Ennek vége, a francba

Udvariasan szeretnék szólni, hogy vége a nyárnak. Ugyan napközben még meleg van, de este már kell a macialsó és a macifelső. A derék szúró fájdalommal kiált vesekötő után, a naplemente végén ezeréves merevséggel tiltakoznak a bütykök is.

Az Iron and Resin pompás kisfilmjével szeretnénk búcsúztatni a forró, aszályos hónapokat és köszönteni az őszt. Vegyük elő a melegebbik kabátot, húzzuk elő a jobbik nadrágot. A motorozástól persze nem kell elbúcsúzni, biztos lesz még egy-két csodás hétvége, amikor gyönyörködhetünk a szürettől felbolydult domboldalban, az arany, réz és bronzszínnel sminkelő erdőkben.

Csak ennyit akartam. Helló.

A bejegyzés trackback címe:

https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr264763208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sandor26 2012.09.09. 08:33:02

Nem értem, mi ez a butaság. Végre elkezdődött a motoros szezon. Még majd 3 hónapunk van. Ki az,aki a nyári dögmelegben képes volt motoron hőgutát kapni? Mondjuk az, aki pólóban, papucsban képes motorozni. 15-25°C pont az a tartomány, ahol a bőrruha kellemes. Egyébként meg mi van, ha vastagabban kell felöltözni?

noNicasil 2012.09.09. 08:54:26

Most az igazi csak túrázni! Gyönyörűek az őszi fák, erdők.Hja, hogy fel kell öltözni?
Szerintem az nyáron sem árt.A pólóban motorozást akkor szüntettem be, mikor egy szép nyári napon egy kavicsszállító kamiont előztem,ami ponyva nélkül szállított apró sódert...
Ilyenkor, ha leszállunk egyet az asszonnyal sétálni, legalább nem fő ránk a ruha.

Breacher 2012.09.09. 10:09:33

Ezeknek biztos nem kell sose felöltözni.
Amúgy mért kell úgy beszélni mintha a világvége jött volna el? Még jó pár hét van ebben a szezonban amiben nem nyűg a motorozás.

Katana750 2012.09.09. 10:17:00

Az nem tűnik fel senkinek,hogy milyen fasza öreg verdákkal nyomulnak? Imádom az éghajlatukat.

nemrut 2012.09.09. 10:17:52

de gáz! kitörött üvegű Daewoo-ba' szállíCCsák a surf deszkát....

Pepejoe 2012.09.09. 10:57:16

Prímák a gépek!
Csak emlékeztetésképpen: az időjárás nem nézi a naptárt. Volt, hogy októberben el voltam lehetetlenítve motorozásilag, olyan idő volt végig az évben. Le kellett tennem. Máskor meg még az utolsó munkanapon az évben mocival mentem melózni...Szilveszter után vettem elő a kocsit a ponyva alól.

panza 2012.09.09. 11:11:50

Aki hosszú túrákat szokott csinálni, annak bizony a szezon végét jelzik a reggeli és esti/éjszakai/ hűvös idők. Persze, akik csak egy-egy kört mennek a városban, vagy környékükön, azoknak ott a meleg napszak.Jól ki kell használni a hátralévő meleg napokat.

GERI87 2012.09.09. 11:15:19

Azért az idei nyár vagy rohadt forró volt, vagy esett, úgyhogy a 20 fok körüli kellemes őszi nem túl meleg, nem túl hideg idő talán még jobb is lesz.
Sokszor nem lehetett menni olyan dögmeleg volt....

Castigliano (törölt) 2012.09.09. 11:55:17

Tavalyelőtt december 23-án olyan jó idő volt, hogy pulóverben mászkáltam az udvaron. Elő is vettem a motort és mentem vele kb. 10 km-t. Kellemes idő és száraz utak voltak.

Pepejoe 2012.09.09. 16:48:08

Jaja, én is így emlékeztem, bár évet nem mertem írni.

chiagochico 2012.09.09. 17:37:27

Átlagos téli kérdés mikor betérek egy benzinkútra(full thermo-ban):

Kutas v.egy csodálkozó idegen:
Nincs hideg?
Válasz:
Nincs, sőt bogár sincs.

okta 2012.09.10. 09:17:18

@chiagochico:
Én ezt unom: nincs hideg motoron? De, b+, pont olyan hideg van motoron, mint motor nélkül...

:-)

zöldi 2012.09.10. 09:42:15

@chiagochico: Igen, ezt imádom én is :D

sandor26 2012.09.10. 10:11:57

@panza: aki hosszú túrákat szokott csinálni, az nem fürdőgatyában indul neki. Észre se veszi a hűvöset(nem hideg van, hogy vastagon fel kéne öltözni).

sandor26 2012.09.10. 10:12:47

hideg ellen fel lehet öltözni, de meleg ellen nem lehet levetkőzni

hálátlan olvasó 2012.09.10. 10:22:42

tornacipős, pólós speedesek, viszlát jövő nyáron!

bufesrac 2012.09.10. 13:57:27

@okta: hát azért ez nem teljesen igaz, mert motoron van menetszél, ami hűt.

Egyébként én is jobban szeretem, ha nincs az a nagy hőség, mert hiába a protektoring, néha még az is meleg.

Taurista robogós 2012.09.10. 17:49:43

Én nem tudom milyen motoros az olyan motoros aki lerakja a motort szeptember végén és csak április végén veszi elő?

Szerintem azok a motoros szánt is csak nyáron használnák :)

labi 2012.09.11. 09:26:04

Vége? Hiszen éppen most kellemes.
No mondjuk aki az izomtrikó-rövidnadrág-strandpapucs felszerelésben nyomult, annak tényleg vége...

mt-03 2012.09.11. 15:11:32

motorral bementem az imet-be telen, minusz 15 volt eppen. azok meg ugy neztek ram mintha a husveti nyul jott volna. mondom bazzeg ez nem egy motoros bolt? nem ertem mi ez a nagy bucsuztato, en gyak nyaron nem motorozom, akkor inkabb biciklizek, de osszel es telen vigan megyek, igazabol csak hoban nem. fel kell oltozni, az igaz. kell valami kez futes es meg van oldva.
de sok olyant ismerek aki ha +15 ala megy akkor mar vaxoljak a mocit es felkeszitik a telre, hogy fel evig ra se uljenek. agyrem, minek az ilyennek moci?

hogy a klipphez is hozzaszoljak. tengerpart, kicsi szorf, kicsi retro motorozas, haverok buli fanta. na ja megvan az eleterzes, csak ugye a realitas picit mas (reggeltol estig melo, utana tanulas a gyerekkel, csaladozas, stb-stb, leghatul meg ott a moci).

Breacher 2012.09.11. 20:06:07

@mt-03: Vazzeg azért néztek mert motorral mentél be a boltba:D

muz 2012.09.11. 20:18:11

Erre van egy székely viccem!

Vonaton rászólnak az öreg székely bácsira,hogy az imént lehúzott ablakot húzza már fel mert hideg van odakint!
Az öreg rezignált felhúzza majd megkérdi...oszt most melegebb van odakint???:-)

A szezon január 1-én kezdődik és december 31-ig tart!

Rock & Roll

baowah · http://baowah.blog.hu 2012.09.12. 10:11:17

a szezonnak nincs vege, csak a nyarnak. tessek olvasni :D

muz 2012.09.12. 22:58:29

Akko szójjatok neki mer itt ma is 30 fok vót!:-)

shiNIN 2012.09.13. 00:37:56

Nahát, milyen értelmes a hozzászólások zöme :) Én sem értem, mit kell szezonvéget emlegetni motoros fórumokon, topikokban, a jelenlegi idő sokkal jobb, mint a hőség... Nekem nincs meleg kesztyűm, így én hamar leteszem a motort, úgy novemberben valamikor (tavalyelőtt novemberben 20 fokban motoroztam Ausztriában, persze reggel valamivel kevesebb volt, tavaly az f650.hu-s szezonzáró esett az utolsó szép, kellemesen meleg napra, szintén novemberben, de akkor napközben motoroztam csupán), s csak a tél jobb napjain veszem elő, mert azért 2 hónapot mégsem állhat a kicsike még télen sem :D
De majd lejjebb viszem a tűréshatárt :)

Friss topikok

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

robogo feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása