Restaurálás a konyhában, nótaszóra

A lambrettások külön kaszt: valahol fölötte állnak a vespásoknak, de mélyen a rumisok alatt, távol az olyan parallel univerzumoktól, mint a Maicomobil MB200, a Tatran vagy a Heinkel Tourist. Egy biztos, nem könnyű a veterán robogósok élete – szerelés nélkül nehéz megúszni, ahhoz meg garázs kell.

A The Animal Jack Band videóklipje is erről szól: a hitves nem örül annak, hogy a konyhában, a fürdőben és a hálószobában is az olasz gép darabjait találja. Az I can't strip my Lambretta down in the kitchen című dal igazi, vidám pumpálós ska; nemcsak robogósoknak ajánljuk. Fel a hangerőt!

Forrás: Ottonero

A bejegyzés trackback címe:

https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr551695199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spud74 2010.01.23. 17:05:07

Höhö:) A fotókat nézve azt hittem ezek viaszbábuk. De nem. A zene elég fos. Az asszonyt meg fejbe kell baszni egy villáskulccsal, hogy ne brekegjen bele a férfiember dolgaiba!

petersen 2010.01.23. 18:56:04

jó zene, jó téma, jó klipp
hát igen, egy felújítás nem éppen összeborulás a tűz mellett szívünk csücskével. pláne ha még be is vallod, mibe' van a vas...

autós, szerelős, ska:
www.youtube.com/watch?v=JYZNSyP9v9M

szolnokitomi 2010.01.23. 19:20:56

Hát éppenséggel nállunk is van a konyhában motor alkatrész.

muz 2010.01.23. 22:24:42

A múltkor voltam egy Irie Maffia,Skafunderz koncerten(én a rocker)az király volt .Ez lagymatag,de a Lambretta, az szent őrültség(mondom és aki nem szereti a robogókat).

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.01.23. 23:04:41

@spud74:
Egyetértek.

Ifjúkoromban újítottam fel simsont panelban, a szobámban. Akkor még muteromat boldogítottam vele, ő azt hitte, idővel kinövöm.
Hát nem.
Most is van fékmunkahenger, meg karbi az ágyam mellett, előbb röpülne az, aki szóvá teszi akárcsak egy megjegyzés erejéig, mint hogy letegyek a hobbimról.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2010.01.23. 23:12:18

Csak megnéztem a klipet is.

Teljesen tipikus és életszerű a kép.

Blokk vagy hengerfej a kádban, alkatrészek akár az ágyon is,

Ilyet nem találhat ki kívülálló, a nóta szerzője nyilván saját tapasztalataiból merítkezik.

nem kéne... 2010.01.23. 23:20:00

@Csumpi Hálidéj (Mk412):
nekem két vatta új jikov karbi van a fejem fölött.
semmire se jók, de vannak.
:)))

foveon 2010.01.24. 00:04:42

hehe, mintha csak magamat latnam, en is a konyhaba betolva szerelem a kis robimat :) sajna nekem sincs se garazsam se kertem, mas nem marad. szerencsere csak egy nagy lepcsofok van, arra meg csinaltam egy pallot igy be tudok allni a konyhaba :)

UnvincibleUbul!:[I] 2010.01.24. 00:20:35

csak úgy megjegyzésként, a kapualjban, biciklitárolóban is prímán lehet bütykölni, ennek ellenére van hogy este beviszam magammal a félbemaradt melót én is, karburátor, gyújtás stb visszajáró vendég bent, de évekig volt egy fél blokk a ruhásszekrény aljában a tetején meg pár hengerfej, főtengely. Szigorúan a whiskys üvegek meg egy 25 éves aszú mellett.

B.P.JIMI 2010.01.24. 00:30:13

Én is láttam már ilyesmit...Mikor a fekete kupét faragtuk,négy kerékkel,három légszűrővel,és néhány kipufogóval aludtam.Szerencsére a barátnőmnél volt üresedés.(Ott nem autóztam). A Harley (+BMW)korszakban,'8O,'82 körül feljött hozzám az első emeleti lakásba egy lány.Szétnézett,átesett egy telón,beverte a fejét egy chopper-kormányba,és közölte,hogy még soha nem szexelt garázsban.Szerencsére csak addig...

baowah · http://baowah.blog.hu 2010.01.24. 10:13:33

@B.P.JIMI: :) jajj, ezen jo kuncogtam.

Streetsta, láttad volna a Szabó Tritonját a konyhában épülni :)

millarca · http://www.millarca-millarca.blogspot.com/ 2010.01.24. 11:35:54

@B.P.JIMI: Nem értem, hogy mit kell majrézni néhány alkatrész miatt a lakásban. Amikor készült a Jawám, a frissen fényezett tankom ott feküdt az ágyam mellett, nehogy megsérüljön a garázsban, mert azt nem csak én használtam. Anno az exem 1,1-es Shadowja is a konyhámban készült.

Garázsban szexelni meg jó! :D

Daev 2010.01.24. 12:49:25

Egy kis szerelés sosem árt a konyhának. A projekt sajnos idő hiányában félbeszakadt, de minden szépen le lett pucolva, végül kis Yamaha szerető gazdára talált. Igaz, akkor még darabokban volt.
Ja és volt asszony a háznál, de ő is segített pucolni:):)

www.autobianchi.hu/images/vegyes/yamaha/DSCN6746.JPG

www.autobianchi.hu/images/vegyes/yamaha/champ_alk_11.jpg

Üdv!

Ámond Pista 2010.01.27. 12:56:21

Hehe, az első mondatban említett kasztrend milyen forrásokból lett felállítva? :-)

petersen 2010.02.06. 20:15:40

@szolnokitomi: ez ismerős
még a szétszerelés időszakában volt az, hogy a fürdő is tele volt vassal
meg az erkély...
meg a konyha...
akkoriban kellett a földön aludnom :-)

Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2011.02.11. 14:46:38

Csóri kölök...
Megértem hogy a mocit választotta inkább...

Friss topikok

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

robogo feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása