Ezt biztos nem tekerték vissza?

cbf500.png

Szervizkönyves Honda CBF500 eladó. Nagy ügy, de érdekes mellékszál, hogy ez biztos, hogy nincs visszatekerve, sőt, gazdái büszkék is a futásra: nem csalás, nem ámítás: 349998 mérföld, 563267 kilométer van benne.

$(KGrHqNHJEIFElKu3)6TBRKOI2skI!~~60 12

A több mint félmilliót maga mögött tudó gép egy egészségügyi szolgálat futármotorja volt – gyaníthatóan fel le járta az országot, dobozában vérplazmával és egyéb életmentő ezzel-azzal. Az eladó szerint nem roncs, sőt, új gumival a műszakin is átmenne.

$(KGrHqJHJBQFEf)zot4YBRKOC,hiYg~~60 12

Balázs László, a Karasna szervizvetője elmondta, hogy a bődületes kilométerszám meglepő, de nem lehetetlen: „Ha az olajat, légszűrőt és az egyéb kötelező érvényű cseréket megkapta a Honda, összejöhet ennyi. Feltehetőleg folyadékhűtéses motorja nem bontatlan, törvényszerű az új alkatrészek beépítése ekkora futás mellett. Gondolom hidegen sem nyelezték – a megfelelő melegítést minden motor meghálálja."

$T2eC16hHJHgE9n0yHFlyBRKN+)PsyQ~~60 12

Az angol ebay-on hirdetik: nem azt mondjuk, hogy vegyék meg, de figyelni mindenképpen érdemes, kíváncsiságból. Vajon mennyiért megy el a motor ami tizennégyszer kerülhette volna meg a Földet az Egyenlítő mentén?

A bejegyzés trackback címe:

https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr835104662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horazon 2013.02.25. 16:21:24

Akár még jó is lehet, banánisztán határain túl ilyen szerepkörben nem adnak esélyt a lerobbanásra.

don't 2013.02.25. 16:30:50

Ami kimaradt:A motor felujitasra szorul mert fogyasztja az olajat,de elindul es megy.Nem teljes a szervizkonyv.

Béza Dániel 2013.02.25. 16:32:40

arról hogy a földmegkerülésnél odaírtátok, hogy az egyenlítő körül, eszembe jutott, hogy ha az északi sarkon mész 3 kört motorral, mondhatod hogy már háromszor megkerülted vele a földet :D

baowah · http://baowah.blog.hu 2013.02.25. 16:37:08

@don't: az lenne a csoda, ha nem enné. :)

don't 2013.02.25. 16:48:59

@baowah: Persze-persze,mindenkepp szep teljesitmeny.Gondolom nem sokat ment hidegen,nem volt ra ideje hogy kihuljon.;-}

Autó-motor doktor 2013.02.25. 17:56:34

Én sajnos türelmetlen típus vagyok és néhanapján hidegen is nyelezem a Thunderace-t,de eddig 235.000 kilométert tekertem bele bontatlan motor mellett.És természetesen kopó-fogyó.

Lallyy 2013.02.25. 18:03:56

Kiváncs lennék a szerviztörténetére. Vezérműlánccsere biztos volt, tán önindító és kuplungjavítás. Más?

GroundHog 2013.02.25. 18:14:30

az én motoromban pont tizedennyi kilométer van de így se nagyon kell senkinek, itthon mindenki hét-tízezret futott csodát akar venni még mindig. (vagy nepperkedik és visszatekeri)

Madár Fokker 2013.02.25. 18:45:10

Kár, hogy jobb kormányos... :D

m20b25 2013.02.25. 19:37:31

TC: kéne csinálni valami ilyesmi használttesztet, biztos itthon is van szép számmal olyan motor, ami túl van már 300-400e km-en. Szerintem írjatok ki valami ilyesmi felhívást. Persze, nem úgy, hogy valaki előretekeri a digit apriliát 789e km-re.

Gazdagréti Jack Bauer 2013.02.25. 20:10:58

Mondjuk az angol műszaki vizsgán simán elhiszem, hogy átmenne, de a Mozaik utcában kérdés nélkül buktatnák meg:)

NperA 2013.02.25. 20:20:39

A karbantartás és odafigyelés eredménye.

zöldi 2013.02.25. 20:28:08

@Autó-motor doktor: ezzel alighanem guinnes rekorder vagy.

We make the world a better place 2013.02.25. 20:59:27

Autó-motor doktor: az én MZ-mben 400000km van bontatlan blokkal, pedig gyakran gurulós burnoutot csinálok vele. :-)

Autó-motor doktor 2013.02.25. 21:30:05

@zöldi: Egy szóval nem mondtam,hogy kiemelkedő teljesítmény lenne.

@We make the world a better place: :))

gumitamin 2013.02.25. 21:52:20

És hol van ehhez egy kínai motor?
Mikor 20ekm után a km óra is megdöglik rajta.

Nyiri 2013.02.25. 21:58:25

Jó kis motor. Nekem is ilyen van. Mármint inkább az elődje. A sima CB500. Az még jobb is mint a CBF :) Eladó :D

cukkorborsó 2013.02.25. 22:55:03

Ewan McGregor-ék jobban jártak volna ezzel mint a lépten-nyomon lerobbanó híres GS-ekkel:-))

csavari 2013.02.26. 06:48:10

Miből gondolod, hogy nem tekerték vissza?
A Suzukimban több mint 380 ezer km van, öt számjegyű a km óra.

Gazdagréti Jack Bauer 2013.02.26. 07:31:06

@cukkorborsó: Most néztem meg nemrég a két sorozatot és motorikus hibájuk nem volt, szóval a lépten-nyomon lerobbanás közel se igaz. Egyszer valami folyóátkelésnél megszívta magát vízzel az egyik motor, de tíz perc múlva már indult is, meg a segédváz tört el a kofferek súlya alatt, az mondjuk többször. Illetve az első úton az operatőr srác motorjának első fékén adta meg magát az ABS, ők meg vettek neki egy IZS-t amíg azt javították:) De azokon az úttalan utakon szerintem nem sok motor bírta volna ennyire, eredetileg KTM-mel mentek volna, de azok visszatáncoltak valami nevenincs "szakértő" javaslatai alapján, mondván úgyis bukta lesz a két puhapöcsű színészgyerekkel. Szerintem azóta is csapkodják a fejüket a falba, mert a BMW-nek ennél jobb reklámot akkor se tudtak volna csinálni, ha csak arra megy ki a játék.

Breacher 2013.02.26. 08:21:38

És mért van rajta sport dob?

Tsyga 2013.02.26. 08:56:59

Hol írják, hogy nem volt benne blokkcsere? (nem Magyarországon vagyunk, az is csak egy alkatrész)

végbéla 2013.02.26. 09:02:01

@Gazdagréti Jack Bauer: Nem mindegy hogy hova viszed Angliában sem. Ha normális vizsgaállomásra, ott ugyanúgy megbuktatják mint Magyarországon. De a szomszéd verebe csirpelte, hogy itt is vannak 'elnéző' vizsgabiztosok.

plzltn · fabrikalo.5mp.eu 2013.02.26. 09:49:19

Az 3,5 ös átlagfogyasztás esetén cca 19,7 köbméter benzin, ami tömegét tekintve közel 14 tonna teher. Térben és időben elosztva... :-)

GERI87 2013.02.26. 11:44:18

A blokk tuti már volt bontva, de nem lepődnék meg ha eddig csak egyszer...

pipi és boci (törölt) 2013.02.26. 12:54:25

Ezt még egy autóba is szép teljesitmény beletekerni,nem hogy egy motorba!Minden elismerésem!

Begami 2013.02.26. 15:40:51

Még anno a Minden Motorban olvastam egy francia CB500-as tesztmotorról amibe több mint 500 ezret raktak bele és talán egyszer újították fel a blokkot.

mozso18 2013.02.26. 18:13:51

7 éven keresztül minden nap 220km

zöldi 2013.02.26. 23:28:02

@Autó-motor doktor: Pedig az, elég rossz a híre annak a blokknak.

bh pearl 2013.02.27. 10:29:21

Azért előbújik a kisördög, nem azért mert hondám van.
Ez egy honda!

baowah · http://baowah.blog.hu 2013.02.27. 10:34:07

Azt mondja az eladó, hogy harmadik blokk van benne.

calibra91 2013.02.27. 14:04:24

Hát, gyerekek, aztán figyeljétek a hasznátautót/képesmotort, mert két hét múlva fent lesz 67870 km-el! A kedves eladó, pedig majd azt mondja, hogy azért olcsóbb egy leheletnyit, mint a többi, mert hát ugye mégiscsak 67 ezer van benne, és 2005-ös létére az nem kevés...

_bbq_ 2013.02.27. 14:48:58

Erre a blokkra (PC26) korábban a franciák már csináltak egy 300.000 km-es tartós tesztet, bár akkor még a régi, CB500-as körítésben.
Rendszeresen széthúzták (50 vagy 100 ezrenként, már nem emlékszem)
Háromszázezer kilóméter után (melyben még fiatalkori pályaversenyzés is szerepelt) a blokk még igen-igen legényes állapotban volt, a legtöbb alkatrész bőven a gyári tűréshatáron belül. Én öt évig hajtottam az enyémet, imádtam. Kétarcú gép, alul barátságos túrakarakter, pörgetve virgonc és igen fürge :)
Persze nem egy Blackbird/Busa jellegű űrrakéta, de ha kell, lehet haladni vele.
Kezdőknek nagyon ajánlom a típust!

GERI87 2013.02.27. 15:23:55

3-dik blokk? akkor viszont nem ment 560 valahány ezret...olyan mintha vki az összes motorja futását egybe venné....de így is szép a 180 ezres átlag egy blokktól.
A magyar utakon meg a váz-csapágyak is 3 cserét érnének meg legalább:)

okta 2013.02.27. 17:39:53

@baowah:
Bao, bocs, hogy ide, de nem találok e-mail címet.

Csak hogy ne felejtődjön el: idén lesz 10 éve, hogy Barry Sheen elhunyt. Egy kis összeállítást gondolom megérdemel az emléke. (Bocs, ha rajta vagytok már a témán.)

Elnézést, hogy ide írtam, de ez tűnt most az egyszerűbbnek...

altazár 2013.02.27. 18:08:35

A másik véglet: nekem van egy Riga 12-esem, amiben garantáltan 18 azaz tizennyolc kilométer van! A tulaj néhány nappal a vásárlás után elhunyt, az örökösök betették a tanyán egy szobába és jól elfeledkezetk róla.
A tanya eladásakor jöttek rá, hogy Jééé, a nagypapa motorja...No, akkor voltam jó időben jó helyen!
Azóta is csak emelve teszem arrébb, ha nagy néha kell, hogy egy méter se kerülhessen bele.

bh pearl 2013.02.27. 20:43:57

@altazár:
jó erőben vagy, gondold el ha nagypapának Goldwingja lett volna:)

p10s 2013.02.28. 11:37:14

@altazár: És akkor mire tartogatod? Esetleg arra számítasz, hogy az egykori Riga gyára majd visszavásárolja csilliókért? :D Egyébként meg kösd le a bowdent és bátran tologathatod. :)

altazár 2013.02.28. 19:00:42

@bh pearl: A Riga 32 kilója még nekem sem leküzdhetetlen akadály:)

altazár 2013.02.28. 19:05:23

@p10s: Neked valószínűleg az ilyesmi semmilyen értékkel sem bír. Az én számomra igen. Nem számítok arra, hogy ez valaha is pénzre váltható érték lesz. Egyszerűen nosztalgia és vonzódás a különlegességekhez. Amúgy veteránmotoros vagyok teljes lelkemmel. Nekem attól érték, ha nem nyúlok hozzá. Aki nem az, ezt nem fogja érteni és ezt most nem lebecsülésképp értem, csak egy megállapítás.
Egyébként 30 éve foglakozom öreg motorokkal, meg tudnám állapítani, ha valaki hozzányúlt volna. Amúgy magam miatt nem nyúlok hozzá. Saját magam már csak nem everm át? Ennyire paranoiás nem vagyok.

p10s 2013.02.28. 19:46:21

@altazár: Hát most bele csaptál a lecsóba, mert magam is veterán motorral rendelkezem. A legfiatalabb is 24 éves...
Azt azonban nem értem hogy egy Riga 12 mitől különleges... se nem volt jó, se nem megbízható, rengeteg van belőle, de még nem is honi gyártmány... Még ha egy eredeti TLB lenne vagy netán egy White, vagy egy P21 Lux, ha érted, mire gondolok. Vagy egy különösen eredeti állapotú Perák etc...

Egyébként pedig a motorok szerintem arra valók, amire gyártották őket: közlekedésre. Nem kezelnék egyet sem szobadíszként, mert egyszerűen nem arra való. Mindazonáltal minden tiszteletem mellett nem értelek. Talán azért is lettem gépész és nem szobrász. Rossz is lenne ha egyformák lennénk. :-)

altazár 2013.02.28. 20:08:20

@p10s: Hát kérlek szépen, akkor sorjában: a p10-ből már gyanítottam, hogy sorstárs vagy.
ez a Riga 12 attól különleges, hogy garantáltan 18 km van benne. Nem volt drága, megengedhettem magamnak (tudom, hogy luxus).
Rengeteg nincs belőle, de ha lenne, sem érint. Nem közlekedni kell (azért ilyen perverz nem vagyok). A lakhelyemről már nem mernék messze távozni vele.
Amúgy van egy eredeti állapotú PTL (pótalkatrészekből összeállított TL -gyári jelzés a forgalmiban)250 Pannoniám. Ez remélem, már jobban érint.
A többi motorom mellett a legfiatalabb is egy '82-es XJ 650 Yamaha. Ennél már csak régebbiek vannak...
Napi közlekedésre autót használok, mert túl sok a barom az úton. Persze a nyár, az más. Akkor túl nagy a kísértés, még egy ilyen vén faszinak is, mint én...

bh pearl 2013.02.28. 23:59:35

A veteránosnak attól veterán hogy kinevezte annak. Imádja, szereti, símogatja.

lelke rajta, én tisztelem érte.
Persze hogy én is veteránozok.
De sose szólom le a másét, sose erőltetem magam másra.
A miért azt szereted, miért nem ezt... Hát ilyet egy igazi műgyűjtő se ír.
Max valami botcsinálta köcsög.

Friss topikok

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

robogo feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása