A pöcsöm puha, de a csempém szép

Csikós egész ősszel rajtam élcelődik. Amint szóba kerülnek a veteránok vagy eszébe jut egy rozsdás csavarkulcs, rögtön engem vesz elő. Mert én nem vettem semmit Imolában. Mert csak a szám nagy. Mert nem mutatok példát az olvasóknak rozsdás vasak vásárlásával.

Hisz én csak négy csempét vettem. Elutaztam velük Imolába, ott trappoltam a legendás versenypályán és mégsem csábultam el – szerinte az én pöcsöm puha, és poshadt víz tolul belé vér helyett.

Van most nekem játékszerem: kísértetházban vettem romlakást. Dunára néző ablaktáblákra költök, veterángyűjteményem alapozása helyett a hálószoba padlójába ölöm a pénzt. Senki ne higgye, hogy nekem nem fájt; forró tűként szúrt szemembe minden ezeréves rom látványa.

Otthon megbeszéltük, hogyha idén veszek valamit, akkor azt a lakáshoz választom. Persze kereshettem volna egy HRD Vincentet a nappaliba, de a költségvetés nem engedte meg: én nagyon boldog lettem ettől a négy csempétől is.

’76 -’79-es versenyek emlékei ezek, az Imola melletti Santernoceramica gyártotta őket – tizenhét euró volt a négy darab. Hja, ennyiért egy négyzetmétert adnak a pesti áruházak, de láttak már a vaumakszban motoros mintát? Na ugye. A konyhába kerülnek majd, addig egy Motorrad Classicba hajtva várják, hogy elérkezzen az idejük: hamarosan indul a csempézés.

A bejegyzés trackback címe:

https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr751486994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csikós Zsolt 2009.10.30. 16:13:04

KÉT Imolában nem vettél benzinszagot. KETTŐben :-) Engem meg tolsz mindig, hogy vegyek.

baowah · http://baowah.blog.hu 2009.10.30. 16:17:08

@Csikós Zsolt: Ez a te sorsod. Én nem vagyok önző, mások öröme engem is boldogít. :)

odb 2009.10.30. 16:19:41

baowah, a Suzukit hol tartod szezonban?

Psziho 2009.10.30. 16:20:31

állat ez a csempe!-maga a stílus

tavaly költözés miatt én sem mehettem,de idén már nem hagyhattam ki

baowah · http://baowah.blog.hu 2009.10.30. 16:25:17

@odb: céges garázs, meg mindeféle lyukak.

Psziho 2009.10.30. 16:32:26

@baowah:

egyébként nem félsz hogy a lányok is olvassák legalább a főcímeket?

vagy már tényleg mindegy?

baowah · http://baowah.blog.hu 2009.10.30. 16:34:59

@Psziho: a nők érzik az ironiat. Ha nem, akkor amugy sem ismerkedunk :)

Piaggiotto 2009.10.30. 16:39:33

ÁÁÁ nagyon király ez a csempe :D

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2009.10.30. 16:45:40

Ezért kár volt 2000 kilométert csőrőstranzitolni. :)
A legutóbbi világvége magyar börzén Toni Mang porcelánokat, és hasonló finomságokat vettünk.

Volt vagy 800 forint darabja...

hpeti83 2009.10.30. 16:49:46

Hát ilyen nekem is kell, pont most keresek csempét a konyhába....
Ha esetleg tud valaki, megírhatná :)

Vérnűsző Barom (törölt) 2009.10.30. 19:31:30

@hpeti83: Leszitáztathatom, ha érdekel.
Mi legyen raja? De sírva kérlek, ne ilyen hetvenes évek végi kamionos-trafikos, vagy mégkorábbi kártyanaptáros utánérzést akarj, ha tulképp bármit meg lehet csinálni csempére (is).
Példul azok a mocik az első meg a harmadik csálé izé alatt, az újságból. Na, azok rendbe vannak.
De ezek...

muz 2009.10.30. 19:35:50

Szép csempék.
Jövőre nagyon szeretnék kimenni.
Az egyik képen ,amit a börzéről lőttél van egy MV blokkos Privat.De mögötte ott áll egy Z1R,csak úgy mellékesen.Kicsi híján szívinfarktust kaptam.

csongiaparaszt 2009.10.30. 21:05:37

Bakker, hogy ez nekem nem jutott eszembe...most fejeztem be a csempézést...
Aaarrrggghhh!

sámuel 2009.10.30. 22:06:21

Lehetne-e a saját blogra több képet a kísértetházról?

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.10.31. 01:22:42

Árpád, ne hagyd magad! Legközelebb veszel Vespa trepnit, fotelnak. Csikósnak meg könnyű, már rég tele van olasz romokkal, amikhez folyamatosan kell valami, persze, hogy vesz ezt-azt Imolában. Nyehhnyehhhnyeh!
Ha pedig valaki speckó csempét akar, bármilyen csempére, bármilyen képet ki tudnak nyomni, még térkőre, vagy mozaikra is. Esetleg komplett ajtó szárnyra. Hogy kik? Nem mondom meg, tyúkok ülnek rajta. Esetleg annyit segíthetek, pontosidő2000.

konti10 (törölt) 2009.10.31. 07:01:13

Ezt el kellett hozni, ez tény. Állat.

Kopasz Szuzukis 2009.10.31. 08:42:24

Kartácskáim: nem mindegy, hogy mivel, és mikor szitázol a csempére. Sima szitafesték 1 kalap lócitromot sem ér egy sűrűn használt fürdőszobában. A 2. zománcégetés előtt kell rászitázni finomra őrölt kerámiazománc festékkel. És ugyanúgy ráégetni 900-1100 fokon, mint az alapmázat. Na, akkor lesz tartós. Viszont nem lesz tuskógazdaságos.

Italian beauty 2009.10.31. 13:25:26

Könyörgöm,miért kell ilyen címeket
adni ?
Pedig olyan szép a magyar nyelv !

donphobos 2009.10.31. 15:29:42

Pöcs fasz szar pina fingani...

Mit lehet még Index főoldalra kikerülő címbe belerakni?

Lófasz? Baszás? Kúrni? Megbaszni? Okádni? Fosni? Turha? Genny?

Ja tudom már: hadat üzentünk a káromkodásnak. Nagyon jó!

donphobos 2009.10.31. 15:31:17

Büdös kurva életnek kell ennyit káromkodni, a faszom a baszott picsába. A takonyba bassza bele a ló retkes faszát!!!!

Hadat üzenek a kurva káromkodásnak!!!

Hiteles, nem?

Csikós Zsolt 2009.10.31. 16:43:17

Miért, most írta volna szegény Árpi, hogy a "A faszom lottyadt, de a konyhám zsír?"...

;-)

Szűcslaci 2009.10.31. 18:56:58

Van legyengített változat is: A pöcsöm eleje, meg a vége is kemény - csak a közepe rogyik, az a baj. A csempék nem túl esztétikusak - bocsi.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2009.10.31. 20:31:58

Nekem is kell ilyen csempe!
Vagy inkább moszkvicsos.

Vagy a csempén egy szép kerek barkasz...
Hmmmmm.....

baranyp 2009.10.31. 20:55:12

Elfogadnám a csempéket,be is építeném.nekem teccik.

h. 2009.10.31. 21:22:54

Jók azok a csempék! Végül is gonolom azért vetted öket, mert neked tetszettek, nem azért, hogy másnak tetszen, gondolom ...
Ami viszont a neten elualkodó parlagi szóhasználatot illeti, hát az bizony eléggé kritikán aluli. Valaha még lázadó és formabontó volt csúnya szavakat használni, ma sajnos már standard. Inkább a tartalmon kellene néha még csiszolni!

petersen 2009.11.01. 13:17:55

Árpi, én megértelek! Imola lesz még egy darabig, hogy lehessen nézelődni, és vásárolni. Viszont nem sok konyhában lesz ilyen klassz a csempe. Zsolti meg jövőre szerintem már ki sem megy, hanem kipakol a garázsa elé, és azt párszor körbejárja. A filing ugyan az :-)
Ez amúgy sem pöcsmérő verseny. Az enyém a legnagyobb, oszt kész :-)

Krisi 2009.11.02. 02:22:21

@baowah: legközelebb írd azt, hogy "hímvesszőmbe nem tódul optimális mennyiségű hemoglobin, viszont az általam választott falicsempe esztétikus"

Vagy csak simán "löttyedt a csalamajkóm, de a csempém szemrevaló!"

@petersen: mint a viccben, amikor a férj meséli, hogy a cégnél versenyeztek, kinek nagyobb a lőcse, és ő nyert. Erre mondja az asszony, hogy
- Béla, te megmutattad nekik a műszeredet?
- Á, csak pont annyit, hogy nyerjek!
:)

Ronin_ 2009.11.10. 20:47:33

HAHAHA!!!
Látom nem csak én vagyok IJEN HÜJE!:-DDD

Nekem Ford Taunus 17M-20M csempém van!:-D

Igaz én nem csak csempét vettem vagy benzinszagot a vásárban, hanem mindkettőt:-)

Friss topikok

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

robogo feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása