Ebédelj motoron

 

Eddig elkerültek minket ezek a videók, de most belefutottam a KFC ügyes anyagaiba. Ha nem tudsz olyan élethelyzetet elképzelni, amikor ne vennél szívesen magadhoz pár csípős csirkeszárnyat, neked találták ki a KFC pohártartóba is berakható Go Cupját. A marketingeseknek mindenesetre jó a fantáziája, meg is mutatták mennyire.

Most már annak sincs akadálya, hogy több tíz méterre felugratva, hátraszaltó közben is betolhass a szádba pár csirkefalatot.

Vagy esetleg hegyről lefelé gurulva, drift trike-okkal bohóckodás közben is csillapíthatod az éhségedet:

De most komolyan, ettél már motoron ülve? Én az osztrák túrán csokit majszoltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr336571365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KissZst 2014.09.02. 06:43:53

Az hagyján, hogy nem ettem még motorozás közben, de még csak motoron sem ültem soha:D

zsoltka976 2014.09.02. 08:06:52

Én még rágózni sem tudok motorozás közben.
260-nál folyton elharapom a nyelvem:)

bajan 2014.09.02. 10:57:14

Miért van az, hogy míg a hátra szaltó felvételeknél a fedélzeti kamerán a bukó alá teszi a kaját, addig az oldalról készült felvételnél a bukó szellőző rostjához nyúl vele (ott nyilván nem tudta megenni)? ;-)

Friss topikok

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

robogo feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása