Az amerikai Icon ismert furcsa, de szerethető motorjairól: a ruhagyártó időről időre készít egy-egy gépet, amelyek kiváló marketingeszközök, hogy a márkanevet a köztudatban tartsák. A két legújabb mondhatni egy kaptafára készült, de csak a stílus egyezik – a végeredmény nagyon különböző.
Ki gondolta volna, hogy pont egy Uralt faragnak át? Az orosz motorgyár nagyon nyomul az Egyesült Államokban, termelésük döntő többségét ott értékesítik. Nem lepődnék meg, ha az Icon morcos szépségét látva gyárilag is kihoznának valami hasonlót: a Solo Quartermaster több mint kívánatos.
A poszt-apokaliptikus bokszer módosított segédvázat, okosított futóművet és nagy teljesítményű PIAA lámpákat kapott. Az eredeti kipufogót ledobták és Supertrapp lamellás dobok kerültek az Uralra. A végeredmény meglepő, homlokegyenest különbözik az eddig megszokott építésektől.
Az orosz dög angol testvért kapott: a Triumph Tiger 800XC Dromedarii egy nem létező hadsereg tökéletes eszköze egy még nem létező hadszíntéren. A háromhengeres túraenduróról leszedtek pár alkatrészt, majd helyettük karakteresebb elemeket, plusz csomagtartót és póttartályokat tettek föl. A végeredmény nem szép, de van benne valami vonzó.
Öhlins futómű fogja a kerekeket, melyekre Continental TKC80 gumit húztak. A sok műanyag helyett inkább fémmel dolgoztak az amerikaiak. A Rotopax biztonsági üzemanyagtartályok meghatározzak a gép profilját, míg a karakteres frontért a PIAA HID rali-lámpái felelnek.
Önök melyiket választanák?