850 lóerő is kevés a motor ellen

Mire elég 198 lóerő, mit tud egy Hayabusa? Meglepően sokat, akár nála lényegesen erősebb járművek ellen is bátran kiállhat a széria állapotú Suzuki. Az ellenfél ezúttal egy 850 lóerőre felpuffasztott Nissan GT-R volt. A motor jobban is rajtolt, fölényét negyed mérföldön végig megtartotta.

Ugyan a sportkocsi nem maradt le számottevően, de a túrasportgép gond nélkül lenyomta. Akik ismerik, mire képes teljes gázon egy ilyen motor, nem lepődnek meg – a videót inkább azoknak az autósoknak ajánlom, akik önmagukat és másokat veszélyeztetve képesek 200 lóerős autóikkal értelmetlen közúti csatákat kezdeményezni.

(Egy mérföldön persze már ellép a GT-R, de ugye az utcán ezek a helyzetek nem reálisak - a 311-es végsebesség nem a lámpánál nyomjuk a pedált kérdése. Közúton amúgy seversenyezzen senki, ez az alapszabály.)

A bejegyzés trackback címe:

https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr793083014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bambano 2011.07.20. 18:02:01

@hanyasvagytedisznó: a fénysebesség vákuumban 299 792 458 m/s, ezzel max. hét és félszer kerüli meg a Földet az egyenlítőnél egy másodperc alatt.

Merida001 2011.07.20. 18:03:24

Többen írták nem jó poszt...DEHOGYNEM!! Itt ez nem fogja befolyásolni a sok idióta önkéntes versenyzőt az utakon. A videóban egy jól kiépített zártnak mondható pályán zajlott egy kísérleti teszt gyorsulás. Ennek a tartalmi mondani valója csupán annyi volt, hogy hiába a 850Le 4keréken, ha a közel 200Le két keréken még mindig jobb gyorsulást eredményez adott távolságon belül (negyed mérföldön - adott esetben). Ennyi! Ez a videó csak csupán erről szólt! Nem az "illegálsztrítracsing" -ra való buzdítás a lényeg!!!
Más (eszembe jutott):
Volt kísérlet egyszer régen: ló, repülő, motor, autó...egyszerre álltak a rajtnál. És a ló lépett ki először - ez csak egy érdekesség képen...

adamantium 2011.07.20. 18:03:26

@Lamborghini: a fénynek nincs mai sebessége, a sebessége állandó, mindig is az volt. egyébként az univerzum tágulása állandóan gyorsul, tehát nem a kezdeti sebesség volt a legnagyobb hanem az ami éppen következik.

Bambano 2011.07.20. 18:11:00

@adamantium: a fény sebessége állandó? rotfl. pedig ma már röhögtem egyet másik topicban.

Atarist 2011.07.20. 18:11:47

Aki jampeckodni akar azt úgysem győzi meg a videó és bármilyen adatok. Tehát:

Útmutató autósoknak:
- Helyezkedj úgy, hogy motor ne tudjon előremenni.
- Ha mégis előrecsorog a szemét, menj közelebb egyből és dudával jelezd is nemtetszésed. Erősebb testalkatuak az "Anyádat centizgesd" kikiabálásával nyomatékosíthatják mondandójukat.
- Egyből kattints egyes fokozatba.
- Kéz bekészítve dudára, hátha nem indul el sárgánál a majom.
- Lámpaváltásnál gyite ami kifér a csövön, ha épp nyerésre állsz akkor mutogatni kikönyökölni kötelező, ha nem akkor index és lekanyarodás első kisutcába, mondván Szerencséd hogy erre van dógom köcsög.

Motorosnak:
- Ha nincs hely akor is előremenni valahogy, cikkcakkban általában van az autók közt annyi, hogy előre jutsz.
- Láthatóan végigstírölni a járművet, jó flegmán, egy pár gázrándítással megspékelve.
- Taposni egy hangos egyest. De csak lassan hogy lássák nem sietsz és még így is levered majd.
- Sárgánál kilőni, nyélgázon hátrafele pislogni...jobb lábat lelógatni mintha nem is sietnél. Ha már elég az előny akkor felegyenesedni, nézelődni. Következő lámpánál ugyanezt ugyanezzel az autóssal megjátszani.

Fiziqs (törölt) 2011.07.20. 18:14:08

@adamantium:
rosszul tudod, evvel foglalkozom :)
a mai sebesség azt jelenti, hogy az ősrobbanás után az inflációs táguláskor még fény sem volt, csak sugárzás. Az inflációs táguláskor annyi energia volt jelen olyan kis térrészben, hogy valószínűáleg ekkora sebesség sosem fog újra bekövetkezni. A fény részecskék csak az első csillagok nukleáris kohóiban keletkeztek, de addig vagy fél milliárd év eltelt, az inflációs időszaknak már réges rég vége volt. :) Azóta a sötét energia lehet gyorsítja a tágulást (kutatások tárgya, mennyire), és extrém esetben az is elképzelhető, hogy előbb utóbb annyira bedurvul majd, hogy szétszakítja az atommagokat is, de valószínűleg egyszerűen csak annyira szétszór majd mindent, hogy nem keletkeznek új csillagok, minden egyre jobban kihűl, és az eseményhorizonton kívülre kerül, így már a fény sem fog eljutni hozzánk más csillagokról, de az univerzum még fiatal, valószínűleg a mi civilizációnk meg hamarosan úgy is elpusztítja önmagát. :)

adamantium 2011.07.20. 18:20:50

@Bambano: talán olvasni tudsz? en.wikipedia.org/wiki/Light_speed
mondjuk az első mondat? az a szó, hogy konstans?

Bambano 2011.07.20. 18:25:04

@adamantium: igen, tudok olvasni, sőt, a fizikára is emlékszem. még sőtebb: az első mondatnál tovább is tudok olvasni, pl. az általad linkelt anyagból ilyeneket:
"such as light—in vacuum"
"The speed at which light propagates through transparent materials, such as glass or air, is less than c."

ha azt írtad volna, hogy adott anyagban a fénysebesség konstans, talán el lehetne fogadni, bár ez sem igaz egy ideje. de az az állítás, hogy úgy általában a fénysebesség fix, egyszerűen nem igaz.

adamantium 2011.07.20. 18:26:14

@Lamborghini: mind a kettő elektromágneses energia, annak terjedési sebessége ugye adott, csak a frekvencia más. az egy virtuális sebesség ami az elképzelés szerint abból adódott, hogy kezdetben az elemi részecskék közt nem volt távolság, azért fért el az az anyagmennyiség olyan kis helyen, majd hirtelen lett az adott távolság köztük, de ezt lehet sebességnek nevezni? bár fene tudja

Fiziqs (törölt) 2011.07.20. 18:27:43

@adamantium:
mértem már fénysebességet, hidd el, levegőben, és lekvárban is lassabban terjed, mint vákuumban, a fotonoknak is át kell küzdeniük magukat az adott közegen.
Wikipedia-t meg sehol sem fogadják el szakmai körökben, mint forrás anyagot.

adamantium 2011.07.20. 18:31:07

@Bambano: a fénysebesség így leírva egy konstans. magától érthetődik, hogy a standard körülményekkel számolunk. van saját jelzése is, ha leírod, hogy "c" akkor nem kell magyarázkodj, hogy "tudod ez most vákuumban, meg így, úgy". ha nem standard körülményekről van szó akkor kell odabiggyeszteni, hogy "szérum szelénben" mert annak adott esetben más a törésmutatója, de térjünk vissza a motorokra

adamantium 2011.07.20. 18:32:23

@Lamborghini: forrásanyagot a szintnek megfelelően adjuk meg :)
örülök neki, hogy mértél, bár lekvárban? azért meglepődnék :)

Twista 2011.07.20. 18:35:29

imádom a sok okosat... sztem értelmetlen a motort egy autóval összehasonlítani. De sebaj. Talán azért néhány szempontot azért érdemes végiggondolni.
Egy átlagos közúti versenyben ami bár persze tilos de mindennapos, összeáll motorosunk és GTR-esünk. Tehát nincs kanyar , nincs szél, nincs eső, nincs hó, nincs szembesütő napsütés, nincs csomag, nincs utas, nincsenek közlekedési lámpák, nincsenek kielőző trabik, nincsenek szemellenzőre felkenődő cserebogarak, nincs elhasznált kuplung, nincs elhasznált gumi, nincsenek az úton kavicsok, pénzérmék, gödrök, fekvőrendőrök, álló rendőrök, traffipaxok, zebrák és gyalogosok, nincsenek fák és levelek, ágak és nejlonzacskók, nincsenek mobilra érkező hívások, smsek, emailek, tweetek, facebook bejegyzések, emlékeztetők és ébresztések. Végül van két profi sofőr maximális koncentrációban, tökéletes indulással, kevés kipörgéssel, végtelen úttal... igaz? mindig így megy nem?
NA a hayabusa egy őrült motor, a Schwitzer tuningos GTR egy őrült autó. A tény hogy fej fej mellett versenyeznek már önmagában is elképesztő teljesítmény ettől az autótól. Ha valaki a motor mellett teszi le a voksát szíve joga de épp a hétévégén halt meg egy kislány utasként az M7-esen, egy speedmotoron, mert fújt a szél. Miért???? Mert fújt a szél... ennyi elég volt ahhoz hogy kibillentse a sofőrt az egyensúlyából. Ez egy Gtrben nem történt volna meg. Ennyi. Tény hogy a motor más élmény, de ennek az élménynek jelentős része abból fakad, hogy félelmetes a használata. Minden pillanatában benne van a halál és a súlyos sérülés lehetősége. Ígyhát, szerepelhetne egy rakétaautó is ebben az összehasonlításban. Az MÉÉÉÉG gyorsabb. Micsoda marhaság. Ki mitől szarik be? Én spec attól amikor látom a motorost elhúzni 250-nel. Csak én nem attól szarok be hogy milyen jól megy hanem attól hogy el ne essen.

Fiziqs (törölt) 2011.07.20. 18:37:52

No, örültem srácok a beszélgetésnek, sajnos mennem kell az uszodába, további minden jót.

Kopasz Szuzukis 2011.07.20. 18:44:04

@CubΕ: tavaly nyáron csendesen gurultam a 4-es főúton, mikor egy ilyen M5-ös "erőgép" miatt 3 órát ácsorogni kellett. A biztos, nyugodt megfélemlítő erő tudatában a csóka az alíg 1 éves gépével előzni próbált egy terményszállító nyergest. Csak épp a szembejövő volt közelebb a kelleténél. Arról lepattanva bevágódott a nyerges szerelvény alá. Csak épp az autója felső 60 centije maradt ezen az oldalon. A sofőr fejével együtt. A későbbi rendőri jelentés szerint a keréknyomok alapján a BMW-s kb. 150-160km/h sebességgel "haladt". A halálba. Akkor ki az állat?

Twista 2011.07.20. 18:49:08

jaj de jó az egyedi példákat is külön szeretem... na akkor remélem beszélsz angolul. Mert nem fordítom le.
Number of motorcycles involved in reported accidents (injuries, death or property damage) per 100 million vehicle miles traveled was 776.57 while the number of passenger cars involved in such accidents per 100 million miles traveled was only 423.13. In other words, you are almost twice as likely to be in an accident riding a motorcycle than riding in a passenger car. This is completely opposite to what I have asserted in previous messages. I stand corrected.

The fatality rate per 100,000 registered motorcycle was 64.88 while the number of fatalities per 100,000 registered passenger cars was only 15.72. In other words, motorcycle accidents are four times more likely to be deadly than are passenger car accidents. This is consistent with what I have said in the past.

Now for the most interesting fact, as it relates to the theme of my previous message:

The number of people injured per 100,000 registered motorcycles was 1,229 while the number of injuries per 100,000 registered passenger cars was 1,497. In other words, you ARE LESS LIKELY TO BE INJURED on a motorcycle than in a passenger car. THAT is the 'fact' that I have failed to clearly state in my earlier assertions. (1.5% of all registered motorcycles were involved in an accident with injury in the year 2000 while a full 5% of all registered passenger cars were involved in an accident with injury in the same year.)

However! Miles ridden makes all the difference in the world! It turns out, for example, that the average motorcycle was ridden only 1,943 miles in the year 2001 while the average passenger car was ridden for 12,311 miles. As the survey on this site demonstrates, the greater the number of miles you have ridden on a motorcycle, the greater the odds that you have been involved in an accident. In fact, based on the NHTSA data I received, there were 632 injuries per each 100 million motorcycle miles ridden as compared to only 122 injuries per 100 million passenger car miles ridden. That's right, despite there being fewer injuries per registered motorcycle than per registered passenger car, there were nearly SIX TIMES MORE INJURIES per motorcycle mile ridden than per car mile ridden. (This argues that a LOT of registered motorcycles are not ridden at all!)
Jaj de csucsiszupi mi?

Clearvoyance 2011.07.20. 18:52:35

Nekem valamelyik reggel a körúton egy hatvan körüli tata 1,3-as swifttel csikorgó kerekekkel indult. 400-as kiscsopperem van és a f...m se számított arra, hogy egy idegbeteg gyorsulgatni akar. Én csak normálisan haza akartam érni. És ha normálisan indulunk otthagyom.
Mondjuk így is ott hagytam. Mivel nem számítottam a hülyeségére, nem mértem fel a másik oldalon a teret. Emiatt kissé rámijesztett, én meg odahúztam a markolatnak.
B...a meg, az előregurulásom teljesen szabályos volt, fel se tartottam volna, az a köcsög meg konkrétan veszélyeztetett.
Szerencsére a többi autós normális.

Hiryu 2,0 · http://theidf.blog.hu/ 2011.07.20. 19:02:23

Ha már esze nincs nesze notesze....
Ha már bizonygatnia kell a férfiasságát, akkor írjon komplett hülyeség kommenteket.

WeAreEngerland 2011.07.20. 19:02:39

Értelmetlen cikk fröcsög belőle az autó gyűlölet ja és ez hogy :

" a videót inkább azoknak az autósoknak ajánlom, akik önmagukat és másokat veszélyeztetve képesek 200 lóerős autóikkal értelmetlen közúti csatákat kezdeményezni."

Ne feledkezzél már meg apukám a sok kretén 50 köbcentis robogós hülye gyerekről sem akit zsák számra csapnak el az autósok mert azt hiszik jó motorjuk van aztán persze a csúnya autósok a hibásak...

Amúgy meg a nissan rosszul kapta el a startot ... www.youtube.com/watch?v=LTm8alJ4bFM

és millió és egy videó van a neten ahol szarba alázzák a motorokat az autók szóval ha ilyen fasságokat akarsz írni mint ez a cikk inkább hugyozd le magad mint Bear Grylls hátha attól neked is jobb lesz...

Bali01 2011.07.20. 19:17:35

na és?
Egy F-15 ös meg legyorsulja a hayabusát,értelmetlen az ilyen hasonlitgatás,mindkettő nagyon jó a maga kategoriájában

biohazard 2011.07.20. 19:31:02

@sax75: Nyugi, elsőre én is beugrottam Kockának, de egyszerűen zseniális a csávó. És ezt komolyan mondom.

JRM Racing Team 2011.07.20. 19:34:47

MUHAHA!

Hát ez már megint a hihetetlen kategória.
Egy Nissan és egy Suzuki gépről szól a cikk, de az első 5 hozzászólásban már megint a béemvét fényezik. Szinte minden cikkben felhozzák. Csodálkozom, hogy az Atlantis fellövésével kapcsolatban még nem hozták szóba (űrrepülő szar, bmw simán legyorsulja). BMW simán ver bármit, mást nem is szabadna gyártani ezen a Világon - ezt már megtudhattuk.
Amúgy új M5 hiába 500+ LE, sehol sem veri a GT-R-t 402m-en, sem pályán! Autópályán végsebességre jobb. Ennyi.

JRM Racing Team 2011.07.20. 19:40:32

"CubΕ 2011.07.20. 14:57:04
A lényeg a fellépés és mivel lehetne jobban fellépni, mint egy BMW-vel. Az erő és a hatalom megtestesítője, a félelemkeltés nagykövete."
- tejóég! micsoda egy bohóc! :D
Gondolom már párszor biztosan elsültél bmw-s képeket nézegetve ... Pfff

]{udarauszkasz 2011.07.20. 19:52:29

Lattatok mar Tesla Roadstert gyorsulni a lampanal? (A gyengebbek kedveert elektromos...)

kozlekedo 2011.07.20. 19:55:20

Ismét a totálkar nívójához mérhető post került ki az oldalára. Ha jól merítesz az internet bugyraiból az mindig magad igaza felé hajlik: motor vs. autó www.youtube.com/watch?v=Qfy1VO4ePlA

Bilok 2011.07.20. 20:30:37

@kissfero: szerintem abban egyetérthetünk, hogy amíg nincs egy objektív, személyre szabott és tévedhetetlen tesztrendszer (természetesen soha nem is lesz), hogy ki milyen motort vehet a tudása és érettsége alapján, addig minden csak félmegoldás. Nem jó az sem, hogy a huszonegy éves emberke egynapos jogsival Busára ülhet, de az erős motorok kategorikus tiltását abszolút nem tartom jó ötletnek. Valószínűleg azért, mert több példa is mutatja az ismeretségi körömben, hogy erős első motorokkal (többek között két Hayabusával) sem feltétlenül hal meg egy kezdő sem. Tágabb ismeretségi körben három csúszásról tudok erős motorral, de mind olyan sebességnél történt, amennyivel egy 125-össel is lehet menni.
Ezzel együtt tiszteletben tartom a véleményedet, nem vitát akartam kezdeményezni.

Bilok 2011.07.20. 20:36:31

Az autós-motoros vitához meg annyit, hogy szerintem nem olyan tragikus a helyzet. Autósként segítem a motorosokat, motoron pedig 99%-ban pozitív tapasztalataim vannak az autósokkal. És eszembe se jut gyorsulgatni vagy versenyezni velük, ha gyorsabbak, hadd menjenek.

finalNmbr 2011.07.20. 21:08:35

@CubΕ: neee :DDDD

amúgy a motorosok lassan megtanulhatnák a kreszt mert istenbizony elöbbutóbb megszorongatok énis egykettőt..

olcsójános 2011.07.20. 22:02:50

@JRM Racing Team: Még nincs hétvége, ne igyál annyit. Mit nyom le a váltóhibás GT-R-ed? Az új M5-ös 6 litert fogyaszt városban ezen kívül, ha kivinnénk a Hungaroringre a Nissant meg a BMW-t, a BMW 3 kört tenne meg mialatt a Nissanod a célegyenes végén először befordulna. Te is bedőltél a hazug köridőknek meg a Porsche verésnek. A GT-R-t még egy jobb állapotban lévő Renault Fuego is legyorsulja, hogy maradjunk házon belül. Ne feledjük, hogy a GT-R egy szar francia igazából. A BMW tudod milyen márka? NÉMET. A valódi csúcstechnika. Van egy szőnyegem ami Münken felé néz, oda szoktam letérdelni és kérni, hogy bocsássanak meg az ilyen tudatlanoknak mint te.

olcsójános 2011.07.20. 22:26:53

@Kopasz szuzukis: A legnagyobb BMW-s kár amit ismerek, eddig egy 7-es BMW-n keletkezett ami 240-el 12db vasbeton villanyoszlopot szedett fel az út mellől. Eredmény, jobb első defekt, motorháztető, lökhárító, sárvédő csere meg egy futómű beállítás. Kétlem, hogy a terményszállító kamionod bármilyen kárt okozott egy BMW-nek. Ha a BMW tényleg 160-al ment volna akkor kamionost mentőhelikopter viszi el akkor is ha a pótkocsiba megy bele hátulról. Egy BMW, ha elég gyorsan megy hátulról is totálkárosra tudja törni egy kamion fülkéjét, akkor is ha az 40 tonna klinker téglát szállít hátul.

'saztán? 2011.07.20. 22:39:57

@baowah: a robogó blogról kitiltott a kollégád, mert nem értettem vele egyet. nem személyeskedtem, nem trollkodtam, nem szokásom egyik sem!!! ki van írva, hogy ha trollkodik az olvasó, akkor repül. kérdem én, hogy akkor az ilyen cube figurák innen, miért nincsenek kirepítve, mikor világos, hogy csak azért járnak ide, hogy felhúzzanak másokat (akiket persze lehet)? ennyire kellenek a kattintások, amiket ő generál a hülyeségeivel? tehát: én ki lettem tiltva, amiért megjegyeztem a kollégádnak, hogy nem kellene az olvasóit lebarmozni, más meg nyugodtan trollkodhat (az, hogy egyes firkászok lehülyézhetik az olvasókat, az már más kérdés). hol van itt az igazság?

f0CuS 2011.07.20. 22:41:10

CubE az örökzöld! Mindig röhögök a sorain :D

Stroker 2011.07.20. 23:22:53

Többször kéne kommenteket írnod Cube!!

Bilok 2011.07.20. 23:38:18

CubE úgy BMW-s, ahogy én. Sőt, szerintem kifejezetten utálja a BMW-seket, és a sztereotípiák felnagyításával próbálja nevetségessé tenni őket. Csak egy határon túl már tényleg nem vicces, hanem trollkodás.

pog ma thon 2011.07.20. 23:43:25

Imádom mikor sok autos tolja neki potyára nehogy beférjek eléjük a forgalomban. Viszont a pirosnál csak röhögök rajtuk és szépen elöresorolok.
Ideje lenne felfogni ,hogy az autó és a motor nem elenfelek hanem két jármű. Észel emberek igy is van elég bajunk mostanában ne szivasuk egymást még a forgalomban is.

Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2011.07.20. 23:49:12

@CubΕ: Öcsém te hülye vagy. A Mythbusters-ben volt egyszer egy ilyen személyautó kontra kamion teszt (személyautó középen, elölről és hátulról meg egy-egy kamion) hát a karambol után a személyautó úgy eltűnt, hogy nyoma sem maradt... És ez a közúton is hasonlóan szokott lenni. Ha kamion is érintett egy balesetben, akkor mindig ő nyer, kivéve ha az ellenfél egy vonat. Általában még a buszokat is legyalulják az útról és gyakran a kamionos apróbb sérülésekkel száll ki a járműből, míg a másikban mindenki meghal. Amúgy ha a BMW olyan kemény lenne, mint mondod, akkor is meghalnál benne, mert azt jelentené, hogy semmi gyűrődő zóna nincs benne, ergó még a légzsáknak sem lenne ideje kinyílni mielőtt a nyakad az erőhatástól eltörne. Amúgy is érdekes feltételezés, hogy a két tonnás BMW legyakja az útról a húsz tonnás kamiont (olvasgass utána a dolognak olyan hatodik-hetedik osztályos fizika könyvekben, dinamika címszó alatt keresd). Ennyit erről. Nem tudom honnan veszed a baromságaidat, de igazán elárulhatnád, hogy mit szívsz, mert nagyon ütős lehet az anyag.

kneeslider 2011.07.21. 00:08:33

Abszolút nincs gondom az autókkal, elég előzékenyek. Ha úgy jön ki, pl. segítek a busznak meg a béna nőnek sávot váltani. És általában mindig kicsit dinamikusabban haladok, apránként lelépve őket, nincs alkalom összeveszni, sem arra hogy veszélyeztessenek. A diszkóautók sokszor még nagyvonalúan le is húzódnak valami vélt sporttársi együttérzés okán.
Egyedül a Seat Leon amivel mindig adódik valami probléma. Lehetőleg kívül -és úgy látszik fejben is- éjfekete színben :) Olyanok, mint a kiskutya, aki lánynak nézi a gazdi lábát. Valaki mondja már meg nekik, hogy egy nagyobb motorról nézve egy ilyen erőtlen nehéz objektum olyan, mint valami ottfelejtett túlméretes krumpliszsák. Nem kell kötekedni és veszélyeztetni az éppen pusztán csak közlekedő sportmotorokat, nem egy kategória.

Sayniqua (törölt) 2011.07.21. 00:17:58

Gyerekek.

Egy 1750 kg-os túrakupé a Hayabusa ellen... Gondolkodjatok reálisan. A maga nemében a Busa az egyik klasszis a motorok között, a Nissan Gtr pedig az autóbuzik körében örvend örök kárhozatnak. Mindkét gép a non-plus ultra a maga kategóriájában. De nem kell kardélre hányni egymást, hogy melyik jobb, vagy gyorsabb. Colin Chapman anno' megmondta a frankót, hogy: "könnyű kasztni, erős motor, feszes futómű kombó az mindig üt" A Nissan 1750 kiló gondolkodjatok vazze.... A súly-Le arány a Busa felé tolódik. Ennyi. Egyébkénmt mindkettőt szívesen látnám a garázsomban :)

kneeslider 2011.07.21. 00:26:46

Nem néztem végig a sok hülyeséget, de E=1/2m x v^2
Szóval aki ilyen halhatatlan seggfej, az egyszer próbálja össze a béjemvéjét egy alapból 40 tonnásra túlrakodott kamionnal. A kockázatok és mellékhatások tekintetében kérdezze kezelőorvosát gyógyszerészét :D

Szintén a halhatatlan béjemvések figyelmébe:
autozz.blog.hu/2007/09/25/villanyoszlop_csapta_le_a_bmw_s_fejet
„A sofőr feje elgurult, a mellette ülő szörnyethalt…”
Lehet, hogy ők is jobban jártak volna egy jó kis Renault-val? Legalább nem érezték volna magukat halhatatlannak.

ave 2011.07.21. 00:28:53

Elvileg asszem en ertenek ehhez.
De leszarom. :)

olcsójános 2011.07.21. 07:12:14

@Giggsy: Abban a részben pont egy ősrégi Toyotát törtek össze, ne csodálkozzál, az attól is totálkáros lesz, ha ránézek. Japánban papírból hajtogatták annak idején az autókat ezt mindenki tudja. A BMW az 20 éve is olyan kemény volt, hogy bányákban használták őket gránittömbök összezúzására. A BMW nem áll meg hirtelen egy balesetben ezért nincs erőhatás, áttöri az akadályt, kamion, vasbeton útelválasztó, hídpillér stb majd szép lassan megáll. Láttam olyan BMW-t ami nem állt meg a sorompó előtt, pont jött a vonat, nem elé ment ki, hanem oldalról lelökte a sínről a mozdonyt. És ezt a saját szememmel láttam.

Bilok 2011.07.21. 07:36:05

@CubΕ: Azokra a sztereotípiákra gondoltam, amik szerint a BMW-sek nagyképű, magukat felsőbbrendűnek gondoló kcsgk. Erre próbálsz rájátszani, továbbra is azt mondom, kizárt, hogy BMW-s vagy, ez inkább csak lejáratás próbál lenni.

Majdénmegmondom 2011.07.21. 07:53:17

Könyörgöm, ne álljatok már le értelmesen vitázni CubE-al, mert kidörzsölődik a fütyikéje a sok rejszolástól, amit a kommentjeitek olvasása közben végez!

"Münken"... Bazz...

Fiziqs (törölt) 2011.07.21. 07:56:40

CubE, te tényleg nem vagy normális, gondolom fogalmad sincs, hogy 116 tonnás a magyar tömör fém mozdonyok többsége (és csak a mozdony önmagában ennyi), egy BMW meg mennyi, max 2 tonna? Téged valahonnan a fizika óráról épp kipenderíthettek, mikor a mechanika részt nyomták. Kétlem, hogy a történeted valós lenne. Én meg láttam már olyat, mikor egy BMW a felismerhetetlenségig tört, a bent ülőket meg zsákba tették. BMW is csak egy autó, és nem jobb semmivel, mint a többi biztonságosabb autó. Ezek a személyautó vs kamion és vonat dolgaid pedig egyenesen nevetségesek. Túl sok Knigh Rider-t nézhettél gyerekkorodban.

olcsójános 2011.07.21. 08:03:35

@Lamborghini: Nem számít milyen súlya van a mozdonynak, ha egy BMW 150 felett beleszáll oldalról, akkor az nem marad a sínen. Más autó természetesen nem tudja ezt megcsinálni, mert nincsenek olyan jól megtervezve. Ha nem tudnád a BMW-t Müntyenben tervezik.

olcsójános 2011.07.21. 08:14:36

@teter: újra
www.e39.hu/viewtopic.php?f=4&t=23

"A BMW-nek azért van renoméja. Ha szemkontaktust létesítek valakivel, miközben a volán mögött ülök, gyakran lesüti a szemét, elfordul, ha 40-el araszolok az országúton valamiért, nem előznek ki, hanem beállnak mögém, benzínkútnál, ha beállok valaki mögé, néha tankolás után nem a kasszához megy, hanem bepattan az autójába, hogy odaállhassak a kúthoz (persze tankolni nem tudok, amíg nem fizet), stb...Szerintem ez nem az e39 álltal sugallt sportosságnak, luxusnak szól."

Ez csak egy a sok BMW tulaj közül, én tisztelem őket. Még olvashatsz bőven ilyeneket a fenti linken.

Majdénmegmondom 2011.07.21. 08:21:36

@CubΕ:
"A keresett téma nem létezik."

Ez az év legjobb linkje... :D

Plumper_ 2011.07.21. 08:46:22

A leggázabbak a béemvések, ebben is. Azonnal, bármi áron megpróbálják lenyomni a motorosokat, nehogymár alulmaradjanak a küzdelemben. Rohadékok.

CubΕ anyukája 2011.07.21. 08:49:17

Kedves olvasok! Ne haragudjatok a fiamra, amiért ennyire ütődött szegény. Orvosok sem tudnak vele mit kezdeni, ezért az a legjobb, ha észre sem veszitek. Sajnos az ő betegsége ilyen, hogy állandóan a középpontban akar lenni és szeret másokat bosszantani.

Bladika 2011.07.21. 08:59:48

@sax75: @Lamborghini: @Majdénmegmondom: @plg: @Robis:

Gratulálok sok szellemi roggyant, hogy neki álltok CubE-vel vitatkozni. Röhejesek vagytok. Vicces, ahogy hülyét csinál belőletek. Leír két szót és a sok komplexusos idióta már ugrik is rá. A bohóccal is leálltok vitatkozni a cirkuszban, hogy "nincs is piros bumszli orrod idióta" ?

CubE ne csináld tovább mert ezek lehet otthon agyérgörcsöt is kapnak.

csuli85 2011.07.21. 09:01:26

Csak arról felejtkezik el mindenki,hogy még a Nissan súly:lóerő aránya ~2,1 addig a Suzukié csak 1,2 körüli érték. Mondhatni majdnem a duplája. Ebből kifolyólag a Nissan teljesítménye nem lebecsülendő.

Fiziqs (törölt) 2011.07.21. 09:33:12

@Bladika:
csak egy hozzászólását olvastam, arra reagáltam, de miután erre válaszolt, azon gondolkodtam, emberünk innumilált állapotban van-e, csak szivat itt mindenkit, vagy nem normális. Úgy néz ki az utóbbi.

SomeSeed 2011.07.21. 10:02:43

Annyira nem vagyok szakértő, de a cikkben nem értem a Hayabusa sport-túraként való értelmezését. Én úgy tudtam, hogy kemény sportmotor... Felvilágosítana valaki, hogy most mi van?

Érdekes 2011.07.21. 10:32:06

Cube anyukája , beszartok :D:D:D:D vmelyik bmvés unatkozik :D

2011.07.21. 11:11:50

www.delmagyar.hu/szeged_hirek/16_eves_srac_halt_meg_a_motorbalesetben_szegeden/2231389/

friss, ropogos. mellesleg a szuleitol kapta a motort. 16 evesen, amivel a varosban jasszolt a haveroknak. most oszinten, erre mit lehet mondani?

biohazard 2011.07.21. 11:53:14

@Giggsy: És abban a műsorban BMW-t törtek össze? na? Na? NA? Hát nem! BMW-vel nem merték volna megcsinálni! Egyszer láttam, ahogy egy BMW forgózsámolyig letarol egy kamiont. És a csávó utána elhajtott vele! Ha nem tudtad volna, a BMW karosszériája alumínium-kevlár ötvözet (jó, csak az M-eseké, de akkor is). Egy Stinger max. bekormozza, de el nem téríti! Szóval így beszélj a BMW-kről!

kovászosUbukla 2011.07.21. 11:58:07

faszom ezekbe a seggrakétákba, csak a hüle izzasztja magát ilyeneken, a mutyuki meg tanuljon meg autót csinálni aztán majd elhisszük utána hogy komoly gyárszámba vehető valami.

bubibeka1.6 2011.07.21. 12:08:49

Srácok srácok ! Megint elsiklottatok a lényeg mellett.

A Nissan borzalmasat rajtolt, a pilató egy balfax, az a kocsi rajtautomatikával 2,9 sec alatt van 0-100 on és anélkül is 3,1

Míg a motorral nagyon nehéz 3,5 alatt rajtolni, főleg, hogy a Hayabusha rosszabbul rajtol mint pl egy 1000 res gixer csak később győz a lóerőfölény.

A légellenállása fele a kocsiénak, a tömeg pedig 300 kg vs 1800 kg,(mindegyik söfőrrel üzemanyaggal)

197 le a 800 ellen

Tehát 6 szoros teljesítmény kéne, a Nissannak csak 4 szeres van, mégis pariban van a motorral.

Jót rajtolva kb annyival nyer a kocsi 1/4 en mint a motor.

Közúton már az SV650 s emnek sincs ellenfele, de egy Mecsekben esélyem nem lenne egy 911 vagy GTR ellen, azok 4 kerék meghajtásúak, és a megcsúszás után is van rajtuk élet.....

kovászosUbukla 2011.07.21. 12:11:35

@'saztán?:
mert a robogós köcsög egy zsigerből tajparaszt loser komplexusos barom.
itt meg fogadásokat kötnek h hány kommentig megy el a fröcsögés a hülyék között

kovászosUbukla 2011.07.21. 12:14:12

@CubΕ:
nyilván téged a zártosztályról szalajtottak, buzikám

kovászosUbukla 2011.07.21. 12:17:23

@ruskyy:
ez úgy nettó baromság amit mesélsz ahogy van. kb 0 valóság tartalma van a mondókádnak.
nem kapott semmit senkitől, kikunyerálta a gépet annélkül h előtte akár csak közelről látott volna ilyet és annak rendje szerint ki is csinálta magát rajta ahogy lehetett számítani rá. Még egy tökfejjel kevesebb aki munkanélküliért ordibál majd a pultnál.

2011.07.21. 12:22:27

@kovászosUbukla: szerinted edesanyad szopta ki a farkambol az infokat, amiket leirtam, vagy talan azert tudom, mert tudom, hogy kikrol van szo? na, szerinted melyik?
gyoker.

SomeSeed 2011.07.21. 12:54:21

Akkor a Hayabusa sport túra, vagy gyorsasági?

fzr1000 2011.07.21. 13:57:54

Pár értelmes embertől eltekintve a kommentelők agyilag ott tartanak hogy kinek erősebb az apja. Példákat hoznak mindenféle linkkel olyan járművekről amikkel az utcán az életben talán sosem találkozhatnak és bizonygatják hogy de igenis az jobb és nekem van igazam. Basszátokmeg melyik bolygón van ezeknek realitása amikről írkáltok??????? (a cube féle nyilvánvaló 12 éves kis gyökerekről nem is beszélve)
Hova lettek innen a felnőtt értelmes emberek?

SomeSeed 2011.07.21. 14:12:05

@fzr1000: Csendben vannak, vagy megkérdezik, hogy a Hayabusa tényleg túrasport motor-e, vagy az autós-motoros újságíró tudja-e rosszul tán. :)

c 2011.07.21. 14:58:45

Ha egyszerre rajtolnak, a kocsi nyer egy pár méterrel.
Beragadt a rajtnál egy picit.

Hayabusa egy sport túra gép. ~240kg...
Az alapokkal azért legyünk már tisztában.

Bilok 2011.07.21. 15:12:13

@ruskyy: ez akkor lenne érv az autó kontra motor vitában, ha nem tudnék pár percen belül tíz ugyanilyen hírt találni, amiben autóval csavarodott fel valamire egy hülyegyerek jogsi nélkül.

'saztán? 2011.07.21. 15:23:19

@SomeSeed: hayabusa: ha ringezel vele, akkor sport, ha meg túrázol... na akkor mi? :) szerintem túrasport, mint a zzr1400 vagy a régi cbr1000xx, stb, stb.

a sportmotorok inkább könnyűek és erősek is egyben.

Bilok 2011.07.21. 15:27:18

Egyébként ma próbaképpen rávillantottam a 626-ossal egy M5-ös bömösre, és azt láttam, hogy megáll a Mazda szalon előtt, és úgy ahogy volt, összefosott nadrágban bement bement megkérdezni, hogy nem adnának-e egy Mazdát a kocsijáért. De komolyan. Ehhez mit szólsz CubE? :)

'saztán? 2011.07.21. 15:29:23

@kovászosUbukla: én még csak ilyeneket nem írtam róla, mégis helló, kivül tágasabb. és tulajdonképpen nem is zavar annyira, nem érdekel a robogó blog, de, hogy más "büntetlenül" keltheti a feszkót, az már zavar. és ez nem egy elfogult barom, hanem tényleg troll, mert olyanokat írkál, amikről egy polyás is tudja, hogy baromság. tehát, csak hergeli az arra alkalmas embereket. engem nem, csak jó lenne értelmes dolgokról olvasgatni ezen a blogon. mint mikor indult, de ma már nem olyan... a sebesség oltára... hát, inkább zártosztály...

NO MA’AM 2011.07.21. 15:29:33

Én magam sem igazán értem a cikket.

Nagyon amatőr aki azt hiszi egy utcai (még ha tuningolt is) autó gyorsulásban megfoghat egy ilyen motort.

Persze az ilyen jellegű összehasonlítások nyilván egyfajta p.nisz-növelő adalékok egyes túlhízott egóban szenvedő motoros társainknak, de itt most almát hasonlítunk összes barackkal, az eredmény csakis torz lehet.

És persze a szimpla gyorsulás kényelmes versenyelőnyt jelent egy motornak, de ismereteim szerint (én nem vagyok motoros, ha tévedek tessenek kijavítani) a motorokkal elérhető kanyarsebességek alulmaradnak az autókéval szemben. Vagyis a motoros előnye csak az első kanyarig szól, utána jön a szopóág.

Még egy dolog, ahogy az egyik kommentelő írta korábban: nem véletlen, hogy a világ legjobb gyorsulású járművei autók és nem motorok, de ez már fizika, ne menjünk bele.

Szerintem az autósok és motorosok között rendezzünk drift-, vagy (nagyon hüljén fogalmazva) "rükverc" versenyt. Ja hogy abban már nem olyan nagylegények?! Na ja, xar ügy. A terepet jól kell megválasztani ha valaki tuti nyerni akar. Csak akkor nem tudom mi izgalom marad a versenyben, ha a lapok előre le vannak osztva.

Egy szó mint száz: tessenek almát almával összehasonlítani.

Mindkét jármű szuper, csak másként.

hanyasvagytedisznó 2011.07.21. 15:36:09

ígyvan.a hayabusa egy lefolytott túramotor.hatalmas erőtartalékokkal egészen 800le-ig bővíthető.
300le felettieknek nincs ellenfele.
a videón látható egy széria,a gtr nem az..

hanyasvagytedisznó 2011.07.21. 15:41:37

@NO MA’AM: tévedsz.motorral ugyanúgy lehet driftelni.én sem hittem a szememnek.fent van róla videó valahol.
utcán azért az sem igaz,hogy a motor meghal az első kanyarban.pl a nürburgringen a köridőt egy bmw s 1000rr tartja.csak hát motorozni sokkal nehezebb,mint autót vezetni..

hanyasvagytedisznó 2011.07.21. 15:46:26

@NO MA’AM: www.youtube.com/watch?v=VYpOFimB7ZA

tessék.és olyan videókkal is teli a net,ahol motorokkal alázzák az autókat.mondom:
ne széria motort hasonlítsunk versenyautóhoz..

NO MA’AM 2011.07.21. 15:56:40

@hanyasvagytedisznó:

Én is megtaláltam az említett videót.

Nos, én nem vagyok sem driftes, sem motoros, pláne nem drift-motoros, de ezt a produkciót én inkább nevezném szlalomnak.

Szerintem a drift valahol itt leledzik:
www.youtube.com/watch?v=pLRZp5sT3AA

Kíváncsi lennék egy motoros hogy bírná a tempót.

Vagy ez:
www.youtube.com/watch?v=sWDM8uEwVG8

Szerintem ez a drift, de mondom, nem értek hozzá, bevallom.

A véleményem fenntartom: a két jármű nem egy kategória, mindig az nyer, akinek az adott terep inkább kedvez.

NO MA’AM 2011.07.21. 16:17:53

@hanyasvagytedisznó:

Valóban, erős túlzás volt, hogy motor az első kanyarban megzakkan, de én ezt a kanyarsebesség-dolgot motorostól hallottam.

A nürnburgingi rekorddal kapcsolatban ezt találtam:
en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times

Nem találtam a BMW S1000RR-et.

Próbáltam neten kicsit kutakodni a köridőt illetően, de egyenlőre semmi.
Szerintem ebben te tévedsz.

"csak hát motorozni sokkal nehezebb,mint autót vezetni.. "
Szerintem alapszinten mindkettőt elsajátítani könnyű, profi szinthez egyaránt rengeteg tanulás kell.
Azonban az utcai motorok már olyan iszonyat erősek, hogy profi pilótát igényelnek (ezt jelesül Talmácsitól hallottam, vagyis hogy közútra túl sok ez a lóerő), míg az autók esetében egy erős sorozatgyártású kocsi nem állítja olyan brutális képességbeli igények elé a sofőrt.
Hogy tuti értsd miről beszélek: az általad említett S1000RR-en nagyon könnyű lehet elszállni, azon nagyon kell tudni. De egy M5-ös BMW-t rámernék bízni az öreganyámra is (nyugodjanak békében), csak mamika ne padlózzon le, ennyi a kérés.
De pl. egy DTM Mercihez már nagyon ott kell lenni a szeren, a rutinpályán tanultak édeskevesek.

NO MA’AM 2011.07.21. 16:36:42

@hanyasvagytedisznó:

De a félreértések elkerülése végett: nem vagyok motorosellenes autób.zi.

Csodálom a motorokat, ha lenne pénzem rá, tuti vennék egyet, ... bár én nem a száguldozás miatt, engem inkább a felhőtlen szabadság érzése vonz.

De az ilyen kategóriák közötti p.niszméricskélést annyira ostoba dolognak tartom, felesleges hergelni ilyennel a másik brancsot.

SomeSeed 2011.07.21. 16:43:11

@'saztán?: Nem igazán vagyok beljebb... Mindenhol a gyorsasági/sport kategóriában árulják a használtakat, a túra, vagy sport túra (túrasport) kategóriában sehol sem láttam.

Akkor másként kérdezem: Egy Hayabusa - a méreteitől eltekintve - miben alkalmasabb túrázásra, mint egy sportmotor? Kényelmesebb? Komfortosabb a rugózása? Kényelmesebb az utasnak (is)? Vagy mitől? Tényleg érdekel, nem kötekedni akarok.

Tibi88 2011.07.21. 16:58:11

24.895 egy porsche ideje, ami a pályarekord autók között
25.898 pedig a motorok közötti legjobb
innentől kezdve hülyeség az egész cikk

Bilok 2011.07.21. 17:31:33

@SomeSeed: Nagyjából meg is válaszoltad a kérdésedet.:) Busás haverom szerint kényelmes az utasnak és a sofőrnek is, nem kell a tankra hasalni, hogy ne tépje le a fejedet a szél, jól pakolható. Nem fogyaszt túl sokat, és nagy a tankja, elég jó a hatótávolsága. És persze nem kell 8-10 ezerig pörgetni, hogy igazán megjöjjön az ereje.
Volt a kezemben mindkét ülés leszedve. Ha csak felrakva látod a motoron, nem is tűnik fel, milyen nagyok valójában.
Kanyargós versenypályán viszont 750-es gixxerek otthagyták, oda túl nagy és nehézkes, én már csak azért is nem sorolnám az igazi sportmotorok közé.

Polly-pudli-pötty 2011.07.21. 18:28:13

@CubΕ: Azért apa néha odaadja a fábiát?

olcsójános 2011.07.21. 18:41:29

Látom megjött a sok fogyatékos az E39 fórumról. Milyen sértődöttek lesznek, ha tükörbe néznek.

kovászosUbukla 2011.07.21. 22:03:23

@'saztán?:
de most őszintén, ki a halál farka nem szarja le a robogóbuzi határ szar blogját?
Kb voltam 2x rajta és azalatt tökéletesen lejött mekkora nyomi gyökér antitalentum, ez meg az elején tényleg jó blog volt, jópár értelmes írás is volt rajta még zirig is jópárszor villantott csak a TC-n törvényszerű hogy minden elszaródik záros határidőn belül, de még irritálóbb hogy minden eszetlen seggfej barom blogja lassan kint lesz a TC felületén ahol semmi keresni valója nem lenne. Annak a tökfej infantilis siposnak a ökörség játékblogja, meg a számolatlanul szaporodó fikázóblogok, jajj de csúnya és társai, stb.
Hihetetlen hogy minden szemét válogatás nélkül kikerül a TC-re, már épp reménykedtem hogy bentetibikét a gnóm fejével végleg leírták és több jóérzés van a szerkesztőkben hogy bármit is megjelenítsenek attól a mentálklinikai esettől, és erre jön helyette 3 másik hülyeség.

Kiflitzsömlével 2011.07.22. 00:31:18

@CubΕ: ES mi a helyzet a BMW motorokkal? Azok is a technikai foleny abszolut megtestesitoi, nem csak az autok, szerinted nem?

Kiflitzsömlével 2011.07.22. 00:40:58

@'saztán?:

Kobajkernek meg a *rrva edes anyucikajat.

Cubet pedig ne akard kitiltatni, mert velem gyulik meg a bajod!!! D

SomeSeed 2011.07.22. 08:53:11

@kovászosUbukla: Hm. Ezt a kommentet tartalmi szempontból akár én is írhattam volna. :)

'saztán? 2011.07.22. 09:19:34

@Kiflitzsömlével: ezt kérdeztem: "hol van itt az igazság?"

az a baj, hogy már nem az igényesebb olvasóknak készül ez az oldal (sem). jön egy-két hülye, és "teleszarja a homokozót". és nem csinálnak semmit. persze, mert ettől pörög a számláló... igy viszont szart sem érnek az írások az olvasók szemszögéből. én biztos nem adnám ilyenekhez a nevem...

az ilyen kocka és hasonló elmeroggyantak meg ennek örülnek. én tudom, hogy egy majom és nem kell vele foglalkozni, de páran mindig beszopják és leállnak vele vitatkozni.

na mindegy, úgyis csak a falnak beszélek... baowah sem reagál az ilyen dolgokra, mert nem mer nyiltan állást foglalni. vagy ha mer, akkor olyan diplomatikus, hogy szart sem ér amit mond. peace!

debrejo 2011.07.22. 10:25:07

Mint autózó és motorozó ember azt kell hogy mondjam, sokkal több pirosnál póverkedő homaszitás balfasszal találkozom, mint amikor kocsival utazgatom és idióta motorossal futok össze. Gyakorlatilag egyetlen olyan alkalomra nem emlékszem, amikor ne találkoztam volna ilyen emberrel motorozás közben, tökmindegy hogy lámpánál, előzésnél vagy kereszteződésnél. Legutóbb is utolértem egy csontfekete szvityót főúton 110-el, gondoltam megelőzöm, hely volt. Csak az tűnt fel, hogy kicsit nyúlósan sikerül elmenni mellette, mondom miarák. Lenéztem, 160-al mentem már. Benézek a verdába (már amennyire be lehetett látni), látom hogy a max 20 éves srác fehér ujjakkal izzad a volán mögött, a kiscsaj mellette meg próbálja egy vigyorral leplezni halálfélelmét. Eh. Vissza1 és lenyeleztem. Kérdem én, kellett ez? Nem. Viccen kívűl, a közút nem versenypálya, pont. De amikor egy 200km-es kis kanyargásnál 50km után sík ideg vagyok mert már 3-an akarták megmutatni hogy a kocsijuk keményebb, ezért beállnak a felezőre, pirosnál rámhúzzák a verdát vagy előzésnél (!) a gázra lépnek, hátha gyorsabbak...Azért mert nem sportmotor feszül a seggem alatt és csak egy kellemeset akarok karcolni, tehát nyugisan gurulgatok az nem azt jelenti hogy lassabb is vagyok...

Fiziqs (törölt) 2011.07.22. 16:45:40

@hanyasvagytedisznó:
abence, nem értem miért szarozod állandóan a kocsikat teljesen értelmetlenül, már a sportmotoron is így ismertelek meg, hogy legelőször ezt olvastam tőled, iszonyat autóellenes vagy, pedig bizonyíthatóan övéké minden rekord. A 750-800 lovas Busa-n még hátsó lámpa sincs, még a sportmotor.hu-n is mutogattad ezeket a Busa-kat, se index nem volt rá téve, se hátsó lámpa, sosem volt utcai, az már verseny dragbike, a jelenlegi utcai tuning motor rekord a velocity-nél 7.2 sec kb 320 km/h a Pro Street kategóriában.
A Pro Street utcai tuning autó kategóriában 6.2 a rekord 360 km/h-ra, ez ugyanaz a kategória, ahol a 7.2 sec-es Busa fut, sőt, a világrekord 6.0 sec Kevin Ford Mustang-jával. De ezt már ezerszer elmondtam neked.

Te mindig olyan videókon lovagolsz, ahol egy DÖGNEHÉZ széria autót megtuningolnak, és még megtuningolva is sokkal szarabb az erő/tömeg aránya mint egy széria sportmocinak? Miért? Mert félre akarod vezetni az embereket? Érted ez a kocsi is megtuningolva 850 ló miközben 1750 kiló, tudod te mi súly az? Jó hogy még egy széria ezres is jobban gyorsul, hisz az kb annyi lovas ahány kiló!!! Ez neked sportszerű? A gyorsulást elsősorban az erő/tömeg arány határozza meg.

De ha utcai SZÉRIA kocsi kell, tesssék, ez széria, gyári, a NASA fejlesztette, 2700 lóerő, 0-100: 1.2 sec elméletben spéci gumival, negyed mérföld 6.5 sec mindenféle tuning nélkül, a weboldalon lehet rendelni belőle, most kezdik majd el gyártani, jó olvasgatást:
daggergt.com

Már milliószor elmondtam neked, jók a mocik, élvezetesebbek mint az autók, sokkal jobban megérik árban is, mint egy sportkocsik, de az, hogy jobbak, HAZUGSÁG

2011.07.25. 12:52:12

@debrejo: Teljesen igazad van abban amit írsz. Van mindig pár gyík aki meg akarja mutatni. Ok, hogy egy ilyen 850 lóerős tyuning csoda pariban van egy motorral (hülye a cikk egyébként), de az autók 99.9%-a még egy sima nakeddel sem. Legtöbbször indulok tök nyugodtan, nem húzatva a motort és hallom amint mellettem jön üveghangig forgatva a vackát (pl. a szakadt Béjemvés hülyegyerekek). Bazz, ez megint egy versenyző és minden gurulásra akad egy a városban.

2011.07.25. 12:53:05

Különben is a gyorsulgatás egy nyílegyenes pályán a buziknak való. A motorral döntögetni kell, az az élvezetes.:)))

2011.07.25. 13:37:45

Jobban megnéztem, ez a gyerek a Busa-n hozzám hasonlít. Nem is fér be a plexi mögé, tisztára, mintha magamat látnám:D. Velem sem megy 300-at az R1, szegényke összefossa magát 280-nál. Egy gizdábbal kellett volna a nyergében kipróbálni. 100 felett már nagyon számít a légellenállás.

Friss topikok

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

robogo feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása