A rendőrnek tricikli való?

A háromkerekű egyesíti magában a négy- és a kétkerekű járművek hátrányait, az előnyöket viszont nem veszi át. Éppen ezért praktikus felhasználási módjait nem nagyon ismerjük (a Piaggio Ape és az MP3/Fuoco kivétel, tudom), aki még használ ilyet, az hobbiból vagy szerelemből teszi.

A prágai városi rendőrség ennek ellenére megpróbálkozott azzal, hogy az autó helyigényét és a motor szélvédelmét ötvöző Can-am Spyderrel üldözze a bűnözőket. Nem lehetnek túl hatékonyak, olvasónk beszámolója szerint inkább csak a részeg, tolókocsis hajléktalant zaklatták a tricikliző zsaruk.

Korábban már feldolgoztuk a prágai városi rendőrség egykerekező motorossal verbuváló óriásplakátját. Az sem tűnt teljesen logikus fogásnak, de ez is elég furcsa. Ennek ellenére elég büszkék rá, a testület facebookos oldalán is a 4,5 milliós gépet mutogatják. Szerintük jobban kezelhető a macskaköves utcákban, mint a motor és praktikusabb, mint a quad. Szerintünk ez vaker, tuti, hogy valami ingoványos közbeszerzési buli lehet a háttérben. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr892452646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Gabi- 2010.11.16. 17:02:06

"tuti, hogy valami ingoványos közbeszerzési buli lehet a háttérben. "

A csehek ,akkor ,valójában genetikailag magyarok??

Trendi Dodó 2010.11.16. 17:04:11

Nem, a Csehek is emberek....

Tomchy 2010.11.16. 17:22:31

Vajon milyen lehetett a tender, amin ez megfelelt, sőt a legjobb lett?

Egyébként ez a jószág olyan, mint valami topmodell. Szép-szép, de otthonra nem kéne...

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2010.11.16. 17:27:06

a verzió: a tendert orosz pályázatírók kreálták, és erősen asszociáltak nagymamáik trojka-történeteire...
b, verzió: jól járt a helyi Bombardier képviselő

mi jöhet még? épített bogár blokkos trike? :)

Tomchy 2010.11.16. 17:34:41

@kutya_zzr: Nekem valami sétálóutcai elfogó monociklin járt az eszem, természetesen kék-sárga csíkozással! ;O)

MikeT 2010.11.16. 18:04:02

"A háromkerekű egyesíti magában a négy- és a kétkerekű járművek hátrányait, az előnyöket viszont nem veszi át. Éppen ezért praktikus felhasználási módjait nem nagyon ismerjük"

Azért ez elég nagy hülyeség ilyet írni konkrét tapasztalat nélkül.
Gondolom sem ilyen canam-et, se más háromkerekűt nem próbáltál.

Ha gondolod, kipróbálhaton a Gilera Fuocomat, ami szerintem a nagyrobogó élményét nyújtja extra kanyarstabilitással.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.11.16. 18:05:29

A macskakövön biztos nehezebben borul el vele a rendőr, mint motorral... más előnye...?

baowah · http://baowah.blog.hu 2010.11.16. 18:40:05

@MikeT: igazad van, a foucot meg az mp3-at nem vettem szamitasba, de ez a ketto kivetel a mukodese miatt. es mindketto vagany cucc. a zsaruk is mennyivel jobban jartak volna vele!

1kutya 2010.11.16. 18:50:32

úgy látom a cseh rendőröknél is kötelező úgy kinézni, mint egy rossz maffiózó:)

Cooper911 2010.11.16. 18:52:19

@ColT: pirosnál nem kell letenni a lábat :)

Cooper911 2010.11.16. 18:53:49

@1kutya: Igen. Hátha valaki a rendőr kezébe nyomja a védelmi pénzt :)

'saztán? 2010.11.16. 19:46:39

még a nyáron mosolyogtam meg egy ilyet egy kocsisorban, miközben gurultam előre a pirosnál.

fuoco meg az mp3 az valóban más, és télre kéne is. de csak a 400-as.

'saztán? 2010.11.16. 20:00:45

ez sokkal jobban állna nekik: www.pibs.hu/jatekkirakat/images/resizer/BM-1416AZ.jpg

(annyira gonosz vagyok, pedig nem is utálom a rendőröket)

MikeT 2010.11.16. 20:24:46

@baowah:
Korrekt!
Ettől függetlenül fenntartom a kipróbálás lehetőségét.
És van még egy érdekesebb vasam, bár nem nagyon gerjedsz ezekre a modern cuccokra ahogy látom...

muz 2010.11.16. 20:33:56

Volt már oldalkocsis gépem és valszeg lesz is még.Ami miatt utálatos az az,hogy elveszíti a mozgékonyságát.De amúgy nagy buli.Ezt is szívesen meghajtanám!

baowah · http://baowah.blog.hu 2010.11.16. 22:25:39

@MikeT: na meselj, mid van.
viszont a fuoco megerne egy hasznalttesztet. hol és mikor? :)

vnweb 2010.11.17. 00:30:56

nagyon madmex :d kipróbálnám a gépet szivesen .:)

Beaver100 2010.11.17. 05:07:47

Van nekem is egy a garazsomban rosszat nem nagyon tudok rola mondani pedig regi motoros vagyok.

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2010.11.17. 06:37:07

@MikeT: nem egyről beszéltek, ennek a háromkerekűnek az autónyi szélesség a hátránya, ami a gilerára nem igaz.

ElGatoNegro 2010.11.17. 08:19:21

Ez erősen hasonlít a magyar F-16 tenderre.

Itt viszont volt elég eszük a döntéshozóknak nem véghez vinni.

Ebből az eszközből ne próbáljunk munka motort csinálni, ez egy nagyon jó és drága játék.

szityyyu2 2010.11.17. 08:39:49

"igazad van, a foucot meg az mp3-at nem vettem szamitasba, de ez a ketto kivetel a mukodese miatt. es mindketto vagany cucc. a zsaruk is mennyivel jobban jartak volna vele! "

A fuoco!! :D :D

De ezek a gépek 4-500 as blokkal szereltek, azért ez a V2-es Rotax büntet, ha odarántasz neki. Nekem is az van Apriliaban. Az hogy nem fér el a kocsik közt, meg hülyeség, mert bekapcsolja a szirénát és megy, elvégre rendőrség. A rendőrautó elől is lehúzódunk ha szirénázik. Tény, hogy nem olyan hatékony, mint a motor, de ezeket a Piaggio szarokat simán hazavágja.
Azt gondolom, hogy itt a leszolások 70%-ában irigység van. Elolvastam a belinkelt cikket is, meg a hsz-eket.... siralmas mennyi irigy van.

exX2A 2010.11.17. 09:08:30

Bukarestben is van egy pár Can-Am Spyder rendőri használatban...
Ezekszerint lehet, hogy a magyar rendőrség a lúzer???

'saztán? 2010.11.17. 10:07:41

@szityyyu2: mégis, mire vagyunk irigyek, egy cseh rendőr triciklire? én pont letojom aminek kettőnél több kereke van.

de tudod, mit? sírjál csak, ha ezen sírni tudsz. és röhögve javítsd ki baowah elgépeléseit...

szityyyu2 2010.11.17. 10:37:07

'saztán? Nem tudom, mire vagy irigy, mégis magadra vetted.

"még a nyáron mosolyogtam meg egy ilyet egy kocsisorban, miközben gurultam előre a pirosnál."

Szerintem erre a cumóra....máskülönben miért nem az autósokat mosolyogtad meg??? Az még jobban nem a te fajtád a négy kerekével!!!

Neonknight 2010.11.17. 11:10:32

6éve hoztam pár amerikai magazint (American Iron) abban voltak olyan trike építőkészletek, amivel a hátsó futóművet cserélhették 2kerekűre, úgy, hogy a jármű kanyarban dönthető maradt. Na az nekem sokkal használhatóbbnak tűnt mint ez a rendőrjármű.

JmOS 2010.11.17. 11:59:43

Szerintem is értelmes a háromkerekű.
Azért messze nem egy autó széles, messze nem egy autóé a tömege és rosszabb tapadási viszonyok között is megállja a helyét.
Az csak a vezető komfortkérdése, hogy esik rajta az eső, vagy hideg van...

Mondom ezt úgy, hogy _sokat_ és országúton motoroztam télen, hó(fúvás)ban, fagyban stb.
Csúszós úton a kétkerekű igencsak rodeó-élményt tud adni - kemény gyerekek megülik, tudom én...

'saztán? 2010.11.17. 12:18:30

@szityyyu2: nem vettem magamra, rajtad röhögök, hogy irigynek tartod azokat, akik nem csorgatják as nyálukat egy rendőr triciklire.

és hagy nevessem ki azt, aki egy ilyennel közlekedik budapesten, 35 fokban. pontosan semmi értelme, egyesíti a motor és az autó hátrányait. gondolom, tudod mik azok. autósokat nem nevetem ki, abban legalább van klíma meg tető az eső ellen, hogy elviselhető legyen a sorban állás.

'saztán? 2010.11.17. 12:25:10

@JmOS: "Azért messze nem egy autó széles"

egy ilyen can-am 20 centivel keskenyebb, mint egy octavia. csak utána kellett nétnem...

szityyyu2 2010.11.17. 12:40:03

@'saztán?:

Látom igazi lexikonhuszár vagy, de inkább egy 3 danos szájkarate mester tartalom nélkül. :D
Gondolom sok ilyet próbáltál, hogy ítéletet hirdetsz. Míg motoron 35 fokban is beöltözök, hátha húzok egy kövérebbet egy poros szakaszon és kicsúszik a motor alólam, felnyalva az utat. Ha lenne egy ilyen szerkezet alattam, minden további nélkül ráülnék 35 fokban rövid gatyában, meg pólóban. Onnantól kezdve vitázhatnánk, hogy hol jobb, a klímás kocsiban, vagy ezen. De te menj az Octaviával, én akkor is ezen gyűjteném az adrenalint.
Továbbá szó sem volt arról, hogy ezeknek a motorokat kellene kiváltania.
Örülök hogy megtudtalak nevettetni " röhögtetni"
Az, hogy csorog-e a nyálam, nem hiszem, van nekem motorom, ami nagyobbat üt, a 400ast meghagyom neked. Ne haragudj, hogy nem szóltam le elsőre, mint itt divat, legközelebb jobban átgondolom mit írok, így talán neked is kedvedre való lesz. :D

'saztán? 2010.11.17. 13:14:57

@szityyyu2: nem próbáltam, nem is akarom. quad-ot próbáltam, nem tetszik.

de te nyugodtan pattanj fel egy ilyenre, hogy még véletlenül se nyald fel az aszfaltot, én pedig továbbra is motorozom. számomra az a motor, amivel rá tudok dőlni az ívre. úgy érzem baowah, és még sokan mások is így vannak ezzel.

"van nekem motorom, ami nagyobbat üt, a 400ast meghagyom neked"

szövegértelmezésből egyes. azt írtam, télre jó lenne a háromkerekű 400-as mp3 (a latyakos, csúszós, villamossínes utakra).

a jelzőidre, amikkel pedig engem illetsz, különösebben nem reagálok. téged minősítenek.

szityyyu2 2010.11.17. 14:52:38

@'saztán?:

Akkor neked mit adjunk szövegértelmezésből??? - 1et?

Semmi olyasmit nem írtam, hogy nyáron használd, ha télen akarod, ám legyen. Sőőőőt, még olyat sem írtam, hogy vágyom egy Can Am-re.....de olyat írtam, hogy én is motorozom! Ezek után azt hiszem a -1 az kevés! :D

De mielőtt sértettnek éreznéd magad, emlékeztetlek, hogy te találtál meg engem!!!
Szép napot!!! :D :D

szityyyu2 2010.11.17. 15:01:48

Akkor neked mit adjunk szövegértelmezésből? -1et?
Semmi olyasmit nem írtam, hogy nyáron vezesd a 400ast, ha télen akarod, ám legyen. Sőőőőt, olyat sem írtam, hogy szeretnék magamnak egy ilyen járművet, viszont olyat írtam, hogy én is motorozok.... lehet hogy még az ívre is rá tudok dőlni vele mint te. :D Bár te biztos ügyesebben csinálod. Ezek tükrében lehet hohy a -1 kevés is. :D

De mielőtt nagyon sértettnek éreznéd magad, emlékezz rá, hogy te találtál meg engem.

Na szép napot! :D

Breacher 2010.11.17. 15:25:59

@Cooper911: De ha rendőr kezébe nyomod a pénzt nem biztos hogy kapsz védelmet:)

Egy mp3-at én is kipróbálnék. Mondjuk én valami terep verziót készítenék belőle, de ahhoz meg drága mulatság.

Beaver100 2010.11.17. 15:38:04

Semmi problema nincs a 42c melegben nyomatni 140-150-el ---- termeszetesen gatyaban nem kell beoltozni kulonosen itt Florida kornyeken

debrejo 2010.11.19. 09:19:15

Ismerősömnek (osztrák állampolgár) van egy ilyenje, ezzel megy túrázni a haverokkal (velünk), nekik túraendurójuk van. Előtte egy quadja volt, Bombardier, pontosan milyen azt már nem tudom. Nagyon szereti, azt mondja, neki tökéletes, a srác magas, és nem éppen nádszál alkat. Kényelmes, fel tudja rendesen málházni és nem mellesleg rendesen teper. Ja, majd elfelejtettem, autós jogsija van csak, sógoroknál a quadot, trikeot azzal is lehet vezetni...

Imurai 2010.11.28. 12:06:08

Nekem kéne, kurvajól néz ki! Pláne ezzel a festéssel. Ráadásul dőlöngélni sem kell vele. Kerekesszékes vagyok, pont nekem való!

Friss topikok

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

robogo feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása