rendberakni.

Szóval olyan fillérbaszó, mekk mester érzetem van, ha meglátok egy átalakított motort.

De nem ez a lényeg. Ha a tulajnak tetszik, akkor élvezze. Én csak egy fanyalgó vagyok, nyilván nem az én véleményem a mérvadó.

öregkele 2010.08.27. 17:13:43

Ő a motorjára büszke, én meg rá!

lujo405GL (törölt) 2010.08.27. 18:07:24

Gondolom, hogy a tulaj lelkesen indexel a kezével, miután +-60 fokban mindig hátrafordítja a fejét a biztonságos besorolás érdekében (mivel nincs tükör). A rendőrörs előtt elhaladva pedig kukoricacsutkával bedugja a kipuffot, hogy szabvány legyen a hangerő.

Az efféle illegalitásoktól eltekintve egész pofás.

Bazsi(HUN) 2010.08.27. 19:24:11

Én is kézzel jelzek... és még hátra is szoktam fordulni! Kapok díjat?:D

Bazsi(HUN) 2010.08.27. 19:27:40

Nekem is ugyanez a bajom. Hogy marhára rezonál a tükör...

szemmellato 2010.08.28. 09:45:16

A 16-os kép másik résztvevőjéről is kérünk még képeket... :-)

Krisi 2010.08.28. 16:47:13

hát nem tudom, nemrég tükör nélkül voltam kénytelen menni pár km-t át a fővároson és nagyon szar volt folyton tekergetni a fejemet. pedig az enyémben sem látni sokat: gyárinál sokkal kisebb tükör ráadásul egy MZ-n, ami az egy darab hengerével nem éppen a sima járásáról híres :)

mondjuk országúton előzést el nem tudok képzelni tükör nélkül. fejet hátrafordítani pedig kegyetlenül balesetveszélyes, mivel azalatt nem látsz előre. kicsit elveszik a gázt előtted vagy befékeznek és meg is van a csatt. ha meg nem nézel hátra akkor legyalul a mögötted hárommal jövő Passat TDI aki már a kanyarban elkezdte előzni a teljes sort.
úgyhogy vigyázz magadra, kívánom mielőbb találj valami jó kormányvégi cuccot :)

uzsonna 2010.08.29. 18:59:03

a lampa mogul nekem csak az mt-03 hianyzik;) az alapban ilyen varosi vagany...

Friss topikok

Hirdetés