Szakadt koton a karburátorban

Megérkeztem Magyaregregyre

Nem voltak fanfárok. A fúvósok valahol máshol játszottak, a pomponos lányok sem nálunk rázták a roppanós tini pomponjukat. Hírverés nélkül beindult a Yamaha XS400 12E, a hónapok óta agyonhallgatott barkácsmotor.

Szakál még áprilisban levette róla a kezét. Kivittük az OT Expóra, akkor a külső átalakítás már kész volt. A Vasúttörténeti Parkból a gép egyből Cs.-hez ment, aki nem mondott határidőt, így nem is nagyon volt mit betartania – sokáig készült a gép, igaz, volt mit csinálnia, meg volt is, ami hátráltatta. A szegedi eladó nem csinált titkot abból, hogy az egész kábelezés puruttya. Az is volt, ment kompletten a kukába. Újat kellett teremteni, de nehezítve a mester dolgát, alaposan át lett alakítva a gyári kör.

Lesz majd hosszabb bandázs is, még nem találtam meg a megfelelő anyagminőségűt

Nagyjából két héttel ezelőtt volt a kitűzött végső határidő, fülemben hányingert keltve visítottak a Final Countdown riffjei. Persze a gép nem készült el. A legbosszantóbb az volt, hogy már csak apróságok hiányoztak. Előbb az egyik ezeréves, aluházas Honda index belseje dobta be a kulcsot, utána a kormány tartófüle bizonyult gyöngének. Így késtem le a szlovákiai Independent szokásos nyár közepi buliját, amit idén már nem Gútán, hanem a zoboralji Gimesen rendeztek.

Végül múlt hét szerdán finiseltünk: a Yamaha zuhogó esőben, szörnyűséges gázreakciókkal eljött Budapestre. Az elektromos rendszer jól vizsgázott, de nyilvánvaló volt, hogy az átalakításon és a kábelezésen túl most már a karburátorral is kell kezdeni valamit.

Motordoki munkához lát

Oké, oké, tudom, hogy az XS 80 ezer forint volt, éppen ezért nem is vártam tőle csodát – őszintén mondtam az eladónak, hogy mesélje csak el, hol milyen tákolás van benne, nincs harag, csak tudjak róla. Az elcseszett első futómű és a kábelezés merült csak fel, a többiről hallgatott, pedig volt még itt pár hiperlepra megoldás.

A végső átnézésre Motordokinkat kértem föl. Szakértelme és tapasztalata vitathatatlan, nem csak az orbitálisan széttuningolt VW Bogár az ő területe, hanem utcai és terepes motorkerékpárok egyaránt. Kellemes bugyborgó hanggal kigurultam hozzá, egyből átadtam neki próbaútra. Megerősítette, amire én gyanakodtam: a karbik abszolút nincsenek szinkronban, sőt, biztos, hogy a membrán is sérült.

Óvszer? Vagy műtős kesztyű? Mindegy, a benzint nem bírja

Sérült? Enyhe kifejezés. Leszerelés után jött a sokk, a durva tagló. Ugye, a kendácsolásnak is vannak fokozatai, de ez nem magyar lelemény volt, hanem fogyatékos tákolás. A jobb oldali, minden ráncnál kilyukadt diafragma kotongumival volt kipótolva, míg a baloldali bicikligumi javítókészlettel. Mondanom sem kell, hogy a belső, benzinnel átitatott oldalra volt odafosva mind: csodálkozunk, hogy az üzemanyag már szétmarta és szabadon tátongtak a lyukak?

Beljebb sem volt jobb. A karburátor aljában rozsdahegyek, szétreszelt és rossz méretű fúvókák. Emez tisztítható, amaz cserélhető – a Bogár Solex-cuccai passzolnak a Mikuni BS34-be – csak az istenverte membránt nem lehet idehaza készletről, normális áron megvásárolni. Ne vakítson engem senki azzal, hogy nem létezik tervezett avultatás: aki a membránt kitalálta, pontosan tudta, hogy nem örökéletű és hogy félelmetesen drága lesz a cseréje. Nem véletlen, hogy aki teheti, elsumákolja, nem jó poén tízezreket kidobni egy gumibiszbaszért.

