Lemeztelenítették és élvezi

Tavaszi videópályázatunk legnépszerűbb motorja egy formás Ducati lett. A legtöbb szavazatot kele123, vagyis Kelemen Ákos olvasónk gyűjtötte be. Lesoványított Multistradája igazi aszfaltbetyár – elég ránézni, máris tikkelni kezd a sok kanyarvadász szeme.

A gép eredeti színe szürke volt, enyhén sérült állapotban került új tulajdonosához. A munka az idomok eltávolításával kezdődött. A váz nem lett megvágva, a megjavított plasztik bármikor visszaszerelhető, ha valakinek az eredeti, bájosan böszme Multsitrada fazon jönne be.

Mivel az orridom gyárilag össze van kötve a tankpanellel, ezért karbon takarópanelekkel fedték be a lyukakat. Ugyanígy szépítették meg a fart is: az utasülés mögött levő kéttenyérnyi kompozit panel csomagtartóként is funkcionál.

Az első lámpa japán, korábban Yamaha MT03-on adta a fényt. Tartója egyedi, számítógépes tervezés után alumíniumból készült CNC-géppel. A műszerfaltartó sem gyári, anyaga rozsdamentes acél; lézerrel vágták ki. Kézműves termék az áthelyezett olajhűtő tartója is, akárcsak a tölcséres kipufogó – a gyári eltávolításával hozzávetőleg tíz kilót spóroltak és legalább húsz decibelt nyertek – gyönyörűen szól a rozsdamentes rendszer.

Az elektromos rendszert leegyszerűsítették és elrejtették. Mivel a direktszűrők kerültek a motorra, az airbox dobozát ki lehetett üríteni; ide költözött az elektronika. A gyöngyház árnyalatú fényezéssel csodásan harmonizál a sötétszürke alcantarába húzott nyereg – mivel a testhelyzet és a geometria nem változott, biztos, hogy kitűnő szórakozás ezt a gépet vezetni. Olasz cucc is került a motorra: a hátsó kereket Ducati 848 alól szedték ki, míg a lábtartó a Hypermotardról való – kevésbé csúszik le róla a csizma.

Ákos videója egy X-lite kompozit bukósisakot ért, hisz nyereménye 50 ezer forintos ajándékutalvány volt, amelyet az Euromotor ajánlott föl. Galériánk képei a sisak átadásakor készültek, reméljük azóta sem volt szükség arra, hogy a Nolan csoport tudását tükröző bukó bemutassa védelmi képességeit.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr562249846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bazsi(HUN) 2010.08.26. 17:18:32

Szép! Azt hittem először, hogy a Ducati új géppel jött ki, mikor néztem a cikket!:D
Profi munka!:) Árulni lehetne!:D

szunyii 2010.08.26. 17:22:52

@Bazsi(HUN):
Énis :DDD

Gyönyörű ez a motor, tényleg árulni kéne, több pénzt hozna mint az eredeti :D

Virago_1000 2010.08.26. 17:47:34

Szep munka. Aztan azt mar csak remelem, a pufogo csak szebb es konnyebb lett, nem zajosabb, ertsd a hangero nem novekedett.

MikeT 2010.08.26. 18:09:39

Hát persze, a 20 DB-t csak viccből írták. :)
Nagyon szép lett!!!

intruderjani 2010.08.26. 18:49:02

Nagyon fasza!!! Így kell ezt csinálni!! Szép munka!

lally 2010.08.26. 19:10:37

A tükör a legjobb! :)))

lally 2010.08.26. 19:13:50

Bocs, elsőre azt hittem a tükör van a kormány alatt,szemből nézve.
De az a tank füle. Ami kétes szépségű

Kókler Róbert 2010.08.26. 19:57:56

Sokkal szebb mint az eredeti, gratula!

GERI87 2010.08.26. 20:58:06

Jó lett, kifejezetten teccik pedig ez nem az én stílusom.

cskaresz 2010.08.26. 21:00:32

@Bazsi(HUN):

Én is azt hittem.
Nagyon jól sikerült.

Darti · http://www.darti.hu 2010.08.26. 21:13:00

Elismerésem érte, nagyon kellemes gép lett belőle.
Főleg az auspuff az ami igazán el van találva. Mármint formára:)

joejoe1974 2010.08.26. 21:18:13

nagyon jó gép!főleg a kipufogója tetszik.

Cooper911 2010.08.26. 22:12:33

Gratula!
Ákos ne állj meg itt! Csinálj másolatokat a kiegészitőkről és áruld kittként a Ducattihoz! Aztán persze lehet variálni, fejleszteni a dolgot akár más mocikhoz is.
(Ha meg milliomos leszel ebből akkor 1%ot küldj nekem az ötletért :D)

Bazsi(HUN) 2010.08.26. 22:19:04

@Cooper911: Jogos! Szerintem lennének rá vevők!:)

kele123 · http://sebessegoltara.blog.hu/2010/08/26/lemeztelenitettek_es_elvezi 2010.08.26. 22:19:23

Cooper911:
már többen megkerestek mindenfelől, hogy gyártsak átalakító kit-et, de én csak lelkes amatőr vagyok, netről tanultam karbonozni is. szóval ha én meg tudom csinálni, akkor bárki más is. viszont a mentalitásom miatt sajna csóró maradok :)

Bazsi(HUN) 2010.08.26. 22:21:45

@kele123: Munka mellett nem tudod csinálni? Ne hagyd veszni ezt a lehetőséget. Nem olyan világot élünk.

kele123 · http://sebessegoltara.blog.hu/2010/08/26/lemeztelenitettek_es_elvezi 2010.08.26. 22:28:19

inkább a komplett átépítést végezném más gépeken, mert van pár momentum, amit nem lehet készletben árulni. de hazánkban nem hiszem hogy lenne ilyenre kereslet

Bazsi(HUN) 2010.08.26. 22:30:19

Ez is jogos. Meg azért na, így mégis csak egy ilyen van!:D

fatalexception 2010.08.27. 09:43:46

kiváncsi lennék az összköltségre valamint a rááldozott munkaórák összegére. Egyik sem lehet jelentéktelen...
Nagy gratula, szép lett a végeredmény!

Krisi 2010.08.27. 13:04:27

visszapillantók csak a fotózás miatt kerültek le, vagy alapból nincsenek?
amúgy nem kötekedni jöttem, szép lett a motor igencsak, zeneválasztásért pedig jár a pirospont :)

kele123 · http://sebessegoltara.blog.hu/2010/08/26/lemeztelenitettek_es_elvezi 2010.08.27. 13:54:18

a rezgés miatt semmit nem látni benne, ráadásul anno már állt bele a mellkasomba drz-n. köszi szépen. úgyhogy most nyakizmokkal működtetett visszapillantás folyik, amíg nem találok a kormányvégbe vmi rendeset

loláb 2010.08.27. 17:10:46

Én nem szeretem a custom motorokat. Általában az jut eszembe róluk, hogy egy totálba rakott gépet olcsóbb customizálni, mint a gyári állapotba rendberakni.

Szóval olyan fillérbaszó, mekk mester érzetem van, ha meglátok egy átalakított motort.

De nem ez a lényeg. Ha a tulajnak tetszik, akkor élvezze. Én csak egy fanyalgó vagyok, nyilván nem az én véleményem a mérvadó.

öregkele 2010.08.27. 17:13:43

Ő a motorjára büszke, én meg rá!

lujo405GL (törölt) 2010.08.27. 18:07:24

Gondolom, hogy a tulaj lelkesen indexel a kezével, miután +-60 fokban mindig hátrafordítja a fejét a biztonságos besorolás érdekében (mivel nincs tükör). A rendőrörs előtt elhaladva pedig kukoricacsutkával bedugja a kipuffot, hogy szabvány legyen a hangerő.

Az efféle illegalitásoktól eltekintve egész pofás.

Bazsi(HUN) 2010.08.27. 19:24:11

Én is kézzel jelzek... és még hátra is szoktam fordulni! Kapok díjat?:D

Bazsi(HUN) 2010.08.27. 19:27:40

Nekem is ugyanez a bajom. Hogy marhára rezonál a tükör...

szemmellato 2010.08.28. 09:45:16

A 16-os kép másik résztvevőjéről is kérünk még képeket... :-)

Krisi 2010.08.28. 16:47:13

hát nem tudom, nemrég tükör nélkül voltam kénytelen menni pár km-t át a fővároson és nagyon szar volt folyton tekergetni a fejemet. pedig az enyémben sem látni sokat: gyárinál sokkal kisebb tükör ráadásul egy MZ-n, ami az egy darab hengerével nem éppen a sima járásáról híres :)

mondjuk országúton előzést el nem tudok képzelni tükör nélkül. fejet hátrafordítani pedig kegyetlenül balesetveszélyes, mivel azalatt nem látsz előre. kicsit elveszik a gázt előtted vagy befékeznek és meg is van a csatt. ha meg nem nézel hátra akkor legyalul a mögötted hárommal jövő Passat TDI aki már a kanyarban elkezdte előzni a teljes sort.
úgyhogy vigyázz magadra, kívánom mielőbb találj valami jó kormányvégi cuccot :)

2010.08.29. 18:59:03

a lampa mogul nekem csak az mt-03 hianyzik;) az alapban ilyen varosi vagany...

Friss topikok

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

robogo feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása