Ez ám a barkács: a holland Dolf Peeters abból épített motort, amit más kidobásra ítélt. A 400 eurós – durván 120 ezres – költségvetéséből kijött a komplett gép. Hogy a műszaki vizsgán átmegy-e a garázsmix, rejtély, ám a biztonság kedvéért rendszámtábla-tartó van rajta.
A furcsa bokszer DAF 44-es személyautóból származik, amelyet egy üveg whisky-ért kapott cserébe. Kis munkával rásimította a műhely padlóján fetrengő négyfokozatú Dnepr váltót, majd az egységet beemelte egy szintén Dnepr vázba.
A két lengéscsillapító a Hagon gyártmánya, míg az első villa BMW; ez simán passzolt az orosz villakiflibe. A hátsó kerék a helyi bontóból származik, korábban egy Suzuki alatt gurult – Dolf némi esztergálással és közdarabbal simán összeboronálta a kardánhajtással.
A tank Honda CB900-ról, a fékek BMW-ről és Suzukiról származnak. A barkácskedvű építő célja a nyers, oroszos kolhoz jelleg volt. Azt hiszem sikerült elérni célját: ebbe a szövetkezetbe mindenki beadta amije volt, és úgy tűnik, a kényszer hatására működik.