Magyar kormányt a japánnak!

Vitya, megvan még a CZ tartályod? – kérdeztem telefonon, de a válasz helyett egy szívrohammal küzdő férfi mélyről jövő hörgését hallottam.
Nem gondolod komolyan, hogy felteszed a Yamahára? – mondta a döbbenettől szaggatottan, minden szó után kapkodva a levegőt.
Miért ne, csak jobban mutat, mint az MZ TS-é. Meg amúgy is, nem mindegy? Bende napok óta azt károgja, hogy ezen a nyolcvanezres szaron fogok megdögleni, a kislányom meg majd éhezik.
Az enyémet ugyan fel nem teszed rá, már eladtam! – tért magához Balázs Viktor. Ugyan Dr. Lavicska Kálmán tévédoktor simán bezavarta volna EKG-ra, de én már tudtam, hogy túléli, döfhetek még egyet.
Akkor majd börzézik nekem Szakál, te csak vaterázd tovább a maradék beázott Czetkádat. 

Szakál nem teketóriázott. Megbeszéltük, hogy szerez valami tartályt, hisz a gyárinak van baja. Nem elég, hogy csúnya, rozsdagödrös és vérlázítóan rosszul van lefestve, nem is passzolt a végeredményhez, amit a fejemben dédelgettem.

Az világos volt, hogy az óriás Mito kacsasegg megy a kukába, hisz a hátsó váznyúlvány rosszul van megvágva, helytelenül van betámasztva – ha a mester helyrerakja, majd szabunk oda valami normális nyerget. Szakál a börzéről egy stramm CZ175 tankkal tért meg: a jól eltalált cseh dizájn passzolt a hengerek szögletességéhez és a forgattyúsház visszafogott íveihez. A harmónia mellett azonban feladatot is adott, hisz úgy kell befejezni az XS elejét és hátulját, hogy a forma egységes maradjon.

Vlado Kovacevictől, a Danuvia feltámasztójától szereztem egy pompás nyerget – ott állt a polcán, emlékeztem rá, felhívtam és megalkudtunk. A piros-fehér-zöld ülés púpja a benzintartály kellemes folytatásának tűnt. A vadonatúj cucc gyönyörű volt, míg a kezemben forgattam. Ahogy rápróbáltuk a Yamahára, túl hosszúnak tűnt. Szakál szerint ugyan meg lehetne rövidíteni, de beláttam, fölösleges: felköltözik az én polcomra, vagy majd megkapja valaki, akinek pont ilyen hiányzik a boldogságához.

A problémát elnapoltuk, elővettük inkább a sárvédőt. Vagyis magát a problémát, hisz sárvédő nem volt; a 17-es kerék fölé pakolt FZR elem kuka. A modernebb felni sem passzolt a képbe, tudtam, hogy kell valami jobb. A szerencse sietett segítségemre, hisz a kézműves bőrnyergeiről ismert Nogg blogjának üzenőfalán kaptam a tippet, hogy nem messze Gyöngyöstől eladó egy kupacnyi XS400-alkatrész.

Mivel a gyári, 18 hüvelyk átmérőjű felni engem meggyőzött, 12 ezer forintért megvettem egy német okmányokkal kísért vázat, hozzá gyújtást, ami nagy kincs, az összes gyári csavart, amivel szétbontották és két hibátlan kereket. A féktárcsa is kifejezetten egészséges, szerintem jó üzletet csináltam.

Szakállal egyezett az ízlésünk abban, hogy diagonál gumiabroncs kell, lehetőleg valami régifajta mintával. A diszkréten rücskös mellett kardoskodtam – közben már Vitya is rájött, hogy ezt a hülyeséget komolyan gondolom, így adott egy jó tippet. A webshopban valóban megtaláltam, ami kellett, sőt az irodához is kihozták: előre és hátra Mitas E03 3.50x18-at rendeltem. 

Egy Geri nevű fiatalúrnak tartozom egy üveg pálinkával. Ennyit kért a CZ sárvédőért, és megérte – a szögletes peremű fémlemez sokkal jobban passzol a tankhoz, mintha valami íveset hajtott volna Szakál az angolkeréken. Amikor beakasztottuk a háromszög alakú lengővillába, láttam, hogy itt nem nekem lesz igazam: a kerékkel együtt rugózó sárvédő kívánta az egyszemélyes lengőnyerget.

Mivel a hasmagasságot egy bohókás délután 13 centiben határoztuk meg, tudtam, hogy a csillapítás majd bekeményedik. Ezt ellenpontozza az egyedileg formázott ülés alá szerelt rugó – még nem motorozhattam vele, de az Art Deco Motorcycling műhelyében alaposan kiugráltam magam rajta. Jó lesz, elhihetik.

Közben Szakál addig nézegette a tartályomat, míg ki nem hullott a közepe. Az 1982 után gyártott XS400-nak már nincs bölcsőváza, ezért a felső cső kifejezetten vaskos. A CZ tank erre nem fért rá, így az alját újra kellett építeni. Ez leírva egyszerűen hangzik, de ha megnézik a képeket, megértik, miért ezt a szép sudár embert bíztam meg a motorom kipofozásával. Miután kivágta az oda nem illő részeket, egy darab fémlemezből megformázta a vázat pontosan lekövető aljat. Mivel ez munkába járós motor lesz, nem opció az óriási tank: az eredeti 12 literesből maradt nagyjából egy bő nyolcas.

Bakos Ricsinek is hálával tartozom. Már két éve, az első imolai látogatás óta a fiókomban érleltem egy 17 centi átmérőjű lámparácsot és két fém rajtszámtáblát. Úgy döntöttem, ezeknek mindenképpen az XS-en a helye, de a megfelelő lámpa megtalálása nehezebb volt, mint hittem. A gyári kockalámpát Szegeden a streetfighter-építés jegyében Jawa 350-esével helyettesítették, amit nem szerettem volna a kis kedvencemen látni. Ricsitől – akinek vérlázítóan gusztusos Honda CB750-ét már teszteltük is, egy nagy kupac alkatrész gondos gazdája – szereztem meg az egykori CB550 17-es, gyönyörű állapotú lámpáját és két rendkívül formás alumíniumindexet, amikhez a webshopban találtam még kettőt – a fényből és az irányjelzésből nem engedek.
 

A hátsó lámpa gondját szintén a fiókom oldotta meg. Az egykori Royal Enfieldemhez vettem a Stop feliratú darabot, de sosem került rá, megvárta a Yamaha XS400-at. A sárvédőt tartó rúd mögé Szakál rendszámtáblatartót készített, amihez szögecsekkel rögzítette a nagyjából hatcentis lámpácskát. Mivel az átszabott CZ alkatrész fele kellett csak hátra, bőven jutott belőle előre is – mindkét sárvédőn és az ülés alján ugyanaz a madárra emlékeztető fémlemez idézi fel a harmincas évek dizájnját.

Szakál amellett, hogy motorépítő, kiváló vitapartner is. Sajátos stílusa van, lényegre törően tudja leállítani a hülye ötleteket. Két kulcsszava van, a csúnya meg a buzis – ha ezeket homlokot ráncolva kiejti, más ötletekkel kell előjönnöm. Ennek ellenére nincs panaszom, hisz figyelembe veszi az én ötleteimet is, de úgy gyúrja át őket, hogy később sem érzem idegennek.

Az Art Deco Motorcyclingnál került valahonnan egy kopott Pannonia kormány, amihez Szakál márkaazonos, T szériás stücnit javasolt – ebben szintén Bakos Ricsi segített. Kis alakítás után meglepően jól mutat a japán kormánykiflin a két előreálló magyar nyelecske. A távol-keleti cuccokhoz persze bőven vegyítünk kelet-európait: a légszűrők tölcsér alakú háza orosz katonai periszkópból készült. Pompásan mutat mellette az imperialista Harley Sportser dob – kicsit karcosak, de kilencezer forintot megértek.

A gyári kipufogókönyökök sajnos használhatatlanok voltak. Az előző tulajdonos a bal oldalit elhúzta, és valahogy belehajtotta a jobba. A hossz így nem egyezett, csattogott, mint a nyavalya – ez a videón is hallatszik. Szakál új könyököt hegesztett, amelyet scrambleresen fent vezetett el – természetesen a cső majd kap egy hővédő bandázst, hogy elkerüljem az égési sérüléseket.

A vásárláskor a streetfighterre vágyó gazda sokszor elismételte, hogy a „villanyért nem vállal felelősséget”. Ez, látva a kábelezést, teljesen érthető. Az elkövetkező hetekben rendet kell tenni a sok tyúkbél között, eltüntetni a felesleget és találni egy jó helyet az akksinak.

Mindjárt itt a tavasz, de azt hiszem, jól állunk. Szakál lassan elkészül, jöhet a festés. Majdnem minden fekete lesz – a króm és a polír nem nekem való. Az ülés bőrözése még hátravan, közben lesz időm kitalálni, hogy milyen színűre fújjam a két sárvédőt meg az egy szem tankot. Matt felületet szeretnék, de a fekete már elcsépelt, a barna, a szürke és a homokszín lenne leginkább szimpatikus.

Egyre jobban szeretek ránézni az XS-re. Örülök, hogy hagytam magam rábeszélni az ültetést ellensúlyozó lengőnyeregre, megtetszett a sziluettje. Meglepően jó a felkínált testhelyzet, ideális szögben nyúlik a kar és hajlik a térd – rövidebb utakra biztosan alkalmas lesz, de remélem, messzebbre is elröföghetek majd a 27 lóerős kéthengeressel.

A kezdeti örömöm, amivel Vityát kínoztam, sajnos elmúlt: a kétüteműekbe végletesen szerelmes kollégának elkezdett megtetszeni a motorom. Ott még nem tart, hogy szétvágja az RD-t vagy a kettesét újra és újra elvesztő Pannoniáját, de már érdeklődve várja a folytatást. Muszáj lesz valami újabb döbbenetes vérszívást kitalálnom.

Lehet, hogy kéne rá egy kompresszor? 

A bejegyzés trackback címe:

https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr632686974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.02.26. 12:10:34

Elnézést, valami baj volt a blog.hu-val, nem lehetett kommentelni, de már igen.

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.02.26. 12:16:13

@scheerti: a kamu kopasokkal nem vagyok kibekulve. kopjon meg igazibol.

Csizirájder 2011.02.26. 12:27:57

Nem rossz-nem rossz, azt gondoltam hogy valami építmény lesz belőle, nem fog túl gyári maradni a masina. :) A lengőnyereg kicsit fura rajta, én inkább valami dirt-track jellegű ülést tettem volna rá, ezzel a felhúzott kipuffal amúgyis olyan dirt-track benyomást kelt bennem.

www.motosolvang.com/bike_pages/1972_Harley_Davidson_XR750.htm

www.tesztmotor.hu/images/stories/Botond/09_szeptember/Yamaha_R1_StreetTracker/Yamaha_TZ750_dirttrack.jpg

toncsi64 2011.02.26. 12:33:15

Nem szép dolog tőlem, de ez projekt mintha jobban haladna mint egy "másik" ;). Ráadásul egészen ütősen néz ki a gép. A fényezéshez meg valami sivatagi terepszin lenne az ütős. Szerintem...

toncsi64 2011.02.26. 12:39:26

Bocs, a sok "ütős"-ért :(

akos696 · www.focusauto.hu 2011.02.26. 13:02:01

Ez nem az én műfajom (mármint az egyedi építés, én gyári mániás vagyok), de érdeklődve várom az eredményt.

akos696 · www.focusauto.hu 2011.02.26. 13:05:39

Ja és a kis CL 250S (Scrambler)-emhez is lassan összegyűlnek az alkatrészek, ha megvan minden, egy hétvége alatt rendbe rakom, aztán pár nap a rendszámozás és terveim szerint áprilisban már vígan röfögök vele tavasz illatot szippantva a nyíló virágok és zöldellő fák bűvöletében. :) Ezt így az ablakon kinézve olyan jól esik elképzelni. :)

Tomchy 2011.02.26. 13:08:51

Nekem továbbra is nagyon bejön!

Napsütéses tavaszi időt nem tud csinálni Szakál mester?

eff 2011.02.26. 13:16:48

Cep az uj forma...:), bar nekem olyan "tomor gyonyornek" tunik a kepek vegignezese utan. Mondjuk, kimentem cigizni, es ott ismet atfutottam a kepeket, akkor meg "hosszunak" talaltam(38-as kep polo). Olyan Terence Hilles bobber szeruseg jelent meg a szemeim elott...:)
Egyszo mint szaz nekem tetszik, de ez nem jelent semmit. Ha epitenek valamit, akkor egy dolog lenne a fo csapasirany, hogy NEKEM tetszen, a tobbiek le vannak tojva.
Ules nagyon fain forma lett. En a kullos, esetleg a (majdnem)teli felnikra bukok nagyon, bar ez is izles dolga.

eff 2011.02.26. 13:22:24

ja, sarga szinbe is szep lenne...:)))

mükkemakk 2011.02.26. 13:27:57

Nagyon szépen alakul a kis bontószökevény...pannonia hordósabb tankja talán jobban illene.

Peace Dog 2011.02.26. 13:39:40

Nagyon tetszik! Nekem egy 250-es Across-om van. Én is gondolkodtam már átépítésen csak az engedélyeztetéssel nem tudom mit lehet kezdeni? Átépítési engedély, tervek benyújtása a szervhez...stb.

Ti hogyan csináljátok???

Bazsi(HUN) 2011.02.26. 13:46:58

Nagyon tetszik! Baromi jó lesz!

Baowah, nem gondoltál arra, hogy lebőrözd a tankot? Szerintem jól nézne ki!

eff 2011.02.26. 14:08:45

A borozott tank nem szep...:) Bar biztos sok embernek tetszik...;)

Gazdagréti Jack Bauer 2011.02.26. 14:26:56

@Peace Dog: Meg kell mutatni a vizsgabiztosnak az "esztergomi látképet", akkor átmegy:)

Csokáv 2011.02.26. 14:31:04

Hát ez gyönyörű már most is. Gratula. A lecsupaszított kép láttán pont olyan motor fogalmazódott meg bennem, mint ami lett végül.

Nem értek ennyire a motorokhoz: A tank egyik "lábából" a másikba hogy jut át a benzin?

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.02.26. 14:31:43

@Peace Dog: ha nem bantod a vazat (nagyon, meg a geometriat es nem kokany, nem lesz gond.

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.02.26. 14:33:50

@Csokáv: meg lehet, hogy kap egy csapot, mert ezen en is elgondolkodtam mar :)

joejoe1974 2011.02.26. 14:38:17

A kiindulási alap jobban tetszett,ez már nem az én stílusom.A kerekek sem illenek ehhez a fajta motorhoz,ráadásul a gyári kerekek eleve nagyon rondák.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.02.26. 14:39:45

hát ennyi pénzből már pont kapni lehetett volna egy rendes motort:-)
és a blokkjához még nem is nyúltatok

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.02.26. 14:42:53

@Gyurma73: tudtam, hogy ezt valaki elsuti. tudod, mar van tobb rendes motorom :)

h4z4rd 2011.02.26. 14:45:32

@baowah:
Ez igen! A cetka-tanktól elsőre levert a víz, de belátom, hogy harmonikusan illeszkedik. Látszik, hogy tudod, mit akarsz.*
A lengőnyereg meg egyenesen kurvajó.
(grandiózust akartam elsőre írni, de modoroskodjon a rosseb!)

*(Hasonló összmunka, együttálmodás kell egy ilyen mutatványhoz. Remélem Winkler is figyel.)

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.02.26. 14:55:50

@Bazsi(HUN): ne fokozd legyszi. ez is eleg albán. :D

Bazsi(HUN) 2011.02.26. 14:57:35

@baowah:

Értettem!:D Akkor csak én vagyok ilyen beteg, hogy normál motoron tetszik!:D

crecky 2011.02.26. 15:02:24

esetleg jól nézne ki,ha a küllőket is matt feketére fújnátok. amúgy az egész projekt király. az ülésről egyből nagy kedvencem a csepel d125 ugrott be
www.autogallery.org.ru/k/ca/59d-csepel125_SimonLaszlo.jpg

h4z4rd 2011.02.26. 15:11:12

@baowah: A bőrözés előtti fontos momentumot se hagyd ki, ha mégis úgy döntesz:
Gjoni-módra először a tank mindkét oldalába bele kell tolda(t)ni legalább 12 centit, hogy az övé legyen a legnagyobb, de nem kellenek bele terelőbordák... így a bőrözés előtt meg kell tanulni, hogyan gyere ki a kanyarból úgy, hogy még keréken van a motor... mer'ugye közel 25 liter benzin eléggé képes betartani, mikor ide-oda folydogál odabent.
Ja, és kommunikálnod kell média-szerte, hogy a lengőnyereg bizony a te seggedhez készült.
mintha tegnap történt volna...

nehogymárne 2011.02.26. 15:22:28

mennyivel jobb ez mint winkler patkánya. én mondjuk cb500-ból tervezek scramblert építeni, de ez is nagyon finoman alakul.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2011.02.26. 16:07:10

Az akksi hol lesz? Ugye a blokk is kap valami matt gazdaságos hőálló spay-t? :) Egyébként kurva jó, de tényleg.

Jabozeo 2011.02.26. 16:19:55

Hat ez nagyon jol sikerult. Figyelj a reszletekre hogy meg szebb legyen :-)

Schütii 2011.02.26. 16:36:50

Küllős kerék jobban illene a képbe.

ZON 2011.02.26. 16:39:25

Jó lesz ! Valami "ipari" hatású festéket neki.

Csak nekem bántja a szememet, ha a hátsó gumi ugyanakkora, mint az első?
Biztos megszokta a szemem a hagyományos sémát, de így a hátsó soványabbnak tűnik.

Csak a yamaha 2011.02.26. 16:54:13

Az a kerék nagyon ronda..(szvsz)küllős jobb lenne....

betm3n 2011.02.26. 17:12:46

csak én gondolom ugy, hogy a kipuff jobban állna a gép oldalán, ha kicsit felfelé mutatna? ugy 15 fokkal kb

panza 2011.02.26. 17:20:57

Rendben van a motorral minden, vagyis szerintem nagyon szépen alakul.De -hogy hű maradjak magamhoz-lenne azért egy kérdésem. A 47. kép hátterében van egy fotó a falon, egy hölgy ül egy motoron. Mi a a gép típusa? :-))))) Bocs.
Üdv.

Csak a yamaha 2011.02.26. 17:22:00

És most dobfékes lesz hátul??!!Csak azért kérdezem mert elől a 320as tárcsát/kereket lecserélted,+most hátul dob fék???

Nekem NE,jó? 2011.02.26. 17:39:40

@baowah: Ez a GÉP szerintem így gyönyörű! Semmilyen fényezést nem raknék rá.(én) Tényleg max. lakk! ui:Suzi megvan még?

Robis 2011.02.26. 18:04:36

Szeretem ezt a bumfordi régies stílust. SZépen haladtok. A kerekeket nem lehetne küllősre cserélni? Emlékszel még a CZ-Jawa-ra? 350-es. Volt olyanom Bordó színben adták. Annak a tankja talán jobban nézne ki rajta. De nem biztos. Szakáll jó fej.

Tsyga 2011.02.26. 19:01:24

A homokszín odabaszna, főleg a fekete cuccokkal. :) Vagy esetleg katonai zöldben nem gondolkozol? Elég szigor lenne.
Esetleg azt, ha fel akarod dobni, akkor valami világos elemekkel fel lehetne. (pl. betétszín vagy bármi)

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2011.02.26. 19:24:47

ember, ez kurva jól néz ki :D bármikor elfogadnám :D na most el is olvasom a cikket

kele123 · http://sebessegoltara.blog.hu/2010/08/26/lemeztelenitettek_es_elvezi 2011.02.26. 20:55:40

fasza! tetszenek a részletek, segédváz ívek stb eddig minden passzol. küllős kerék biztos még dobna rajta, de ezzel se rossz. jó szakira bíztad a dolgot

Bende Tibor 2011.02.26. 20:58:50

Árpád, gondolkodtál már a rücsis alvázvédő festéken? Jó a felülete, fekete, rá lehet fényezni, és nem lesz alatta rozsdás.

Azt nem tudom, hőálló-e, de gondolom nem.

Bende Tibor 2011.02.26. 21:00:12

Persze a kerekekre is, meg mindenhova.

akos27 2011.02.26. 21:07:25

Szín javaslat Guzzi zöldcitrom selyemfénnyel esetleg mattban...

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.02.26. 21:13:22

@scheerti: de hat a blokk mar igy is matt. meg nem is szerencses lefesteni a henger bordait.

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.02.26. 21:15:11

@Csak a yamaha: ez az eredeti futomuve. egy 27 loeros motorhoz ez untig eleg.

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.02.26. 21:17:07

@Bende Tibor: lehet h jol mutatna, de valahogy olyan felemas erzesem lenne.

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.02.26. 21:18:51

@panza: a 47. kep hattereben Szakal ul a Skorpion. szep hosszu combjai vannak, de az arcszorzet sokat ront a noiessegen.

Csak a yamaha 2011.02.26. 21:45:21

@baowah: Hagy már ezt a hülye dumát;-)Olyan nincs hogy untig elég...(halkan megjegyzem...Azokat a felniket csak azért raktad bele mert olcsók voltak..)

Attys 2011.02.26. 21:48:29

Hát ez nagyon ütősen fog kinézni.
Bejönnek az építet motorok, de a kérdésem nekem is az hogy hogyan lehet ezt legalizálni?
Ha megtennéd hogy levezeted nekünk boldogok lennénk. :o)
Pláne ha ez a procedura mezei halandónak is végig játszható, máris terveződne egy CB 400N átalakítás. :o)

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.02.26. 21:52:41

@Csak a yamaha: nem. direkt ezekert a felnikert utaztam el gyongyoshalaszra, nekem ez kellett, ez tetszett. ha az olcsosag lett volna a cel, bennehagyom azt a szart, amit rosszul belekandacsoltak.

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.02.26. 21:53:25

@Attys: de hat ez legalis. egyezo vaz es motorszam, eredeti meretu kerekek, gyari villa es fekek.

Attys 2011.02.26. 21:53:38

@baowah:
Kinek a pap kinek a paplan. :o)
ha egyszer a szőrös nőkre bubkik. :oD

Attys 2011.02.26. 22:00:50

@baowah:
hohooooo?!
hmm
tehát ha minden szám stimmel, nem változik a tengelytáv és bármi más ami a forgalmiban szerepel(t) eddig)
akkor szinte bármit vághatok,kopácsolhatok,cserélhetek, heggeszthetek rá-szét-meg?
megépülhet a CB cafe racer és még csak bele sem kötnek?
ha igen akkor búcsúzom is ( YO8 )és a reggel első napsugara a garázs/műhelyben ér. :oD

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.02.26. 22:05:50

@Attys: elotte egyeztess a vizsgabazissal azert :D

rolls 2011.02.26. 22:47:42

A képek láttán azonnal a japán épített motorok jutottak eszembe, - volt itt korábban egy ilyen írás! (egy kiállításról? Tennétek ide linket?) Onnan az ötlet? Először szokatlan volt az egyforma kerékméret, - de jól hozza azt a stílust! Jó nézni a képeken, ahogy egymásra találnak az alkatrészek és kiadják a formát! A Pannoniának kellett volna ide eljutni a hetvenes években! Ezért szívesebben látnék rajta egy P21 tankot! Egy elszalasztott lehetőség mementójaként. (Egyébként ez is lehetne Pannnonia, - csak a Yamaha volt a "beszállító"! :) -ahogy manapság motorok készülnek... ) Sok örömöt a további munkához és a használathoz!
Lesz cikk, - ha elkészült?

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.02.26. 22:57:50

@rolls: lesz cikk meg, csak el kell keszulnie.

A p21 tank engem formailag nem hat meg, meg amugy is, aki ismer tudja, hogy nekem a cseh motorok jelentik a szerelmet. tettunk erre is magyar alkatreszt meg persze magyar lelemeny is van benne, de CZ formai nekem jobban kiadjak.

japanok:
sebessegoltara.blog.hu/2009/12/15/joko_1
sebessegoltara.blog.hu/2010/12/13/karcsu_derek_a_nagy_segg_ellen

rolls 2011.02.26. 23:31:15

Ezzzzazzz! a linkek! Köszi! A lényeg: a Te géped is beférne oda! :) (általánosságban is, motorépítésben is, - az amik valahogy izomból nyomják, a japók meg kifinomultak. Őőőőő... szóval - perverz állatok!) :)

muz 2011.02.26. 23:33:59

"a kamu kopasokkal nem vagyok kibekulve. kopjon meg igazibol."

Ez a hozzáállás tetszik.
A mű dolgok engem is irritálnak.

rbalint88 2011.02.27. 01:44:14

ez a barnás-bordós szín maradhat is, de szigorúan mattban. esetleg némi szépészet (mindenhol legyen festve) és maradhat az eredeti festés.
szép barna bőr nyereggel igen mutatós (és őszinte) masina lesz.
kerék színére nincs tippem. talán egy szálcsiszolt hatású vagy nagyon enyhén polírozott felület jól mutatna, kontrasztos lenne a matt festéssel.

Edd China 2011.02.27. 03:29:07

Woo de kurva jól néz ki! Nem gondoltam, hogy abból a szarból ilyen szépség lehet valaha!

A Yamaha feliratot még cseréljétek le rajta BAOWAH -ra + valami dögös festés - bár így is jó, kiváltképp a tank - és mehet is!

Gratulálok hozzá!

terrorjony 2011.02.27. 08:18:36

Le a kalappal! ez nagyon szép lesz!!

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.02.27. 08:33:12

@rbalint88: a kerek szine marad, ahhoz nincs ertelme hozzanyulni.

@Daniel David: tedd szebbé azországot te is, építsd át a motorodat. :D

Neonknight 2011.02.27. 09:00:29

Milyen szerencse, hogy a Vladó-féle tank nem passzolt! Ez a kis lengőnyereg ezerszer jobban mutat.

panza 2011.02.27. 09:45:56

@baowah: ez van, jól elnéztem.:-)))
üdv.

Mamutt2 2011.02.27. 14:04:05

Egy matt narancssárga fényezés, és kész is!

E28 524TD 2011.02.27. 15:26:24

Na akkor:
1. te megépited azt amiről én (mi sokan) csak álmodozunk, mert nem merek(ünk) belevágni
2. lábtartók maradnak ott ahol vannak vagy előrébb kerülnek?
3. a lengőnyereg állat nagyon :))
4. a Mitas gumit még gondold meg, mert jól néz ki ugyan, de nedves úttesten nem sok pénzt ér
5. kitartást; várom a folytatást

xelv 2011.02.27. 19:24:50

Nagyon tetszik!!!
A tank, az ülés az egész koncepció ragyogó!
Ha egyszer végre felnövök szeretnék építeni, vagy átépíteni egy kétkerekűt!
Várom a végét!

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.02.27. 20:05:59

@E28 524TD: a labtartok maradnak, az elore labtartot komolytalannak tartom.

a mitas? esszel kell motorozni.

tommodore · http://tommodore.blog.hu 2011.02.28. 10:50:19

Nagyon tuti lesz ez a motor. Kellett azért képzelő erő belelátni a formát az eredeti Mito-s farokidomos - előre is bocsi a kifejezésért - csótányba :) Kiváncsian várom milyen lesz a végeredmény festés után.

pocikaja 2011.02.28. 17:02:43

én is többre értékelem a jawa régi designját, szakál egy ismeretlennek szerinted kb. mennyiért csinálna egy ekkora átszabást mint neked?
régi 350-es csepptankos "scrambleresítése" tetszene nekem, esetleg tányérüléses "bobberstílus", de nem vagyok ezermester, kellene a szaktudás...

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.02.28. 20:37:07

@gyáva: azt mar feltalaltak:

jawagalerie.cezetmania.info/obr_velke/sportovni/libenak_3.jpg

ezen kell elindulni.

pocikaja 2011.02.28. 20:52:20

@baowah: á hello, igen, vagy a régebben bemutatott tracker a holland sráctól, csak félő, hogy maga motor kis mérete (rövid) miatt sután néz ki majd (nem magában, emberrel a nyeregben)

pocikaja 2011.02.28. 20:59:56

szép lesz a motor, nikkelezett tank meg sárvédők esetleg?
úttörő dolog amit most csinálsz az országban, lesajnált "óccsó" alapanyagból egyedi értékes gépet. szép.

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.02.28. 22:54:43

@gyáva: nem szeretem a fenylo dolgokat, nem lehet nikkel meg krom :)

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.02.28. 22:55:29

@gyáva: magadat ugysem latom. masok meg le vannak szarva.

Friss topikok

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

robogo feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása