Robogó helyett, nyolcvanér'

Magamnak sem szeretnék hazudni: egy ezerkettes soros négyes nem arra való, hogy munkába járjak vele. Igaz, majd' mindenkinél gyorsabb lehetek, ha akarok, de nem ez a célom – száguldozzon a reggeli bambaságban, akinek hét anyja van. 

A soros négyesnél amúgy is kevés unalmasabb dolog van. Csak búg egyenletesen, tök mindegy, hogy húsz vagy kétszáz, jár simán. Az egyetlen élmény a hancúrozás lehetne, de munkába menet még kanyarok sincsenek: úgy teszek meg 51 kilométert, hogy majdnem végig egyenesen megyek a forgalmas, záróvonallal sűrűn megfestett szakaszon. Nem kell ide 100 lóerő, elég a negyede is.
 

Eddig úgy tűnik, hogy a motorja egészen egyben van

Úgy döntöttem jó lesz valami robogó, a francnak van kedve váltogatni az unalmas ingázás közben. Az ötvenes kevés ekkora távra, bár relatíve nem lassabb mint az autó. A hatvanötöt tudó AGM-mel ugyanannyi idő alatt értem be az irodába, mint a Pandával, igaz nem az M2-n mentem, hanem békebeli kettesen. Viszont ha már motorra ülök, csak kéne pár percet spórolni, úgyhogy valami nagyobbat kerestem. És persze olcsót. 

Kerültem a kiglancoltakat, direkt valami csúnyácskábbat néztem, azok mindig alkuképesek. Elkezdtem listázni a nagyobb robogókat, 300 köbcentiben húztam meg a felső határt. Amikor vasárnap este felfedeztem az ország legrusnyább gépét, nagyon boldog lettem. Ugyan pont 100 köbcentivel volt nagyobb az elképzeltnél, és robogónak is nehéz lett volna behazudni, de olyan szerencsétlenül nézett ki, hogy beleszerettem, és megláttam benne az üthető-vágható bejárós gépet.
 
Nem is olyan csúnya rajta a Mito idoma
 
Szinte csak a blokkjáról lehetett felismerni, hogy ez Yamaha XS400, az újabbik, csúnyábbik, 1982-ben bemutatott verzió. Hoppá, a nyugati világ MZ-je; a strapabíró, egyszerű kis gép rengeteg barátot szerzett akkoriban, a lefojtott 27 lovas változata ezernyi német első motorja lett.
 
Bevallom, titkon még tetszett is, hogy ez is a gyárilag lebutítottak egyike. Vezettem már több ilyen korú gépet nyitott és fojtott kivitelben, de ezek a 27 lovasok mindig szimpatikusabbak voltak. Takarékosak és nyomatékra hangoltak, sőt, széthajtani is nehezebb őket – még az sem tántorított el, hogy a gépet szemmel láthatólag valaki megpróbálta átépíteni, de kudarcot vallott. 
 
Százezerért hirdették, volt forgalmi és törzskönyv is – csak a műszaki hiányzott, érthető okokból. Jawa lámpa, régi Cagiva Mito faridom, louisos kipufogódob erőszakkal összehozott kettő az egybe könyökkel, FZR250-es kerekek és villa: az XS nagyon messze volt a gyári állapottól.
 
Hallgatóznak. A Doki nem hallott semmi rosszat
Nem bírtam megállni, felhívtam a tulajdonost, aki elmondta, hogy ő csak egy jó streetfightert szeretett volna építeni, nem baleset miatt nyúlt hozzá. Megköszöntem az infót, és böngésztem tovább a neten – nocsak, a Vaterán belefutottam ugyanebbe a gépbe. Hatvannál tartott a licit, rejtett volt a minimálár. Úgy éreztem, ha százért hirdetik amott, és hatvanért nem adják, akkor tuti nyolcvanat akar érte a gazda – mivel egy nap volt hátra a lejáratig, hirtelen felindultságból másnap 80 ezer forintért leütöttem az ország legcsúnyább motorját. Ne röhögjenek, bár poénnak sem rossz.
 
Vitya és Motordoki persze lelkileg támogattak, sőt, amikor el kellett menni Szegedre a motorért, örömmel jöttek velem. Mindannyian hülyék vagyunk, ezt tudjuk mi is, tudják önök is: mint a gyerekek lelkesedtünk az autóban. A Csongrádi sugárúton – csak semmi mosoly, ez a neve – majdnem meghiúsult az üzlet. Szembe jött velünk egy Honda Motra, felpakolva, kiskőrösis bácsival. Vitya majdnem nyomott egy kézifékes fordulót a motorszállító utánfutóval: az, hogy ebben azt országban felbukkanjon egy a rendkívül ritka és kultikus japán kismotorból, felér egy lottó ötössel.
 
Megegyeztünk
A klasszikus, alul garázsokkal épített tömbház aljában ott várt minket az egész család; mintha egy félresikerült gyermeket búcsúztattak volna, megkönnyebbülve, de azért fojtogató szeretettel. Mivel a gépet már leütöttem, nem volt értelme eltitkolni semmit sem – mondtam is, hogy úgyis elviszem, bevallhatják, mennyire volt ez összetörve?
 
„Semennyire, csak akartam egy streetfightert” – mondta a jóember. Azt nem értettem, minek cserélték ki a villát az FZR-ére. „Csak jobb az. Amúgy ott az eredeti a garázsban.” Hoppá, akkor azt se hagyjuk itt, pláne, hogy a csúszószárak felülete is hibátlan. Sajnos az első kereket eladta, de a hátsó megmaradt, amit be is pakoltam, nagyon mókás a gyári szvasztika mintájú könnyűfém felni. 
 
A próbakör előtt
Motordoki csak az indítást várta. A melegítési fázisnál szinte rátapadt a léghűtéses kéthengeres bordáira, de nem volt semmi deviáns zaj, csupán a karburátor durva aszinkronja nehezítette meg a gép légzését. Ahogy felültem a Mito idomra, éreztem, hogy reng a nagy fenék: a hátsó segédvázat megvágták, a plasztik vége szabadon kalimpált. Nem csoda, hogy nem merték műszakira vinni.
 
A blokk meglepően jól viselkedett, örömmel kapcsoltam végig mind a hat fokozatot, pedig az eladó szerint csak öt volt benne. Ami zavaró volt, a nehézkes kormányzás, érezhetően feszült a villa. Hamar kiderült miért: alsó villakiflinek bennhagyták az eredeti XS-t, a felsőt meg cserélték FZR-re – önök szerint milyen viszonyban volt a kettő geometriája egymással? Még jó, hogy megkaptam az eredetit is.
 
Na, most a hátulját!
Kipróbálta Vitya, kipróbálta Motordoki, majd feltettük az utánfutóra. A legendás Kiskőrössy Halászcsárdában kielemeztük a teendőket. 
 
1. meg kell írni, hogy kiröhögjenek az olvasók
2. vissza kell tenni az eredeti villát és féket
3. be kell fejezni a hátulját
4. át kell nézni a villanyt, mert az eladó hangsúlyozta, hogy azért nem vállal felelősséget 
 
Hogy a sanyarú helyzetet leküzdjük, a motort átvittem Szakál barátomhoz az Art Deco Motorcycling műhelybe. A többszörös motorépítő bajnok vállalta, hogy gatyába rázza az XS400-amat. Messze még a tavasz, és neki jó ötletei vannak: lesz még ebből gazdaságos, munkába járós motor. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr632622227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

9mmPara 2011.01.29. 10:57:21

@mtk001: van már helyi beceneve a Kossuthon lévő trükkös körforgalomnak?

titirii 2011.01.29. 10:58:43

tovább nézegetve... talán mégse....

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.01.29. 11:00:50

@GERI87: nem azert porog mert hat fokozatu a valtoja, hanem azert nem porog, mert van neki hat, van hova lapcsolni a fordulat elol. :)

Csak a yamaha 2011.01.29. 11:02:40

@vikk007: Az a kerék/teleszkóp legalább nagy fékes..(320mm)Gyárira vissza az már nem érné meg..idő+pénz amit rá kell fordítani...
Amúgy 18"/17"küllős nagy tárcsás kerék jól állna neki...van is itthon feleslegbe;-)

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2011.01.29. 11:09:31

@9mmPara: kamionos szopatógép! :)

Egyébként meg azért sugárút,mert a centrikus építés miatt központból visz ki és hoz be nyílegyenesen,bármekkora is az a szerencsétlen út.

Baowah meg nincs hozzászokva,mert ahonnan jött ott nincs ilyen.

Grifter 2011.01.29. 11:13:00

Ez az a szint, amikor már a ronda vmi más, ugye? :D

Ottopappa 2011.01.29. 11:13:17

@Tomchy: Aha. De sokat laktam arrafele... Rókusi körút, Ács utca, Gáspár Z. utca... Aztán egy jó ideje Alsóváros most meg Móraváros széle (Petőfi sgt) Na de nem offolom szanaszéjjel a topicot.

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.01.29. 11:17:01

@BeeTm: ja, nem akaratam én bantani a szegedieket, de nekem tényleg szokatlan.

Csizirájder 2011.01.29. 11:20:32

Király! Jó kis melóba járós gép lesz ez, csak nehogy a végén még cafe racert építs belőle. :)
Jah, és a fejléc is szuperságos lett!
Egy aprócska megjegyzés: kéretik kerülni a gondozásmentes AGM (Absorbed Glass Mat - felitatott üvegszálas) akkukumulátorok zselésnek való elnevezését, mert az helytelen. A valódi zselés akksik nem alkalmasak indítóakkumulátornak, és nem is használja őket a gépjárműipar. Köszönöm.

mtk001 2011.01.29. 11:37:17

@Ottopappa:
Naná, hogy árvíz. Mondom, hogy nekem még nagyon reggel van ...
Bocs!!!

yaffa · http://www.yaffa.blog.hu 2011.01.29. 11:43:19

@Csizirájder: ha a targoncát nem tekintjük gépjárműnek, akkor valóban nem használja...

'saztán? 2011.01.29. 11:56:03

@baowah: tényleg úgy van. 10 emberből 9,9 azt hiszi a zárt ("mf" - "maintenance free") akkura (amiért nem lehet utántölteni), hogy az a zselés.

dextercapo 2011.01.29. 12:00:23

gazdasagos bejaros mi ?
egy motorepito muhelybol ... a hiba nem a motorban hanem bennetek van .
en is vettem egy feltunesmentes bejaro polakot , kicsit rendbetettem hasznalat elott - aztan amikor legkozelebb raneztem ... mar nagyon mas volt .
persze , olcso , persze , megbizhato , persze kenyelmes - de ha ranezel , akkor ez a legkevesebb :)

dextercapo 2011.01.29. 12:04:57

@baowah: ha lenne nyomatektartomanya , akkor eleg lenne az ot fokozat - ahogy szukul a hasznalhato tartomany , romlik a nyomatekgorbe , vacakabb az egesz , ugy szaporodnak a fokozatok hogy a hasznalhato x es 1.057x kozotti tartomanyban lehessen tartani .
totalcar.hu/magazin/hirek/2011/01/12/jon_a_kilencedik_fokozat/
powered by briggs&stratton / shimano .

'saztán? 2011.01.29. 12:09:47

@baowah: tudom. az a jó bennük, hogy el lehet dönteni őket. nincs rajtuk utántöltő és túlfolyó sem (csak egy apró szuszogó), nem folyik ki sav - gondozásmentes.

Ottopappa 2011.01.29. 12:14:20

@9mmPara: @Ottopappa: Bár az nem vicces, mikor a hülyéje úgy megzavarodik, hogy 2 sávon át húz balra index nélkül, te meg tehénkedhedsz a fékre, és/vagy dudára. Jártam már így ott nem egyszer. Észen kell lenni. De aki ismeri, az szereti nagyon. Aki meg nem, azt úgyis azonnal kiszúrják azok, akik ismerik... :))

Bazsi(HUN) 2011.01.29. 12:28:36

Teljes mértékben megértem ezt a fajta lelkesedést!:) Én még Decemberben cseréltem a gépet. Az is egy különleges típus. Most szopok is vele.:) Na de sok sikert az építéshez!:)

Ratnet 2011.01.29. 12:37:40

@baowah: Jééé, ilyen XS400-am van eredeti állapotban.
A nyomatékról és a 6 sebességről annyit tudok elmondani, hogy a négyhengeres Suzuki GS550-et röhögve körbemotoroztam vele. Fincsi.

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.01.29. 12:45:48

@Bazsi(HUN): ez nem kulondleges. ez egy tucatmotor volt akkoriban.

GERI87 2011.01.29. 12:46:42

@baowah:
ja jó...de azért a logikám érthető volt, csak nem jött be:)

FCs 2011.01.29. 12:47:05

@baowah: tavaly akartam políroztatni, eszembe jutott a 2008-as cikk és rákerestem az Art Deco Motorcyclingra, de az oldalukon nem találtam egy fel nem vett telefonon kívül más elérhetőséget, a szintén ott hivatkozott polirozas.info pedig nem létező oldal. Meg tudnád mondani a címüket?

Nekem NE,jó? 2011.01.29. 12:47:09

@baowah: Gratulálok! Jó kis moci!Még mindig aktuális az ajánlatom a "Nagyon hangos kipufogós" Sporin egy próbakörre, ha élni szeretnél vele,mert lehet,hogy hamarosan Diversion lesz belőle...

gabe76 2011.01.29. 12:52:58

a Kossuth sgt. körforgalom egy rémálom, fél éve vizsgáztam nagymotorra , az Izabella hídról lejőve elhagytuk egymást az oktatómmal ott... senki nem értette akkor.
nincs semmi baj a garázsban flexelős tunninggal, csak lenne rá elég pénz, idő, szakértelem...

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.01.29. 12:53:41

@FCs: a galvani utca vegeben egy zold garazsajto. de mar olyannyira vegen, hogy mar majdnen a vizmutelep, vagy mi, teljesen a Dunanal.

fules0224 2011.01.29. 12:55:16

@Tomchy: melyik szomszédom vagy?

mecanik 2011.01.29. 12:55:49

Szep tortenet ,csak szerintem sokan kivancsak lennenk hol all meg anyagilag a tortenet.Nem kozmetikazva a kiadasokat!!! Nem hiszem ,hogy olcsobb lessz mintha vettel volna egy epkezlab robeszt.Jo szorakozast.

FCs 2011.01.29. 12:57:20

@baowah: köszi az infót, közben rátalátam a blogukra, kemény..;)

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.01.29. 13:00:14

@FCs: oke, akkor tartsd titokban a latottakat :)

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.01.29. 13:01:01

@Nekem NE,jó?: hat ha jo ido lesz, allj meg nalunk, mecsinaljuk :)

Nekem NE,jó? 2011.01.29. 13:04:20

@baowah: O.K. Addig is kívánom,hogy leld sok örömödet az új szerzeményben!

Tomchy 2011.01.29. 13:07:25

@fules0224: Katt a képre, kiderül.

9mmPara 2011.01.29. 13:10:36

@Ottopappa: még egy utolsó kérdés: külső körúti villamosépítés milyen állapotban van? Kész lesz valaha?

fules0224 2011.01.29. 13:14:54

@9mmPara: soha :D, nem dolgoznak már 3 hete

Csak a yamaha 2011.01.29. 13:14:58

@mecanik: Főleg hogy nem maga építi,hanem építteti..

fules0224 2011.01.29. 13:25:44

jó, hogy szomorúak voltunk mikor elvittétek, hisz mennyi helyre elvitt minket a moci és mindig haza is hozott. Az első motorját, autóját, szerelmét stb. mindig megsiratja az ember ;) :D.

Ottopappa 2011.01.29. 13:34:53

@9mmPara: A Rókusi körúti? Hát, magyar munkamorállal halad. Lesz még egy pár hónap, mire elkészül...

FCs 2011.01.29. 13:43:49

@baowah: csak természetes..:)

Béc 2011.01.29. 14:03:44

@baowah: Rendelkezel valami infóval a masina fogyasztását illetően? Csupán azért, mert én is munkába járós motort keresek éppen és nem könnyű feladat a célra megfelelő gépet találni.

akos696 · www.focusauto.hu 2011.01.29. 14:11:21

Ú, szegénnyel jól elbántak... :( A műszerfal nincs is meg?

Sajnos én nem bírom az ilyen tákolmányokat, kimondottan a gyáriasság híve vagyok, de kíváncsian várom a folyatást.

don39 2011.01.29. 14:15:49

Egyre jobban elszaporodtak az ilyen írások a TC-n.Teljesen semmitmondó,történetek ezek.
-Kell egy robogó munkába járáshoz,meg hogy ne keljen váltani,és veszek egy öreg 400-ast,manuális váltóval,ami a legkevésbé sem jó erre a célra.De tényleg? Ez annyira érdekes?Ezek a történetek annyira semmitmondóak,hétköznapiak,és dilettánsak,hogy legfeljebb 2 kamasz beszél hasonló szinten erről a nagy eseményről.Ez ám,a autós újságírás!

Csizirájder 2011.01.29. 14:20:26

@yaffa:

Azért is írtam hogy gépjárműipar. Mert a targonca se nem jármű, de legfőképpen nem gépjármű. :)

TTSZ · http://tothlaszlo.hu 2011.01.29. 14:23:40

A legendás Kiskőrössy Halászcsárda, egy ideje víz alatt van a Tisza jóvoltából.

Biztos ott beszéltétek meg a teendőket? :)

Vagy vettetek csónakot is. :)

Rocko- 2011.01.29. 14:33:09

rohadj meg baowah. ennyiért 400-as motorkát venni, amikor egy rendes, AGM jellegű retrorobogót vagy ilyen, speedjellegű gépet nem látni 125-ösből.

GERI87 2011.01.29. 14:36:20

@don39:

Szívesebben olvasnék én is tesztet, túraleírást..(még szívesebben motoroznék már a francba is a téllel...), de a B125-nél ez is izgalmasabb:)

Amúgy meg jobb ez így, mert ha csillivilli überdrága vas lenne bemutatva akkor meg menne a nyafi hogy "ez nekünk túl drága..nem életközeli...felesleges...nyenyenye"

Ez életközeli: használt motor, bejárásra, mókolva (magyar romantikus rögvalóság) középkorú fickóknak:)

Csizirájder 2011.01.29. 14:36:58

@don39:

Szerintem itt a legtöbben szórakoztatónak tartják az ilyen egyszerű történeteket is, pláne ennek még koránt sincsen vége, majd gondolom jönnek a szerelős/hogyan készült posztok. Elvégre ennek az oldalnak javarészt ez a lényege, autós/motoros emberek számára kikapcsolódásképpen egy kis olvasnivaló közzététele, legyen az a vérkomoly technikai bemutatóktól a híreken át egészen az ilyen egyszerű történetekig. Persze vannak olyan cikkek is amire kár volt a biteket pazarolni, de hát nem lehet minden tökéletes. :)

Csak a yamaha 2011.01.29. 14:59:13

@Rocko-: fog arra költeni ám rendesen...Nem véletlen került annyiba!
És majd jönnek a körülmények+5letek;-)mit-honnan-miért-kivel-hogyan...

Jamesblond 2011.01.29. 15:12:54

Tök jól néz ki az a kerék, meg az a nagyobb féktárcsa... Én azt benne hagynám...

dextercapo 2011.01.29. 15:18:08

@Béc: a honda VT sorozata eddig meg minden ismerosnek bejott . azok a kis 250-esek hihetetlen keveset esznek (hosszabb utankon harom alatt) es a vilagbol kimennek .

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.01.29. 15:37:21

@dextercapo: @Béc: szerintem bármelyik kis négyütemű normálisan fogyaszt, pláne ha nem kihegyezettek.

pannonkondor 2011.01.29. 16:19:24

Ja, a haverok , meg a nejem szerint még én vagyok beteg.Nálatok feltétel a hülyeség?? Mer' akkor én jelentkeznék.:))Én pl. most döntöttem meg az új motor összetörés nem hivatalos világrekordját. A kereskedés kapujában sikerült elfeküdnöm vele. Na? Fel vagyok véve??

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.01.29. 16:35:21

@pannonkondor: ez Darwin-dijas!

es mit vettel, a Guzzit eladtad? (azod volt a hd utan, nem?)

Solymász 2011.01.29. 16:56:10

Baowah

Ha pontosan szeretsz a munkába beérni, inkább valami újat kellett volna venned, ezt meg passzióból...
Mellesleg rondára gányolt bármit, bárhol találtok a világon, ez nem magyar specialitás. A kishitű önirónia annál inkább.
Egy futópad, vagy egy szobabicikli tényleg nem ártana a szerkesztőségben! :-))

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.01.29. 17:06:38

@Solymász: no, azert annyira nem sietunk befele.

lutria 2011.01.29. 17:15:56

Az a másik motor a garázsban,a régi tipusú rendszámmal,az milyen gyártmány?
Már jó régóta nem használhatják.

Solymász 2011.01.29. 17:16:01

@baowah:

Nincs nálatok felvétel?

Bazsi(HUN) 2011.01.29. 17:20:31

@baowah: Akkor úgy mondom, hogy most érdekes.:) Arra szerintem tökéletes lesz amire vetted!:)

ne vegyél autót me drága 2011.01.29. 17:25:28

A tc-be jár valaki egyáltalán tömegközlekedéssel ?..VAGY GYALOG ?
Egyébként nem csinálnátok valami fogyasztáscsökkentős cikket is mert azok a kedvenceim...mindjárt linkelek is egyet igazán kipróbálhatnátok motoron is.

Krisi 2011.01.29. 17:31:16

a gyári felni tényleg nem kicsit jó, gondolom visszakerül. bejáráshoz meg kalandvágyból meghagynám ezt a látszólag hihetetlenül kéynelmes mostani ülést :)

eccerüvagyok 2011.01.29. 17:52:21

@baowah:
A műszaki vizsgával kapcsolatban mire számítasz? Mennyire veszik rossz néven az "újításokat"?

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.01.29. 18:03:07

@ne vegyél autót me drága: en neha vonatozom, de tervezem gyakrabban tavaszig.

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.01.29. 18:04:58

@eccerüvagyok: hat ha a mostani rossz megoldasokat kicsereljuk, rendes villat kap, gyari fekrendszert es kerekeket, eredeti merettel es rendbetesszuk a segedvazat, akkor milyen gond lehetne?

Zajgyár 2011.01.29. 18:11:33

"lesz még ebből gazdaságos, munkába járós motor. "

Nem, nem lesz.
És geci ronda is.

pannonkondor 2011.01.29. 18:12:03

@Tomchy: Én a már a kapun kifelé leraktam, mindezt kb tízzel.Már egész jól voltam, de most öt perce elcsúsztam a kapubehajtónkon gyalog,úgyhogy újra fáj. És ez nem kamu, szétbasz a méreg. Ja és harminc év alatt most estem el először motorral, egy robogós elcsúszást leszámítva. Lehet hogy nem kéne már új cipőt vennem??
@baowah: Egy XT 660-at vettem, elegem van a szar utakból. Meg keveset is fogyaszt.

Csak a yamaha 2011.01.29. 18:19:09

@baowah: Te az a fék/kerék nem rossz,az első telot rakjad rendbe... Szerintem jobb mint a gyári kerék/fék/telo össze állítás..

eccerüvagyok 2011.01.29. 18:22:37

@baowah:
A nem gyári megoldásokra gondoltam természetesen. De még mindig ott van a fényszóró-fejidom-műszerfal-farokidom-h.sárvédő kérdéskör.
Csak azért kérdezem, mert nálam is probléma lehet ebből a nyáron, szeretnék okulni.

Zajgyár 2011.01.29. 18:34:03

@baowah: "szerintem bármelyik kis négyütemű normálisan fogyaszt, pláne ha nem kihegyezettek. "

Jelen gépjármű emlékeim szerint 4l/100km normál használat mellett, de amúgy "normálisan, motorosan" használva pedig inkább 5.

Nincsen kihegyezve, de rugalmasnak sem mondható ez a blokk.

"nem azert porog mert hat fokozatu a valtoja, hanem azert nem porog, mert van neki hat, van hova lapcsolni a fordulat elol. :) "

Remélem ennek a mondatnak a smiley adja meg az értelmét és nem azt akarod mondani hogy a váltókat nem a motor karakterisztikájához méretezik.

'saztán? 2011.01.29. 18:36:54

@eccerüvagyok: ilyenekkel nem lesz gond. működjön a világítás, lehessen fékerőt mérni, legyenek meg a kötelező tartozékok és kész. temészetsen a gumi se legyen vásznon.

eccerüvagyok 2011.01.29. 18:42:19

@'saztán?:
Köszi, erre voltam kíváncsi.
Remélem a házi pofásítás nem lesz akadálya a m.vizsgának.

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.01.29. 18:45:39

@Csak a yamaha: az fzr telo ami benne van gorbere van feszitve a kiflik miatt es mar kromhibas, kuka.

Csak a yamaha 2011.01.29. 18:53:28

@baowah: Ja értem.
Amúgy most mi lesz ebből,gyári(as)vagy csak lehessen járni valamivel??(csótány szerkezet ;-) )

TyerCorp01 2011.01.29. 18:55:16

@baowah: Köszönöm, megy a falra! :))))

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.01.29. 19:10:10

@Csak a yamaha: gyari? minek, az is randa volt, mint a bun. valami lesz belole. Tomegcsokkentes a cel, meg a hibak elharitasa.

Csak a yamaha 2011.01.29. 19:19:00

@baowah: És mit csökkentesz a tömegén hol ;-)Akkor azt a gyári kereket vissza ne rakjad,mert az valami nagyon ronda!!Inkább szerezz bontott FZR telot bele..(vagy görgőztesd ki,ha lehet..szerintem

barnapapa 2011.01.29. 19:28:19

Önnek ronda motorja van? Ne csüggedjen! Most felcsillant a remény: ELADHATÓ! :)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.01.29. 19:45:46

Mindig csodálkozom ezeket a szarokat ki vesz meg:-))
munkába járni jobb lett volna egy enduró a pesti utakra.

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.01.29. 19:46:37

@Gyurma73: minden enduro, a kerdes mennyire sajnalod :D

eccerüvagyok 2011.01.29. 20:05:26

@baowah:
Hagyd! Van akire kár szót pocsékolni...
Vagy buták, mint a segg vagy eccerü emberek, akik nem hiszik el, hogy normálisak azok, akiknek más az ízlésük.

szalai 2011.01.29. 20:24:03

Ennél már nincs lejjebb.

chiagochico 2011.01.29. 20:36:03

Hááát... ritka egy csúnya jószág, de tetszik.:)

Csak a yamaha 2011.01.29. 21:34:40

Tényleg nem bántásból!Oké nagyobb és nem robogó,de kíváncsi leszek mi lesz belőle(+mennyiért-milyen-mennyire használható...)

Tomchy 2011.01.30. 19:21:30

@baowah: Az jutott még eszembe, hogy ha a Csongrádi sugárút mosolyra fakasztott, akkor mit szólsz olyan utcanevekhez Szegedről, mint a Hernyós utca, Makkosházi körút, Ballagító sor ??? :O)

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.01.30. 19:57:57

@Tomchy: nalunk van Gombótás :) csak senki nem tudja mi az.

Tigrisszív 2011.01.31. 11:57:49

@baowah: Használd egészséggel. Ronda embernek ronda motor dukál! :D Szerintem szeretni fogod és a lopástól sem kell annyira félned! ;)

BocaNegra 2011.02.03. 14:28:52

Hát baromi randa gép, de lehet h csak a színe miatt ilyen ellenszenves nekem. Azért grat hozzá! :)

TyerCorp01 2011.02.03. 21:51:44

@wpa: Tetszik bizony, bár már láttam a TC. Facebook oldalán, azért köszönöm! :)

Tomchy 2011.02.12. 13:10:57

@baowah: Ránéztem a Vasra Szakálnál. Döbbenet! Fergeteges lesz! :O)

Friss topikok

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

robogo feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása