A kanyar halált jelent

Az év talán lefárasztóbb értekezlete volt: csak ültem bambán. Hallgattam, ahogy Bende szívatja Winklert, az szívatja Csikóst, aki hárít, hogy Assuron csapódjon le az egész. Náthás voltam, a levegővétel éppen elég gondot okozott – másokra már nem volt erőm.

Kivételesen szólni sem volt kedvem, habár tudom, hogy ennek a mondatomnak valóságértékét Winkler azonnal kétségbe vonná. Mégis így volt, világosan emlékszem. Ha beszélni akartam volna, akkor is elfojtotta volna bennem a hajlandóságot ez a három kép, amit laptoppal az ölemben találtam.

Annyira beteg és annyira gyönyörű – a koromtól sűrű pesti levegő kiszorult tüdőmből: helyére a tipikus, émelyítő alpesi levegő szökött. Mit keres ott az a kötél? És a Fräulein népviseletben? És az NSU? Hova tartanak? Vajon megérkeztek? Kommentárt, leírást nem adott a google, csak gesztusként feldobta ezeket a fotókat.

Akkor jöttem rá, hogy szükség lesz valami blogra, ahol a motoros históriák szívvel és tökösséggel teli oldalát is megmutathatjuk – ezért született A sebesség oltára. Mire eljutottunk oda, hogy beindult az oldal, rég elfelejtettem, hogy hol láttam ezeket a döbbenetes képeket. Vincenttel és kétszáznegyvennel koccanó herékkel indítottunk, a drótköteles motorosról teljesen lemondtam.

Tegnap az internet gyomrából véletlenül ismét felböffent az NSU - most nem csesztem el, azonnal lementettem, hogy mások is láthassák. Talán valaki tudja a válaszokat is. Minek, kik, mikor és miért?

A bejegyzés trackback címe:

https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr521622050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

biker_kolee 2009.12.25. 12:01:18

Egy biztos: Őrültek.

zol! (törölt) 2009.12.25. 12:08:21

megnézném egy boxermotoros bringával :)

pog ma thon 2009.12.25. 12:59:20

kár ,hogy nem szin es

Heck Elek 2009.12.25. 13:30:03

ha az egész cucc súlypontja lejjebb van mint a kötél + és van egy vájat a keréken a kötélnek, akkor semmi kockázatos nincs benne, szándékosan sem lehet leesni.

toto92 2009.12.25. 13:40:11

@Heck Elek: Én akkor sem motoroznék ott fent :D

janoszeged 2009.12.25. 13:53:23

Én Olasz akrobatákra gondolok, a két háború közti időkből. Biztosan már százszor megcsinálták ezt a kupolában.

zsüber 2009.12.25. 17:37:00

Épp egy felvonó kábeleit telepítik.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2009.12.25. 22:20:21

@Heck Elek: de éppen itt nem így néz ki a dolog, hogy lejjebb volna a súlypontja, nem?

1 ember fent is lent is, fent motor, lent keret, amelyek közül szerintem a motor nehezebb, mint a keret

szóval én meghagyom nekik ezt a fajta motorozást

Leviking 2009.12.25. 23:11:54

Gyuszibá!
A súlypontnál a tömegen kívül a kötéltől mért távolság számít, ezért ha elég mélyen van a keret alja akkor nem kell nehezebbnek lennie a motornál.
Márpedig így ránézésre elég mélyen van.
Ettől még dermesztő a mutatvány, de viszonylag biztonságos.

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2009.12.25. 23:17:48

s akkor még nemis beszéltünk a keret alján lévő 2 henger alakú nehezékről, ha az tömör vas akkor min 50 kg/db

Aszi 2009.12.25. 23:18:04

Ez Alfredo és Henry Traber német kötéltáncosok 1953-as Guinness-rekordja. A Zugspitzénél lévő Höllental fölött motoroztak át egy kötélen.
www.traber-show.de/seiten/weltrekorde/zug_53.html

Leszármazottjaik ma is művelik ezt a műfajt, pl.: www.youtube.com/watch?v=3qNZ1GcUVqc

Aszi 2009.12.25. 23:21:16

Bár a fényképek alapján nem biztos, hogy ez az 1953-as mutatvány, de nagyon hasonló.

monticello (törölt) 2009.12.26. 01:48:18

Alap rutin vizsgafeladat A kategóriához

fajitas 2009.12.26. 09:36:15

Kötéltáncos "A" kategoriához :)

baowah · http://baowah.blog.hu 2009.12.26. 09:45:10

@Aszi: ők azok, a motor ugynaz, és a rajtszám is 13!

Köszönöm Aszi, csodálastos olvasó vagy.

GiXXXer 2009.12.26. 10:00:56

Ahogy elnézem, a kerekeknél 2 helyen, meg középen is olyan felfogatás van, hogy körülöleli a drótkötelet. Tehát a szerkezet le sem tud esni! Sehogy!
Ha eléggé kapaszkodnak (ami biztos), akkor nem tűnik nagyon hajmeresztőnek, cirkuszi 10-20 m-ket ugráló akrobaták védőháló nélkül szerintem többet kockáztatnak. Végülis mindegy hogy 30 vagy 3000 m-ről esel le, túlélési esély nem sok van.
De mi a francnak van rajtuk bukósisak??? :D

Gombaraz 2009.12.26. 10:39:22

Aki szerint ez biztonságos, az biztos hivatásos űrhajós...vagy berepülőpilóta...

s.o.v.i.e.t 2009.12.26. 10:44:19

A Frauline a rőzsét a sziklán szedte?

mert ha nem, akkor fotósopp

s.o.v.i.e.t 2009.12.26. 10:50:20

Aszi!

olyan video nincs véletlenül, amikor a Zugspitzénél lévő Höllental helyett ugyan ezt a mutatványt Magyarországon végeznék a vasúti felső vezetéken? Mert az lenne az igazán izgi. Ellopják alóluk vagy elszakad...

konti10 (törölt) 2009.12.26. 17:13:05

Szép hely. Muszáj ezt a sok motoros oldalt fent tartani? Legyen egy, de jó.

Bandez 2009.12.26. 21:35:37

Ne szarozz, vágd oda a gázt, füstöld le a gumit, mi baj lehet a k..va anyját!? Eeheheheehe :) Őrültek !

Friss topikok

Hirdetés