Aki tud, villannyal is tud

A KTM évekkel ezelőtt állt elő egy villanyhajtású krosszmotor ötletével. Viszonylag hamar el is készültek a Freeride E névre keresztelt géppel, azonban annak tesztelése elhúzódott, a forgalmazás megkezdését pedig évről évre tologatták. Idén ősszel végre megvolt a hivatalos bemutató, jövőre pedig a kereskedésekbe is kerülhet a krossz és enduró változatban is készülő Freeride E.

freer2

Az osztrákok azonban nem akarták megvárni 2015-öt, és már most odaadták két igazi profinak újdonságukat. Az egyik kiválasztottjuk az a Jonny Walker lett, akinek a neve az Erzberg Rodeo kapcsán már ismerős lehet a motorsport-rajongók számára. A másik pedig Danny MacAskill, skót triálkerékpáros, aki egy videó erejéig biciklijét cserélte le KTM motorra.

Ők ketten egy elhagyatott angliai erőműben próbálgathatták a villany-krosszgépet. Volt itt minden: egykerekezés, lépcsőzés, szűk folyosón kanyargás, liftezés. Hiába, ha valaki tud, akkor mindegy, hogy benzines, vagy elektromos gép van alatta – MacAskillt az sem zavarta meg, hogy ezúttal nem kell tekernie.

Érdemes végignézni a videót, a bringás ugyanis azt is megmutatja, mihez tud kezdeni saját munkaeszközével. És mivel kölcsönkenyér visszajár, Jonny Walker sem marad adós.

A bejegyzés trackback címe:

https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr206804895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cdtrack (törölt) 2014.10.18. 12:19:20

Elfogadnám, de kíváncsi lennék hány km-ert tudnak egy töltéssel na meg az árára. Amúgy pár műszer miért mutat 0-tól nagyobb értéket ha ez egy elhagyatott erőmű?:d 1:23 nál

Mental Militia 2014.10.18. 16:32:56

1 órát olvastam a múltkor..

alvázvédelem 2014.10.18. 17:50:19

Jonny Walkert ismerem :-) :-) de nem innen

Fferkó 2014.10.18. 18:20:21

@cdtrack: Pl.azért,mert nincs elektromos összetevője. Igazából az elhagyott ipari létesítmények két jellegzetességét hiányolom:
1- iszonyat mennyiségű galambszar.
2- mindent belepő, centis porréteg.

kvcsoliver 2014.10.18. 18:21:02

@alvázvédelem: szerintem közös ismerősünk :D

Bálint636 2014.10.18. 20:50:12

Biztos jók, de ezt a motorhangot még szokni kell. Pont mint a kisfiam piros távirányítós kisautója.

zöldi 2014.10.18. 22:09:23

Én venném. Tetszik.

macman507 2014.10.18. 23:22:36

A hangja az ami leginkább nem tetszik.

(((d(-_-)b))) 2014.10.19. 06:22:07

Szerintem űberfasza...lehetne vele sunnyogni a tilosban:)

Breacher 2014.10.19. 10:56:22

Jó video. De a 390 duke blokkjával szerelt endurot jobban várom.

sanyix 2014.10.20. 11:20:44

jó lenne ha ezek a villanyos motorok elterjednének, most még veszek egy benzineset, de jó lenne ha az azután jópár évvel következő már ilyen jóval kisebb stresszel használtan vásárolható villany cucc lenne :)

mpali35 2014.10.20. 19:06:44

Ez elhagyatott? max csak mukodésen kivul helyezett.
Amugy megpezsdítette a vérem az a csodálatos szénkefe hang, ahogy lágyan surran a kommutátor lemezkéin...Az Akrapovic már gyárt a motorhoz tuning szénkefét, gyárinál sokkal szebb hangút, karbonborítással:-)Europa legjobb hegesztőit meg átképezteti villamossági mérnökökké, bár egyre kevesebb a villamos...

Friss topikok

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

robogo feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása