Úgy tűnik, csak nálunk uszulnak a nők drága, csillogó és nagyköbcentis motorokra. Vannak a világnak olyan tájai, ahol a kisköbcentis, praktikus gépekkel is lehet csajozni – kudarcokkal küzdő jawások és MZ-sek, irány India!
A mumbai Ogilvy & Mather ügynökség mindkét reklámfilmje ugyanarra a témára épül: amikor a ház előtt megjelenik a férfi Bajaj-on, két, eddig jó barátságban levő nő összeverekedik. Komoly karatés harc, öröm nézni, ahogy a két csúnya nőstény egymásnak esik.
Komoly pofonok sorozata után az egyik kijut a lakásból, és büszkén, csöppet viharverten felül a 135 köbcentis DTS-Si (Digital Twin Spark – Swirl Ignition) blokkos Bajaj hátsó ülésére. Aki ugyanezt szép, gazellaszerű lányokkal is megnézné, kattintson a második videóra – a Prakash Varma által rendezett reklámfilm jó nőkkel is szórakoztató.
Ugyan a dupla gyertyás, optimális örvénylést biztosító szívócsővel szerelt gépecskéről nem sokat tudunk meg, de amiért így harcolnak a csajok, nagyon rossz nem lehet. A 134 köbcentis Bajaj 13,1 lóerős, maximális forgatónyomatéka 12 Nm. A váltója ötfokozatú, hossza 2030 milliméter.
A masszív és olcsó gép nem a világ legszebbje, de az igénytelen és gazdaságos konstrukció nálunk is használható lenne. Az indiai eredettől nem kell tartani – a Bajaj az egyik leghatékonyabb, leginkább automatizált, a minőségellenőrzésre megdöbbentő módon ügyelő gyár; nem mellékes, hogy mostanra harminc százalékban a KTM tulajdonosai is. Az idén debütáló 125-ös Ausztria helyett már az ő gyárukban készül majd.