Ural: édes, mint a tejcsoki

01

Végre ismét rájött valaki, hogy az Uralból nem csak choppert lehet készíteni. Az amerikai Icon után most az ukrán Dozer Garage gurított egy nagyot, de tőlük már láttunk hasonlót: ugye, emlékeznék meg a Dnepr customukra? Az orosz bokszer úgy lett teljesen különböző az eredeti kiviteltől, hogy akár gyári is lehetne.

09

A barna és a réz csodásan harmonizál egymással, a kéthengeres kardános motor szinte vonzza a szemet és megindítja a nyáltermelést – pont mint egy tábla tejcsokoládé. Az egyenes ülés és a normális ívű kormány ránézésre egészséges, kényelmes testhelyzetet kínál, el merjük hinni, hogy kellemes motorozást enged.

10

Akinek van vagy volt Uralja, tudja, hogy nem egyszerű üzembiztosan tartani, gyári állapotában meg pláne nem. Ennek ellenére lehet szeretni a bumfordi szovjet technikát. Azt hiszem ideje elárulni egy titkot: a szerkesztőségben is vagy, de tartok tőle, hogy Sipos soha nem fogja összerakni...

12

A bejegyzés trackback címe:

https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr225284797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

parajos tank 2013.05.06. 18:18:49

Kövezzetek meg, de nekem gyári állapotban is bejön az Ural :)
Töröm is a fejem, hogy beszerzek egyet....első motornak :D

rollingspider 2013.05.06. 18:33:59

Évek óta használom az öreg vasat..Oda nem adnám semmi pénzért.

(Segítsünk a szerkesztőségi kollegának talpraállítani? ;) )

tiramiska 2013.05.06. 18:41:18

Röhögni fogtok.... Én is agyaltam rajta.... Jól áll neki is ez a stílus, dögös!

2013.05.06. 19:05:11

@AtoszMester: gyönyörű.
Ez itt a képen egy förmedvény a kerekek miatt a linken lévőhöz képest.

póli 2013.05.06. 20:21:45

Lecso (F*ck the Shit)
fél karral nehéz motorozni egy ilyennel szerintem :)

gonzo 2013.05.06. 20:54:18

meg tudná valamelyikőtök mondani az abroncs típusát,esetleg hasonlót.

Köszi

Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2013.05.06. 21:02:58

off:
nincs középen a km-óra :)

Moto-Cat · http://srx.ini.hu 2013.05.06. 21:11:00

Én bárki fél karját odaadnám ezért! Egyszer találkoztam élőben egy oldalkocsis Ural-lal. A srác vitte vizsgára itt Pomázon, akkor lett vele kész. Hát nem volt semmi. Mondjuk, azóta sem láttam, sajnos.

gonzo 2013.05.06. 21:50:29

@baowah: köszönöm

@parajos tank: én is néztem, de forgalomba helyezni nagyjából esélytelen, így papírok nélkül.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2013.05.06. 22:23:03

@ccvv: Nana, az még kell nekem. Egyszer még lesz működőképes Uralom, ahhoz jól jöhet...

rollingspider 2013.05.06. 22:33:49

@Moto-Cat: Ma szaladgáltam a városban az enyémmel..

Még több ural: ural.hu

Bougheau Tschichka 2013.05.06. 23:17:53

@AtoszMester: Szerintetek 50-es papírral magyar forgalomba mehetne?

nagymate17 2013.05.07. 01:01:26

nagyon szép!! ez eredetileg milyen Ural volt?

nyisziati 2013.05.07. 01:44:16

@Bougheau Tschichka: "Szerintetek 50-es papírral magyar forgalomba mehetne?"
nem.

De megpróbálhatod, Magyarország a lehetőségek hazája... (meg a laza ellenőrzésé - kivéve traffipax)

nyisziati 2013.05.07. 01:46:30

@bakonyibetyarbandi81: @AtoszMester:
Rükverc, ha kérhetném.

/eredetileg: rückwärts - hátramenet/

Moto-Cat · http://srx.ini.hu 2013.05.07. 04:20:37

@rollingspider:
Köszi. De nem járok be a városba, hálistennek. Ha bent leszek, majd figyelek és fülelek.

szajkó 2013.05.07. 06:49:10

Miért kellett a kitámasztó alá azt a fapocok bakot tenni? Elég suta.

AbuBakr 2013.05.07. 07:54:31

@AtoszMester: ez egy szép darab....
üzembe helyezés?
mostanában hogy megy, azt nem tudom, de anno mikor veteránoztam, simán lehetett venni a börzéken forgalmikat is...
pár számbeütő csodákat képes tenni

csepelhez danúvia forgalmi, burkolt pancsihoz t5-ös, nagykerekű jáwához kiskerekű...
ment mint az ágybakaki

AtoszMester 2013.05.07. 07:55:02

@nyisziati: Kérd a hirdetőt okoska, ne Bennünket :)

qawsedrf 2013.05.07. 08:32:14

@AtoszMester:
Szerintem egy nagy katyvasz ez a használtautós motor: A váz 72-es, de a váltó, a karbi, a kormány+karok nem. Ha jól látom, a gyújtásdekli hiányzik. A kipufogóról gondolom nem kell írnom, hogy az sem ilyen volt. Valszeg ukrán szürkeimport, mese ez az orosz katonás duma.

qawsedrf 2013.05.07. 08:58:07

Ja és a hátsó lámpa erősen NDK gyanús. Asszem valamelyik Trophy-n volt ilyen rusnyaság. Az tuti, hogy ilyen nem volt 72-esen.

Lomha 8V 2013.05.07. 10:31:36

@qawsedrf: Szerintem nem Trophy, az nekem volt több is, és azok a lámpák mind ilyen hengeres házban voltak. De szerintem is valami gyakoribb típus lámpája lehet, mert nekem is nagyon ismerős, de nem tudok rájönni, hogy mihez tartozik.

AbuBakr 2013.05.07. 10:45:15

@qawsedrf:
....talán a karbit el lehet neki nézni, ha használni is akarja...
az eredetivel egy nekifutásra tíz kilométernél többet nem tudtunk megtenni...

lehetetlen feladat a beállítása

qawsedrf 2013.05.07. 13:11:46

@Lomha 8V: Igaz, azok szép króm hengeresek voltak. A padláson van egy ilyen, a képen látható lámpám, az nagyon rémlik, hogy DDR gyártmány. Emberek! Ki tudja min volt ilyen? Nyeremény a szerkesztőségben átvehető:-)

qawsedrf 2013.05.07. 13:21:45

@AbuBakr: Huhuhúúú, ez tök igaz! A laptolattyús se egy Bing, de nem rossz. Mondjuk érdekes, hogy azt írja a hírdető, hogy vannak visszahajló karjai, akkor mért nem azzal árulja? Az volna rá való. Bár erre a kormányra nem tudná feltenni, ahhoz is kellene az eredeti. Csak hát az tizenezer fölött mozog mostanság a börzéken. Sokkal kellemesebb is, meg archaikusabbis, mint ez a biciklikormány-szerű. Az eredetinél szép egyenesen lehetett ülni, ennél elölre kell dőlni, egy idő után fárasztó igencsak. Ami még nagyon furcsa a képeken, az a nehezen kivehető váltókar. Az tuti, hogy nem külső mechanikás 72-es, de a váltókar maga sem hasonlít a későbbi hatvanvalahanyas váltókarokra. Már amennyire kivehető.

giriz 2013.05.07. 15:05:12

Gyönyörű és még a fényképek is igényesek!!!

Vitrinbe vele :)

Lomha 8V 2013.05.07. 16:36:10

@giriz: Tányérüléses Izs-en láttam már ilyen lámpát, de -most röhögni fogsz- azt mondta a gazdája, hogy nem eredeti. :D

Lomha 8V 2013.05.07. 16:39:06

@qawsedrf: Itt agyalunk, aztán lehet, hogy valami kínai utángyártott az "íbéjről", 600 forintért. :D

Zoló07 2013.05.07. 19:49:29

@Moto-Cat: Pomázon nem sok oldalkocsis Ural van, így akár az is lehet, hogy az enyémet láttad. Mostanában készült el, és vittem vizsgára, katonai zöld színű. Ha az enyémről van szó, akkor figyelj erősen, néha azért használom is, főleg most, hogy vettem hozzá kínai karbikat, amiket be lehet állítani. Papírok nélkül pedig ne vegyen senki, mert nem fogja tudni lepapírozni, max a kertek alatt mehet vele egy-két kört, hacsak olyan környéken lakik, ahol nincs rendőr, vagy jól ismeri őket stb.
Ural iránt érdeklődőknek ajánlom az ural.hu oldalt, ott mindent megtudhattok ezekről a motorokról.

bakonyibetyarbandi81 2013.05.07. 19:56:22

@nyisziati: köszönjük megmondókapitány
azért nézdd meg hírdetést

bakonyibetyarbandi81 2013.05.07. 19:57:21

@qawsedrf:
persze ,hogy mese de egy nyeretlen kétéves benyalja

qawsedrf 2013.05.08. 08:54:29

@bakonyibetyarbandi81: A legjobb börzesztori az volt, mikor egy állítólagos Berlin(!) herceg az oroszok bejövetele előtt befalaztatta a kis kedvenc autóját és épp most találták meg 60valahány év után... és valszeg közben az egerek rágták 3 darabra és hegesztették össze újra:-)

qawsedrf 2013.05.08. 08:58:31

@Zoló07: Az ural.hu-s srácok tényleg királyok, pár éve nem semmi kiállítást hoztak össze a bnv-n, amikor még volt ott is börze.

Moto-Cat · http://srx.ini.hu 2013.05.08. 17:09:42

@Zoló07:
Nos. Nem tartom kizártnak. Sőt! Akkor ujjé. Használjad csak, hátha még látom. :)

bakonyibetyarbandi81 2013.05.08. 21:06:41

amit belinkelt Atosz, ott írj az eladó azt, hogy:
-tudom ,most fájdalamat érzel-
lükverc

Breacher 2013.05.09. 22:45:22

Ma kit láttam Urallal a Komjádinál?

David Bowman 2013.05.13. 10:41:11

Ez egy Dnyeper lámpa. Ez az ukrán karburátor egy katasztrófa. Az eredeti síktolattyús se igazán jó. A körtolattyús elfogadható. A fa meg azért kellhet a kitámasztó alá. mert a szovjet acél hajlik. Minden letámasztásnál egy miliméterrel feljebb. Az enyémre hegesztettem egy láncot, és a másik vázaljához rögzítettem.

Friss topikok

Hirdetés

reklamarchivum feed

  • Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

  • Nincs megjeleníthető elem
süti beállítások módosítása