Indiánok kergetik az olaszokat

MV Agusta 175

A fordulatszámmal együtt emelkedik a pulzus, a forduló motorral együtt mozog az objektív: a Millenáris Velodrom betonteknője idén is izgalmas helyszíne volt az év egyik legjobb veterános rendezvényének.

Jawa Perák 250 stéher vezeti a bicajost

Az egykor aktívabban használt biciklipályán jól elfértek az autók és motorok is. Középen a betonon sorakoztak, a döntött íven pedig jót gurultak: a megszokott oldtimer bulikkal szemben itt búgtak, száguldottak és bizony le is robbantak a gépek. Nem klimatizált garázsok félhomályába valók ezek, hanem ide: szemünkkel, kezünkkel, fülünkkel és bizony mellkasunkkal is érezhettük, ahogy eldurrannak előttünk a veteránok.

A Belstaff kabát is vágykeltő

A csodálatos vörös Benelli, a BMW vagy a Triton versenymotor dübörgése nekünk maga a gyönyör: ritka alkalom, hogy Magyarországon ilyen minőségű veteránokat látunk egymással csatázni.

Benelli M37

Indianek kergették egymást, majd önmagával, a haladás öröméért küzdött a rendezvény legöregebbje, az 1902-es Laurin & Klement – öröm volt látni, hogy a 109 éves egyhengeres csetteg a Velodrom betonján.

Őskövület, mégis működik a 109 éves Laurin & Klement

Nem szabad elfelejteni a kis olasz szépségeket, hisz Gilerák, MV Agusták és Motobik csatáztak egymással, majd őket követték a magyar és cseh kétüteműek – benzinorgia volt ez, korhű jelmezbe öltözött résztvevőkkel. Ha nem voltak ott, kattintsanak – a galériánkban megtalálják a legszebb gépeket. 

A legszebb lányka a Velodromban

A bejegyzés trackback címe:

http://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr453245799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

nagy__mate 2011.09.22. 14:30:04

Szeretném, ha javítanád az "egykori biciklipályán" kifejezést, a pályát ma is aktívan használják!

Tomchy 2011.09.22. 15:01:18

Állat képek!
Bár ott lehettem volna.

zsanbalzsam 2011.09.22. 15:34:24

hát..erre most így kicsit feláll :)

Csizirájder 2011.09.22. 15:40:26

Ezek aztán GÉPek a javából!

tmolni 2011.09.22. 16:46:16

az a piros pancsival (61-62.kép) úgy csapatták fent a falon a technikai szünet után, ahogy egyetlen oldalkocsissal se. fent voltak simán a korlátnál.
úgyhogy bírja az a száguldást, csak kéri a törődést :D

R100 2011.09.22. 18:29:21

A 32-es képen látható motor tipusa helyesen: Zündapp KS 600.

No quarter 2011.09.22. 23:22:52

Ott lenni, testközelből érezni: ez volt a lényeg. Nagyon jól összefoglaltad. Jövőre ugyanitt.
Nagyon jók a képek!

Szomjas77 2011.09.23. 07:52:16

Tiszta időutazás. Utána irány vissza a múzeumba!

nofatchx 2011.09.23. 12:56:47

úgy ülnek ezeken a motorokon, mintha lovagolnának. :)

amúgy meg: egy nap videója, "a motorosok jófejek!" címmel? :)
www.youtube.com/watch?v=RS3iB47nQ6E

Friss topikok

  • FeniXecske: @Bystrica: Vegyél be lázcsillapítót, és jobban leszel. 110-es utazó 125-össel? Legfeljebb 70. Vég... (2017.11.08. 07:27) A megoldás: robogó helyet robogót!
  • VALAKI1969: Amikor odáig jutottam a szövegben (3. mondat kb.) hogy "Besztercebányáig semmi érdekes", és eszemb... (2017.05.15. 06:16) Kanyar kell? Irány észak!
  • merekÉn?: Nem mondod? Sokan güriztek akkoriban a puszta megélhetésért. És nem volt keretük, meg idejük az á... (2016.12.12. 01:35) Harminc éve folyamatosan ácsol
  • rt rider: Most botlottam ebbe a nagyszerű leirásba.A kommentek láttán eszembe jut a villamos és torony verse... (2016.06.13. 13:09) Törökméz, MZ-n szopogatva
  • Wolfram: Mekkora amatőr lúzerség már egy újságírótól, hogy egy több részes cikkbe nem teszi bele a folyatás... (2016.03.13. 13:39) Szuperálom, vagy szamurájkard?

Hirdetés