Nem apadt el a teje a motoros metált tápláló csecsnek. Igaz, hogy a Pokolgép tagjai A jel című klipjük forgatásakor kegyetlenül kiszopták a bimbókat, de néhány csepp még maradt benne: most az orosz rockerek tartják mohón a szájukat.
A Piligrim nevű zenekar Roar of Motors (A motorok üvöltése) című dala rendelkezik minden közhellyel, amit a jó motoros-rossz társadalom klisé alá be lehet tuszkolni. Van hegyesgitár, szörnyes póló, ott a csicsizacsi, ég a tűz és gurul a sok motor: ilyet már mi is láttunk egy-két évtizede, igaz akkor magyarul szólt a dal.
Andrej Kovaljov orosz parlementi képviselő - nevét gyakran hozzák kapcsolatba ingatlanok nagybani adásvételével. A honatya a Duma látogatása mellett az orosz heavy metal egyik ikonikus alakja: hangja átható, bőrdzsekije fényes, ökle bátran tör az égig.
Ami az orosz motoros muzsikát megkülönbözteti a Magyarországon mostanra perifériára szorult társaitól, az maga a mell – Pamela Anderson két buffatag dudája. A videóklipben az egykori sztárt vezeti oltár elé egy mobiltelefonra gyógyult oligarcha. A templomban hívást fogadni bűn, a vőlegény el is nyeri büntetését. A motorok hangjára Pam elrohan, az ajtóban megöleli a muslincamentes Kovaljovot, aki megfenyíti a biztonsági őröket. A szőke rohan tovább, lenyúlja a kinn parkoló, krómmal tovább butított Honda Rune-t, és távozik.
A történet ennyi, tanulság nincs, ne is próbáljunk belőle levonni. A Pokolgép klipje ennél sokkal rosszabb volt, mégsem hitte azt a köz, hogy Budapesten hárman ülnek egy motoron és szopóálarcban flangálnak romházakban. Orosz bulvárlapok szerint ez volt minden idők legdrágább hazai klipje: Pamela Anderson annyit kért, mint az ott guruló motorok összértéke: 200 ezer dollárt. Önök szerint megérte?