Nem bírja a motorosokat? Tartson pulykát!

Áldozatra vár a veszedelmes vérpulyka

Idegesítik a motorosok? Nem bírja, ha a kapu előtt üvöltetik kiberhelt Akrapovicot? A harci kutya nem megbízható, a feljelentés hatástalan, az emberre fordított sörétes fegyver pedig fokozottan büntetendő – tartson vadított lábasjószágot! A vérpulyka olcsó és hatásos: amint a videón is látjuk, céltudatosan és félelem nélkül kergeti el az arra járó motorost.

Nagy baj akkor sincs, ha áthajtanak a madár nyakán. Süthető, főzhető, számos finomságot kiad, ha véletlenül valaki legyőzné. Erre azonban kicsi az esély: csíp, rúg és ha nem lenne bukósisak, a szemet is kivájná. A motorról nem ugorhat le a megtámadott áldozat, csak a semmit sem érő rúgkapálás és hessegetés marad. Ha a közlekedési lámpa nem váltott volna zöldre, elintézi a vezetőt – legközelebb biztosan más útirányt választ. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr991286376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Floyd · http://www.gazmegfek.hu 2009.08.03. 17:45:05

Jól tolja a szárnyas! És nem adja fel, biztos még a fater hálaadáskori halála lebegett a szeme előtt. Meg a bosszú az emberiségen. Amúgy a szárnyas igencsak veszélyes, aki nem hiszi nézze meg ezt a Klippet:
www.youtube.com/watch?v=MwyPI-zKqRs

pickapu 2009.08.03. 18:18:36

Egy darukezelő ismerősöm mesélte, hogy a pulyka hajlamos saját magát annyira felbőszíteni, hogy belepusztul (gutaütés vagy mifene). Egy pulykanevelde épülete mellé emelt le raklapárut, ami rakodás közben az ablak előtt is elhaladt. A negyedik bálánál rohantak oda, hogy hagyja abba, mert már vagy ötven pulyka megdöglött odabent, mert felidegesítette őket az előttük ellebegő cucc.

biker_kolee 2009.08.03. 18:29:18

@pickapu: xDDDDDDDDDDDDDDDD

Azért ez a videó se semmi. :DDDDD

gyujos 2009.08.03. 18:56:01

A BMW-s a végén kikerüli vajon?

szálka 2009.08.03. 19:14:28

vicces
remélem a végén az aszfalton azok a foltok olaj és üzemanyag maradványok és nem a pulyka előző áldozatának testnedvei :D

faterpolo 2009.08.03. 19:19:52

Sziasztok!

Tud valaki egy másik linket admi a videóhoz? nálam valami miatt nem jeleneik meg:(.

Köszi!

stevee 2009.08.03. 19:31:03

De utálom az ilyen idióta "jószágokat", Isten a tanúm, hogy én szeretem az állatokat, de most ezt a pulykát úgy megrugdosnám...

Ciri 2009.08.03. 19:57:28

Tényleg ! A videó végét kár, hogy nem láttuk.. :))

@pickapu:
Azt megnéztem volna én is . :)))))))

Ciri 2009.08.03. 20:02:19

@pickapu:

Utánanéztem: :)))

Lefulladás okai lehetnek:

"nem megfelelő hőmérséklet, zaj, zavaró fényhatás

Ciri 2009.08.03. 20:05:00

Ezeket kell biztosítani:

"csend a nevelőtérben és azon kívül is. Beszűrődő fény árnyékolása, sarkok lezárása"

Milyen érzékenyek már a vérpulykák..

:))))

Az EREDETI 2009.08.03. 20:29:05

bukó ezen nem nagyon volt

ZON 2009.08.03. 20:39:12

Ez nem egy dögkeselyű? :)
Nálunk a rétinégerek már lecsapták volna kaszával a fejét, csak frissebb, mint a kútidisznó....

Boromir_ 2009.08.03. 20:50:26

basszus lehet en is beszerzek 1 et. Igaz en is motoros vagyok de ennek ellenere nemtoleralom hogy it az aglomeraciban van par hetvegi "krossz" motoros aki a mellekutakon repeszt a krosszgeppel. Az ablak beleremeg a kiherelt kipufogo dorrogesebe. Mire raszannam magam hogy kikeljek az agybol s lemenjek az utra lerugnia fejet addigra tovabbal mind1 ik. Gondolom mar tapasztaltak hogy a 3.ik kor utan az utcabanlakok megjelennekkaszaval kapaval ehe..

Pasas 2009.08.03. 22:14:37

Egyszer egy kutya hajtott meg, de pont egy poros nagykanyarban. Na az volt a fasza.Megállni nem mertem, gázt húzni meg nem tudtam, mert elestem volna.

Szsrobert 2009.08.03. 22:28:08

Egyszer kellett volna finoman fejen billenteni, abból ért a madár.
Azért sajnálom, a klip végén tuti átmegy rajta az autó. Sok cicát, kutyát sünt, nyulat, fácánt látok az úton szétlapítva, vagy még köztes állapotban. Kanyarban balesetet okozhatnak a motorosoknak.
Nemrég kanyarban döntöttem a motort, mikor valami vékony hosszú állat szaladt át. Görény.
Az utolsó pillanatban fordult vissza, visítva.
Veszélyes, ha az ember 60-70-nel is kanyarodik. :-D
Sajnos jelentős anyagi kárt tud okozni.

2009.08.03. 22:40:41

Ezért esznek ezek minden évben pulykát, hálát adnak, hogy nem tépte szét őket.

Tiszta Terminátor 2 volt ahogy kergette a végén.

NoMind (törölt) 2009.08.03. 22:50:31

0:36 környékén az a kérdés... "do i get arrested if i kill him?" :DDDDD (letartóztatnak ha kicsinálom?)

kerokaa 2009.08.04. 09:28:46

Nem mondom, hogy nem tetszett a videó, de mostanában hol van a Nyolcéves vagyok, motoros, Nápolyt látni Cezetával, 1964-ben, vagy Csikós Zsolt szereléseinek, Winkler Róbert élménybeszámolóinak a színvonala?
Ne vegyétek kötekedésnek, csak várom azokat a cikkeket amiket újra és újra elolvasok, mert jók. Sőt kiemelkedők. Ezek inkább "éhségcsillapítók".

Grafithuszar 2009.08.04. 09:45:46

Hát ez nagyon nagy!!! Anno Nagymamámnál is voltak pulykák, imádtam őket gyerekként :) Mondjuk nem tudom mit csináltam volna a motoros helyében, onnan lehet ilyesztően nézett ki :)

zöldi 2009.08.04. 09:45:51

Ma majdnem megvolt egy őz. Illetve majdnem megvoltam neki. Lassan mentem, de olyan hirtelen urott ki a bozótból, hogy csak mire átugrott a szembelevő árokbam addigra tudtam egy halk bazzeget elmorzsolni. Valaki vigyáz rám nagyon.

harcsaparcsa 2009.08.04. 10:52:06

@Az EREDETI: persze, hogy nem volt mert nem kell... ez amerika, es nem minden államban kötelező, jobb is úgy elhiheted, és az autós sem üti el a pulykát, mert könnyebb fékezni mint egy hetet lehúzni egy börtönben, ahogyan a motoros bácsi is mondta.

Hassan0926 2009.08.04. 12:26:14

Nem hülyeség ez a vérpulykázás. Az ipari bakpulykák akár a 40 kilósak is lehetnek. Figyelni kell, hogy hajol le közéjük az ember, mert kitépik a szemét és eléggé durván ütnek a szárnnyal és csőrükkel...

Cenzur 2009.08.05. 08:28:37

A nagytestű hím pulyka nagyon dúrva dolgokat tud csinálni ha feldühíted gyerekként engem kergetett végig mamámék utcáján és nem unta meg csak amikor már bemenekültem a házba. Pedig nem csináltam semmit csak közel mentem hozzájuk, de örökre megtanúltam nem szabad játszani a pulykával :(

Teglus 2009.08.05. 09:29:11

Nekem kiskoromban egy kakas csípett a szemem alá. Onnan kezdve kb 14 éves koromig paráztam tőlük. Akkor megnőttem és ők paráztak tőlem :) Ha nem akkor kakast ettünk aznap :D
Amúgy mi is tenyészettünk ilyen szaporodásra képtelen nagytestű pulykákat.
18 kilóra is felhíztak. Az nem kis súly ám.
Öklömnyi fejük volt, de a piszlicsálé apró tyúk leverte mert olyan bamba volt.

Friss topikok

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

robogo feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása