Üssetek lányok, üssetek!

Úgy tűnik, csak nálunk uszulnak a nők drága, csillogó és nagyköbcentis motorokra. Vannak a világnak olyan tájai, ahol a kisköbcentis, praktikus gépekkel is lehet csajozni – kudarcokkal küzdő jawások és MZ-sek, irány India!

A mumbai Ogilvy & Mather ügynökség mindkét reklámfilmje ugyanarra a témára épül: amikor a ház előtt megjelenik a férfi Bajaj-on, két, eddig jó barátságban levő nő összeverekedik. Komoly karatés harc, öröm nézni, ahogy a két csúnya nőstény egymásnak esik.

Komoly pofonok sorozata után az egyik kijut a lakásból, és büszkén, csöppet viharverten felül a 135 köbcentis DTS-Si (Digital Twin Spark – Swirl Ignition) blokkos Bajaj hátsó ülésére. Aki ugyanezt szép, gazellaszerű lányokkal is megnézné, kattintson a második videóra – a Prakash Varma által rendezett reklámfilm jó nőkkel is szórakoztató.

Ugyan a dupla gyertyás, optimális örvénylést biztosító szívócsővel szerelt gépecskéről nem sokat tudunk meg, de amiért így harcolnak a csajok, nagyon rossz nem lehet. A 134 köbcentis Bajaj 13,1 lóerős, maximális forgatónyomatéka 12 Nm. A váltója ötfokozatú, hossza 2030 milliméter.

A masszív és olcsó gép nem a világ legszebbje, de az igénytelen és gazdaságos konstrukció nálunk is használható lenne. Az indiai eredettől nem kell tartani – a Bajaj az egyik leghatékonyabb, leginkább automatizált, a minőségellenőrzésre megdöbbentő módon ügyelő gyár; nem mellékes, hogy mostanra harminc százalékban a KTM tulajdonosai is. Az idén debütáló 125-ös Ausztria helyett már az ő gyárukban készül majd.

A bejegyzés trackback címe:

https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr271760000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

odb 2010.02.15. 13:33:50

Az ott a reklámban a nagyobbik dts-i a 220 köbcentis Pulsar, mint a képek jó részén is.

2010.02.15. 13:35:13

Valamiért a címről nekem a Vespa koppintás-utángyártás ugrott be, azt hittem arról lesz post.

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2010.02.15. 13:35:53

hát akkor nincs mit tenni, irány India!! :D
odb: minden reklámban a kocsiknál is alufelnivel peres gumikkal szerepel mind, legmagasabb felszereltséggel. aztán következik a kiábrándító valóság, és a pénztelenség.

cartshee 2010.02.15. 13:38:48

Nem rossz !! Nem is való semmire ez a gigantománia ami nálunk divat.. 600 köbcenti alatt nem is motor a motor... Méltánytalanul háttérbe vannak szorítva az ehhez hasonló kisebb mocik.. Én pl. egy reklámra sem emlékszem amely egy negyed literesről szólna... A Motoros műsorok is a nagy , irreálisan erős 150 lóerős erőgépekről szólnak, melyet csak egy szűk réteg vesz meg...

zöldi 2010.02.15. 13:39:34

Baja robogókat árultak néhány éve itthon is nem? Akkor csak idő kérdése, hogy idekerüljenek. Persze 4kiló körül kéne adni, hogy bárki megvegye.

nitrobi 2010.02.15. 13:46:27

Régen simoval is csajoztam, sőt megy motor nélkül is :)

Tsyga 2010.02.15. 14:03:22

Szerintem emigrálni akart a srác,de csak egy helye volt a Bajajon. Szóval nem is a motoron veszekednek. :D

muz 2010.02.15. 14:07:08

Ha ott fogják gyártani a KTM-et és valóban ennyire odafigyelnek a minőségre.
Akkor az csak a javára fog válni a termékeiknek.
Mert az elképesztő marketing ellenére hullanak rendesen a régiek és az újak is.
Mielőtt keresztre feszítene a KTM-es társadalom közlöm,nekem is van.

Az ilyen kis vasakból meg tényleg több kellene,mert ingázni,közlekedni a legpraktikusabb alternatíva.Mert a robogókat én személy szerint nem szeretem az automata váltó miatt.

konti10 (törölt) 2010.02.15. 14:08:11

Szerintem reklámban a Yamaha a nyerő. Az új Max és a kis Tenere reklámja is nagyon bejött.

Kósza 2010.02.15. 14:10:20

még a címsor is koppintás: The World's Fastest Indian c, filmről,... ami egy remek film, mindenkinek ajánlom!

Egon Bondy 2010.02.15. 14:13:19

"A váltója négyfokozatú..."
A neten található infók szerint a régebbi modellek mind 4 fokozatúak. Mindkét reklámban egyértelműen "five speed", tehát a legújabbak (2010-esek) már ötfokozatúak.
autos.maxabout.com/bikes/bajaj/new-pulsar-135/twid530
Az ára 58000 rúpia, ami ~250 ezer huf!

2010.02.15. 14:26:15

@Egon Bondy: Hát az sajnos itt nem 250 ezer lenne szerintem ... :)

NRG--> (törölt) 2010.02.15. 14:26:53

tudom itt az a trendi, ha tetszik minden motor, de nekem nem! A neve meg kifejezetten vészjósló. Ha valaki ilyen motort akar, akkor a Honda CBF125 ott van, 6 kilóért cakk-pakk hazavihető. Ha be is hozzák, akkor az ára amennyivel kevesebb lesz, annyival t többet veszít majd értékvesztésben eladáskor. Aki meg ilyet vesz újonnan az úgyis fog nagyobbra váltani. Szóval aki akar az tud venni most is hasonló kategóriát, jó minőségben!

moto.sapiens 2010.02.15. 15:22:16

Az elsőn jobbak a nők.
A motort sunáznám, de indiában akkor sem bízom.

Kopasz Szuzukis 2010.02.15. 15:27:50

@NRG-->: A CBF125-tel csak az a "pici" gond, hogy valójában Kínában gyártják. Vagyis, semmivel sem kékebb a vére, mint a Bajaj-nak.

shamir 2010.02.15. 15:56:18

Milyen jó hangja van mán a második reklámban a gépnek!

NRG--> (törölt) 2010.02.15. 15:58:15

@Kopasz szuzukis: az hogy Kínában gyártanak vmit, nem újdonság, sőt amit nem ott gyártanak, annak az alkatrészeit szintén Kínában! Én csak azt akartam mondani, hogy a sopánkodók ne sopánkodjanak, hogy milyen jó lenne ez a kategória, mert praktikus, olcsó fenntartani stb-stb... Van megoldás, erre jó példa a kis CBF. Még sem nagyon fogy, mert 600-ból inkább vesznek egy nagyobb kategóriás használtat általában.

NRG--> (törölt) 2010.02.15. 16:13:04

az a "pici" gond valóban pici, nézd meg a 'jónevű'(ha van olyanod) tv-d, telefonod, PC-d stb és rájössz ma már minden kínai, ami nem, az hamis!

NRG--> (törölt) 2010.02.15. 16:24:50

jé! Egy eltévedt komment! Vagy az ember van eltévedve?

moto.sapiens 2010.02.15. 16:25:29

Kawa er-5
Made in Japan
Ha nem hiszed nézzed!

NRG--> (törölt) 2010.02.15. 16:32:12

er-5??? Azt még hol árulják újként? Nem a közelmúltról beszélek, a jelenről!

moto.sapiens 2010.02.15. 17:20:36

Újságban vazzeg. Inkább egy 5éves eredeti, mint egy új kínai.

NRG--> (törölt) 2010.02.15. 17:22:44

akkor nyomj egyet a frissítés gombra az újságodban! Vazzeg!

moto.sapiens 2010.02.15. 17:28:36

Alternativaként javaslom a gs500at. Abból még találsz újat. Már ha Neked van motor 600ccm alatt.

Darazs442 2010.02.15. 17:45:24

A CBF mellett az YBR is elég jó alternatíva lehet. Meg pl ha a Suzuki képes lenne kijönni normális árú városi szaladgálós 125-össel, az sem volna hátrány...
Én tennék azért ezzel egy próbát...

Gzula[HUN] 2010.02.15. 18:17:41

Ami nem kínai, az hamisítvány.

NRG--> (törölt) 2010.02.15. 20:11:45

hát igen, a Romet név jobban is cseng, mint a Bajaj! Ebben a régióban mindenféleképpen!

NRG--> (törölt) 2010.02.15. 20:20:53

van itt alternatíva, nem kell a Bajaj után vágyakozni, aki akar vehet most is hasonló gépet! Szóval ezért nem értem azokat, akik 'de jó lenne, mert itt nincs ilyen és akkor ezzel járna sokezer ember az autó helyett és környezetvédelem és gazdaságosság...'
Ez mind csak duma!

Krisi 2010.02.15. 22:15:48

pedig az ultimate csajozós cucc pont a régi szoc gépeken van: úgy hívják, hogy berúgókar! önindítózni már puhány :D

(a nők 98%-a meg annyit lát egy motoron, hogy két kereke van és szép piros. ja, és a protektoros dzseki az a férfiak válasza a push up melltartóra!)

morcosboci 2010.02.15. 22:25:15

szerintem 600 köbcenti alatt nincs motor:-))))

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.02.15. 22:49:28

1. Hazaérkezvén első dolgom, hogy kinyitom a postaládámat, ahonnan 3kg papírszemét (reklám) omlik a lábfejemre. Letámasztom a hangszeremet, a táskámat, összeszedem a papírt, kidobom a kukába és ezután belépek a lakásba.

2. Leveszem a cipőmet, kabátomat, lepakolom a cuccaimat és ugyanazzal a mozdulattal bekapcsolom a számítógépemet.Miután bebútolt, megnyitom a postaládámat és kiválogatom a kéretlen reklámímélek közül a valódi leveleket. Miután törlöm a lomtáramból is a több megányi szemetet, megnyitom a kedvenc motoros oldalamat, remélve, hogy hátradőlhetek végre és elolvasok egy-két érdekes cikket. De mit ad isten, cikknek álcázva itt is reklám nyílik meg.
Mit tehetek? A postaládámat már párszor lerúgtam dühömben, a monitoromat már többször majdnem.

Legyen akármilyen motor a bajaj, legyen akármilyen jópofa a reklámja, épeszű ember szerintem menekül mindenfajta reklám elől!
Botrányosnak tartom, hogy egy cikk egy reklámról szóljon, amikor az ember egész élete már-már reklámokról szól!
Zirig! Javaslom, hogy ne találkozzunk a következő belsőség találkozón, mert kitekerem a nyakad!

Gomulka Béla 2010.02.16. 08:19:29

Igazából nem is arról szól a dolog, hogy mekkora a Bajaj, hanem arról, hogy milyen az indiai ko"zlekedés. Ha túléled, szaporodhatsz, akármelyik karatélyos rihével. Ha nem, majd a ko"vetkezo" életben. Már ha nem szent tehénként szu"letsz újra.

NRG--> (törölt) 2010.02.16. 08:40:05

ez miért is reklám, tudtommal nem is kapható nálunk. Akkor minden motorról megjelent cikk, teszt, hír, magazin is reklám, mert az adott gyártó adott motortípusát reklámozza.
Azt miért nem írtad le, hogy kerek legyen a történet, amikor kijössz, a gyárból lerúgod a portást, mert ellenőrzi a táskád, utána a buszmegállóban lerúgsz pár embert, mert furakodik, majd ugyanezt a buszon is, ugyanezért. A végén lerúgod a sofőrt, mert lassan megy és te sietsz haza, majd a trafikost is, mert az orrod előtt zárt be és nem tudtad megvenni a kedvenc füstszűrő nélküli cigid(nem írok márkát, mert reklám és akkor lerúgsz!). A házatok előtt kölykök bandáznak és olyan cigit szívnak, amit te nem kaptál meg és talán ezért, vagy csak úgy, de lerúgod őket is. Na ekkor lépsz be a lépcsőházba és kinyitod a postaládátokat, a 128 közül, de innen már ismerjük a folytatást...

NRG--> (törölt) 2010.02.16. 08:42:14

ja! És az MZ-s cikk is reklám?

Heco 2010.02.16. 11:51:03

Elég rossz az első videó képe de szerintem a videóba egy KAWASAKI z750s van nem értem akkor ennek mi köze a BAJAJHOZ valaki?

Friss topikok

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

robogo feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása