Csak egy jó indok kell, miért ne csurogjunk előre a zebráig: ez a videó elég visszatartó erővel bír. Nem is nagyon lehetséges bármit hozzátenni – nézzék meg és garantálom, hogy ez tavasszal is eszükbe jut majd a lámpánál várakozva.
Ezt túlélni? Csoda!Csak egy jó indok kell, miért ne csurogjunk előre a zebráig: ez a videó elég visszatartó erővel bír. Nem is nagyon lehetséges bármit hozzátenni – nézzék meg és garantálom, hogy ez tavasszal is eszükbe jut majd a lámpánál várakozva.
A bejegyzés trackback címe:
https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr435048789
Kommentek:A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban. 1kutya 2013.01.28. 15:03:09
a motoros is elég nagy fax volt, nem szoktunk a zebra túlsó oldaláig előrecsorogni...
GregDzsi 2013.01.28. 15:11:22
(Első:))
Vazze, mi lehet a konténerben? Magas polcon aranytömbök? Higany? De nem lettem volna ott... Spajzi 2013.01.28. 15:28:54
A motoros egy dolog, hogy szar helyen állt, de az a nem semmi, ahogy a kamion összecsuklott egy kis borulástól. 0:28-nál nem tudom nem-e a kamionos hulláját mutogatják.
HgGina 2013.01.28. 15:30:50
Akkor mégsem csökkent a hülye kínaiak száma eggyel.
terrorjony 2013.01.28. 16:13:07
@TaaT: asztakurva
lodola 2013.01.28. 16:19:13
elég kezdő volt,felvitte a pótot az egyméteres terelőszigetre,persze hogy felborítja
Cobra. 2013.01.28. 16:46:41
A konténer is érdekesen lehetett rögzítve, ha simán kicsúszott alóla az utánfutó a borulás után.
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.01.28. 17:37:08
@lodola: nem ment rá a terelőre a hátsó kamerából látszik. a konténer volt a probléma az kezdettel dőlni, aztán meg magával rántja a pótost is, mikor a teljes konténer súlya a pótos jobb oldalára kerül. tiszta fizika.
ha rögzítve lett volna a kontérner, ez nem történik meg, max oldalra borul a kamion, de semmiképpen sem fejre. Szumi 2013.01.28. 17:54:41
jó, hogy nem az én cuccaim voltak a konténerben
vajdasagi 2013.01.28. 18:03:37
@Hurrá Torpedó: Ezért nem biztos, hogy mindenki munkanélküli marad Európában, mert közeledik a kínai veszedelem. Ugyanis arrafelé szabálytalan a kereszteződés (erősen jobbra lejt az út, és borulásveszélyes), összevissza közlekednek a motorosok, és eszement módon közlekednek a kamionosok. Ahogy múlik az idő, és növekszik a gazdaságuk, egyre gyakrabban lesz ilyen és ennél sokszorta nagyobb bajuk, és ez majd visszaveti a nagy gazdasági szárnyalást. Nekem úgy tűnik, hogy ezt senki sem veszi eléggé figyelembe, amikor Kína prosperitásáról és Európa alkonyáról értekeznek. De persze majd kiderül...
Kemencés Szittya Buci 2013.01.28. 18:24:07
Szerintem 0.28-nál az nem a sofőr holtteste van, csak egy táska, meg valami piros cucc. Főleg, hogy a sofőr a hozzánk közelebbi oldalon kellene, hogy legyen, így fejjel lefelé legalábbis. Elég csúnya lenne, ha ennyibe belehalna... :/
It's ME! 2013.01.28. 18:27:19
Ottani kamionos morál: rögzítetlen konténer, és egy kanyar kilencvennel való bevétele.
mt-03 2013.01.28. 18:46:29
nem ertem a poszt rizsa reszet. egyreszt ha elore is megyek, akkor sem a zebra masik vegeig. de nalunk azert eleg ritkan dolnek a kinai kamionok a varos kozepen, plane nem motorosra. szoval e miatt nem aggodnek, sokkal inkabb felek a tavasszal megjeleno papucsos, homlokra tolt bukos, furakodos, rendszamnelkuli kollegaktol, akik embert-istent nem ismerve tolakodnak elore a sorok kozott, ezzel is magukra haragitva azokat a joravol autosokat akik nap mint nap felrehuzodnak ha meglatnak egy mocist.
tibidanny 2013.01.28. 20:37:47
Lehet, hogy a sofor volt, mert ha a kontener nem volt rogzitve, nem hiszem, hogy o meg be volt kotve... Ahogy borult a fulke, szepen atesett anyos oldalra, majd jott a preseles...
Ló Elemér 2013.01.28. 21:14:30
A teherautó-fülke gondolom a kínai biztonsági előírások szerint készült. Én a boldogult Magyar Néphadseregben láttam egy szépen fejretett Csepel teherautót. A sofőr a Lőtér- (lásd Veszprém-)megyei hadiúton próbált kikerülni egy lerobbant NATO-réme PSZH-t (balra domb, jobbra lejtő)és átfordult, ahogy illik. Szerencsére előtte mindenkit leparancsolt a platóról. A tetőn lett egy szép horpadás, a baloldali szélvédő távozott és leszakadt a borulás közben felnyílt motorháztető. A sofőr vérző fejjel szidta minden Csebzonok kurva istenét, az övét meg szép számban odagyűlő felettesei. A járgányt aztán egy csörlős Ural és sok katona visszabillentette, motorháztető felugrott a platóra és mivel beröffent a motor (pedig az addigra megturbánosodott sofőr csak poénból próbálta), szépen önerőből elkocogott a közeli táborhelyig.
nyisziati 2013.01.28. 21:17:45
Ilyen is csak Kínában van. Motoros ultra szabálytalan, kamionos is, ráadásul gyakorlatlannak is tűnik, a kamion is valami kínai gyártású "csoda" lehet, mert egy Iveco vagy Merci így biztos nem engedi el a konténert.
Nálunk máshogy szoktak meghalni. :D Rocko- 2013.01.28. 22:32:52
@1kutya: jaja. nem a zebráig csorgott, hanem már a zebrán állt. paraszt.
Guszty 2013.01.29. 07:51:08
"Ezen a sárgán még átmegyek" gondolta a kamionsofőr. :-)
Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2013.01.29. 08:22:34
Kínában ennél cifrább dolgok is történnek. Mutatok egy videót:
www.youtube.com/watch?v=OcsZxUDWCXg Itt az is hülye, aki motorra ül :D Vidia 2013.01.29. 08:56:55
Túlélte a sofőr. És azt nyilatkozta, hogy nem érti mert kb 10 km/h fordult. Meg a jó k. édesanyja. lendületből jött és ráadásul padkázott a bal hátsóval. Persze , hogy felborul. Még üresen is.
wombat wombatovics wombatow 2013.01.29. 09:10:04
@Jin_Ke (mozivandal.blog.hu): Az mekkora mar amikor 2.05-nel az auto hatulrol eluti a gyalogost :-)))))
emberrichard 2013.01.29. 09:22:26
A "nap képe" miért van 2 napja a címlapon? már 2 nap képe.
Breacher 2013.01.29. 09:25:59
Hát nem azért, de ettől még rohadtul nem fogok az autókkal együtt szüttyögni a lámpánál.
zsolt64 2013.01.29. 09:32:34
Erős a gyanúm hogy egyvalami nagyon nehezet raktak be villástargoncával közvetlenül a konténer végébe. Szóval nem volt rámpa hogy a targonca a konténer belsejébe vigye az árút csak beemelte . Így a nagy súly a hátsó kerekek MÖGÖTT volt.
Oktato 2013.01.29. 09:54:50
@emberrichard: Azért, mert ezt két nap alatt sem tudták überelni... :)
Szerintem is zsolt64 a nyerő a megoldással, esetleg annyival spékelném meg, hogy lehet hogy berakták úgy ahogy kell, csak nemvolt kéznél spanifer és lassan hátrakúszott a csomag. rekszem 2013.01.29. 10:16:45
öööö.... ha a zebrán gyalogosok vannak, akkor az lenne a címe, hogy miért ne menj át gyalog a zebrán?
zsolt64 2013.01.29. 10:21:13
A fenntebb belinkelt videot nézegetem. Egy konklúzióm van: SEMMILYEN szabály nem létezik a kereszteződésben...
vagy ha van is csak papíron. zsolt64 2013.01.29. 10:24:04
Hehe most olvasom: "Chinese KungFu Driving in a University!!!"
Szóval ez egy egyetemváros belterülete. Az ország jelenlegi és jövőbeli szellemi és kulturális elitje. Milyen közlekedési morál lehet a halpiacon ? ÷) 2013.01.29. 11:32:40
Ahogy elnézegetem a Kínában és Oroszországban készült felvételeket a közlekedési balesetekről, hát örülök, hogy nem ott kell élnem.
Mintha a majmok vezetnének. zsoltka976 2013.01.29. 11:34:34
Úgy látom monszum idelyén veszítik el a fejüket.
mosön 2013.01.30. 20:03:44
Nem sokára megyek kínába,most már értem miért kapok soförrel kocsit.Ezek után nem is kell nélküle.Persze a mi jogsink ott nem érvényes.
holysmoke0523 2013.02.02. 07:58:36
@mosön: még jó hogy nem érvényes, ki tudna ilyen szabályokat nem-betartani?
|