Lássuk be, amilyen jól és semlegesen működik a BMW futóműrendszere, olyan rosszul néz ki. A motorosok egy részét ez nem érdekli, őket a jól vizsgázott használhatóság mozgatja. Sokan viszont elfogadnák a bokszert, ha a motorok olyan motorformájúak lennének – a Telelever és Paralever okosság nem mindenkit győz meg.
A németországi Steffen Bühringet is kínozhatta a probléma. A végén nekidurálta magát és három hónap munkával gyönyörű hibridet alkotott. Az R1150 kéthengerest kis tuning után beépítette egy térhálós Ducati 900 SS vázba. A gépe nem csak szép lett, hanem könnyű is: az össztömeg mindössze 180 kiló, ami kifejezetten jónak számít a 100 lóerő körüli teljesítményhez.
Részleteket sajnos nem tudunk, pedig kíváncsiak lennénk, miért van OCC felirat a tankon – a harmonikus formát elnézve Teutuléknak biztosan nincs köze a géphez. A futóművet és a gyári német fékrendszert vizsgálva biztos, hogy jól motorozható az olasz testű, német szívű roadster; ha gyárilag lehetne ilyet kapni, biztosan fiatalabb lenne a BMW vásárlók átlagéletkora.
A képek forrása: Motorcycle photo of the day