Előre, benzinvérű kutyák!

Ázsiában tíztagú családok utaznak egy motoron; kacsát, libát és disznót is szállítanak a csomagtartón, ha kell. Azonban az, hogy az állatok önként és lelkesen tartanak gazdájukkal a kis Hondán, az még a helyieknek is új: Bangkok a benzinvérű kutyák városa.

Fotó: MTI/AP/Manis Szvarup

A bejegyzés trackback címe:

https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr672033019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

debrejo 2010.05.26. 16:06:13

meg a póló/bermuda/strandpapucs kombóé:)

Darazs442 2010.05.26. 16:51:39

Hány sisak hiányzik a képről?

Tomchy 2010.05.26. 22:21:35

De az LiveStrong karkötő is büntet!

Etniez 2010.05.27. 06:36:29

Szoktam látni ilyen kutyásokat Budapesten is.

Psziho 2010.05.27. 09:03:33

nem olyan buzi agyonszabályozott minden mint a 'modern világban'

én nem vihetem a kutyám a lábdeszkán max földúton,a rendőrségünk egy szánalmas pénzéhes korrupt pitiáner szervezet ami a közrend helyett az államolgárokat baszogatja

dr.oid 2010.05.27. 13:38:11

Nagydarab lakli kamaszkutyámat anno a Vespa lábtartó trepnijén próbáltam elhelyezni, de randalírozott így le lett tiltva a motorozásról, azt mondtam neki: -Ha nem bírsz magaddal és ennyire erős vagy akár húzhatsz is! Na több se kellett neki, nekifeszült a bőrhámjának amit azért kapott mert hematóma lett a nyakán amiatt, hogy állandóan rángatta a nyakörvét (félig nyomkereső vadászkutya volt és ha szagot fogott az atyaúristen sem tudott neki megálljt parancsolni). A hámját már tuningolnom kellett mivel a szegecsekből kifordult a bőr, spéci alátéteket, hegymászóheveder darabot applikáltam marhabőr hevederek és a pórázcsatlakozás bőrrésze közé és 4 imbuszcsavarral erősítettem meg a cuccott. Kiképzőpórázát még 1 éves kora előtt darabokra szaggatta, ezért hegymászó karabínert és kötelet rendszeresítettem számára menetfelszereléseként. Több se kellett neki nekirugaszkodott mint egy tínó, mivel nem vagyok pigmeusalkatú -90kg körül voltam akkoriban a motor 100kg fölött- 200kg körüli terhet kellett húznia. Eleinte jót röhögtem, de hamar elment a kedvem amikor a Veglia 45 km/h-t kezdett mutatni. Nem vagyok én Ben Hur és leállítottam a mutatványt. A Tökfejű Genszterjének természetesen földig lógott a nyelve és kicsit lilult is mert enyhén túlmelegedett a 'reaktora' ha nem szólok rá erélyesebben a világ végéig húzott volna, gyanítom:D

Friss topikok

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

robogo feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása