Virago projekt: kezd emberesen kinézni

Ez is Schwalbe, csak nem látszik

-Ez egy Schwalbe?!
-Ez egy Schwalbe.

Szinte sértetten kérdeztem Pistikét, mint az egyszeri szegény ember, akinek felhúzzák a telkére a Taj Mahalt, de ő csak a viskóját keresi.

Nem mondanám, hogy az előző látogatásomkor talált állapot bármilyen szinten is a szívemhez nőtt volna, épp ellenkezőleg. Talán azért kérdeztem rá, mert meg akartam bizonyosodni, hogy a rémálomnak vége.

Vége.

Schwalbénak speciel Schwalbe, de a művész most már nem stiláris elemként él vele, hanem olyan alkatrész gyanánt használja, ami egy kozmikus véletlen eredményeként pont azt az ív, amire neki szüksége van. „Egy sima sárvédő ezt általában nem adja ki. A sárvédők nagyjából ugyanazon az íven mennek, mint a kerék, csak nagyobb rádiusszal, nekem viszont pont ez a szélesedő vonalvezetés kellett, ami a Schwalbéban megvan. Kicsit kell még bohóckodni a hátuljával, de jó lesz.”

Egy kis móka az eredeti Schwalbe-oldallal

A Sipos természetesen még időnként folytat némi elkeseredett utóvédharcot a teli lemezes Schwalbe farért, de olyannal járjon nyugodtan ő, nem fogunk összeveszni a lehetőségen. Már a hátsó teleszkóp is a helyén van, őrület. Na de nézzük, milyen lesz a végső kialakítás, megvannak a dobozok? Persze, kettő is. Illetve doboz van még, PNV kódjelű csehszlovák katonai éjjellátó berendezésekkel Dunát lehetne rekeszteni, de a Virágra csak kettő kerül, mert ha top case-ként rakjuk fel a harmadikat, az már nagyon Schwalbe Glide Ultra Classic. Pistike nem tudja, mennyibe került, mert „egy csomó mindenféle szart” vett húszezerért, közte a POZOR feliratos figyelmeztetéssel ellátott PNV-dobozokkal.

Csehszlovák katonai éjjellátó

Ez már ígéretes, ez nekem már így is tetszik. És mi újság elöl? Ott egy szép sárhányó, nekem már ebben a foltozott állapotában is nagyon bejön. Hogy miből van? T5-ös Pannónia, hosszában kettévágva, négy centivel megszélesítve. Sose ábrándoztam még hosszasan Pannónián, úgyhogy nem tűnt fel, mennyire szép alkatrészek vannak rajta A tartói még természetesen nem száz százalékosak, kell flexelni, fúrni és hegeszteni, hogy aztán a végén természetesen a lehetetlenséggel határos legyen beépíteni a villába, de Pistike rég megszokta, hogy a motorépítés egy ilyen elfoglaltság.

Szép lesz a Pannónia-sárhányó

A Bobcaté helyett kerti kapa légszűrője? Az végül is jó, nem? Olajtükrös ez is, a szőlőhegyen gomolyog a por, nyilván hatékony lehet. A baj az, hogy a Robi kapáé egészen más méret, mint a másik, amiről nem is nagyon tudni, honnan van. A szimmetria a sátántól való, lelkesedek: legyen kétoldalt felemás Robi kapa-légszűrő, de Pistike azt mondja, hogy bár az aszimmetria nagy rajongója, szeretne két egyforma légszűrőt. És nem fogadná el azt a széles körben bevett elvet, hogy egy motornak úgyis van egy jobbik, meg egy rosszabb nézete. Ilyenkor kezdek egyébként erős szánalmat érezni ifjabb és idősebb Paul Teutul iránt: nézegetik a chopperalkatrész-katalógusokat, de mikor jutnak el egy Robi kapáig?

Kerti kapa-légszűrő

A petróleumlámpával kapcsolatban az volt az első ötlete, hogy nagyon átalakítva ugyancsak lehetne még belőle légszűrő. Az üvegbura alá akár egy szép papírbetét is férne. De még inkább sportlégszűrő.
- Haha, akkor mindenki infarktust kapna, aki meglátná, és minden országból kitiltanának, az nem jó…
- Az más, az olyan, mint Cimbi, aki nagyszerű lánglelkű motorépítő, őt tényleg kitiltották Ausztriából. Volt egy Z1000-es Kawája ezerkilencszázkilencvenvalahányban, harminc centis ülésmagasság, autógumik, miegymás. Ment ki Ausztriába egy találkozóra, és egyszerre csak elrepedt a tankja, az összes benzin ráömlött a nadrágjára. Szerencséje volt, mert pont útba esett egy haverja valahol Zalában, akinél meghegesztették. De
amikor meglátták a határon abban a mocskos gatyában, ahogy dől belőle a benzinszag, azonnal kikergették a határátkelőről, és hivatalosan kitiltották Ausztriából egy évre.

A doboz eredeti tartalma az infra szűrőkkel

A MZ Trophy-felépítményt nem vetettük még el. Ha jól veszem ki a művész szavaiból, a lámpa valami tollhegytészta-jellegű (penne) burába kerül, lesz hozzá rács is. Azt is tudjuk már, hogy barna bőrülésekkel kell elképzelni, természetesen koszlott barna bőrből. Ajánlottam Tuza Danit, de Pistikének már megvan az embere, Ricardo. Ricardo La Pera, pontosít Pistike, de ez természetesen csak belterjes motorépítő poén, utalással a híres La Pera motorosnyereg-manufaktúrára. Olyasmi, mintha Pistikét Szilvássy Arlennek hívnánk Arlen Ness után. Vagy – teszem hozzá – Cyrilnek, Cyril Huze nyomán.

Jó is, hogy felhoztam, mert Pistikének eszébe jut, amikor Sapkával és a Time Machine-nel kimentek Amerikába a világbajnokságra, Ciryl Huze kétszer is megírta a blogján, hogy vigyázat, jönnek a magyarok. És mindenki kiáltsa háromszor, hogy Sapka Művek. Egyszer aztán amikor Floridában volt, Pistike el is határozta, hogy megnézi Huze műhelyét. Odamotorozott a neten megadott címre, de nem volt ott semmi. Hát így maradt el Galilei és Kepler találkozója. Mondjuk én is egy évvel phoenixi tartózkodásom után olvastam Sonny Barger könyvét, amiből kiderült, hogy neki is ott van műhelye, konkrétan a Scottsdale nevű városrészben, avagy al-városban.

Fel kellett próbálnom magát az éjjellátót is

A kipufogó valószínűleg úgy lesz, hogy egyenes cső szalámivéggel, előtte egy négyhengeres autómotor szívócsöve. Vagy valami ilyesmi – én nem értem, az biztos, de tegnap voltam a Baronsnál, hogy vigyek öt liter kellőképpen ásványi olajat a Cougarba, és Géza, a Báró azt mondta, sok motorépítő szereti a szívócsőből készített kipufogót. A Virág alatt még ott hever két VRod-cső, de azok túl bunkónak ítéltettek, hát majd meglátom, mennyire kultúrlény egy szívócsonk.

- Az olyan prózai dolgokra, mint tükrök és index, van már ötletünk?
- Akarsz rá indexet?
- Igen.
- De miért?
- Hiszek az irányjelzésben. Én mindig indexelek, motorral végképp nem hagynám ki. Az index jó barát. Különben is, milyen nagyszerű kihívás a művésznek egy pár jó index előállítása!

Különös véletlen, hogy már van is néhány ötlete az indexere, de addig nézzünk is inkább egy hátsó lámpát, ami kicsit konkrétabb. Már nagyjából kiforrta magát, csak még nem tudjuk, melyik legyen. Jelen állás szerint ez. Egy szép ívvel bele lesz gyógyítva a Schwalbe-sárhányóba, de hogyan fogok izzót cserélni? Hogyan, hogyan, hát lesz körülötte egy vörösréz keret, rajta két vörösréz szárnyas anyával! Megértem Gyula pápát, hogy fájt neki, hogy nem nézheti Michelangelót, amit kipingálja azt a kézilabdapályányi mennyezetet.

Itt lesz a lámpa

Tájékoztattam még Pistikét, hogy az áprilisi Oldtimer Expóra szeretnénk kiállítani a motort. Ha addig nem készül el, lehetne az a show, hogy ő ott barkácsol a standunkon, és a nézők élőben fikázhatnak, vagy lelkesedhetnek. Pistike szerinte viszont addigra készen lesz. Ez, kész lesz április 15-ére?! Nem, ennek már március valahányadikán készen kell lennie, mert Gerard Depardieu főszereplésével forgatnak nálunk egy új Asterix-filmet, és Pistike abban dolgozik. Ha pedig filmezés van, a motorépítés szünetel – a Virago projekt így azt az időszakot íveli át, ami a téli Angelina Jolie-mozi és az új Asterix forgatása között van. Hát akkor néhány hét – szám szerint legfeljebb négy, és már kész is van. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr742711618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

W_Pooh 2011.03.05. 04:56:19

Lesz ebből valami :), ha le festve nem is lesz, de talán éppen úgy jó :)

toncsi64 2011.03.05. 05:30:25

Világért sem szeretnék kötekedni, de azt az éjjellátó cumót talán nem kellene "reklámozni". Amennyire én tudom egyszerű állampolgár birtokában nem nagyon szabadna előfordulnia :)

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2011.03.05. 07:05:40

@toncsi64: persze, meg a kulcstartó-minikamerának sem, hiszen itthon az nemzetbiztonsági tényező...
pontosan itt tart a nemzetbiztonság :)

toncsi64 2011.03.05. 07:23:02

@kutya_zzr:

Nna, ja. De elég egy hülye hivatalnok (ebből általában túlkinálat van) és kész a baj...

bervas · http://mt10.blog.hu 2011.03.05. 07:58:34

A Pannónia az T5. Köszönöm.

Öreg motoros 2011.03.05. 08:00:38

Az a P5 ... az minősít. Innentől pannóniásnak hiteltelen vagy...

Öreg motoros 2011.03.05. 08:02:01

@bervas: vagy P10 esetleg. A te kedvedért legyen tizenkettő. Van akinek nyolc.

Tigrisszív 2011.03.05. 08:37:43

Alakul, de én sajnálom, hogy nem a fedett lemezes sárhányó lesz. Annak van igazán stílusa...Kár.

Nyegleo 2011.03.05. 08:41:39

@toncsi64: ezt még pont lehet használni, csak első generációs ha jól tudom.

panza 2011.03.05. 08:45:15

"Sose ábrándoztam még hosszasan Pannónián, úgyhogy nem tűnt fel, mennyire szép alkatrészek vannak rajta " Volt egyszer egy írás itt egy fehér zoknis, edzőcipős, idősebb motorosról készült fotó apropóján. A motoron egy nemzeti színű zászló is volt, ami miatt -úgy emlékszem-nagyon kritikus megjegyzéseket kapott az az ember.A ruházata miatt meg egyenesen nevettségessé lett téve. Most én is kritikus leszek. Kedves Winkler Úr! Ha valaki motoros lap szerkesztője, újságírója, média közeli ember, annak a magyar -valamikori-motorgyártás történéseivel , típusaival tisztában kell ám lenni. Kérem, ha nem is ábrándozva, de nézze végig a magyar motorgyártás történetét, hátha talál még több szépséget is! Nem csak alkatrészekre gondolok. Tisztelettel üdvözlöm.

dragbiker 2011.03.05. 09:14:53

olvasom és nem tudok rájönni mi az ami rohadtul zavaró,és idegesítő...aztán rájövök.a kurva alap fehér háttér.mihelyst átváltok feketére,minden a helyére kerül,kicsiny beteg világom megnyugszik.
és a gépállat is mindjárt jobb fényben tündököl :)))

mükkemakk 2011.03.05. 09:24:47

Nemcsak a T5-ös elődein (TL, TLF-en) vannak szép részletek, hanem annak a kornak a többi motorján is pl. a csepptankos 350 Jawa letisztultan organikus.

A Virago-ra kiíváncsi leszek, ez a fecskefarok kezd kialakulni.

Castigliano (törölt) 2011.03.05. 10:09:12

Az exkluzivitás kedvéért mindenképpen Ducati kerti kapa légszűrőt raknék rá.

KadettGSiforever!!! 2011.03.05. 10:26:23

Én már a múltkor is dögnek láttam a gépet, most meg csak azt mondom, ÁLLAT! :)
Meg kell lennie az OT Expo-ra....visítani akarok, ha meglátom! :D

mtk001 2011.03.05. 10:29:01

A hátulja szép, de a permetező tank még mindig nem fér a fejembe ...

joejoe1974 2011.03.05. 10:35:34

Jó kis cikk,kár hogy a "sárhányó" szó belekerült.A kerék a sárhányó,a kerék felett levő valami pedig a "sárvédő".Legyünk pontosak.

yeti 2011.03.05. 10:48:16

Vigyázz azzal a Pannónia első sárvédővel,mert amilyen szép olyan szar is egyben.Sajnos nagyon könnyen indulnak el repedések a sárvédő legelején középen,legalján középen valamint a sárvédőt a telóhoz rögzítő fül mindkét oldalán is.Elég jellegzetes hibáról van szó mert börzén sem gyakori a repedésmentes Pannónia sárvédő,holott tucatmotorról van szó.Ha pedig egy szép fényezés után kezd el repedni az kurva nagy bosszúság.

monstertruck 2011.03.05. 11:03:02

@toncsi64:
spycam és társai
Nem kéne összekeverni a magánszemély általi birtoklást, a kereskedelmi forgalmazással.
Joxabályt el kéne olvasni.
Persze idióta hivatalnokok és sünök mindig lesznek, akik a kettő között nem tudnak különbséget tenni.

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2011.03.05. 11:19:01

@joejoe1974:

Korábban én is ezt gondoltam. De nem így van ám!

Jó lesz ez a motor, kíváncsi vagyok, milyen lesz, ha elkészül!

pannonkondor 2011.03.05. 11:32:46

Sosem fogom megérteni, miért baj az ,ha valaki éjjel lát ?? Akkor a bagoly egy tiltott állat ?? A motorról meg majd később nyilatkozom, alapból nem tetszik a virágó.

mmjr 2011.03.05. 11:34:30

Nem vagyok járatos műszaki vizsga témában, de hegesztett, vágott vázzal le lehet műszakiztatni egy motort?

ZON 2011.03.05. 11:47:20

Az az 50cm3-hez tervezett légszűrő nem lesz gyenge pontja a gépnek? Vagy valami A korlátozott Virago blokk készül?

herpeszes ödönke 2011.03.05. 11:49:06

Kedves "szak újságíró", Úr!

Tehát a kerék hányja a sarat, és ami körülötte van azt sárvédőnek hívják. Eljuthatnánk már idáig, ha ebben a témakörben írogatunk.
Mint ahogy minden bogár rovar, de nem minden rovar bogár. Ugye Winkler Úr!!
Üdv!

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2011.03.05. 12:12:39

@herpeszes ödönke:

Ez egy butaság.
Ha láttál már "sárhányót" működés közben, akkor magad is rájöhetsz.
Menj egyszer esőben egy motoros mellett és figyeld, mi történik.
A kerék körben fröcsköli a vizet és a sárhányó azt összegyűjtve, egy pontban hányja ki magából.

Egyikőtök sem etimológia prof., ugye?

herpeszes ödönke 2011.03.05. 12:16:42

@Csumpi Hálidéj: Sárvédő nélkül lehet motorozni, sárhányó nélkül nem. Bocs, Okoska!

magyar bucó 2011.03.05. 12:26:52

@toncsi64: Dehogynem, rendszeresen akciózzák a LIDL-ben.

rbalint88 2011.03.05. 12:29:10

ősBogár hátsólámpát neki!

Pityubácsi 2011.03.05. 12:37:15

na, mondtam én, hogy jó lesz az a schwalbe sárvédő.
bár siposnak igaza van, teli oldallal jobban odabaszna, dehát winklernek kell, hogy tetsszen.

miért vagyok én mindig ilyen okos?.... :)

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2011.03.05. 13:03:44

@herpeszes ödönke:

Én próbáltam valami magyarázatot adni, hogy megértsd, honnan van a szó, te meg sem próbáltál elgondolkodni rajta.

Csak szajkózod a telepi parkolóban elhallott hülyeségeidet.

VFR800 2011.03.05. 13:15:28

Ajaj ... nagy a baj... kezd motor formaja lenni. Sot. Picit mar tetszik is. Basszus ... meg a vegen meg kell kovetnem Winklert, amiert az elozo cikkben fnataziatlan, eroltetett tragya dombnak titulaltam a gepet :-)! Ugytunik megis lesz ebbol valami... minden remenyem a permetozben van! Az talan meg megment attol, hogy be kelljen majd vallnom, hogy tevedtem a multkor:-)

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2011.03.05. 13:22:26

@joejoe1974:
Ezt az oldalt én is megtaláltam, amikor utána akartam járni a kérdésnek.
Azt tudnod kell, hogy oda bárki beírhat, akár a herpeszed ödönke is. Semmi értéke nincsen a vita eldöntése szempontjából.

De örülök, hogy Te legalább vetted a fáradságot és elkezdtél guglizni.

Hidd el, a sárhányó szó nem véletlenül van, nem egy téves hülyeség. Csak az utóbbi időben kikezdték az emberek, így sok helyen kezd kiszorulni a használatból.

Megmondom őszintén, hogy én is kerülöm a sárhányó szó használatát, de csak azért, hogy az ilyen meddő vitáknak elejét vegyem.

Dr. Pornó Ottó 2011.03.05. 13:25:52

Csumpi Hálidéjjel egyetértek.

Aki meg a kereket tartja sárhányónak, annak nyilvánvaló, hogy egy ember hányásához egy nagyméretű centrifugára is szükség van, hogy annak közepén pörögve az ember szája okádni tudjon. Ha pedig az ember centrifugában pörgés nélkül is képes szájon át hányni, úgy sajnos fennáll az elnevezés, azaz a kerékről felvetődött sár kerék mögé történő hányásának, mint funkciónak helyessége.

Winkli! Az a piros lámpa rém ronda!

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2011.03.05. 13:34:17

@Brownfinger:
Ezt jól megfogalmaztad.
Remélem, hogy most már a legbárgyúbbak is érteni fogják.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2011.03.05. 14:04:45

"Ilyenkor kezdek egyébként erős szánalmat érezni ifjabb és idősebb Paul Teutul iránt"

Ezen beszartam :D:D:D:D

A katonai dobozok pedig jól néznek ki :)

Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2011.03.05. 14:11:46

@Csumpi Hálidéj:

Nem érdemes a troll miatt koptatni a billentyűzetet :)

h4z4rd 2011.03.05. 15:09:41

Igen! Szépen alakul.

h4z4rd 2011.03.05. 15:10:52

@Opel P1: Van egy halom alkatrészem, ami passzol az avatarodhoz, ha esetleg érdekel...

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.03.05. 16:35:20

Az okosokhoz két kérdésem lenne: ha a logikájuk szerint a sárhányó azért a kerék, mert az hányja a sarat, akkor a sárvédő mit csinál? Védi a sarat? Mitől? Ez mondjuk csak a hülye kötözködés része volt a mondandómnak. A másik kérdés: ha minden hivatalos szótárban szerepel a sárhányó kifejezés, és szépen meg is van adva az adott idegen nyelven a megfelelője, mégis, mi a francért gondoljátok, hogy helytelen? Nem-e fordulhat-e elő-e, hogy okoskodásnak esete forog fenn? E?

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2011.03.05. 17:01:02

A múltkori Schwalbe-segg elbizonytalanított), de a Bundeswehr melegítő láttán rögtön tudtam, hogy nincs itt elbaszva semmi:)

Bazsi(HUN) 2011.03.05. 17:46:12

@scheerti:
Na ettől lefagyott az agyam!:D

Házas motoros 2011.03.05. 17:51:49

Döbbenet, hogy az éjjelátó doboz mennyire kiadja. Mind méretre, mind formára. Kinek jut eszébe ilyen?? Nagyon kiváncsi vagyok a végére. Azért remélem kap valami rendes fényt, és nem lesz "ratrod"-os. Pár éve mit nem adtam volna két ilyen dobozért az MZ-mre. :-(

pannonkondor 2011.03.05. 18:29:23

Na, akkor felhomályosítom a népet. A motorkerékpárnak van sárhányója, az autóknak pedig, mióta beleintegrálódott a karosszériába, sárvédője.

panza 2011.03.05. 19:07:58

Hányja, vagy védi? Ez itt a kérdés.:-))

Honda RC 51 2011.03.05. 19:12:04

Vegyuk at angolbol ezt a szot is es megoldott a helyzet. Nem ez lesz az elso. FENDER es kesz.
Aztan meg ez a "Project" igen lassan keszul, szinte semmi sem valtozott.

'saztán? 2011.03.05. 19:19:42

legközelebb, ha új gumikat veszek a bringára, majd sárhányónak kérem őket...

a robi kapagép légszűrőháza pedig egyszerűen stílusos. ha megkérdezik miről van, nem kell gondolkodni rajta.

Bazsi(HUN) 2011.03.05. 19:21:31

Annyira örülök, hogy az olvasók 99 százaléka megértette a cikk lényegét, és a sárhányón/védőn vitáznak!:D

Zseniálisak!:D

baowah · http://baowah.blog.hu 2011.03.05. 20:13:25

@pannonkondor: így van, éljen a sárhányó. aki le akarja szűkíteni a nyelvet, annak faszkorbács :D

makmarci 2011.03.05. 20:27:28

Szűkítés ide, vagy oda, a sárhányó akkor is a kerék...
Kb olyan ez, mint a CD lemez, vagy a bacon szalonna. Magyar.

GERI87 2011.03.05. 20:51:10

A Virago blokk amúgy sem egy szépség..aköré építeni bármi szépet nagyon nehéz.

Teleaggatva ezzel a sok lomi cuccal...hát nemtom...

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.03.05. 21:54:35

@GERI87: Egy újabb dolog, amiben nem értünk egyet. Ez a Virago blokk az egyik legszebb, legtagoltabb formájú vékettes. Az meg, hogy az egészből az jön át neked, hogy ezek lomis cuccok...

mv3 2011.03.05. 22:29:15

Robi, az éjjellátós nyitóképen hasonlítasz Derszu Uzalára :o)

nabazzmeg 2011.03.05. 22:33:04

"Akarsz rá indexet?
- Igen.
- De miért?"

a poén jó, de mondjuk már csak azért sem árt a zindex, hogy legálisan le lehessen vizsgáztatni. No meg ezért kell bele féklámpa is, mindkét fékről működtethető.
Ja, és nem kell lenaivazni, tudom hogy van más út is, de azért AZ igen kisstílű dolog volna a Robitól.

mv3 2011.03.05. 22:41:47

Off
Jut eszembe a nagy vadászról, a természet- és állatbarát éned nagyon takaréklángon van mostanában, várható a közeljövőben a témában valamilyen megjelenésed?
On

muz 2011.03.05. 22:46:27

A zindex nem kell a műszakira,csak ha van.Mert akkor működnie kell,de ha nincs akkor nem kell(működnie sem:-))

A Virago blokk pedig qrva szép még akkor is ha aranyszínű részletekkel van "megáldva" és ízlésről nem vitatkozunk!

Ebből meg igencsak lesz valami.-)

for-avar 2011.03.06. 09:25:43

Még mindig junkyard hangulata van...ebből-abból lenne összehordva!Ami nekem zsé és szerszám nélkül annó úgy-ahogy megengedhető volt...De azzal hogy utólag raknak hozzá valamit nem tünik okosnak?rengeteget kell modosítani a már feszerelt alkatrészeken hogy beférjenek!Tapasztalat és szenvedés a köbön!Egy kész koncepció legyen egy -két hét tervezés rajzolgatás:passzentosan fog menni.
ha már burkolt hátsó akkor az első kereket is burkolni kellene!Csak azt még könnyebb elrontani!Indiant utánozni meg nagy kisértés!A zastava blokkos Indian amit itthon építettek 20 éve az szép volt pedig gyári alkatrész kevés volt benne!

Winkler Róbert 2011.03.06. 09:56:50

@mv3: Várom a meghívót a tavaszi sólyomfióka-gyűrűzésre.

for-avar 2011.03.06. 10:06:01

egy Yamton(Yamaha-Norton)jobban tetszene...de ez magán vélemény...
Sármentőt is olvastam...nem lehet hogy csak lerövidítették a szavakat
-sártól mentő
-sártól védő
-sárt(sarat) hányó
Sok szavunk így alakult ill a nyelvújítás!Rovátkolt barom=robar majd rovar ;) de ez nem nyelművelők szántója!

Orgon 2011.03.06. 22:34:13

Miért nem követtétek a divatot és faragtatok egy túraendúró féleséget a Virago blokkja köré? :)))

Ha kifogynátok kreatív szellemi erőforrásból, ajánlom figyelmetekbe:
biker.ru/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=13&Itemid=20

Mellesleg beteg lesz a járgány! Sok sikert a műszakihoz!

makmarci 2011.03.06. 22:58:18

@baowah: Miért is ?

Fejtsd kim légyszi bővebben !

Köszi.

GERI87 2011.03.08. 23:17:38

@streetsta:

Hát izlések és pofonok...

A lényeg úgyis az hogy annak tetszen akinek lesz..

A blokk nekem nagyon nem jön be, szinte semmihez nem illik...

A lomis cucc meg lomis cucc...de várjuk ki a végét.

Suraki 2011.08.17. 17:23:49

Éppen most futottam bele ebbe:
www.bikeexif.com/1982-yamaha-virago
Egyből Winkler mester küzdelmes projektje ugrott be. Nos van akinek már sikerült...;-)

Friss topikok

Hirdetés