Mikuni BS34 szétbarmolva

Motordokink fizikai fájdalmat érzett a tákolás kényszerétől. Muszáj volt nekünk is befoltozni a lyukakat: a gépnek valahogy haza kellett gurulni, sőt, hétvégén Verőcéről le kellett vinnie Magyaregregyre, a South Western Bikers szokásos strandbulijára.

A mester mindent megtett. Saválló kesztyű, ragasztó, dörzspapír: készültek az új foltok. Egész jól megragadtak, hiszen néhány órás száradás után szépen tartották a vákuumot, gond nélkül tudott szinkront állítani.

„A motor és a karburátorok összességében nem rossz állapotúak, a karbik pillangószelep-tengelye sem kopott, nagyon jól mozognak a házban, egyáltalán nem lógnak. A tolattyúk nem kopottak. Eddig a jó hír, a rossz az, hogy a két karburátor magán viseli a hazai pénztelenség és buherálás összes nyomát, a ragasztott membránokat, a belebuherált idegen fúvókákat, és a többi otthoni megoldásokat.

Biciklijavító-készlet? Ideje az apokalipszisnek...

Sajnos mi csak tovább tudtuk kendácsolni, ez nehezemre esett, mert ez az, amitől két tüdővel viszolygok: a hebrákolás, a gányolás, a ragasztás, a helyettesítés. Szembesülnünk kellett azzal, hogy itthon egy boltnak sincs raktárról membránja a Mikuni BS 34-esekhez, pedig ez nem egy ritka karburátor. A motornak másnap fellépése volt, így mi is buheráltunk, foltoztunk. 

Az egyik főfúvóka gyári 130-as volt, a másik meg valahol 160-170 között, ahogy a kaliberrel kimértem, de még a légfúvókák is különbözőek voltak, az alapjárati vákuum meg kb. 50%-kal eltért. 

Szemre is látszik a különböző méret

Kapott gumikesztyű-foltot rávulkanizálva, kapott egy 130-as Solex főfúvókát, a levegőfúvókát meg 150-ről felhoztam dörzsárral a másik 170-es szintjére.  Jellemző, hogy a hivatalos XS400-as szerelési útmutató nem adja meg az air correction jet méretét, ezt kaliberrel mértem ki.

A szinkron beállítása után a motor kis fordulaton is egyenletesen járt, a kompresszióval biztosan nincs baj, és a javított membránoknak köszönhetően a szinkron meg is maradt. Az új membránokat meg kell rendelni, csak úgy lesz tökéletes” – mondta Motordoki az átbütykölt délutánt követően.

Hát, erre sem leszünk büszkék

Cseréltünk olajat, szereltünk tükröt – este hatra a Yamaha XS400 készen állt a próbaútra. A Motordoktor elégedett volt, óvatosságra intett, de nem tiltott le arról, hogy ezzel induljak le a Mecsekbe. Talán vigyáztak rám a már felköltözött motoros cimborák, itt, lenn az aszfalton nagyon lelkesen gurult a matt szürke bobber.

Csak benzin kellett bele, zavartalanul hagytam magam mögött a 6-os utat. Bonyhád felett a dombon elfordultam Dombóvárnak, majd Szászvárnál Komló felé vettem az irányt. A kellemes, dimbes-dombos tájon öröm volt terelgetni a lapos kéthengerest, vigyorogtam, mint egy gyerek – born to be child.

Csípős és ecetes: finom

Magyaregregy két dologról nevezetes. Ott van Máré vára, a reneszánsz stílusban épített-átépített erőd. A területét már a rómaiak is használták katonai célra, de egyes tudósok szerint Skóciai Szent Margit – Szent István unokája – is itt töltötte leányéveit.

A másik említésre méltó pont az egymedencés fürdőcske. Mivel a mellette levő kempinggel együtt egy holland család vásárolta meg, nagy a rend, igazán európai színvonalon lehet elvonulni. Minden évben itt tartja buliját az SWB – a strand területén ingyenes a sátorozás és a koncertek is: egy sátorhely nem marad szombat délutánra. Mi évek óta a szemben lévő kempingben ütünk tanyát – nekem megér kétezer forintot a meleg zuhany és nyugalom, ha épp aludnék. A sörcsap és a koncert csak 100 méter, ez nem távolság.

A világ legjobb emblémája

Vittem magammal egy csomó szerszámot, de nem volt rájuk szükség. Helyettük pléhbögre és villa kellett volna: Hege barátom meghívott reggelizni és kávézni. Jellemző, a két csallóközi lemotorozik a Mecsekbe, hogy együtt ehesse a csehek kedvencét, az utopenecnek, vagyis vízi hullának becézett ecetes, káposztás, paprikás virslit. Hege Moto Guzzi SP3-ja becsületes, felkofferezett túragép, megfér benne a gázfőző meg a kotyogó is: amíg mások itták a műanyag három-az-egybent, mi urasan kortyoltuk a feketét – tökéletes indítás volt a visszaút előtt.

A Yamaha hazafele is jól adta. Annak ellenére, hogy a nyers, éppen csak lefestett pléhen ültem végig, nem teljesen kényelmetlen; a plusz nyeregrugók sokat hozzátesznek a hátsó csillapításához. Egy épített motor sosincs kész, ez is csak nagyjából nyolcvan százalékos állapot: a nyerget azért át kell szabni. Szöge nem ideális, nem tart meg igazán, lejjebb kéne billenteni, de combtőnél is túl széles – mielőtt bebőröztetném, mindenképpen visszaviszem Szakál műhelyébe egy kis ergonómiai beavatkozásra.

A hollandok magyar kempingjében

A Harley-ról származó kipufogódobokkal sem vagyok maximálisan elégedett. Hangszínük jó, nem is üvöltenek durván, de én egy picit még halkítanék rajtuk; mindjárt itt a tél, lesz mit tenni. Fejemben a szürke szín sem végleges, és a gumiharmonikák is hiányoznak a villaszárakról. A kezelőszervek nagyon rosszul mutatnak, megpróbálok majd valami univerzális, karcsú cuccot bogarászni.

Mivel a membránnal eljátszott kendácsolás se nekem, se a Motordokinak nem volt ínyére, nekiláttam egy új beszerzésének. A hazai árak riasztóak, vagy a webshopnál megadott terméknél meg sem adják, mi mihez jó, a telefont meg mintha nem ismernék. Bakos Ricsi barátom, az ebay.com nagy tudású mestere adott egy linket, ahol a BS34-hez való membránt árultak, igaz, nem fixáron. Sebaj, ma hajnalban felkeltem, és 03.37 órakor, nagy csatában 62 dollárért leütöttem egy párat. Erre jön 30 posta, ami együtt nagyjából 18 ezer forint – ennyiért idehaza egy darabot sem adnak. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr153136549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bazsi(HUN) 2011.08.09. 13:54:04

Végre egy élvezetes cikk. Nekem nagyon bejött, kendácsolással, leírással együtt.:D A motor meg fergeteges, és ettől csak jobb lesz!:)

terrorjony 2011.08.09. 13:57:49

Nagyon állat masina lett ebből! Kifejezetten jo nézni/hallani ahogy puffogva gurul vele Motordoki!

csuvel 2011.08.09. 14:05:41

Király a hangja nehogy tompítsad!!!
A telóról az én szememnek is hiányzik a gumiharmónika.

JmOS 2011.08.09. 14:08:53

Ez a motor nagyon szép lett.
Karburátort nem lett volna olcsóbb/célszerűbb kompletten cserélni íbélyről?

skyrangr 2011.08.09. 14:12:35

gumiüzemet kell keresni, és hiánypótlásként Mikuni diafragmát gyártatni! :)

Moto-Cat · http://srx.ini.hu 2011.08.09. 14:17:13

Nagyon tetszenek az XS400-asok. Jöhetne egy az SRX400-am mellé...

Bazsi(HUN) 2011.08.09. 14:22:34

Hát elég az SRX400 is... majd a télen fel lesz újítva, ha minden igaz. Minimum egy festés, meg egy új gumi.:D:D Na már megint belevágom az összes pénzem, de bánja a franc, egy életre tervezek vele.:D

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2011.08.09. 14:41:23

@skyrangr: Nem lenne hülyeség, ha tudnál jó minőséget gyártatni. A baj az, hogy ezekből valószínűleg évente 200 darabot tudnál eladni maximum.

zöldi 2011.08.09. 15:12:20

Azbesztmegb*ta...
megnéztem mennyi utágyártottban ez a membrán.
120 euró/db, mert csak tolattyúval együtt adják. Gondolom a yamahánál kijön 10 ből darabja, ha adják külön is.

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.08.09. 15:21:17

@zöldi: a yamahanal szerintem 200 e darabja :)

en tolattyu nelkulit tudtam venni, siman ra lehet huzni a barazdara.

mt-03 2011.08.09. 15:53:21

sztem nagyon csunya lett es nem jo ertelemben. ebbol sokkal tobbet ki lehetett volna hozni, a jawa tank meg legrandabb az egeszben.

Moto-Cat · http://srx.ini.hu 2011.08.09. 15:56:11

Jaj, Bazsi. Azt hiszed, hogy meg fogsz elégedni egy festéssel és új gumikkal? Vérszemet fogsz kapni, mint én. :)
De azért ossz meg képeket arról, hogyan haladsz!

Motordoktor 2011.08.09. 16:00:10

@JmOS: A karbi jó állapotú, csak membrán kell. A használt karbiban megint nem tudnánk milyen a membrán és lehet, hogy nem lenne sokkal jobb az sem. Így viszont lesz két biztosan jó karbi, még a Solex főfúvókát Mikunira cseréljük és minden oké lesz. Sokkal jobban motorozható ez a gép, mint gondoltam.

panza 2011.08.09. 16:07:14

Ami jó, az jó. Tetszik a cikk, nagyon jók a fotók is. Mindenestül kedvemre való. Üdvözöllek.

panza 2011.08.09. 16:09:29

Ja, majd elfelejtettem: a motor nagyon klassz.

skyrangr 2011.08.09. 16:10:40

@scheerti: ne viccelj. ott az íbély. kétlem hogy egy akkora fórumon mint ott, ne kelne el több.
amúgy szerintem gumit vulkanizálni nem nagy kunszt, több helyen is van az országban vulkanizáló cég, csinálnak a gumiharangtól kezdve motortartó bakon át mindent.

kipe · http://www.car-tarsak.blogspot.com/ 2011.08.09. 16:28:24

@skyrangr: csakhogy a finnyás jóléti országokból ritkán mernek vásárólni a vedkeletről az íbélyes kuncsaftok...
talán a rossz tapasztalat ??? :-D

skyrangr 2011.08.09. 16:34:18

@kipe: akkor kínai cím alól kell hirdetni! :D

Bazsi(HUN) 2011.08.09. 16:51:17

@Moto-Cat: Ettől tartok én is... De szerintem örülök, ha a festés belefér az időbe.:D

Cooper911 2011.08.09. 18:53:13

Kendács disz! Tü düdüdü. :)

Görbe 2011.08.09. 19:00:24

@zöldi: 120 ajró? Á,az sok.Ne vedd meg, én tudok péntekre 115-be.-OKOSBA-. Originálefromdzsöpen.

Wari 2011.08.09. 19:02:20

Pólóban és klottgatyában motorozni?? Bátor vagy vazze -D. Amúgy vagány a moci! Látom neked is jól fejlett mazochizmusod van -). A czetka tank fura egy kicsit. Remélem nem indul el ez is hátrafelé,mint a 175-ös,ha elállítódik a gyújtása? -). Nekem is van 1talicska Bogár fúvókám,és így Rotakapátol az MZ-ig bármit betudok lőni -).

trakee 2011.08.09. 19:12:28

De jó, hogy az utolsó sorok is ott állnak...
Azthittem ennek a vége is az lesz, hogy majd egyszer (soha) veszek bele alkatrészt! Nagyon helyes!

Bezzeg sportkipufogóra mindenkinek van pénze... Az nem drága soha. De szükséges alkatrész sokszor drága...

Wari 2011.08.09. 19:12:45

Nekem a Honda VFR 400 a szívem csücske.Igaz hogy szénné kell forgatni különben lassú mint a csiga,de Yosimurával olyan hangja van,hogy kifeszül minden motorbuzi az utcán -DD.

Görbe 2011.08.09. 19:13:51

@skyrangr: Igen,vulkanizálni nem nagy kunszt.Az így készült membránt majd rakd bele benzinbe néhány percre.Valószínű,hogy mmmeeemmmbbbrráánnn lesz belőle,ámbár gumigyártásban igazán nem vagyok otthon.Viszont jól ismerem az itthon -Á, pikk-pakk megcsináljuk- szakikat. Csináltatunk folyamatosan vezérműtengelyeket,váltótengelyeket,fokolókereket,fogaskerekeket motorba.Nem egyszerű megfelelő embert találni.Mindenki az autókhoz legyártandó alkatrészek minőségéhez és illesztéseihez van szokva. Nehéz ügy.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2011.08.09. 19:19:20

@skyrangr: Az ebayen se vesznek meg mindent. Akinek van lóvéja, az úgyis megveszi a gyárit, akinek meg nagyon nincs, az gányol:)

A kettő közötti maradék lenne a te célcsoportod, a többi gyártó meg a konkurenciád. Nem hiszem, hogy ez akkora piac, hogy nagyon megérje csak egy típushoz gyártani. Amerikában Árpád 60 dollárét ütötte le, annyiért vesz az amcsi is, és nem egy számára full ismeretlen országból rendeli meg, az majdnem biztos. Nem tudnál sokat eladni, csak állna benne pénzed. Gondold el, az évi 200 az heti 4 rendelés, annyi aligha jönne össze.

zöldi 2011.08.09. 19:38:28

@Görbe: Nem rossz. Van egy faja Varaderom, beszámítom :)

Schütii 2011.08.09. 20:07:32

A német patkány az mindent visz...

mt-03 2011.08.09. 20:08:28

@baowah: tom, nekem is volt (350-es), de ettol meg ocsmany...

Geforce 2011.08.09. 21:32:46

Én innen rendeltem már membránt, 2 nap alatt megérkezett Manchesterből: www.nrp-carbs.co.uk/
Csak ajánlani tudom.

Tomchy 2011.08.09. 22:50:20

Nagyon rendben LESZ ez a kis jószág. Hajrá, ne add fel!
A sátor mellett álló kép a legjobb, ami eddig készült róla.

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.08.09. 22:53:33

@Tomchy: miert adnam fel? eddig meg nem nagyon volt fotozva, csak epules kozben, szoval konnyu "eddigi legjobb fotonak" lenni :)

Tomchy 2011.08.09. 23:20:02

@baowah: Nekem csak a váltó oldalán lévő piros Yamaha felirat világít egy kicsit. Oda nem akarsz ecsettel egy kis szürke festéket kenni?
Off: Az Esperes Úr megvan még? Brno-ból visszafelé Vályi Úr segédlete alatt megcsodáltam...

VBalint 2011.08.09. 23:37:18

Zobákpuszta felé nem is mentetek? Én vasárnap délután voltam, szép volt. Völgyben, erdőben, patak az út mellett. Ajánlom nektek is :)

Edd China 2011.08.10. 01:33:44

A legjobb képaláírás: "A világ legjobb emblémája" - megnéztem a képet is hozzá és beszartam :D:D:D:D:D:D

Honda RC 51 2011.08.10. 02:00:36

hmm...nem tudtam hogy a szinkronhoz köze van a membránnak. pláne ha a motor jár tökéletesen alapjáraton kivett tolattyúval és membránnal.

Jó a műhely doki, tetszik. Jo dolog a járólap, könnyű tisztán tartani. Gratula!

kovászosUbukla 2011.08.10. 08:22:11

@mt-03:
ebben egyetértünk, de pluszban a színe is fertelem
@Motordoktor:
gratula a javításért ez tákolás szakértelemmel ötvözve :)
Ja és jó lett a G3-as teszt csak vihettél volna bele némi szakmai hátteret.

skyrangr 2011.08.10. 08:22:57

@scheerti: hát. akkor ez a hajó is elment. membránt se vulkanizálunk :D

skyrangr 2011.08.10. 08:26:50

@Görbe: van valahol az Alföldön egy vulkanizáló műhely. gumiharangokat és porvédőket is csinálnak, mindkettőt olaj és benzinálló kivitelben is. szóval nem lehetetlen.
amúgy ja, az érzés ismerős. legutóbb egy gépműhelyből kihozott felújított motorral jártunk így. úgy összeállt, mint a szög. kissé szoros lett az illesztés :D
2-3. megszorulás után lehetett vele valamit kezdeni, és akkor is úgy melegedett mint az állat. újra szét kellett szedni, és kézi (fúrógépes) hónolókővel megigazítani...
pedig nem szotyoláért csinálták meg...
oda se vittünk utána semmit.

Házas motoros 2011.08.10. 09:57:33

@baowah: Nem szeretnék indiszkrét lenni, de Hege barátod, "unalmas óráiban" nem dolgozgat a XVIII.ker-ben és nem egy Yamaha TDM-je van? A cikkhez: Sajnos nem értek az épített motorokhoz, de a beleölt munka miatt mindenféleképpen elismerésem. Személy szerint nekem a "hagyományos" piros-fehér-fekete kerekű szépen fényezett bobberek jönnek be, de a formájában így is van vmi. Ha elkészül kérhetnénk róla egy "hagyományos" tesztet?

Szkotti 2011.08.10. 11:06:31

Az egyik képalában olvasom, hogy nem találsz megfelelő kipufogó bandázst.
Az autósportos boltokban (speedy, fodor racing) kapható Thermo Tec bandázs. Mivel autósportos termék, ezért természetesen drága, ellenben jó minőségű (vékony, nem szálas), van belőle fekete színű is.

'saztán? 2011.08.10. 11:29:58

a cv karbik helyett valami mezei? örökre letudva a gondot a membránokról...

Házas motoros 2011.08.10. 14:20:09

@baowah: Köszi. Meg mertem volna esküdni, hogy Ő az. De ezek szerint, nem csak neki Hege a beceneve. Más. Autóval voltam az általad ajánlott Horvát úton, Karlovac és a Plitvicei tavak közti részen. Kellemes motoros túra útvonal, rengeteg sebességkorlátozó táblával (talán ha 20km-en nincs tábla). Amit viszont sosem gondoltam volna, hogy ezek szerint én kanyarvadász vagyok, mert nekem annyira nem jött be, hogy motorral visszamenjek. Nem úgy az A1-es autópálya és Senj közötti 24km-es rész. Oda bármikor visszamennék, csak ne hétvégén. Bár a helyi motoros matadorokat a forgalom sem zavarja. Döbbenet. Lapon mindehol.

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.08.10. 14:36:58

@Házas motoros: igen, de isten igazabol plitvice utan lesz franko az ut. nincsenek faluk, se autok, se tablak

Házas motoros 2011.08.10. 14:44:24

Basszus. Akkor most már két dolog miatt is vissza kell mennem. :) Hál isten' a párom mondta, hogy plitvicére vissza kellene még egyszer menni. Úgyhogy az indok már megvan. :)

lord75 2011.08.10. 17:45:47

A saját gyereke mindenkinek a legszebb,de ez sajnos vízfejű...
Esküszöm kerestem a motorodban a szépséget,harmóniát,nem volt...nem akartam leszólni,gondoltam akkor vagány-de az sem..Ha gányolásról írsz,akkor ez mi?koton helyett gumikesztyű? de tényleg!!!Beszarás!!!!

Honda RC 51 2011.08.10. 18:03:02

@lord75:
Amcsiban is megcsinaljuk neha ha a szukseg ravisz. Bar en eredeti membran anyagot hasznalok azaz van egy-ket bontott ujszeru tolattyum amiket szetvagok. Ugy sokkal tovabb birja. Itt se veszi meg mindenki a jo draga alkatreszt.

Görbe 2011.08.10. 20:37:18

@zöldi: MÍÍÍÍÍÍ??? Most újra van? Visszahozták?

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.08.10. 20:52:09

@lord75: vegigolvastad? eljutott a kobakodig, hogy mar megvettem az alkatreszt, es csak ideiglenes megoldast kovettunk el?

kele123 · http://sebessegoltara.blog.hu/2010/08/26/lemeztelenitettek_es_elvezi 2011.08.10. 21:49:37

jó kis gép lett! síktolattyús karbit neki! abban nincs membrán

oszkapiszka 2011.08.10. 22:30:11

@baowah:
Nekem van egy Mikuni BS34-es karburátorsorom, anno egy Kawamaki GPz 750-est etetett. Már nem teljesen hiánytalan, de van benne 3 db normális állapotú membrán. Ha még aktuális a dolog, szívesen odaadnám ajándékba.

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.08.10. 22:58:01

@oszkapiszka: elfogadom, ha nekem nem is, de a szerkesztosegbe jo lesz: van meg gep a ceges garazsban ilyen karbival.

Neonknight 2011.08.15. 15:05:56

Kezdjetek már valamit ezzel az IndaVideóval, egyszerűen sz@r az egész. Mennyit kell várni arra, hogy egy nyamvadt klipet megnézhessen az ember????

Friss topikok

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

robogo feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása