Szabadságot a szeleprugóknak!

Mai kedvencünk Ehn professzor Rudge versenygépe: az 1935-ös egyhengeres replika csupán, de részletei megegyeznek az eredeti, Man-szigetet megjárt TT motoréval. Egyszerű és fekete, ám mégis annyira szép, hogy legszívesebben odébb taszigáltam volna a körülötte kiállított…

tovább »

Benzinmámor a betonon

Azt hiszem, még soha nem lőttem ennyi fényképet ilyen rövid idő alatt. Még nem volt olyan rendezvény, ahol betelt volna a fényképezőgépem memóriakártyája, de itt két óra alatt sikerült teleexponálni: a Velodrom Millenáris az év legjobb veterános rendezvénye volt. A háború…

tovább »

Megbecsülnek minden rozsdakupacot

Kötelességünknek érezzük, hogy beszámoljunk minden jelentős japán motorkiállításról. A zsíros képgaléria most sem marad el, legújabb anyagunk a nagojai Joints Custom Bike Show legszebb motorjait mutatja meg – kiállítási csarnokon belül és kívül is. Igen, kívül, hisz…

tovább »

Hova rejtsük a vízhűtőt?

A dögös custom építésének egyik alapfeltétele a formás, léghűtéses blokk. Lehet akárhány hengeres, a klasszikus hűtőbordák látványa sokat dob a motoron. Feltűnt már valakinek, hogy egyre kevesebb a levegős gép, amihez nyúlhatunk? Oké, ott a Harley, de nem mindenkinek jön be,…

tovább »

Én csaltam? Ti nem tudtok motorozni!

Ismernek olyan versenyzőt, aki 50 és 500 köbcenti között minden kategóriában világbajnoki pontot szerzett, és az oldalkocsis szakágat sem hagyta ki? Van ilyen, de nem hosszú a lista, mindössze egy embernek sikerült ez a felülmúlhatatlan siker: a svájci Luigi Taveri mindenhol…

tovább »

Friss topikok

Hirdetés