Én barom, eladtam Csikósnak

 

Állok a rajtrácson, prüntyög alattam a háromötvenes négyhengeres, árad szét az adrenalin a testemben, alig várom a rajtot. Elszántságom határtalan: a második sor nem rossz hely, bár nem értem, miért nem az elsőből indulok – egyértelmű, hogy a célegyenes végén már több pozíciót fogok hozni, és az első kör végén én vezetek. Azért lenézek, megrugdosom a váltókart, tuti egyesben vagyok-e, majd elkezdem én is rángatni a gázt, mint a többiek. Félelmetesen lelassul az idő, a zászlós ember lajhárként kúszik át a képen: vagy a mozigépész állított be rossz sebességet, vagy megragadt a film.

Bal szél, második sor. Bandi matat a váltóval

A tiszacsegei veteránverseny teljesen valószínűtlen rendezvény volt 2002-ben. A legenda szerint a motorbuzi polgármesternek köszönhető, hogy minden évben egy nyári hétvégére lezárták az egész falut, a kanyarokat kirakták szalmabálákkal és egy kábé három kilométeres körön boldog-boldogtalan kimotorozhatta a harminc évet betöltött motorjából, ami kifért a csövön. Kultikus esemény volt, hihetetlen, hogy ez Magyarországon megtörténhetett, nem véletlen, hogy híre ment, és osztrákok, szlovének zarándokoltak ide, csak a verseny kedvéért.

Akkor nem tudatosodott bennem, de amúgy tourist trophysan toppantam be Tiszacsegére. Felszíjaztam egy sátrat első motoromra, a CB 350 Fourra, a hátizsákba összekészítettem egy minimál-szerszámkészletet a rajtszámok mellé, majd lemotoroztam az Alföldre. Este, a sátor mellett szereltem le a lámpákat a Hondáról, ha netán valami történne, az egyetlen hétköznapi gépemen ne essen akkora kár. Komolyan persze nem mérlegeltem ezt az eshetőséget, hiszen B tervem nem volt, ha elhasalnék a motorral.

Őrületes volt a hangulat, a legjobb szintetikus anyagnál nagyobb flash volt a házak között nyélgázon tekerni a faluban. Elég tempós volt a pálya, még az én viszonylag nehéz, 34 lóerős Hondámon is. A szabadedzésen már összeakadtam egy MZ-es sráccal, többször megelőztük egymást – egyenesben el tudtam menni mellette, de a kanyarokban a jóindulattal ötven százalékosnak mondható Michelin Macadam hátsó gumiból, a kőzetté keményedett Metzeler elsőből és a Honda kilágyult lengéscsillapítóiból összeállított futóműcsomag nem volt nyerő, simán bebújt mellém a Trophy. Amíg vártunk a kategóriánk időmérőjére, meg is jegyezte a srác, hogy bevállalósan döntögetem az öreg CB-t, vigyázzak, mert nagyon riszálja a farát kigyorsításnál, de a jó szándékú tanácsot csak büszkén zsebre tettem, nehogy már visszavegyek a tempóból.

A mért körökre nagyjából megtanultam a pályát, egy nehézkesen mozgó, irgalmatlanul ronda, kisipari idommal elcsúfított 750-es Hondával kakaskodtam, és sikerült is lenyomnom, miután vagy három körön át szívtam a vastag kék füstjét. Jól megjegyeztem a sárga 44-est, felszívtam magam önbizalommal, hogy megelőztem a kétszer akkora gépet.

Időmérő után jövünk ki a bokszutcába

Snitt. A lajhár elballag, indul a verseny: csutkát húzok, kettes, hármas - ki megy el mellettem? Naná, hogy a 44-es. Nem érdekel, hogy terv szerint vagy hárommal feljebb jöttem, elborul az agyam, hogy a rusnya monstrum elém került. Még hátrébb csúszok a nyeregben, matricaként tapadok a tankra, majd’ lecsavarom a gázmarkolatot, pirosba fektetem a fordulatszámmérőt. Gyorsabb vagyok, gyorsabb vagyok, hiszen már az időmérőn kiderült. Magam mögött akarom tudni az égett olajszagú füstokádót, minden kanyarban támadom.

Üldözöm a sárga szörnyet

Nem érdekel semmi, a racionalitásomat beszívta a négy apró karburátor, a szorongásomat a rajtrácson hagytam az első gázfröccsel, mindenáron előzni akarok. A célegyenes előtti kanyarban a lábtartó ívet karcol az aszfaltba, jóval gyorsabban jövök ki belőle, mint szoktam - mindjárt meglesz. Jön a gyors jobb-bal, hű, bele kell fékezni, sok lesz. Beriszál a Honda fara, birkózok, próbálom lejjebb dönteni, de vészesen közeledik a szalmabála. Csak a fa mellett menjek még el.

Repülnek a szalmaszálak, a fa nem volt meg: elégedetten puffanok a vizesárokba. Még bukfencezek, de már röhögök magamon, mekkora barom vagyok. A Honda egyszer fordult át hosszában, én kábé hatszor. Szaladnak felém aggódó arccal, felállok, mosolyogva integetek. Leveszem a sisakot, a plexi kettéhasadt. A vállamon egy fűcsomó, csizmámban egy szalmaköteg, de ahogy végignézek magamon, nagyobb hiányosságot nem látok. A Hondát addigra már ki is húzták az árokból, kicsit kajla az eleje, de komoly sérülés nem látszik. Úgy tűnik, megúsztam: vigyorogva nézem végig a versenyt, ahol egy kört sikerült teljesítenem.

Örülök, hogy egyáltalán vannak képeim a versenyről, még ha nem is a legjobbak

A mentősök azért lelkiismeretesen megvizsgálták az egyetlen testrészemet, amit az adrenalin felszívódása után fájlaltam: a hüvelykujjammal nem tudtam időben elengedni a markolatot, így az kicsit hátrahajlott - még ma is jobban hátra tudom húzni, de különösebb baja nincs. A CB-t egy kedves sporttárs befogadta a kisbuszába, engem meg hazavitt a tesóm. Azóta nem versenyeztem motorral, pedig egyáltalán nem hagyott bennem negatív élményt, csak éppen a következő szezonra már nem volt meg a Four.

Azt mondják, az első esés után óvatosabban motorozik az ember. Nem tudom alátámasztani a tézist. Miután helyrehúzattam a motor elejét – csak a villaszárakat és a kifliket kellett egyengetni – töretlen lendülettel hajtottam a CB-t. Túrázgattunk a haverokkal, mögém is néha felpattant valaki, és országúton bizony kezdtem nagyon kevésnek érezni a lelkes 350-es erejét. Még ha egyedül is ültem rajta, alig tudtam feltornázni nagy nehezen 140-re, ha a térdeim közé szorítottam a füleimet. Később megtudtam a következő tulajdonostól, hogy az óra mutatott kevesebbet, volt az 160 is, de akkor úgy éreztem, kinőttem ezt a motort.

Amint kitavaszodott, feladtam a hirdetést a Veteránban. Két éve volt akkor nálam a CB 350 Four, a hónapokig hajkurászott gumi szívócsonkból és a Németországban nagy nehezen felhajtott alkatrészek árából már kapisgáltam, hogy elég ritka motorról van szó, de a valódi értékével még mindig nem voltam tisztában. Nekem csak egy régi háromötvenes volt, bár imádtam a hangját és a csodálatos idomait.

Már az új, négy a négybe rendszerrel

Éppen Szlovákia felé tartottunk egy szombati egynapos túrán, amikor a benzinkúton megcsörrent a telefonom: - Helló, Csikós Zsolt vagyok, megvan még a Honda? - Meg, persze, éppen rajta ülök. Kicsit meglepődtem, mert tudtommal még meg sem jelent az újság, legalábbis én előfizetőként még nem kaptam meg, de nem tulajdonítottam ennek különösebb jelentőséget. Megbeszéltük, hogy másnap eljön hozzám az érdeklődő.

italjet

A hatodik kerületi bérház elé, ahol akkor laktam, meglehetősen furcsa szerkezeten érkezett meg a kopaszodó fazon. Egy Camping bicikli és egy robogó heves nászából születhetett a járgány egy aggregát berregése mellett, de nem volt időm közelebbről megnézni, mert a zaklatott tekintetű vásárlójelölt türelmetlenül követelte a Hondát.

Kitoltuk a napra a bérház udvaráról, a rongyos szívatós trükkel beindítottam, és déja vu élményt éltem át, amikor megláttam a kaján vigyort az ürge arcán. Nem sokat alkudott, hamar meg is írtuk az adásvételit a szobám szőnyegén térdelve, amit akkor furcsállottam - csak később esett le, hogy nem akart cipővel rálépni. Szürreális élmény volt, a szüntelenül mosolygó fickó szúrós nézése mélyén a téboly csírája kétségkívül elővillant néha, de nem tartott sokáig a jelenés. Megérkezett a mérsékelten boldog feleség, az összecsukható motoros roller eltűnt a csomagtartóban, a vevő kéjesen gurguláztatva bekanyarodott a sarkon, a CB-ből meg csak az elégetlen szénhidrogének szaga maradt ott pár pillanatig.

Nem sokkal azután készülhetett a kép, hogy Zsolt hazavitte a Hondát. Még rajta az ordenáré csomagtartó meg az orbitális hangú kipufogó

Csikós persze elsütötte még kedvenc csínyét, felhívott egy hét múlva, majd a bemutatkozás után közölte, hogy felrobbant. Tisztességes eladóként először levert a víz, de aztán megnyugtatott, hogy semmi baja a Fournak, imádja, és látszik, hogy volt gazdája. Köszönöm.

Mindez 2003 áprilisában történt. Nem sokkal később megtudtam, hogy Zsolt a Veteránnál újságíró, aztán a Totalcaron is felbukkant a CB, kezdett összeállni a kép.

Pár évvel és motorral később már egyre gyakrabban jönnek a pillanatok, amikor azt veszem észre, hogy távolba révedő tekintettel ülök a monitor előtt, és hallom a candy red Honda üvöltő kipufogóját. Érzem a szagát, emlékszem minden horpadására a tankon, az oldaldekli kifényesedett szélére, ahol fehérre kopott a flitteres festés. A lehajolós gyújtáskapcsolójára, az apró torpanásra négyezernél, és az örömre, ami mindig előtört belőlem, amikor megláttam a motorkerékpár-történelem legszebb hátsó lámpáját.

Állat a gép

Ilyenkor néha átballagok Csík asztalához, megkérdezem, milyen volt a Honda. Ó, a Hondánk... Pár percig párás szemmel licitálunk egymásra, mennyire fantasztikus, csodálatos, imádnivaló motor volt, Csík természetesen trumfol egy utolérhetetlen szóvirággal, majd megegyezünk abban, hogy mindemellett mennyire értelmetlen volt. De azért mindketten szörnyen sajnáljuk, hogy eladtuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr12909654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bervas · http://mt10.blog.hu 2011.05.17. 10:34:58

Tiszacsegén jó versenyek voltak.
Kár, hogy már nincs rá pénze a falunak.

fogash 2011.05.17. 10:46:05

tiszta Isle of Man ez a video... Amúgy a szalmabála fog valamit, vagy inkább placebo?

1kutya 2011.05.17. 11:00:10

akkor ha eszedbe jut a gép, megnyugodhatsz, hogy nem te voltál az egyetlen marha, aki eladta magától a szép régi járgányt.

tényleg összeborulhattok néha a Csikóssal:-DDD

Stump András 2011.05.17. 11:08:12

@fogash: Jó az a szalmabála, nekem bejött.

szélesutat 2011.05.17. 11:34:40

Utólag én is mindig sírok, hogy minek is adtam el, de akkor meg nem győzném garázzsal :-)
Legalább a szép emlékek mindig megmaradnak és van miről beszélni egy pofa sör mellett hétvégente a kocsmában :-)

soseleszekelső 2011.05.17. 11:37:34

Jól értem, hogy Csikós úr bennfentes kereskedelmre adta a fejét? :)

Secnir 2011.05.17. 11:51:49

az a lassító S-kanyar a kocsma után az para nagyon.
el tudom képzelni a futam utáni beszélgetést:
-Na, hogy mentél?
-Áh, a Reál-sikánban nagyon le kellett lassítanom, mert az előző napon egy traktor kiverte a padkát. És te?
-Ne is mondd. A BözsiNéne egyenesben még meg tudtam húzni, de a kocsmai szénabála-lassítónál mindig beelőztek...

herzogb 2011.05.17. 11:52:03

Csatlakozom a sajnálkozók táborához, nekem is sokszor eszembe jut. Tőlem vette András a gépet annak idején.

Secnir 2011.05.17. 12:06:27

@herzogb:
én is csatlakoznék.
herzogb annak idején tőlem vette.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.05.17. 12:32:11

@Secnir: Hehhe, itt mindenki hüje? De asszem a Bandi a leghüjébb, mert ő még versenyzett is vele. Le a kalappal, Bandi!
Egyébként szép motor, azt meg kell hagyni.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.05.17. 12:35:43

Megnéztem a videót. Most már mindennél világosabb: a Bandi kötöznivaló bolond. Mint mindenki, aki ezen a pályán versenyszerűen tolta neki. Halálfélelem minden egyes villanyoszlop.

Secnir 2011.05.17. 13:00:49

@streetsta:
az.
@herzogb: pedig @esef: -től vette.
úgy emlékszem. ő pedig tőled örökölte a II VH után.
:)

Jirzsij 2011.05.17. 13:00:58

Secnir tőlem vette... :))))

Najó, nekem csak egy 350-es Jawam volt, amin soha nem ültem. 5e-ért vettem, majd egy évvel később annyiért adtam el.
Aztán kaptam egy angol '77-es, Z 750 Kawát, amivel a sárga rendszám miatt nem mertünk közlekedni (kb '98-at írtunk). Egyik földutas racsni alkalmával lecsúszott a benzin cső és a forró blokkon begyulladt. Szórtuk rá a homokot, eloltottuk szakszerűen.
Utána egy helybéli srác vette meg 50eFt-ért és őt nem zavarta az angol rendszám. Állítása szerint vitte a 200-at is a gép. A rendőrök sokadjára csak egy defekt miatt kapták el. Begyűjtötték a motort, azóta nem hallottam róla. Emléknek nagyon jó. :))

esef 2011.05.17. 13:07:06

@Secnir:
@streetsta:
@herzogb:
ne keressük meg az öreg japán szamurájt aki összerakta? csak mert akkor lehetne egy szamurájos-bandis-csikósos-többiekes sátoros összeborulást tartani... :)

bervas · http://mt10.blog.hu 2011.05.17. 13:22:38

@streetsta:
Gyávák a versenyzők. Nem az oszlopoknak mennek, hanem közöttük az úton :-)

Secnir 2011.05.17. 13:39:35

nehogymá' rámugorjatok.
a kommentem, ( ez: @Secnir: ) csak poén volt.

kriszlc4 2011.05.17. 13:45:10

Sajna nincsenek Csegei versenyek!Én közel 10 évig rendszeresen látogattam és sajnos ismerem a megszünés okait is,ami nem kimondottan a pénz miatt dölt be!Tényleg nem akar a Tc agitálni egy kicsit hogy felélesszük a versenyt?!!!

Csizirájder 2011.05.17. 13:52:35

2002... de szép idők voltak! Jó kis cikk volt, dánke! :)

Suttora 2011.05.17. 13:58:57

Hehe, kicsi a világ :-)

bervas · http://mt10.blog.hu 2011.05.17. 14:42:09

@kriszlc4:

Bennem az maradt meg, ahogy a nénik-bácsik kiültek a lócára a ház elé, előttük a bálák, az előtt meg a száguldozó elmebetegek. A gyerekek meg a kerítésen lovagoltak, vagy üldögéltek a fákon, villanyoszlopokon, tátották a szájukat.

Mostanában a balassagyarmati verseny hasonló, de az komoly város Tiszacsegéhez képest, annyira nem meseszerű a hangulat.

Nyiri 2011.05.17. 15:17:53

A szalmabála szerintem leginkább arra jó hogy a kanyar lehetőleg még csússzon is :)

gnme 2011.05.17. 15:28:37

kiülnek az öregjányok a tornácon egy lócára azt rocskába hámozzák a kumpit

kipányvázott tehenek nem győzik a fejüket forgatni :-)

kovászosUbukla 2011.05.17. 15:58:10

@Secnir:
milyen kurva jó a sztoriban hogy én meg megvettem a csikós utáni 2. tulajtól ;) Aztán elbontottam....

Csikós Zsolt 2011.05.17. 16:02:49

@Jirzsij:

Hát, így higgyél annak a csávónak máskor is.

Nekem egy pont olyan Kawám van, 1976-os Z750, tökéletes műszakilag, a gyári végsebessége papíron 170, de azt biztosan 40 kilós, 150 centis japán vezetővel mérték... Alattam 158-at megy, úgy, hogy laposan fekszem a tankon, és már szét akar repülni.

Ne viccelj, 51 lóerős, óriási a homlokfelülete, nincs rajta idom, rövid a váltója. Soha. Még a 165-öt talán elhiszem, de akkor nagyon jól karbantartott motorról van szó.

És mivel 215 kiló az erejéhez, ezért elég hosszú út kell neki, hogy kifussa magát. Elég hosszúúúúúúúúúú

Csikós Zsolt 2011.05.17. 16:03:39

@kovászosUbukla:

De nem vetted meg.

Ubul-Ubul...

Ismerjük az embert, a múltkoriba írkált is, hogy még mindig szuper a motor :-)

kovászosUbukla 2011.05.17. 16:17:46

@Csikós Zsolt:
Azt hittem bedőlsz neki :D
De azt ne tagadd hogy 2 cigány flexelte 2 hete a hátsó villát reggel 8-tól este 10-ig...

kovászosUbukla 2011.05.17. 16:25:23

@Csikós Zsolt:
Te várjá, figye, a sokadik echte japcsi aszfalt dudor kipóbálása után, úgy tűnik hogy mentális harakirit kell elkövetnem és mégis le kell erőltetnem a torkomon egy szaros dígóvérű gépet, mert nem gyárt ide Japán használható 50-es gépet. Legalábbis automatában, a többi kategóriának meg semmi értelme 50-esben, annál undorítóbbat hogy pályagépbe vagy offroadba 50-es motort szerelnek nem is láttam.
Dobok 1 linket egy PGO Zip-ről 2T motorral, hátha van infód a típusról.

kovászosUbukla 2011.05.17. 16:27:32

@Csikós Zsolt:
Te azt azért még elmesélheted nyilvánosan hogy minek adtad ezt el, meg azt is hogy mi a frász értelme van 350-es motorhoz 4 hengeres blokkot tervezni? Mikor sokkal péniszkeményítőbb hangja lett volna úgy Moto Guzzisan 2 90 fokos merőleges hossztengelyre épített blokkal. levegősen persze

Csikós Zsolt 2011.05.17. 16:48:30

@kovászosUbukla:

Ja persze, arra emlékszem. Meg a ZZR tárcsafékekre is, hátul. És persze a neonra a blokk alatt, ami mindig leszívta az akksit.

Csikós Zsolt 2011.05.17. 16:51:43

@kovászosUbukla:

Péniszkeményítő volt ez, hidd el. Egész más hangja van, mint egy mostani 4-esnek. Ilyen gurgulázó, rekedt, nagyon fura. Goodwoodban hallottam olyan hangokat. És nem a fejemből jöttek.

Ha 4 hengerre osztod el a 350 köbcentit, kisebb löket kell és kisebb tömegű dugattyúkat kapsz, ergo emelheted a fordulatszámot a csillagos egekbe, nem repül szét, nem lesznek túl nagyok a dugattyú középsebességek. Amennyivel növeled a fordulatot, arányosan úgy kapsz több lóerőt, ezek a gépek akkor issszonyat erősnek számítottak, majdnem 100 Le/l volt 1972-ben, és bírt vagy 150 ezer km-t.

barnapapa 2011.05.17. 17:34:24

4 éve voltam Csegén nézőként. Eszméletlen időutazás-fíling, döbbenetes, ahogy ordítva, kis kékes füsttel, kanyarban sodródva tépnek ezek a motorok. Nagyon sajnálom, hogy nincs már verseny. Még láthattam Martin Loichtot menni, a spéci 125-ös Hondájával körbemotorozott mindent. Igazi sportember volt, nyugodjon békében.

akos696 · www.focusauto.hu 2011.05.17. 20:19:47

A múlt héten én is megváltam szeretett CL250S Hondámtól. Ritka motor, Mo-n ez az egy db van, bár nem sokáig mert egy angol fószer vette meg, viszi is haza angliába. Azért előtte mindent rendbe hoztam rajta, és örömködtem 100 km-t, de mivel nem volt forgalomba helyezve, többet nem akartam kockáztatni. Igazi élmény volt, talán meg is sirattam. De kevés volt a hely, már mindenhol motorok álltak itthon, ebből állandó feszkó volt. A z ára beleolvadt egy Xciting 250-be napi rohangálós motornak. És megnyugodtam, amikor láttam, hogy a vevő udvarán sok öreg Landrover pihent, a garázyban egy eredeti Kawa, asszem egyhengeres 650-es, berúgós, volt ott egy Monkey is, meg néhány öreg jármű még odébb a garázsban. Jó helyre került. Ha belegondolok, hogy néhány év múlva mennyit ért volna egy ilyen hiánytalan, eredeti és ritka motor, még most is a sírás kerülget. :(((

Bandi:

Ilyen hátsó lámpám van a garázsban, egy CB750-ről származik. :D

Pajkos kisdömper 2011.05.17. 22:27:50

@Csikós Zsolt: Gyönyörű gép.Komáromban a 7végén láttam pár veterán Hondát....:)
Amugy ilyet vettem sógóréktól szombaton,csekély 400 ájróért(pont ilyen fényezéssel):
cgi.ebay.de/Yamaha-XJ-900-Stahlflexleitung-Koffer-Topcase-/280677921600?pt=Motorr%C3%A4der&hash=item4159b53340

nem kéne... 2011.05.17. 23:52:18

@Pajkos kisdömper:

de hogy én mit vártam rátok szombaton, szavak nincsenek rá.
:)))

Stump András 2011.05.18. 00:31:20

@barnapapa: Martin Loicht egy zseni volt. 2002-ben asszem egy lefingott Yamaha RD-vel indult, azzal oktatta a komplett mezőnyt. A verseny után odamentem megnézni, milyen gumival megy, olyan hihetetlen tempóban vette a kanyarokat. Azt hittem, valami spéci versenygumi van a gépén, erre valami rojtos, agyonkopott Avon díszelgett a rozsdás felnin. Elképesztő figura volt, és mindig vigyorgott a szemüvege mögött.

asf123asd 2011.05.18. 00:34:58

nagyon jó cikk!elismerésem!

megint 2011.05.18. 01:07:18

Úgy általában nem szeretem a mai japán motorokat mert egyformán néznek ki, nincs stílusok, ellenben ez kifejezetten tetszik, ahogy több régi japcsi gép is.

joejoe1974 2011.05.18. 06:49:12

Ezek még szép motorok voltak!

Főgecó 2011.05.18. 14:08:16

Szia András!

Ha a magyar újságírásban is elterjedne a forrás megkérdezése/megnevezése témna, akkor kb. 99% az esélye hogy használható minőségben megkaptad volna akár ezt, akár bármelyik másik évben készült on boardot. Most kénytelenek az emberek ezt a 9szer átkonvertált fost nézni...

klockjanos · http://www.facebook.com/veteranhondacb 2011.05.18. 20:40:22

@Pajkos kisdömper:
Amit Komáromban láttál az a bizonyos CB 350 Four volt. Persze más gyönyörű Hondák mellett:-)

klockjanos · http://www.facebook.com/veteranhondacb 2011.05.18. 21:20:49

@herzogb:
Nagyon úgy tűnik hogy itt jelen van a kis négyhengeres Honda teljes tulajdonos lánca.
herzogb -től vette András, majd Csikós, aztán AmAno végül klockjanos, és mindenkiben felejthetetlen élményt hagyott:-)
Apropó, néhai tulajok, ha esetleg nosztalgiából,enyhíteni akartok szívtájéki fájdalmatokon és meghúznátok a kis 350-es bajszát, vagy csak meghallgatnátok a gurgulázást 10ezernél, keressetek meg,rajtam nem múlik:-)

klockjanos · http://www.facebook.com/veteranhondacb 2011.05.18. 21:30:19

@Stump András:
Azt sejtettem hogy esett a motor de hogy ekkorát? Nem érezni az elején csak a kormány ütközőt nem éri el az egyik oldalon.A teleszkópok is jónak tűnnek. A teleszkópszár burkolatot és a lámpatartót meg kikalapáltam....

AmAno · http://www.facebook.com/veteranhondacb 2011.05.18. 22:29:00

A lényeg, hogy mindenki nagyon jól adta vette mert a végén csak jó helyre került... :-)) Szerintem ide vágyott (igaz János?) Azóta énis többször nosztalgiáztam vele. Hamarosan videót is szeretnénk csinálni vele illetve velük (még néhány CB-vel).

Stump András 2011.05.19. 22:18:46

@klockjanos: Gyanítom, hogy nem én estem vele először, de amekkora zakó volt, ahhoz képest minimális a sérülés. Sima Béla kiegyengette a telószárakat meg a kifliket, a sárvédőt kézzel hajlítottam vissza. A lámpatartók már nálam is görbék voltak, mint ahogy a burkolat is. Ja, a fordszámmérőt viszont nulláztam, az csúnyán összetört. Úgy emlékeztem, én hajtottam fel hozzá egy másikat, de Csikós esküszik, hogy ő szerezte. Tulképp mindegy is.
Ha legközelebb valamilyen rendezvényre kihozod a CB-t friss levegőt szívni, szólj, szívesen megnézném.

ccvv 2013.10.02. 07:46:20

Csing Ling Fing:

Kiciolco motor, de nagyon szerettem! En lenni voltam kereszkedo, akitől venni voltak vicces magyarok 350-t.

Jó ez a poszt, csak kicsit bennfentes.... :D

Oldm4n 2013.10.23. 15:10:43

Megöregedtem. Már nem a ZZR1400 The Jetsons-ba illő idomaiért lelkesedem. Az ilyen tömög gépészeti orgazmusok hoznak lázba, mint ez a szépséges Honda. Remélem két éven belül nekem is lesz egy hasonlóm. De az biztos, engem azzal temetnek el! :) (Katana 750? CBR900? GPZ900? Ki tudja... Öreg lesz. És japán.)

Friss topikok

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

robogo feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása