Humorral a Harley ellen

Az Indian az Egyesült Államok legrégibb motormárkája, tekintélyes múltra tekint vissza, jelene azonban korántsem mondható sikeresnek. Időről időre feltámadnak, és egy nagy durranással próbálnak rárontani az örök rivális Harley-Davidsonra, de fellángolásaikat általában hosszabb csend követi.

A márkát 2011-ben felvásárolta a Polaris, ez pedig új lendületet adott, a fejlesztések immár valóban bizakodásra adtak okot. Először - hetven év után - egy teljesen új, modern blokkot mutattak be, majd titokzatoskodva készítették elő a terepet legújabb modelljük, a Chief számára. És hogy kinek igyekeztek a reklámhadjárat során oda-odaszúrni? Persze, hogy a Harley-nak.

Az alábbi rövid reklám még a Chief augusztus eleji bemutatása előtt készült, és elsőre akár a Harley-Davidson ellenkampányának is gondolhatnánk. Egy férfi benyit a garázsba, és nekilát, hogy gondosan letakarítsa Harley-ját: a henger hűtőbordáit fogkefével, a krómokat fültisztítóval pucolja fényesre, majd jön a csattanó. Nem is lőnénk le a poént, inkább nézzék meg:

A humort persze értik a Harley-nál is: „Ismerjük a Polaris terveit az Indiannel, értékeljük munkájukat, amelyet az elmúlt 15 évben a motorgyártásba fektettek. Kár, hogy az értékesítési számaik ilyen alacsonyak" - nyilatkozta a márka szóvivője még júniusban, válaszként az Indian nagyratörő terveire.

A Chiefet a Sturgis Motorcycle Rallyn mutatta be az Indian, rögtön három kivitelben is. Ígéretük szerint véget vetnek a nagy rivális egyeduralmának, és újra választási lehetőséget nyújtanak az amerikai motorpiacon. A 140 egyesült államokbeli kereskedés mellett világszerte további 70 partnerük forgalmazhatja majd a Classic, Vintage és Chieftain modelleket, melyek ára 18999 és 22999 dollár közt változik, a legolcsóbb kivitel is drágább tehát négymillió forintnál.

A bejegyzés trackback címe:

https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr825469144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.08.21. 18:59:47

szerintem tök jó hogy odaát létezhetnek ilyen reklámok.
Amúgy tényleg jó lenne ha az Indian ismét feltámadna,mert nem csak a halott indián a jó 7ndián.

gyuvett75 2013.08.21. 23:55:48

Ettől a fostalicskától nem nehéz jobbat venni! :)

Atarist 2013.08.22. 06:47:23

Jobb lett volna azt irjak: Must go.

mojoking77 2013.08.22. 10:44:06

@Gyurma73: Szinte csak ilyen reklamok leteznek. Ez az amerikai reklamkultura, sajnos otthon legutobb a Vodafone probalta meg par eve, es tobb tiz millios buntetes lett belole.. Az a baj, hogy a $19000 az itthon erosen a 6 000 000-os kategoria lenne. Annyit meg azert egy chopperert.... Aaa nem.

David Bowman 2013.08.22. 12:04:24

Talán a Henderson a sor4esekkel hozhatna valami változatosságot az amerikai motorgyártásba, mert ez tök ugyan olyan, mint a Harley.

Schütii 2013.08.22. 17:16:53

Szép próbálkozás, de egy legendát nem lehet csak úgy lesöpörni.

Solymász 2013.08.22. 17:46:43

A Polaris is úgy akar nagy lenni, hogy más fejére próbál felállni - ha ez az amerikai reklámkultúra, hát az elég szánalmas.
A HD-t meg az fikázza, akinek van/volt olyanja, vagy legalább pár száz km-t vezette.
A többi csak rosszindulatú laikus...

exec 2013.08.23. 07:01:54

ez ugyanolyan reklám HD-nak is...

Friss topikok

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

robogo feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása