Benzinmámor a betonon

Azt hiszem, még soha nem lőttem ennyi fényképet ilyen rövid idő alatt. Még nem volt olyan rendezvény, ahol betelt volna a fényképezőgépem memóriakártyája, de itt két óra alatt sikerült teleexponálni: a Velodrom Millenáris az év legjobb veterános rendezvénye volt.

A háború előtti és utáni motorok, utcai és versenygépek, két- és négykerekűk, mind ott voltak a budapesti döntött falú betongyűrűn, mind élvezték. A nagy egyhengeresek durranásai még itt vannak a fülemben, szemem sarkán még érzem a szelet, ahogy egy kölcsönkapott rendőrségi Pannoniával köröztem – nagyon rég éreztem ilyen jól magam.

A felső korlátnál elszáguldó Velorex, az égszinkék Salmson versenyautó ugyanolyan jól helytállt, mint az apró Mátra motor, vagy a lélegzetelállítóan szép, korábban általunk is bemutatott Triton. Sőt, Csikós Bianchinája is megmutatta, hogy képes felkapaszkodni a falon. Félelmetes volt.

 

Mindegy, hogy nyeregben vagy egy csodálatos Citroën hátsó ülésén köröztem az ablakon kilógva a fényképezőgéppel, nagyon jól éreztem magam. A sok mosolygó arcból ítélve mások is hasonlóan voltak – nézzék végig az óriási galériát, talán egy picit a képek is képesek átadni valamit az OT Expo betétprogramjaként megtartott Velodromos mulatságból.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sebessegoltara.blog.hu/api/trackback/id/tr912830189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csizirájder 2011.04.16. 09:51:56

Jó buli lehetett, gyönyörűek ezek a régi technikák!

Autopeti 2011.04.16. 09:59:39

Nem is vettem észre hogy így kapaszkodtam a Velorexben:) Ezennel köszönöm az autó tulajának az élményt!

Hurri Kán 2011.04.16. 10:12:53

Jó volt, nagyon jó volt, remélem lesz folytatás :)

Tomchy 2011.04.16. 10:17:08

Szegeden meg süt a nap...

Ez vigasztal csak, hogy a Velodromba nem mehettem.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.04.16. 13:17:41

Zsír, kár, hogy nem tudtam ott lenni :(

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.04.16. 13:18:40

Remélem, nem találja ki erre is valami idióta, hogy veszélyes, meg hangos, meg különben is...

l4ller 2011.04.16. 15:25:31

hangos, veszélyes, különben meg istenkirály!!!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.04.16. 20:09:38

Az a piros motoros nem olyan pléhlemezből hajlított játék?

siriuswhite 2011.04.16. 21:03:57

A Salmson-t láttam csütörtökön a kerepesi temető körül, egy Civic húzta. Szerencsére pirosat kapott így kicsit tudtam bámulni :D

paca78 2011.04.16. 22:48:32

A sárga kis NSU (?) autóban Balázs Viktor ült, ha jól látom. De jó lenne róla egy cikk... Mármint az autóról...

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2011.04.16. 23:47:10

Kár, hogy nincsenek képalák.Oké, hogy sok minden evidens, de pl a háború előtti vasakról finn-gomb sincs.

Hurri Kán 2011.04.17. 00:01:32

@geegee:
Melyikekről? :) A motorokról monyuk nekem se sok, a Salmsonról pedig, amíg haza nem értem és utána nem olvastam, bevallom, azt se tudtam, eszik, vagy isszák :)
Aztán utánanéztem, francia márka, sokáig repülőgépmotorokat gyártottak, utána kezdtek autókat is gyártani, az 50-es évek elején vette meg őket a Renault.

Krutzifix 2011.04.21. 21:52:17

Bakter! És ez mikor volt, és honnan lehetett tudni róla? :(
Ha kell egy profi pr-es, szóljatok!

Friss topikok

belsoseg feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

rallyedream feed

Nincs megjeleníthető elem

reklamarchivum feed

Nincs megjeleníthető elem

robogo feed

Nincs megjeleníthető elem

tcomment feed

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása