Iszonyú baleset a bemutatón

Egy brazil vidámpark közönsége, köztük nők és gyerekek is végignézték, ahogy egy motoros akrobata frontálisan ütközik egy autókötelék egyik tagjával, majd félpályányi repülés után földet ér, és nem mozdul.

A szörnyű balesetről készült videó tanúsága szerint Denis Borges nem megfelelően mérte fel a távolságot, amikor társával, Anderson Sanchezzel tartott bemutatójuk végén a szemből jövő, három autóból álló köteléken kellett volna keresztülhajtaniuk. Borges a balszélső autó jobb első lámpájának csapódott motorjával és csak sejthetjük, hogy a két egymással szemben haladó jármű találkozásakor milyen iszonyatos erők szabadultak fel.

A Beto Carrero World történetének talán legsötétebb pillanata hihetetlen módon mégsem tragédiával zárult, hiszen Borges nem szenvedett életveszélyes sérülést, sőt állítólag már el is hagyhatta a kórházat.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr773433679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Littlerock 2011.12.03. 13:30:57

Dolgozzál keveset, nem érhet baleset!

szilvesztermacska 2011.12.03. 13:33:55

Nem birom sajnalni ezeket.
Nem masok mondtak nekik, hogy csinaljanak ilyen nyaktoro mutatvanyokat. En mint nezo sem elvezem ezeket...

TH 2011.12.03. 13:42:57

@szilvesztermacska: hát akkor ne BÍRD sajnálni őket.

A poszt viszont remek bulvárstílusban íródott, a posztoló a Blikknek is szokott írni?

Breacher 2011.12.03. 13:55:21

"Egy brazil vidámpark közönsége, köztük nők és gyerekek is végignézték,"

Igen biztos nagyobb trauma volt nekik mint a motorosnak, a nők sírtak a gyerekek megálltak a növésben.
A "nem szenvedett életveszélyes sérülést" azt jelenti hogy csak az egyik lába tört ripityára? Jobbulást neki.

Szabi01 2011.12.03. 14:09:19

Hát, bizony ilyen a bulvár.
Csontok recsegtek, gyerekek sírtak, nők sikoltoztak...

Szerencsétlen tényleg hatalmasat esett, jó, hogy megúszta.

@Breacher: Egyébként a hosszú csontok törése az életveszélyes sérülésnek minősül, úgyhogy valószínűleg nem tört el a lába. (Már amennyire ez a cikk megbízható információforrás.)

Breacher 2011.12.03. 14:52:51

@Szabi01:Ezt nem is tudtam. Pedig volt már motorosbalesetből kifolyólag combtörésem.

veresspal 2011.12.03. 15:07:05

Ki kötelezte rá, hogy hülyítse az embereket, és motoros majmot játsszon? Senki.

Az lenne a helyes, ha minden ilyen barom balesetet szenvedne. Legalább a közönség között ülő gyerekek - és szüleik - végiggondolnák, hogy vajon ennek a primitív gumiégetésnek mennyi értelme van. Aki pedig ezek ellenére is ebben leli örömét, hát tegye. Csak azt sajnálom, hogy az esetleges gyógyítását nekem kell fizetnem. Én támogatnám, hogy ezek fizessék a gyógyításuk költségét. Vagy forduljanak fel.

Breacher 2011.12.03. 15:17:47

@veresspal: Én meg megölnék minden autóst mert veszélyeztetik az életem.

A többieknek: ez szarkazmus.

Jamesblond 2011.12.03. 15:32:37

Egy zárt pályán legálisan rendezett bemutatón, a nézők teljes biztonsága mellett hiba történik, egy motoros elesik és ennek valakik örülnek...
Egyszer egy bazi nagyot estem biciklivel. A töltésrámpáról gurultam be a faluba vagy 50-nel. A bicikli kormány úgy gyomron szúrt nem kaptam levegőt, 2 ujjam eltört, bőr jó pár helyen lement... Mire felfogtam mi történt, 10-en vettek körül, valaki vizet adott, más meg szaladt haza az eü-dobozáért. Sec-perc alatt bekötöttek, összeraktak, talpra állítottak, még a bringát is úgy ahogy helyrepofozgatták. Betettek a Wartburgba, téptünk a szomszéd faluba a dokihoz... Annyi kéz tartott, ha folyékony lettem volna is egyben maradok.
Hülye voltam? Az. Tudtam, tudták. Mégsem okoskodni jött egyik sem. Hát ilyen emberek is vannak ám Magyarországon!

Breacher 2011.12.03. 15:43:16

@Jamesblond: Igen. Akárhányszor vertem oda magam mindig jöttek segíteni. melósok, járókelők, volt aki névjegykártyát adott hogy tanúskodik mellettem ha kell. Szerencsére még ezek vannak többségben.

nofatchx 2011.12.03. 16:01:00

nem tetszik a blikkes-bulváros stílus?
ki kötelez bárkit is, hogy olvassátok a cikkeket? el lehet fáradni shakespeare-t olvasni.

mallac 2011.12.03. 16:19:55

De mitől volt iszonyú?

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2011.12.03. 16:26:40

Upsz. Csúnya kocc. De hát ez benne van a pakliban. Ha meg nők és gyerekek is vettek jegyet, végre láttak érte valamit.

war junky 2011.12.03. 16:36:19

ez volt a munkájuk gondolom, ebből élnek.nem a forgalomban rajoskodtak!sajna így sikerült..

Szabi01 2011.12.03. 16:46:26

@veresspal: Ebben van valami!
Mondjuk, ha egy bányászt baleset ér, fizesse az aki szénnel fűt. Mi a tökömnek ment a föld alá? Tudta, hogy az veszélyes!
És végül is ez minden munkára igaz.

Ha meg szabadidődben ér baleset fizess te, mert senki sem kötelezett rá, hogy azt csináld amitől megsérültél.
És ennyi, a TB-t meg is lehetne szüntetni.

dr.oid 2011.12.03. 16:50:55

KTT-kormányon túliak társasága. Gyerekkoromban már beléptem de igazából első hángérien mtb bringámmal lettem komoly tag. Cateye szerint 65 kmh-nál lejtőn miközben az első féket is használtam az első kerék egy kátyúba döccent. Zérókatapult. Kormány fölött átröpülve tempósan átkeltem a kereszteződésen és egy fosbarna Wartburg előtt landoltam. Sikerült Sandokant megszégyenítő tigrisbukfenccel földetérnem és óriási mákkal elkerülnöm az agysérülést. A kesztyűim elégtek az aszfaltom. Az egyik pldalamon kartól combig leégett a bőr. Az ülés úgy vesén zúzott, hogy egy hétig meggörnyedve jártam. Senki sem segített. Föltáplászkodtam, véres zombiként összeszedtem a biciklit és legurultam vele a szervízbe ahol helyben meg is javították. Otthon az ájulás kerülgetett miután az adrenalin kiürült. A következő mtb-hez már vettem egy akkoriban profi Bell Avalanche bukót. Az azt követő bringámhoz pedig Dia Comp pc12 egyujjas szervós fékkarokat és Shimano LX V fékeket. Ez überhájtek félig racing cucc volt anno. (XTR, XT után jött a rangsorban). Megérte mindkét beruházás és szerencsére nem kellett hasonló éles szituációban bizonyítaniuk. Motorral olajfolton csúsztam kisebb tempónál és 120 körül besült a dugattyú. Megfogtam. Mázlim volt...

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2011.12.03. 17:26:32

@veresspal: Te hivatásos troll vagy, vagy szívből jön?

nofatchx 2011.12.03. 17:42:37

@Karmadealer: nem engem kérdeztél, de szerintem agyból ilyen.

2.0TDDI 2011.12.03. 18:05:02

@veresspal ha édesapád kis széket csináll, anyukád meg eltett volna vagy 5kg uborkát télire ahelyett hogy téged összehoznak... Akkor bejjeb lennének ők is meg az emberiség is!

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2011.12.03. 18:08:25

Nem akarok károgni, de van egy olyan közmondásféle is a korsóról meg a kútról...Remélem azért hamar felépül.

Palee318 2011.12.03. 18:17:30

Istenem... Ez a cikk tökéletesen reprezentálja a színvonaladat Dani...
Mellesleg már nagyon rég kering ez a videó a neten. Igazából irgykedem, hogy van olyan ember, aki ezért, hogy egy neten talált videóhoz lerja ami látszik a videón is, ráadásul szenzációhajhász stílusban. "a két egymással szemben haladó jármű találkozásakor milyen iszonyatos erők szabadultak fel."
Igazad van: csak sejtheted, ugyanis valószínűleg fingod sincs semmilyen fizikai törvényről. Amúgy meg nagyot alakítottál a Fluence elektromos videóban is. Apropó. Ki tudja miért van az 2x is fent a TC alján a videók csíkban?

Palee318 2011.12.03. 18:19:22

Jaa, véletlenül nem te szoktál az esetek 95%-ában "Hírszerkesztő" néven publikálni? Az szokott ilyen minőségi munka lenni..

belagezabela 2011.12.03. 18:37:22

Cirkuszt kenyeret vagy legalább az egyiket.

köszi-klán 2011.12.03. 18:52:38

Az pedig már részletkérdés - a cikk írója szerint - , hogy nem a bal szélső autónak ment neki, hanem a középsőnek. Én legalábbis úgy látom. tévedek?

hallari 2011.12.03. 20:41:45

@Jamesblond: @Breacher: akkor nektek szerencsétek volt. Elém egyszer jött ki egy srác ittasan a kölcsön Hyundai-ával, én meg a 8 hónapos Suzuki Altommal oldalba kaptam, totálkárosra tört. 2006-ban Bp.-en a Hungária körúton, február végén egy havas, hideg péntek éjszaka. SENKI nem állt meg, mindenki csak kikerült. Pár perccel később polgárőrök jöttek, ők hívták ki a rendőröket.

СubE 2011.12.03. 20:48:19

Ha BMW motoron ült volna megússza. Én egyszer végignéztem egy balesetet, ahol egy Scania kamion és egy BMW motor találkozott. A BMW ledarálta a kamion jobb elejét úgy, hogy az beszállt az árokba. A kamionosért mentőhelikopter jött, szerencsére túlélte. Ezalatt a BMW-s kicserélte a kiégett izzót a motoron, ennyi volt a kára, és továbbment.

mojoking77 2011.12.03. 21:42:08

@СubE: Nem igaz mar, hogy tud egy ember ennyire szanalmas lenni.Miert kell itt folyton hazudozni? Azt a balesetet en is lattam ,nem ment a BMW-s onnan sehova, mert elhajlott a villaja. Tudhatnad, hogy azokat a szarokat mar evek ota nem svedacelbol gyartjak, hanem valami aluminium szarbol Kina kozepen.

FeR1 2011.12.03. 21:42:21

Hol jártál CubE? Már rég olvastuk a marhaságaidat! Jó újra látni! :D

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2011.12.03. 22:24:48

Hoppa!

Szerintem a levegoben valo cigany kerekezes a show resze volt.

Zendorr 2011.12.03. 23:02:17

@Jamesblond: Hasonló történt velem is. Csak nekem a fékkar átszúrta az állam, letörte egy alsó fogam, és egy felső metszőt visszatolt tövig a fogínyembe. Feküdtem a földöm jött egy autó. Lehúzta az ablakot, megbámult, és elhajtott. Egy CIGÁNY férfi és egy nő - részemről tiszteletet sosem fognak érdemelni. Folyt a vér az orromon számon, 50 méterre volta fülke, hogy mentőt hívjon... erre nem volt képes... Na ezt azért írtam le, hogy aki örül ennek a motoros balesetnek, az tudja, hogy melyik népcsoport mentalitásával sikerült azonosulnia...

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2011.12.04. 00:11:18

@Breacher: Próbálj meg nekik menni szemből, hátha meghalnak.

muz 2011.12.04. 00:22:47

@Jamesblond:

Reméljük ők (mi) vannak(vagyunk) többen:-)

Merida001 2011.12.04. 00:54:50

Erre igazából mit lehet írni??? - Mi szükség van az ilyen életveszélyes mutatványokra? Minden korban megvolt az ilyen vonal és minden korban volt olyan személy aki magától belső késztetésre választotta ezt a "munkát" magának. Nagy a kockázat, szóval benne volt/van/lesz a pakliban egy ilyen vagy súlyosabb baleset...akár halálos kimenetelű is. De Ő ezzel tisztában volt, illetve lesz, mert túlélte...

Tazizi77 2011.12.04. 07:38:28

@veresspal: Más meg annak örülne, ha mondjuk a gyerekeid meghalnának, mert zajonganak a játszótéren és idióta módon rohangálnak, zavarják másoknyugalmát. Haljon hát meg minden gyreek, mert egyeseket zavar?
Te kis majom! Biztos valami buznyák, az élettől/feleségétől megcsömörlött apuka vagy.
Jobbulást a srácnak

Tazizi77 2011.12.04. 07:40:39

@Jamesblond: Azok a régi szépidők. Igazad van, régen így ment, azóta azonban felnőtt a kardigános, troll generáció ( apuka style, akiket rühellünk ).
T.köm tele van már ezzel a biztonságra törekvő, élettelen életből

Peter__Blau 2011.12.04. 09:30:43

@veresspal: Engem már többször is majdnem megöltek autósok amikor robogóval közlekedtem. Mégsem haragszom egyikre sem és nem akarom, hogy bajuk essen. Téged már majdnem megölt több motoros is, hogy ilyen aljas szemét véleményed van? Vagy egyszerűen csak egy primitív ember vagy?

IFA_L60 2011.12.04. 11:29:41

Tanulság: Denis Borges motorját féláron se vegyétek meg!

Breacher 2011.12.04. 11:40:33

@Bockó:

"Breacher 2011.12.03. 15:17:47 A többieknek: ez szarkazmus. "

Látom ezt nem vetted magadra.

FakezuVakeger 2011.12.05. 18:15:16

@Szabi01:
Szamárság. Nem életveszélyes a hosszú csöves csontok törése... Monotraumaként a combcsont sem...
De mindegy. Csak kevésbé drámai. :)

BigBuffalo 2011.12.06. 23:16:09

@FakezuVakeger:
Amég szét nem vág egy-két eret a környéken oszt úgy vérzik el a delikvens hogy észre sem veszik...

Friss topikok

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

robogo feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása