Lemaradtam a majmokról

Amikor ősszel Koppenhágában jártam, többször eszembe jutott, hogy csak meg kéne keresni a Wrenchmonkees garázsát. A dán motorépítő cég négy év alatt a semmiből tört fel: nincsenek jelen a világbajnokságon, nem törekednek nyelvükkel celebek feneke felé, mégis egyre híresebbek – letisztult formavilágú, hivalkodástól mentes motorjaikkal friss szelet hoztak a csicsás európai szcénára.

Fel le autóztam a hotel és a városközpont között. A tengerpartra épült reptér felé húzott úton ötször mentem végig: azt, hogy ott van a fiúk telephelye, csak a hatodik alkalommal vettem észre – akkor már a buszon ültem, amely éppen a terminálra vitt. Közel voltam hozzá, hogy elraboljak egy szerb sofőrt, egy idegesítően búcsúzkodó idegenvezetőt, egy marketingest meg vagy húsz, mit sem sejtő újságírót.

Lemaradtam hát, ahogy az olvasók is lemaradtak így egy cikkről – cserébe most itt ez a friss videó, amely hangulatosan bemutatja a Wrenchmonkeest.  

A bejegyzés trackback címe:

https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr293572185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FogarasiArpi 2012.01.18. 11:20:58

Jó kis videó, van neki hangulata. Mindjárt le is megyek a garázsba önmegvalósítani.

A cikkszerzőnek meg javaslom legközelebb GPS beszerzését, vagy legalább egy Google Maps útvonal kinyomtatását a bérautóhoz...

RateszMage 2012.01.18. 12:10:03

A Wrenchmonkeesnek nagyon klassz, letisztult gépei vannak, tényleg jó kis csapat lehet. Sajnos a számunkra szinte megfizethetetlen áron csinálják a gépeket.

Én mondjuk úgy gondolom, hogy egy ilyen átalakításnak pont az a lényege, hogy TE MAGAD csináld, hagyd szárnyalni a képzeletedet, oldd meg a felmerülő problémákat és légy büszke arra, amit alkottál - magadnak. Mert ugye a legfontosabb: az odáig vezető út...

Chingachgook 2012.01.18. 12:14:45

Arpi, legkozelebb ne legyel szegyenlos K-europe'er, kerdezz meg egy helyes da'n szoket imigyen: "Hvor er aberne?" :D

SomeSeed 2012.01.18. 12:50:11

Szerintem egy motorépítő cég azzal kereshetné magát szénné, ha olyan gépeket építene, ami nem renegátoknak/szingliknek/elváltaknak készül, hanem utasnak is van hely rajta. Értem én, hogy a formáért feláldozzák a használhatóságot, de motorozni akkor is úgy a legjobb, ha az ember magával viheti csaját/feleségét/családtagját/ízlés szerint behelyettesítendő. Nekem pl. a feleségem is imád motorozni, túrázni, vagy csak úgy gurulni szinte mindig együtt megyünk. Motorvásárláskor szóba sem jöhet olyan gép, aminek nincs legalább valamennyire használható utasülése.

Azazuma 2012.01.18. 13:13:22

@SomeSeed: Navégre valakinek ez is fontos! +1

Ladeek 2012.01.18. 13:27:05

basszus! VÉGRE! most hallok először erről a műhelyről, pont ez a vonal ami nekem tetszik és sajnos nem valami elterjedt. Végignéztem az oldalt...hát minden gép nagyon állat :) kíváncsi lennék hasonló műhelyekre, ismertek még ilyet?

Bazsi(HUN) 2012.01.18. 13:52:36

@Azazuma: Szerintem ha látogatod az oldalt akkor már feltünhetett, hogy SomeSeed minden egyes cikk alatt megemlíti, hogy neki márpedig két személyre kell a motorkerékpár!:D Én még nem láttam ez a komment nélkül cikket. :D

Amúgy faják a gépeik, nem kell csináltatni, kis képzelő erővel te is alakíthatsz magadnak hasonlót. (ha két motorom lenne, akkor az egyiket biztos feláldoznám, de most így egyet nem vágok szét, mert ki tudja mikor lesz használható :D)

Bazsi(HUN) 2012.01.18. 13:55:18

Ellenben a Monster-nek nagyon fura ez a váz... Nekem szellősnek tűnik, inkább hagyták volna meg a jól bevált eredeti vázat az szebb is, meg működik is. Ezt az Isten tudja mennyit bír (ha ők maguk faragták).

Rudi 3 2012.01.18. 15:20:05

Az nem monster hanem ss.

Moto-Cat · http://srx.ini.hu 2012.01.18. 15:45:40

Bazsi! Eszedbe ne jusson szétvágni a ketyerixet!!! Mindjárt kapsz egyet! :D

Bazsi(HUN) 2012.01.18. 15:56:39

@Moto-Cat: Nem is arra gondoltam. :D Csak ha lenne valami régi lom, meg felvetne a pénz. Talán egy másik dimenzióban. :D

Breacher 2012.01.18. 15:57:17

Azért ebbe a stílusba belefér a két ülés is. Van is rá példa, igaz nem túl gyakori. Én meg pl utálok utassal motorozni.:)

Bazsi(HUN) 2012.01.18. 16:00:07

@baowah: Jólvanna, már leb*sztak érte. :D Akkor mindjárt más!

SomeSeed 2012.01.18. 16:10:49

@Breacher: Nekem jó, ha a feleségem is azt csinálhatja, amit imád és hálát adok a Jóistennek, hogy ilyen feleségem van. Hogy neki is fontos az, ami nekem, hogy ő is élvezi, hogy ő is várja, mikor megyünk gurulni, akárcsak én.

Na meg - nem utolsósorban - ha mögöttem van az asszony, akkor ritkábban gurul el a gyógyszerem... :DDDDD

Tomchy 2012.01.18. 17:15:18

@SomeSeed: Mennyire így vagyok én is ezzel. Jobb szeretem, ha mögöttem tudom, és Ő is élvezi a motorozást. Is.

Amúgy a riportban is elhangzott, hogy ezt a stílust mindenki magára igazítja, nincsenek klisék. Ha én két ülést szeretnék, hát úgy lesz, mást meg pont letojok... :O)

Breacher 2012.01.18. 17:39:22

@SomeSeed: Számomra a motorozás rólam szól. Szeretek egyedül lenni. Arról nem is beszélve hogy mennyire megváltozik a fékhatás pl. és valóban: nem lehet olyan dolgokat bevállalni utassal mint egyedül. Engem ez zavar. Persze attól még elviszem az asszonyt, nekem is két üléses gépem van és egyenlőre új motor vásárlásakor is szempont.

janoszeged 2012.01.19. 11:43:00

SOME
Ezek egyedi épített motorok. Önmegvalósítás, mint a maszturbáció, egyedül élvezet:-)
Túramotort nem szoktak építeni, az van a boltban:-)

Rendsz3r 2012.01.19. 12:11:55

kb amióta egyetemre járok azóta azzal fantáziálok, hogy egy egyedi motorokat építő műhelyt alapítok. De hogy azt befejezzem még legalább 2 év :(
Addig is a sajátjaimat faragom :)

bervas · http://mt10.blog.hu 2012.01.19. 13:38:14

Abban a Husqvarnában véletlen nem Harley blokk van?

Bazsi(HUN) 2012.01.19. 14:27:59

@Rendsz3r: Az álom... én is így kezdtem neki, de aztán marad a kőkemény valóság, és a nagy rakás semmi...

SomeSeed 2012.01.19. 15:07:27

@Breacher: Mer' te önző kötschög vagyol... :DDDDD

@janoszeged: Csak az maszturbál, akinek nincs nője, vagy van, de frigid/látens leszbi. Akinek van, az párosan nyomja... ;) Mer' azért egy nővel hemperegni csak jobb, mint magányosan polírozni a bohócot vigyázva, hogy nehogy a monitorra fröccsenjen, amin valamelyik xxx oldalt nézegeted... :D

Breacher 2012.01.19. 17:39:00

@SomeSeed: És, tiltja az alkotmány?:)

Taurista robogós 2012.01.19. 21:30:48

Nekem se olyan fontos a 2 személyes motor,de néha nagyon jól jön.Ez olyan mint a vonóhorog.

De aki még nem vett fel stoppos csajt motorral az nem tudja :)

terrorjony 2012.01.20. 07:39:35

Az a monster egyszerűen állat

SomeSeed 2012.01.20. 10:30:12

@Breacher: Igazad van, végül is köztársaság sem vagyunk már... :legyintő szmájli: ;)

bervas · http://mt10.blog.hu 2012.01.20. 13:25:00

@baowah:
Oké, oké. Harley témában nem vagyok elég képzett.
A Husqvarna csinált hasonló V2 gépeket régebben.

tiramiska 2012.01.20. 15:07:29

@Ladeek: Kúsz fel a Bikeexif.com-ra és oldalanként 3-4 ilyen céget találsz! ;)

janoszeged 2012.01.20. 15:44:50

tiramiska
Üljünk fel erre a motorra, én húzom a gázt!
Azt bírd ki nevetés nélkül!

baowah · http://baowah.blog.hu 2012.01.21. 08:11:37

@bervas: az milyen szep volt... a legszebb v2-es...

Friss topikok

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

robogo feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása